abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:14:35 #251
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26355567
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Tjabbo, wat hebben jullie met het geld gedaan dat ik jullie gaf om hem te bannen ?

Daar hebben we een mannetje voor ingehuurt om jou snelheid 24/7 te controleren

  dinsdag 19 april 2005 @ 19:15:37 #252
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26355592
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En das geen onzin want ik was ook al aan het glijden
Maar OPM en ik reden echt geen spat langzamer denk ik.
quote:
Maare, is het nou echt zo extreem als Youp hele tijd zegt


En niet alleen Youp zegt dat, alle topics op M-F waar een CR500 in voorkomt staat het.
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Youp het volgende:
toch is dat niet het blok van 1991+ iig niet de uitlaat de rest waarschijnlijk ook niet.. maar idd de echte oude blokken staan bekend om hun ineens explosief er in hakkende powerband.. dat is bij de KX500 nog veel erger
Met de oude zuiger ging ik wel rapido en stevig optrekken , maar heb ook nog nooit vol geprobeert omdat ik nog half synthetische tweetaktolie van Texaco gebruikte.
Kan zijn dat ik net onder dat explosieve bleef/blijf, al gaat hij wel gigantisch trillen op een gegeven moment.
quote:
bij 120 zat ik aan mn max toerental in de 5
Dan klopt het wel.
quote:
leer jij maar eens goed die CR van je kennen voor die tijd... en goed afstellen en eventueel een andere overbrenging... en van de zomer zijn jou banden dan ook warm en dan kan je opm's kawa eens goed het licht uit de ogen rijden (op korte rechte stukken en in bochten dan)
Er waren al wat bochtjes waar ik veel winst kon boeken, de echte omgooi/lage snelheidsstukjes.
OPM zei naar aanleiding van het filmpje al verbaast dat ik via de binnenbocht reed ja dan heb ik meer (correctie)speling als er iets fout gaat, en je weet dan gelijk dat je nog heel veel over hebt qua snelheid / dat het nog strakker kan.
Maar bij lange doordraaiers met hogere snelheid komt de CR gewoon een zesde versnelling tekort.

En over een maandje of wat de SuperMotard training van Marcel van Drunen.
Dat wordt driften.
pi_26355621
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Goh, ik ben het eens met de mods eens
ik ook! bij alle voorgaande rellen werd wel 'gescholden' op elkaar maar let op de '-tekens want zo respectloos als hij schold is nog niet gebeurd voo zover ik weet...toch een bepaalde grens overschreden dus terecht een ban.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:19:44 #254
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26355688
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bleef anders ook wel eens achter bij bochtjes op de dijkjes maar op de bosweg had ik soms wel het idee dat ik in de weg reed
**Dat heet afstand houden en je kon denk ik wel merken dat er toch al genoeg power in het ding zat.

Riet reed de hele tijd voorop dus dan beleef je het toch anders.

** edit: daardoor zag ik die steentjes wel die Mark niet zag.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:22:12 #255
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26355747
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook! bij alle voorgaande rellen werd wel 'gescholden' op elkaar maar let op de '-tekens want zo respectloos als hij schold is nog niet gebeurd voo zover ik weet...toch een bepaalde grens overschreden dus terecht een ban.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:28:37 #256
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26355904
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar OPM en ik reden echt geen spat langzamer denk ik.
Integedeel, ik deed erg rustig aan, ben nog steeds erg voorzichtig in de korte bochtjes daar...... en nee ik reed niet door die stront door

Geen idee waarom ie ging glijden.....
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:30:00 #257
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26355941
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:19 schreef Patrick281 het volgende:


** edit: daardoor zag ik die steentjes wel die Mark niet zag.
Steentjes, STEENTJES? Zeg maar gerust meteorieten
pi_26356001
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef Patrick281 het volgende:

Met de oude zuiger ging ik wel rapido en stevig optrekken , maar heb ook nog nooit vol geprobeert omdat ik nog half synthetische tweetaktolie van Texaco gebruikte.
Kan zijn dat ik net onder dat explosieve bleef/blijf, al gaat hij wel gigantisch trillen op een gegeven moment.

Er waren al wat bochtjes waar ik veel winst kon boeken, de echte omgooi/lage snelheidsstukjes.
OPM zei naar aanleiding van het filmpje al verbaast dat ik via de binnenbocht reed ja dan heb ik meer (correctie)speling als er iets fout gaat, en je weet dan gelijk dat je nog heel veel over hebt qua snelheid / dat het nog strakker kan.
Maar bij lange doordraaiers met hogere snelheid komt de CR gewoon een zesde versnelling tekort.
draai gewoon het gas eens max open man als je aan het optrekken bent in de 3 "langzaam" de handle opendraaien tot je voelt nu moet ik ff niet doordraaien want dan komt mn wiel te ver los

en misschien heb je toch wel een te lichte overbrenging je moet met gemak een 160-180km/h halen met dat kreng en dan nog ziekelijke acceleratie overhouden maar harder als 140-150 wil je toch niet want dan zwabber je van de weg dus als je een iets zwaardere overbrenging neemt komt het allemaal goed
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:38:07 #259
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_26356107
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
Die liepen hier gister niet zo hard
Als ik blaf stem ik nog niet in..
pi_26356111
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

**Dat heet afstand houden en je kon denk ik wel merken dat er toch al genoeg power in het ding zat.

Riet reed de hele tijd voorop dus dan beleef je het toch anders.

** edit: daardoor zag ik die steentjes wel die Mark niet zag.
sommige mensen snappen niet dat een 500cc 2takt (met een naar verhouding kleine carburateur en heel kleine spoelpoortjes) meer koppel (en koppel is het enige meetbare en ook het enige wat je voelt, pk's zijn slechst berekeningen en komen uit een formule die je over het koppel + toerental gooit...) produceert dan een zwaar opgevoerde 600cc supersport... terwijl er nog veeeeeeel meer uit te halen is... meer als 50% extra als het echt moet alleen zit je met het probleem dat je dan frontgewichten van een trekkert op je motor moet gaan hangen
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:38:48 #261
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26356121
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat jij bepaalt wanneer er een waarschuwing gegeven word of niet.
Vorig jaar is vorig jaar en dit is nu. We proberen bij klachten een lik op stuk beleid te voeren om het gezeik van vorig jaar te voorkomen.
Ik bepaal niets..... maar ik vind wel
quote:
En tóch was er een klacht. Ófficieel zelfs. dus er stond wél iemand te klagen.
Na overleg met de FA's is er besloten op deze manier in te grijpen.
En jij mag dat rustig een misrekening vinden, maar met dubbele standaarden modereren is dat zeker niet.
Oke fair enough.... ik zag net de officiele klacht.
Wat ik er van vind zal ik verder in het midden laten.
quote:
Maar praat lekker verder over motoren zou ik zeggen, en wil je het naadje van de kous weten dan mag je me best mailen, maar ik wil de slowchat niet verknoeien door dit soort onbelangrijk geneuzel.

Ik ben er vanavond niet, dus verwacht geen antwoord. Morgen is er weer een dag.
Nee dank je.... het schijnt dat het jullie meer dwars zit dan mij. Ik beantwoord alleen de vraag van meneer ThaFreak. Ik vraag niemand zich te verantwoorden namelijk... dat doen jullie helemaal uit jezelf
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:40:21 #262
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26356162
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Tjabbo, wat hebben jullie met het geld gedaan dat ik jullie gaf om hem te bannen ?

Naar de Lidl gebracht.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:42:44 #263
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_26356220
Verantwoorden doe ik niet altijd, maar ik wil best mijn (ons) standpunt verduidelijken.
Dit is toch ook veel beter dan de klep stijf dicht houden, daar krijg je alleen maar scheve gezichten van.

En jij zag de officiële klacht
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:44:26 #264
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26356263
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik bepaal niets..... maar ik vind wel
[..]

Oke fair enough.... ik zag net de officiele klacht.
Wat ik er van vind zal ik verder in het midden laten.
[..]

Nee dank je.... het schijnt dat het jullie meer dwars zit dan mij. Ik beantwoord alleen de vraag van meneer ThaFreak. Ik vraag niemand zich te verantwoorden namelijk... dat doen jullie helemaal uit jezelf
Ben je nou klaar ???

Wat kan jij zeiken zeg
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:44:32 #265
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26356270
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:42 schreef Tjabbo het volgende:
Verantwoorden doe ik niet altijd, maar ik wil best mijn (ons) standpunt verduidelijken.
Dit is toch ook veel beter dan de klep stijf dicht houden, daar krijg je alleen maar scheve gezichten van.

En jij zag de officiële klacht
Dat is ook veel beter.
Dat doe ik dus ook.

In het feedbacktopic.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26356288
Zo, deze jongen heeft alvast MotoGP3 en SSX Tricky gekocht voor de PS2
Ben wel benieuwd. Vanaf morgenavond lekker gamen
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:45:34 #267
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26356292
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ben je nou klaar ???
Misschien
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:46:30 #268
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26356317
Van de Yamaha.nl website.
quote:
Supermotard - will the niche become established?



Why does Yamaha not have a Supermotard machine in the line up?

There are two answers to the question:

The first one is: Yamaha had a Supermotard back in 1988 already. Yes, the TDR 250 was one of the first machines to combine street performance with offroad characteristics.


TDR 250 was the first production "Supermotard" back in 1988.

The second one is: Supermotard has always been a kind of 'niche' market in Europe.
It did not become a major category like 'Adventure Touring' that was initiated by Yamaha's TENERE in the middle of the 80's. As a result, there are not many 'Supermotard' machines of the production line on sale.

Usually, enduro bikes are used as a basis and then modified with cast wheels, wider tyres and bigger brakes. For real supermotard racing, the WR426 hard-enduro offers a good base with it's powerful, compact and lightweight engine. For street riding, customers sometimes modify their XT600 or TT600's in the same way --- with very nice bikes as a result!

Time travel to the eighties

Let's have a time-travel back to the middle of the 80's. When XT 600 Tenere was boosted by the success of Paris-Dakar Rallye, the Product Planners had another concept idea in their minds: to combine the suspension comfort, the agile handling, the high position and the controllability of an enduro with the performance and the stability of a street bike. The target was a motorcycle which would be very enjoyable on small tiny roads and easy to control even on extreme cornering angles. So in other words, a fun-bike for narrow pass-roads or for changing surface conditions, where conventional supersport machines require hard work from the rider!

As early as 1985: the first prototype


The XS 650 twin engine in a Tenere chassis made up an early prototype of a "Supermotard" already in 1985.

Yamaha Motor Europe made up a prototype machine with a 900cc bore up version of the XS 650 twin engine. This air-cooled classic twin was mounted in an XT 600 Tenere framework with a special front fork and rear suspension plus wide street tyres. Yamaha testriders together with the product planners tested the machine in real conditions in the Alps and were all of the same opinion: a great bike to enjoy a sporty ride on mountain roads. The enthusiasm however was cooled down after market research. The focus of most sports riders was on the upcoming supersport road machines, like Yamaha FZR 1000 or the earlier Suzuki GSX-R 750.

Engineers see benefits in Supermotard

But a bunch of planners and engineers in Japan still believed in the benefits of combining road and enduro virtues. In particular for the tiny small roads in Japan, this concept was supposed to attract sporty riders. The TDR 250 was the answer. This unique bike combined the high performance of Yamaha TZR 250 supersport 2 stroke twin with the agility of an offroad-derived tubular steel chassis. Shorter wheel travel and the massive disc brake from TZR 250 made the TDR very competitive on small roads. With special semi-offroad tyres, the bike was also capable to handle light unpaved roads. It had it's debut at the Tokyo Motor Show in 1987. The press text mentioned: "Combining nimble handling with instant acceleration on paved roads, this lightweight ripper will write a new chapter in motorcycle history".
The bike sold well in Japan and in Europe. 50 percent of the TDR's went to France, where the Supermotard trend was the strongest. (For more details see TDR history). With the decline of 2-strokes, TDR 250 reached the end of it's life-cycle a few years later.


Road performance and offroad handling are the ingredients of the "Supermotard" concept.

The TT600 4-stroke single was later considered by the product planners to be a good base for a revival of Supermotard. Again some prototypes saw the light of day, but the situation had not changed a lot: real Supermotard, (or 'Superbikers' as they are called too), were still a niche market. The extreme variants like KTM Duke or Husqvarna NOX attract a special group of riders, but could not appeal to a wider audience like the more versatile concepts such as BMW F 650, Suzuki Freewind or Aprilia Pegaso for example. These bikes are more touring and practical oriented rather than sports oriented.

Sven Ermstrang, Product Planning Manager at Yamaha Motor Europe:
"To be frank, in our hearts we favour a more 'emotional' approach for future single cylinder machines rather than a 'logical' approach. We are still considering the bandwidth from a conventional enduro like TT or XT 600, to more supermotard or street oriented concepts. Still we believe that the strong engine character of a single cylinder has a special attraction, a special value and we would like to define in which type of machine the customer would like to see that."
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:46:52 #269
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26356324
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:44 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ben je nou klaar ???

Wat kan jij zeiken zeg
Misschien is het je niet opgevallen maar ik beantwoord keurig de vragen die aan mij gesteld worden door de heren moderators.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:49:37 #270
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26356375
Wat heb jij eigenlijk met stinkie Kaat? Vind het nou echt zo jammer dat ie weg? Mis je zijn waardevolle posts of zijn ultieme humor Zo vaak zat ie hier niet, en als ie hier zat was het nou ook weer niet zo bijzonder

Ik ben hem liever kwijt dan rijk
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:52:56 #271
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26356449
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:45 schreef PatrickM het volgende:
Zo, deze jongen heeft alvast MotoGP3 en SSX Tricky gekocht voor de PS2
Ben wel benieuwd. Vanaf morgenavond lekker gamen
Kom je nog ff langs Schiedam morgen.
Ik heb nog iets mee te geven voor OPM.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:54:13 #272
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26356466
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heb jij eigenlijk met stinkie Kaat? Vind het nou echt zo jammer dat ie weg? Mis je zijn waardevolle posts of zijn ultieme humor Zo vaak zat ie hier niet, en als ie hier zat was het nou ook weer niet zo bijzonder

Ik ben hem liever kwijt dan rijk
Ik heb helemaal niets met stinkie Rietje.
Sterker nog... als jij het was geweest was mijn mening precies zo geweest.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26356513
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kom je nog ff langs Schiedam morgen.
Ik heb nog iets mee te geven voor OPM.
Pas het in een rugtas?
pi_26356537
als het past zou het echt super zijn ik zal zo even sowieso de maten opmeten
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:01:13 #275
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26356625
Hee PatM
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:02:10 #276
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26356640
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:45 schreef PatrickM het volgende:
Zo, deze jongen heeft alvast MotoGP3 en SSX Tricky gekocht voor de PS2
Ben wel benieuwd. Vanaf morgenavond lekker gamen
En als ie stuk gaat weten we hem te vinden
pi_26356693
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM
Sjalom
pi_26356705
dubbel
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:07:06 #279
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26356756
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:04 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Sjalom
Hoe was je dag?
pi_26356774
Wat zal ik zeggen? In m'n pauze naar de FRS gerend om te kijken of ze MotoGP3 voor de PS2 hadden. En die hadden ze
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:12:19 #281
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26356875
Vet Heb ik ook eens in mn handen gehad toen ik bij de intertoys werkte, zag er vet uit Heb alleen geen PS2
pi_26356923
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb alleen geen PS2
Ik ook nog niet
Vanaf morgenmiddag wel
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:14:57 #283
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26356936
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:32 schreef Youp het volgende:
draai gewoon het gas eens max open man als je aan het optrekken bent in de 3 "langzaam" de handle opendraaien tot je voelt nu moet ik ff niet doordraaien want dan komt mn wiel te ver los
Ik heb er gewoon nog vrij weinig mee gereden niet qua afstand maar echt een ritje om hem eens goed uit te testen. Vanaf aankoop die bud olie erin omdat ik met de proefrit droog stond, daarna 3 weken uit elkaar gehad voor die uitlaat, daarna maar 1 keer mee kunnen rijden, naar de SuperMotard meet geweest van Kockengen (= met afstand bezig zijn, weinig proberen) , zondag lange toerrit met "een beetje" slecht starten waardoor ik tussendoor niets geprobeert heb en ook nog een beetje aan het inrijden was.

Verder zit er een straatexpansiepijp op, waardoor de echte power pas bovenin komt. Hellup.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:15:10 #284
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26356940
Ik dacht dat het al 1.5 uur droog was inmiddels.
Ga zo de CR opbokken en de ketting stellen, schroefje halve slag draaien.
Dat wordt echt geen proefritje zo.
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:56 schreef PatrickM het volgende:
Pas het in een rugtas?
Verwacht ik wel, weet niet hoe hoog/breed die baskast van OPM is.
Dat is gelijk de hoogte van het rolletje.
pi_26356974
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:
Verwacht ik wel, weet niet hoe hoog/breed die baskast van OPM is.
Dat is gelijk de hoogte van het rolletje.
Mail me ff het adres van je werk, dan kan ik alvast ff een route in elkaar flansen (en kijken of het te doen is om over Schiedam te rijden (ook niet geheel onbelangrijk )
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:18:27 #286
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26357000
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
zondag lange toerrit
Motor was net warm
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:21:17 #287
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26357060
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb niet het idee dat jij bepaalt wanneer er een waarschuwing gegeven word of niet.
Vorig jaar is vorig jaar en dit is nu. We proberen bij klachten een lik op stuk beleid te voeren om het gezeik van vorig jaar te voorkomen.
Zo we weten weer even wat we in jouw ogen zijn, gewoon kutusertjes die hun bek moeten houden.
Al dat gezeik kan je niet eens inschatten, wij kennen jou niet en jij ons niet maar we kennen elkaar onderling grotendeels wel.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:22:22 #288
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26357080
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Motor was net warm
Uit andere topics en forum.
quote:
130 Km met een CR? geef die man een medaille
quote:
[...]


Al gauw 13 uur rijden! Excl. massage stoppies

Worldbeater ,je wordt genomineerd vvor Iron Butt
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:24:51 #289
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26357145
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Uit andere topics en forum.
[..]


[..]
Wat een mietjes
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:24:53 #290
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26357146
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef PatrickM het volgende:
Mail me ff het adres van je werk, dan kan ik alvast ff een route in elkaar flansen (en kijken of het te doen is om over Schiedam te rijden (ook niet geheel onbelangrijk )
Done, we zitten direct naast de Benelux tunnel, meer Vlaardingen Oost dan Schiedam dus.

Het is 8.6 kilometer van mijn huis jouw kant op.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:28:15 #291
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26357226
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:

Motor was net warm
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een mietjes
Een CR is trouwens al warm met 2 keer 200 meter rijden.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:31:49 #292
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26357304
Das snel
pi_26357317
Heb even gekeken, is wel te doen vanaf m'n werk
Kwartiertje tot een half uur omrijden (i.v.m. binnendoor, en net iets anders rijden)
pi_26357334
sub: 42 x 35 x 52
ps2: 26 x 31 x 11

denk dat de maten van de sub te groot is om mee te nemen in een rugtas??
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:33:37 #295
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26357349
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Das snel
Wedstrijdmotor die snel warm moet worden voor topprestatie's.
En uiteraard geen motorolie die op temp hoeft te komen.

Ben ff sleutelen, CR krijgt nu de ereplaats van de Beemer in de woonkamer.
Niet hopen dat hij omvalt tijdens het opbokken van de achterbrug.
pi_26357362
rubber is neem ik aan op te vouwen?
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:36:42 #297
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26357424
De kleinste maat bepaalt de hoogte.

En opvouwen zou in theorie kunnen, maar dan gaat de zelfklevende laag scheuren.

35 cm is dus de hoogste maat, maar het rolletje kan toch wel iets uit de rugzak uitsteken?
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:37:09 #298
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26357429
Nog een paar posts
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:37:15 #299
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26357436
Dan zit ie
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:37:21 #300
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26357437
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')