quote:
ik kom lekker thuis van mn werk.. wil lekker illegaal ff een stukje sm-men.. maar helaasquote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kom lekker thuis van mn werk.. wil lekker illegaal ff een stukje sm-men.. maar helaaszeik en zeikenat buiten
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef Youp het volgende:
ik kom lekker thuis van mn werk.. wil lekker illegaal ff een stukje sm-men.. maar helaaszeik en zeikenat buiten
Dan had je de tekst van de beta OP moeten zien, stond nog in:quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:09 schreef bwt het volgende:
En ik hoop dat het nu allemaal voorbij is zodat we weer (on)zinnige dingen kunnen zeggen over motoren en wat daar bij hoort.
Nee, daar is hij niet voor gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef Youp het volgende:
en met de CR wil je niet met dit weer rijden![]()
Dat zal wel meevallenquote:ik zie het al voor me.. even bokt hij wat ofzo en dan ga je op je neus
Ach is het nou echt allemaal zo extreem? Ik denk dat het wel meevalt nadat ik Pepijn zondag er mee heb zien rijden...... jij bent gewoon niks gewend manquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:28 schreef Youp het volgende:
ik zie het al voor me.. even bokt hij wat ofzo en dan ga je op je neus
pepijn heeft een mieten overbrenging en hij was de handel nog in aan het lopen en heeft gewoon geen gas gegevenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach is het nou echt allemaal zo extreem? Ik denk dat het wel meevalt nadat ik Pepijn zondag er mee heb zien rijden...... jij bent gewoon niks gewend man
nee erg hequote:Op dinsdag 19 april 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, daar is hij niet voor gemaakt.
[..]
Dat zal wel meevallenhou mijn hand altijd bij de koppeling.
Van zondag heb ik een heuse bloedblaar in de palm van mijn hand.
Met een groepje rijden is niet handig met een CR, ding wil niet constant rijden.
Mijn blok is een paar jaar nieuwer dan de motor. Kon wel eens hetzelfde bouwjaar zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:41 schreef Youp het volgende:
pepijn heeft een mieten overbrenging en hij was de handel nog in aan het lopen en heeft gewoon geen gas gegevenen mijne had het nieuwere sterkere blok
En das geen onzin want ik was ook al aan het glijdenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
Maar OPM wilde het van de zomer nog eens overdoen op de Bosweg.![]()
Dan heeft hij warmere banden.
toch is dat niet het blok van 1991+quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn blok is een paar jaar nieuwer dan de motor. Kon wel eens hetzelfde bouwjaar zijn.
En dan nog .. juist de oude blokken staan bekend om hun karakter.![]()
bij 120 zat ik aan mn max toerental in de 5quote:Het rare is dat mijn hoogste versnelling het qua verhouding niet haalt.![]()
Bij 120 km/u moet ik wel lossen.![]()
Op de rechte stukken bij de dijkjes was dat niet handig.
Maar ik ging inderdaad ook niet over een bepaalde trilgrens heen wat ik als maximum gesteld had.
foeiquote:Verder reed ik inderdaad maar met half gas.![]()
leer jij maar eens goed die CR van je kennen voor die tijd... en goed afstellen en eventueel een andere overbrenging... en van de zomer zijn jou banden dan ook warm en dan kan je opm's kawa eens goed het licht uit de ogen rijdenquote:Maar OPM wilde het van de zomer nog eens overdoen op de Bosweg.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef sylliek het volgende:
Ik was om 8.45 bij de Lidl in Apeldoorn en er was net een man voor me die met 2 karretjes werkelijk alle motorspullen in zijn karretje laade. Daarvoor was hij al bij het andere filiaal geweest in Apeldoorn, hij was van een of ander motorbedrijf en de Lidl was echt niet blij met hem...
EN IK OOK NIET!!!
Ik wou echt heel graag zo'n intercomsetje, voor m'n vriend die aan het lessen is en bijna af moet rijden. Hij was behoorlijk teleurgesteld toen hij hoorde dat ik het niet had gekregen (en boos dat ik te laat was gegaan).
Heeft iemand een intercomsetje over??? Ik ben erg geinteresseerd!
Ik heb niet het idee dat jij bepaalt wanneer er een waarschuwing gegeven word of niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat er niet ingegrepen wordt vind ik zeer oke. Je hebt mij het tegendeel niet horen zeggen. In het geval van stinkie had er best een waarschuwing vooraf kunnen komen. zoals dat na alle perikelen van vorig jaar ook gedaan werd. Kortom een waarschuwing en bij niet begrepen of doorgaan een ban.
[..]
En tóch was er een klacht. Ófficieel zelfs. dus er stond wél iemand te klagen.quote:Omdat dat een klein voorbeeld was van hoe het er hier aan toe gaat. Ik sta niet bij het eerste de beste akefietje te klagen bij moderators. Laat staan officieel. Mij verbaasde deze ban omdat er in het verleden wel 'ergere' voorvallen zijn geweest waar niets van gezegd werd of in een sporadisch geval een waarschuwing werd gegeven. Vandaar dat ik deze ban een misrekening vind. Modereer dan niet met dubbele standaarden.
Ach. Dit is Fok!. Dat doen wel meer mensen.quote:Jij blies best nogal hoog van de toren op mijn post.
Nergens voor nodig.
je bleef anders ook wel eens achter bij bochtjes op de dijkjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
Op de rechte stukken bij de dijkjes was dat niet handig.
Maar ik ging inderdaad ook niet over een bepaalde trilgrens heen wat ik als maximum gesteld had.
Verder reed ik inderdaad maar met half gas.
quote:Maar OPM wilde het van de zomer nog eens overdoen op de Bosweg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |