abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:41:32 #151
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26442121
Heerlijk Danosa, dat geklets vind ik zo leuk!
Hier gaat het ook de hele dag door, begint al 's ochtends vroeg als ze dr bed uit komt "Mogge" en dan benoemt ze idd alles wat ze doet, wat ze ziet, wat ze wil etc etc. Af en toe ...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26442285
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:41 schreef melonovy het volgende:
Heerlijk Danosa, dat geklets vind ik zo leuk!
Hier gaat het ook de hele dag door, begint al 's ochtends vroeg als ze dr bed uit komt "Mogge" en dan benoemt ze idd alles wat ze doet, wat ze ziet, wat ze wil etc etc. Af en toe ...
Ze zijn ook bijna allemaal hetzelfde hè?
Op het kdv vinden ze Jadey ook zo'n brabbelkous. Ze klets echt de hele dag door. Zingt liedjes en schuiveld tegelijkertijd met haar pop in haar arm. Ze scheld af en toe op de hond als die weer blaft omdat er een mier voorbij schuift, van wie ze dat nou weer heeft
Ze is echt de zonnestraal in ons leven
pi_26444085
Oh wat heerlijk is dat om te lezen al die kindertjes die alles nadoen en die van alles ontdekken. Ik zie dat echt helemaal voor me Echt leuk.

Jessie, wat zielig voor Janneke dat ze die oorontsteking heeft. Ik geloof dat ik ook maar aansluit bij de anderen en zou het misschien toch overwegen om dan op zijn minst naar de kno arts te gaan ofzo. Het zou inderdaad wel eens kunnen schelen met slapen ook. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan. Zo'n operatie is ook geen pretje voor haar.

Sven wat fijn dat het weer een stukje beter gaat met jou.

En al die slecht slapende kindjes. Is het niet gewoon wennen voor allemaal aan de kortere donkere uren. Joshua is momenteel ook weer vaker wakker en middag slaapjes zijn ook korter. Alleen laat ik hem toch wel vaak nog in bedje en dan soms slaapt ie wel weer in of hij ligt gewoon lekker tegen zijn knuffels te praten, echt zow lief is dat. Ik heb het gisteren gefilmd En dan heeft ie ook nog zijn muzikale winnie the pooh erbij, daar wordt ie helemaal rustig van.

Bix en eigenlijk alle moeders van 2 of meerdere kindjes. Merkte jullie dat het gedrag toch wat veranderde van je eerste kindje toen de tweede op komst was. Mijn tante vroeg het net aan mij of Joshua het nou doorhad of niet. Hij wil namelijk de laatste weken constant gedragen worden en knuffelt ontzettend veel. En dat vindt ie heerlijk Uiteraard vinden wij dat helemaal niet erg Maar zou dat zijn omdat ie voelt dat er iets te gebeuren staat? Hoe ging dat bij jullie.

Livelink, opzich goed gedaan om ze uit elkaar te halen als ze aan het vechten zijn, maar misschien dan daarna aan beiden vragen wat er nou aan de hand was ofzo en het dan op dat moment uitpraten met beiden.

Karin, we sturen gewoon alle slechtslapende fok kindjes naar je ouders joh Blijkbaar zijn jouw ouders zeer geschikt in het vermoeien van kinderen Joshua kwam afgelopen weekend bij mijn schoonouders vandaan en was ook bekaf hoor, dus die lag er ook al zeer snel in. Net na 6 uur, en de volgende ochtend was ie om half 7 wakker. Dus opzich wel een goeie nacht.

Danosa, dat heb je nou mooi verwoord Ik zou het niet beter kunnen zeggen en zo is het voor ons ook met Joshua
  FOK!fossiel zaterdag 23 april 2005 @ 12:51:56 #154
2628 Karin
pi_26451872
Bram heeft tot half 9 geslapen Hij begon wel om 3 uur te pruttelen, om half 4 weer en om 4 uur heb ik dan toegegeven en hem een flesje pap gegeven. Daarna heb ik hem niet meer gehoord tot half 9 dus

Er was vandaag een actie bij de fotograaf. 1 poster, stuk of wat vergrotingen en gewone foto's en 8 pasfoto's voor maar 12.50 euro. Ik was van plan om er voor 9 uur al te staan maarja als je pas om half 9 wakker wordt lukt dat dus niet. Wij stonden er om half 10 en toen was er al een flinke rij. Bram heeft zich keurig gedragen een uur lang in die rij. Was hij eindelijk aan de beurt wilde hij mij niet meer loslaten Mooi niet dat hij daar op dat krukkie ging zitten Ben nog even aan de zijkant gaan wachten nog een keertje geprobeerd maar hij liet mama echt niet los. Heb ik een uur voor jan l#l in de rij gestaan
pi_26451984
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 12:51 schreef Karin het volgende:
Bram heeft tot half 9 geslapen Hij begon wel om 3 uur te pruttelen, om half 4 weer en om 4 uur heb ik dan toegegeven en hem een flesje pap gegeven. Daarna heb ik hem niet meer gehoord tot half 9 dus
Dan heeft hij tegen Sven lopen pruttelen (alleen heeft Sven niet te drinken gekregen, maar heb ik even boos gedaan , t kind knapt weer op, het heropvoeden moet weer gebeuren)

Wat zonde van de foto's Karin.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_26452110
karin! wat baaaalen!

lewis, dat was hier precies zo, Piet was de laatste weken ook ineens stukken knuffeliger.
pi_26452800
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:19 schreef jessie het volgende:
De dokter vond het zinvol eens na te denken over het verwijderen van de neusamandel. Ze heeft er namelijk heel vaak last van. Loopt veel met open mond, snurkt (en dat kotm volgens de dokter vaak van een te grote neusamandel, waardoor ze dus last heeft van die verstoppingen) Wel gaf hij aan dat de neusamandel van zichzelf over een paar jaar kleiner word. Dus het probleem lost zich uiteindelijk vanzelf op. Maar sommige kindjes zei hij hebben toch wel eens de hulp nodig om hem er uit te halen. Janneke had ook de leeftijd zei hij waarop naar voren komt of je er last van hebt.
We kijken het wel even aan, vind het toch altijd heel wat zoiets.
Houd er ook rekening mee dat de taal-spraakontwikkeling moeizamer gaat als kinderen veel met open mond lopen. De mond- en tongspieren worden dan te slap om goede klanken te kunnen maken. Vaak hebben deze kinderen uiteindelijk logopedie nodig (wat niet altijd gebeurt omdat het niet wordt onderkend waardoor een blijvend spraakprobleem kan ontstaan).
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2005 @ 14:04:04 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26453106
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:48 schreef sombie het volgende:

[..]

Houd er ook rekening mee dat de taal-spraakontwikkeling moeizamer gaat als kinderen veel met open mond lopen. De mond- en tongspieren worden dan te slap om goede klanken te kunnen maken. Vaak hebben deze kinderen uiteindelijk logopedie nodig (wat niet altijd gebeurt omdat het niet wordt onderkend waardoor een blijvend spraakprobleem kan ontstaan).
dat is inderdaad helemaal waar jessie. ik kan wat dat aangaat uit ervaring spreken. hier heeft het een paar jaar logopedie gekost om zoon's verslapte mond- en tongspieren weer in orde te krijgen.
ik zou het zeker overwegen. ze knappen er gauw van op hoor, hier zat meneer smiddags alweer aan een boterham en qua verkoudheden en oorontstekingen is het zo enorm verbeterd
pi_26453297
Jee Karin! je had dus een dagje uit voor niets! Wel jamemr zeg, het was namelijk wel een prachtige aanbieding!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_26457288
Hey wat lekker Karin dat Bram zo lang heeft doorgeslapen.

Joshua kwam vanmorgen ook heel vroeg en we hebben hem gewoon in bed gelaten, dus werd hij weer wakker om 7 uur En toen was het ook wel gedaan met het slapen.

Bix, en hoe is Piet er nu onder, nog steeds zo knuffelig of is hij weer bijgetrokken.
  Jubileum moderator zaterdag 23 april 2005 @ 19:45:01 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26459230
Jessie hoe is het met Bo gegaan vannacht? Droog gebleven?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26459671
Bram lekker doorgeslapen, maar wel een gebroken nacht gehad. Das ook niet lekker. Dan heb je t uitslapen helemaal nodig he!

Bo was droog Ze wilde vanavond weer een luier aan, ik vind t prima (katoenen) Als ze zo een paar weken droog is zal ze vanzelf wel zonder durven.

Janneke gaat met pieken. Het ene moment speelt ze en het andere moment vergaat ze van de pijn en huilt ze aan 1 stuk. Hopelijk word t snel minder.

Lewis. Ik deed de weken voor de bevallen van Janneke altijd een uurtje knuffelen met Bo in ons bed. Dat vond ze heerlijk. gingen we samen soapies kijken. Ze mocht dan wat langer opblijven want ze lag toch half te slapen en te tutten. Ik vind het lekker want ik was best moe. En even een heerlijk samen moment.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26460440
goedzo Bo! en heb je antibiotica oid gekregen voor Janneke, Jessie?

Lewis, Piet is nog steeds heel aanhankelijk en geniet ook erg van een potje stoeien. ook van even op schoot zitten, eigenlijk van alle exclusieve aandacht.
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2005 @ 21:15:23 #164
43556 miss_dynastie
pi_26460929
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 12:51 schreef Karin het volgende:
Heb ik een uur voor jan l#l in de rij gestaan

Bram
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:00:23 #165
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26461917
We gaan morgen de verjaardag van Chiara vieren, vanochtend besloten, vervolgens grote boodschappen gehaald, net een appeltaart gebakken, Remco heeft slingers opgehangen en ondertussen hebben we Chiara nog even op de hoogte gebracht dat ze morgen jarig is
Ze zong de hele tijd klap eens in je handjes... en ze glunderde helemaal toen ik op noemde wie er kwamen (met cadeautjes voor Chiara).
We gaan er morgen maar een mooie dag van maken!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26463181
Joshua vroeg naar Mama vanavond en wilde alleen maar knuffelen voor hij ging slapen. Hij was zo teleurgesteld dat ik wegging. En toen ik weer terug kwam hing ie weer met zijn koppie op mijn armen, echt zoww lief En hij was ook helemaal blij dat ie weer terug was vanmiddag. Hij zag me zitten en ik kreeg gelijk een grote glimlach en moest hem vasthouden. Jeetje wat kun je dan toch verliefd zijn op je eigen kind, echt gaaf is dat

Bix en Jessie jullie hebben toch wel gelijk denk ik ,want hij komt echt vaak bij me zitten en hangt dan tegen me aan en begint dan van die brom geluidjes te maken enzo. Echt grappig is dat.
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:23:43 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26463555
Lewis, hier was dat ook zo hoor, dat knuffelige (voor zover je daarvan kunt spreken bij Freek), maar hij had toch echt wel door dat er wat te gebeuren stond.

Nog even over neusamandelen enzo, Freek kwijlt enorm, al vanaf 4 maanden ofzo. Hij had echter al heel snel zijn hele gebitje compleet, dus daar kan het niet van zijn, hij praat behoorlijk goed, en slaapt 's nachts ook keurig met zijn mond dicht, dus neusamandel/verslapte spieren lijken mij onwaarschijnlijk..
Nou zal ik binnenkort wel eens even met hem langs de dokter hobbelen, maar is dit herkenbaar voor iemand?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26463713
Janneke was ook snel met gebit, kwijlt ook en de rest komt niet overeen

Bixis ja ik heb een kuurtje gehad voor Janneke.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26463867
Mel goed idee om morgen de verjaardag van Chiara te vieren. Vond ze het zelf niet ineens vreemd dat ze morgen jarig is?
Veel plezier morgen enne veel foto's spammen hoor!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:40:34 #170
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26464006
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
Janneke was ook snel met gebit, kwijlt ook en de rest komt niet overeen
Daar schiet ik lekker mee op Jessie
pi_26464054
Ach zolang ze nog geen kraantje spelen met hem

(had ik wel eens verteld geloof ik, Bo speelt kraantje met Janneke, dan houd ze haar handjes onder janneke's mond en zegt ze effe kraantje spelen met Jans, even me handjes wassen )
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:45:12 #172
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26464093
Heeft Janneke ook van die slabben om die er na 3 uur uitzien alsof je het vaatdoekje om d'r nek gebonden hebt?
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:46:11 #173
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26464123
Dat kraantje Freek heeft geluk dat nog niemand daarop gekomen is!
pi_26464138
Ja!!!!
Ik doe ze dus wel steeds om ook al staat t soms lullig. Maar anders kan ik dus echt om het anderhalf uur een schoon shirt aantrekken.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 23 april 2005 @ 23:57:29 #175
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26464370
Ik las laatst een tip van iemand, die draaide een spuugdoekje in een sjaaltje, en bond dat dan om als ze de deur uit gingen. Vond ik wel een goeie, helaas staat het Freek bijzonder nichterig .

Dus hier ook slabben binnenshuis, hij krijgt ook echt uitslag van een constante natte plek in zijn shirt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')