Die van Villereal was wel aardigquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:45 schreef rubbereend het volgende:
goeie reachtsbacken liggen niet voor t oprapen
Dit is echt belachelijk, heb het nu echt helemaal gehad met al die ongein. Ik lever me kaartje in.quote:
Ga heen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet meer dan terecht zo'n combi.
Die zal natuurlijk niet naar Nederland komen. Laten we dan eerder Kromkamp proberen 't hoofd op hol te maken, zeker als we die 2e plek vast kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:55 schreef methodmich het volgende:
Armando Sá, die kost niet zo veel ook, maar die zullen ze wel houden. Zit er nog geen seizoen. Rechtsbacks worden lastig, maar aan de andere kant kwam Trabelsi ook min of meer bij toeval.
Waarom Kromkamp halen als je de Jong hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die zal natuurlijk niet naar Nederland komen. Laten we dan eerder Kromkamp proberen 't hoofd op hol te maken, zeker als we die 2e plek vast kunnen houden.
Zie je de Jong liever niet momenteel op rechtshalf? Daar speelt ie echt sterker dan in de verdediging.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:57 schreef gras het volgende:
[..]
Waarom Kromkamp halen als je de Jong hebt?
Nee. Het is al tijden geleden dat hij als rechtsback heeft gespeeld. Maar mijn inziens is dat dé positie voor hem. Daarnaast heb je op z'n minst nog vier spelers die beter zijn op het middenveld.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zie je de Jong liever niet momenteel op rechtshalf? Daar speelt ie echt sterker dan in de verdediging.
Hoe dat? Heeft nog maar 1 interland gespeeld sinds al die trammelant met z'n contract.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Ik ga er nog altijd vanuit dat Maxwell naar Juventus gaat. Trabelsi lijkt meer richting Spanje te gaan, hoewel hij nu ook Engeland wel binnen komt.
Ik vermoed exit Ruud Krol.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:22 schreef Nashje het volgende:
Alfons Groenendijk wordt trouwens de nieuwe trainer van de A1. Hij zal daarnaast stage gaan lopen bij het eerste elftal.
Tunesië heeft er ook nog niet zoveel gespeeld en hij kan een blessure aanvoeren voor eerdere afmeldingen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:08 schreef gras het volgende:
[..]
Hoe dat? Heeft nog maar 1 interland gespeeld sinds al die trammelant met z'n contract.
Ah, natuurlijk. Trabelsi, de simulant.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tunesië heeft er ook nog niet zoveel gespeeld en hij kan een blessure aanvoeren voor eerdere afmeldingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |