Oh wat heerlijk is dat om te lezen al die kindertjes die alles nadoen en die van alles ontdekken. Ik zie dat echt helemaal voor me
![]()
Echt leuk.
Jessie, wat zielig voor Janneke dat ze die oorontsteking heeft. Ik geloof dat ik ook maar aansluit bij de anderen en zou het misschien toch overwegen om dan op zijn minst naar de kno arts te gaan ofzo. Het zou inderdaad wel eens kunnen schelen met slapen ook. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan. Zo'n operatie is ook geen pretje voor haar.
Sven wat fijn dat het weer een stukje beter gaat met jou.
En al die slecht slapende kindjes. Is het niet gewoon wennen voor allemaal aan de kortere donkere uren. Joshua is momenteel ook weer vaker wakker en middag slaapjes zijn ook korter. Alleen laat ik hem toch wel vaak nog in bedje en dan soms slaapt ie wel weer in of hij ligt gewoon lekker tegen zijn knuffels te praten, echt zow lief is dat. Ik heb het gisteren gefilmd
![]()
En dan heeft ie ook nog zijn muzikale winnie the pooh erbij, daar wordt ie helemaal rustig van.
Bix en eigenlijk alle moeders van 2 of meerdere kindjes. Merkte jullie dat het gedrag toch wat veranderde van je eerste kindje toen de tweede op komst was. Mijn tante vroeg het net aan mij of Joshua het nou doorhad of niet. Hij wil namelijk de laatste weken constant gedragen worden en knuffelt ontzettend veel. En dat vindt ie heerlijk
![]()
Uiteraard vinden wij dat helemaal niet erg
![]()
Maar zou dat zijn omdat ie voelt dat er iets te gebeuren staat? Hoe ging dat bij jullie.
Livelink, opzich goed gedaan om ze uit elkaar te halen als ze aan het vechten zijn, maar misschien dan daarna aan beiden vragen wat er nou aan de hand was ofzo en het dan op dat moment uitpraten met beiden.
Karin, we sturen gewoon alle slechtslapende fok kindjes naar je ouders joh
![]()
Blijkbaar zijn jouw ouders zeer geschikt in het vermoeien van kinderen
![]()
Joshua kwam afgelopen weekend bij mijn schoonouders vandaan en was ook bekaf hoor, dus die lag er ook al zeer snel in. Net na 6 uur, en de volgende ochtend was ie om half 7 wakker. Dus opzich wel een goeie nacht.
Danosa, dat heb je nou mooi verwoord
![]()
Ik zou het niet beter kunnen zeggen en zo is het voor ons ook met Joshua