Volgens mij draaide het uit op een discussie omtrent merken.quote:Op maandag 18 april 2005 19:03 schreef k_man het volgende:
Wat is er ooit gebeurt met deze topicreeks? Doodgebloed?
Ja dat vraag ik mijzelf ook af..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:28 schreef ocf81 het volgende:
WTF is het nut van zo'n topic als er alleen maar lijstjes worden neergeplant?
ja het zijn zwarte prada schoenenquote:
Je hoeft hier niet te posten hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:36 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mijzelf ook af..![]()
Verkeerde topicquote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef MaRySe het volgende:
Witte jas van de ONLY (Uitverpats)
en witte schoenen van Merk X (All Stars wanna-B's)
hé ik heb geen boxer aanquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:42 schreef frenkck het volgende:
spijkerbroek (replay)
sokken (merkloos)
schoenen (diesel)
t-shirt (mogul)
riem (WE)
spijkerjasje (diesel)
overjas (chasin)
bril (diesel)
Die had ik ook net aanquote:
zit er ook een doedelzak bij?quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:10 schreef Adurothiel het volgende:
Rood schots rokje (V&D)
Nee, jammer, want die dingen zijn stoer!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:11 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
zit er ook een doedelzak bij?
Dat je dat nog weetquote:
Ieder zijn smaak hequote:Op dinsdag 26 april 2005 12:56 schreef Ill-Skillz het volgende:
Vre-se-lijk Sylvana,
zijn dat die zwarte sokken, die lange met die puma teken op de voorkant, teminste gewoon een kop van een puma? je hebt zo ook in t roodquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef ook_gek het volgende:
zwarte sokken van Puma
zwarte stoffe armani broek
zwart t-shirt van microsoft media center![]()
hele donker rode overhemd van boss
armni trui er over heen
donkerblauwe boxer
zwarte instap schoenen van prada
En dat was hem al weer.
wtf heb jij veel aan zeg, leef je op de noordpool ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef ook_gek het volgende:
zwarte sokken van Puma
zwarte stoffe armani broek
zwart t-shirt van microsoft media center![]()
hele donker rode overhemd van boss
armni trui er over heen
donkerblauwe boxer
zwarte instap schoenen van prada
En dat was hem al weer.
Die heb ik ook ja. Maar dit zijn gewoon zwarte met daar op het puma tegen op de enkel en de naam.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:09 schreef Jett het volgende:
[..]
zijn dat die zwarte sokken, die lange met die puma teken op de voorkant, teminste gewoon een kop van een puma? je hebt zo ook in t rood
die zijn vet, die hebk ook![]()
Ja maar ik woon 5min lopen van het strand en de zee. Het is hier redelijk fris en er staat een zacht windje. Het is hier dus redelijk koud. De zon is een klein beetje aan het door breken hier. Als het straks meer word trek ik iets anders aan en ga ik lekker in de zon zitten met de laptopquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wtf heb jij veel aan zeg, leef je op de noordpool ofzo?
Hier is het 20 graden ofzo
enquote:Op maandag 25 april 2005 12:57 schreef schatje het volgende:
ondergoed van bjorn borg
Maar dan de mannelijke uitvoeringenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:10 schreef schatje het volgende:
spijkerbroek van d&g
Wat een interessante post, gezellig iedereen lopen af te kraken omdat ze hun kleding omschrijven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:31 schreef brampie het volgende:
Wat een saai topic: alleen maar een opsomming van labels waarmee je reclame loopt te maken. Interessant om te weten (maar niet heus)
sexyquote:Op woensdag 27 april 2005 05:18 schreef Mauveen het volgende:
Heb m'n pols gebroken en kan de knopen van m'n broeken niet meer dichtkrijgen. loop dus al dagen rond in trainingsbroeken.
geen broek?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:57 schreef ForumGek het volgende:
Bruine nette schoenen (van lier)
Blauw/rood/witte sokken (burlington)
Wit T-shirt (Hema)
wit/lichtblauw gestreept overhemd (Lacoste)
blauwe boxer (Challenge ofzo)
Maison de Bonneterie, funky house etc..quote:
geen bhquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:47 schreef ondeugend het volgende:
Zwarte slip
Zwarte wijde broek
Oranje kort halterjurkje
Daar gaat straks nog een zwart bloesje/vestje overheen omdat 1 zwaluw nog steeds geen zomer maakt
Hoi kippiequote:
je hebt ook bh,s zonder bandjesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoi kippie
Nee dat kan niet met een haltermodel kippie !![]()
Halter heeft blote rug kippiequote:
Dat is wel erg witquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:56 schreef Mukie het volgende:
Lekker zittende witte broek.
Witte haltertop.
Witte string
Clean and simple
ja weet ik datquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Halter heeft blote rug kippie
kijk maar [afbeelding]
Tssssss, mannen !
Grappigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef hydrah het volgende:
zwarte van lier schoenen
zwarte Emporio Armani sokken
Onderbroek van de Hema
wit linnen Gianni Versace broek
zijde zwart/goude Gianni Versace blouse met rits en knoop sluiting.
zwart rado horloge
het is warm en ik heb een 25jaar gehuwd feest dus ik ben gedwongen in warme kleren te lopenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:36 schreef Impry het volgende:
De één-na-laatste post:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |