En als ie stuk gaat weten we hem te vindenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:45 schreef PatrickM het volgende:
Zo, deze jongen heeft alvast MotoGP3 en SSX Tricky gekocht voor de PS2
Ben wel benieuwd. Vanaf morgenavond lekker gamen
Ik heb er gewoon nog vrij weinig mee geredenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:32 schreef Youp het volgende:
draai gewoon het gas eens max open manals je aan het optrekken bent in de 3 "langzaam" de handle opendraaien tot je voelt nu moet ik ff niet doordraaien want dan komt mn wiel te ver los
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:56 schreef PatrickM het volgende:
Pas het in een rugtas?
Mail me ff het adres van je werk, dan kan ik alvast ff een route in elkaar flansen (en kijken of het te doen is om over Schiedam te rijden (ook niet geheel onbelangrijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:15 schreef Patrick281 het volgende:Verwacht ik wel, weet niet hoe hoog/breed die baskast van OPM is.
Dat is gelijk de hoogte van het rolletje.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
zondag lange toerrit
Zo we weten weer even wat we in jouw ogen zijn, gewoon kutusertjes die hun bek moeten houden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb niet het idee dat jij bepaalt wanneer er een waarschuwing gegeven word of niet.
Vorig jaar is vorig jaar en dit is nu. We proberen bij klachten een lik op stuk beleid te voeren om het gezeik van vorig jaar te voorkomen.
Uit andere topics en forum.quote:
quote:130 Km met een CR? geef die man een medaille
quote:[...]
Al gauw 13 uur rijden!Excl. massage stoppies
Worldbeater ,je wordt genomineerd vvor Iron Butt![]()
Wat een mietjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uit andere topics en forum.
[..]
[..]
Done, we zitten direct naast de Benelux tunnel, meer Vlaardingen Oost dan Schiedam dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef PatrickM het volgende:
Mail me ff het adres van je werk, dan kan ik alvast ff een route in elkaar flansen (en kijken of het te doen is om over Schiedam te rijden (ook niet geheel onbelangrijk)
Wedstrijdmotor die snel warm moet worden voor topprestatie's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |