:') Maar .. maar .. dan hebben we een Fok! automeet .. en nog een getunde auto erbij ook.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:34 schreef PatrickM het volgende:
Auto
Motor
Goede motorjas en motorbroek doen de truukquote:Op zaterdag 13 november 2004 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die handvatverwarming is ook niet alles..
Eerst had ik het meest koud bij mijn handen, die plekken verplaatst zich gewoon naar andere delen van het lichaam.
Vorige maand even in Amsterdam op bezoek geweest, het hele stuk terug had ik het bibberkoud.![]()
Groningen is nog veel verder.
En warm aankleden .. dan gaat mijn jas niet meer dicht.Even 7 kilo aangekomen is in 5 maanden.
![]()
Laat ik maar eens gaan douchen dan, motortje wassen en poetsen, ontbijten.quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:56 schreef PatrickM het volgende:
Tot dalijk (op de motor)
Jullie gaan ook op de motor ?quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laat ik maar eens gaan douchen dan, motortje wassen en poetsen, ontbijten.
Ben ik dan nog op tijd?![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij na telefoontje met Luc niet meer![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:23 schreef RB het volgende:
s`morgen
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Nog niets verklappen over gisteren he .. ik hoor je vanavond wel.
![]()
De cursus .. ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:32 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Rond 15:00/15:30 uur vertrekken bij Arjan schat ik.quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:34 schreef RB het volgende:
Hoe laat zijn jullie ongeveer in Grunn?
Van Putten (NL, 3882)quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De cursus .. ik ben wel nieuwsgierig.![]()
[..]
Rond 15:00/15:30 uur vertrekken bij Arjan schat ik.
Hoe ver het dan nog is .. ik heb geen idee.
![]()
En nu............ toch maar met de Fieroquote:Op zaterdag 13 november 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Het hagelt
het hagelt
motortjes worden nat
er kwam een Beemer aan ..
![]()
Harley... yehkquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
kan iemand van jullie motorkenners mij iets meer vertellen over de bestelwagens die Harley Davidson heeft gebouwd?
-Wie heeft de eerste meet geregeldquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Whahahaha, was me helemaal ontgaan dat Rietje weer gereageerd heeft
Dit is echt wel een giller![]()
![]()
Ja, ja, nee.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
-Wie heeft de eerste meet geregeld
-Wie heeft de meets daarna geregeld
Ontken het eens....
Heeft ie ook nooit gezegd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Grappige is, dat ik PatM niks misdaan heb.... heb hem niet persoonlijk beledigd, heb zn banden niet lek gestoken en heb zn buurmeisje niet genaaid.....
Waar doet hij lullig?quote:Waarom dan zo lullig doen? Zelf noem je dat infantiel geloof ik.... of heb je moeite met de waarheid? Jaloers? Had je het zelf willen opzetten
Richt je opgekropte woede nou maar gewoon op Pep en mij zoals we gewend zijn.quote:Jaja, die PatM, vaag mannetje is dat....
Wat heb ik je aangedaan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
Deze user heb ik echt een hekel aan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef Makster het volgende:
Wat heb ik je aangedaan?
Wou ik net tegen Kaatje zeggen..... maar dan zonder de smileys.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef Makster het volgende:
Beter had je het aardappelschilmesje door je keel laten schieten![]()
Oopsquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
duurde bij mij ook even
check de link
is gewoon de link van het profiel, elke user die die link aanklikt krijgt zijn eigen profiel te zien...ik vroeg me in 1e instantie af hoe hij dat voor elkaar kreeg
Meid we zitten op 1 lijn.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:32 schreef ondeugend het volgende:
Zo kijk daar eens een naar waar aardje bovenkomen zeg....
Laat het nu zoveel meer over jou zeggen dan over mij![]()
amenquote:Op zondag 14 november 2004 02:08 schreef PatrickM het volgende:
Fok MC ontleent niet zijn bestaansrecht dankzij jou. Het bestaansrecht van Fok MC is te danken aan enkele inmiddels steeds hechter wordende vriendschappen waar jij je kompleet van buitensluit. Het is eens begonnen waar jij toevallig bij bent geweest, maar is zeker niet alleen maar aan jou toe te schrijven.
Hahaha zo laat heb ik je nog nooit zien posten !quote:Op zondag 14 november 2004 02:15 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen al naar bed hier.
Watjes.![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 02:41 schreef stinkie het volgende:
en hoe is het daar in het verre noorden?
quote:Op zondag 14 november 2004 02:42 schreef ondeugend het volgende:
Hahaha zo laat heb ik je nog nooit zien posten !
Khen je al een beetje knauwen dan ?quote:Op zondag 14 november 2004 02:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is pas 21:00 toch? We gaan zo nog even stappen in Grûnn.
Altijd dacht dat dit een plaatjes ONDER Groningen was, en geen streektaal voor Groningen.![]()
mmm, ik heb vanmiddag in nuchtere staat al bijna 2 wagens total loss gereden, dus laat ik nu maar uit de buurt blijven van alles dat harder gaat dan ik kan lopenquote:Op zondag 14 november 2004 02:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool .. alleen de gastheer is vertrokken bij gebrek aan slaapplaatsen dus we hebben het huis alleen.
Dus je kan nog langskomen, zetten we harde muziek aan en sterke drank is er ook nog genoeg.
Sinterklaas was om 12 uur nog in Alkmaar !quote:Op zondag 14 november 2004 02:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, ik heb vanmiddag in nuchtere staat al bijna 2 wagens total loss gereden, dus laat ik nu maar uit de buurt blijven van alles dat harder gaat dan ik kan lopen
Hoewel ik er wel enigszins van baal dat ik om 12.00 al klaar was vanmiddag, dus ik had het nog kunnen halen
mmm, om 10,00 uur wassie nog in Maassluis, heeft die ouwe bok snel gedaan danquote:Op zondag 14 november 2004 02:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sinterklaas was om 12 uur nog in Alkmaar !![]()
Ik ga slapen..... weltrusten allemaal !
Tis tovenarij zeg ik je !!!quote:Op zondag 14 november 2004 02:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, om 10,00 uur wassie nog in Maassluis, heeft die ouwe bok snel gedaan dan
Dat wil,je niet wetenquote:Op zondag 14 november 2004 02:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Khen je al een beetje knauwen dan ?
En vraag Ralf eens hoe een Groningse ambulance gaat !![]()
het zijn leugens, echt.quote:Op zondag 14 november 2004 03:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis tovenarij zeg ik je !!!
Ik weet wel hoe die klinkt hoor, maar Pepsel vast nietquote:Op zondag 14 november 2004 03:02 schreef RB het volgende:
[..]
Dat wil,je niet weten![]()
Chee huu chachaquote:Op zondag 14 november 2004 02:49 schreef ondeugend het volgende:
En vraag Ralf eens hoe een Groningse ambulance gaat !![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 03:04 schreef stinkie het volgende:
het zijn leugens, echt.
Volgende week komt ie aan in Vlaardingen, alsof ie hier nog niet was
en dan mot ik verdomme weer zo vroeg aan boord zijn
Wat moet je toch steeds bij die oude ventquote:Op zondag 14 november 2004 03:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
het zijn leugens, echt.
Volgende week komt ie aan in Vlaardingen, alsof ie hier nog niet was
en dan mot ik verdomme weer zo vroeg aan boord zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |