hij denkt er wel over na.. er is nog niets definitief en ik denk ook niet dat het dat gaat worden.quote:op maandag 18 april 2005 20:32 schreef melismay het volgende:
kut, wie doet er nu voor mij zijn mond over dat ie er nog een keer over na moet denken? wie neemt het nu voor mij op? waarschijnlijk niemand.. maar hey... als ik alles dan moet geloven, dan heb ik t verdiendow goodie....
dat was zeker een myxomatosekonijntje he ?quote:op maandag 18 april 2005 20:10 schreef wolkje het volgende:
wel oke.
ik heb zo'n lief konijntje gezien..![]()
i don't think soquote:op maandag 18 april 2005 21:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
dat was zeker een myxomatosekonijntje he ?![]()
waarover ben je teleurgesteld?quote:op maandag 18 april 2005 23:01 schreef actress het volgende:
ben echt teleurgesteld, en dat doet pijn..![]()
![]()
ben je alleen aan het zitten of mag je ook nog wat doenquote:op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
ik zit maar weer eens op mijn werk ofzo![]()
gelukkig vrij morgen![]()
joh, heb je tegenwoordig ook al internet tijdens je schoolreisje?quote:op dinsdag 19 april 2005 09:19 schreef morwen het volgende:
[..]
ben je alleen aan het zitten of mag je ook nog wat doen![]()
![]()
ot: rustig wel. net een klein blond nerveus meisje op schoolreis gestuurd![]()
quote:op dinsdag 19 april 2005 10:47 schreef neva het volgende:
onwerkelijk/vrolijk/emotioneel/megablij
en zwanger!!![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:op dinsdag 19 april 2005 10:47 schreef neva het volgende:
en zwanger!!![]()
![]()
![]()
wat ontzettend leuk voor jullie!quote:op dinsdag 19 april 2005 10:47 schreef neva het volgende:
en zwanger!!![]()
![]()
![]()
dan moet je bij wolkje zijn denk ik....quote:op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef tranceptor het volgende:
ver-ward!
als iemand een touw kan zoeken om alles aan vast te knopen graag.![]()
handelt wolkje in touwen dan?quote:op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan moet je bij wolkje zijn denk ik....
college over suicide... misschien had de prof wat attributen meegenomen ter verduidelijking?... grapjes uitleggen is niet leuk he.. grapjes over suicide eigenlijk helemaal nietquote:
fotow!quote:op dinsdag 19 april 2005 14:25 schreef bloodylotte het volgende:
geschiedenistoets ging kut, engels ging oké. ik ben blij, want ik heb het jurkje van de eeuw vandaag binnengekregen per post, en vanavond zie ik na een week mijn grote liefde weer..
antwerpen!.
petrol!.
liefde!.
jurkje!.
als de zon nou ook nog eens scheen....
't was geen werkcollegequote:op dinsdag 19 april 2005 14:37 schreef nixxx het volgende:
college over suicide... misschien had de prof wat attributen meegenomen ter verduidelijking?...
quote:op dinsdag 19 april 2005 16:32 schreef qyroz het volgende:
ik voel me als iemand die geen contract kreeg aangeboden.
same here en je hebt pm.quote:op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef christine het volgende:
ik voel me de hele dag al dippig. en ik maak het alleen maar erger
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |