quote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
Trabelsi overweegt contractverlenging.
Dat zou idd leuk zijn nu maxwell ook nogquote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
Zeker,quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
Ik meen het. Omdat Ajax nu tweede staat en hij gelooft in Champions League succes.quote:
Dat vroeg hij niet. Hij vroeg om je bronquote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik meen het. Omdat Ajax nu tweede staat en hij gelooft in Champions League succes.
toch zou een betrouwbare bron wel handig zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik meen het. Omdat Ajax nu tweede staat en hij gelooft in Champions League succes.
Dan mag Maxwell echt wat beter gaan spelen. Hoe goed hij ook heeft gevoetbald en hoe goed hij in potentie is, dat nonchalante, trage verdedigen komt me onderhand wel een beetje de strot uit. Als tegenstander weet je dat Maxwell inprincipe bij een schijnbeweging altijd de bal naar binnen gaat slepen. En qua verdedigen gaat het ook allemaal niet overtuigend.quote:Op maandag 18 april 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zou idd leuk zijn nu maxwell ook nog
quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn we nou nog niet moe van die blind woordgrapjes?
Maxwell mag weg, en als Trabelsi blijft dan loop ik op m'n handen naar Mekka.
Hoezo dat? Trabelsi MOET blijven!quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn we nou nog niet moe van die blind woordgrapjes?
Maxwell mag weg, en als Trabelsi blijft dan loop ik op m'n handen naar Mekka.
De bron ben jij dus...quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
Dat is echt goed nieuws! Trabelsi mag Ajax gewoon niet verlaten! Hij is de kracht voor Ajaxquote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef cultheld het volgende:
Jammer dit; Dan bén ik een keer serieus m.b.t. Ajax en dan wordt het weer beschouwd als troll of zo.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=18789
Tevens Het Parool.
Nee hoor, ik zag het niet als trollquote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef cultheld het volgende:
Jammer dit; Dan bén ik een keer serieus m.b.t. Ajax en dan wordt het weer beschouwd als troll of zo.
Tevens Het Parool.
Alex is beterquote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
Beste verdediger ooit! Samen met Alex
Oh op die manierquote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
huh? daarom ga ik juist op mn handen naar Mekka lopen, om Allah te bedanken![]()
komt doordat je meestal ook aan het trollen bent denk ikquote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef cultheld het volgende:
Tevens Het Parool.
Beste rechtsback van Nederland; Dat wel. Alex is verdedigend en met uithalen/vrije trappen beter; Trabelsi is aanvallend beter.quote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 18:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beste rechtsback van Nederland; Dat wel. Alex is verdedigend en met uithalen/vrije trappen beter; Trabelsi is aanvallend beter.
Zou geweldig zijnquote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
Nostradamusquote:Op maandag 18 april 2005 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik post in het vorige topic nog net dat Blind Trabelsi misschien kan ompraten en hatzee
Het nieuwe uitshirt heeft echt wel watquote:Op maandag 18 april 2005 18:59 schreef S-Two het volgende:
Zou idd fantastisch nieuws zijn als Trabelsi blijft, maar ik denk ook niet dat ie zal blijven.
Vind het nieuwe uit-shirt trouwens ook niet echt wat, heb toch heel wat liever de mooie gele van nu![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 19:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het nieuwe uitshirt heeft echt wel wat
Leukquote:Op maandag 18 april 2005 19:03 schreef superjoden het volgende:
was een mooi gezicht en wat een feest in 1998 met die sambagasten in de Amstel Cup finale tegen psv.
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/joden.zip
Tijd om het te herhalen
Heb je er dan al een?quote:
Zal wel naar PSV gaan!quote:Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
Zowel Ajax, PSV als Feyenoord willen Nevland hebben.
Omdat PSV eigenlijk een soort band heeft met Groningen!quote:Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Bron is trouwens http://fotball.adressa.no(...)html?articleID=76839
Duidelijke, heldere tekst! Zeker voor mensen die alleen de media napraten, Telegraaf die uitpakt met een foto van een waterkanon en daarbij de tekst: "Mobiele eenheid drijft Ajax-supporters terug met behulp van waterkanonnen" terwijl je alléén maar F'noordshirtjes ziet...quote:MAG IVO OPSTELTEN JOKKEN?
Nu de kruitdampen wat zijn opgetrokken, spreekt heel Nederland schande van de rellen in Rotterdam en rollen ze in Den Haag natuurlijk over elkaar heen op jacht naar politiek gewin. Dergelijke gevechten over hooligans worden meestentijds gewonnen door Joop Atsma, al heeft-ie intussen zo'n beetje de hele kamer achter zich: geen fans meer mee naar uitwedstrijden. De Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten kon maar niet begrijpen hoe één en ander zo uit de klauw heeft kunnen gieren, 'na al die voorbereiding'. Welnu, Ivo, da's heel simpel. Ieder verhaal, ook dit, heeft namelijk twee kanten. Volgens Opstelten werden de treinen namelijk stilgezet nadat ze waren gesloopt door Amsterdamse varkens. Dit nu, is 'n tikje bezijden de waarheid.
Wat is het geval? De eerste trein, die rond tien uur bij de Kuip aankwam, werd een paar honderd meter voor aankomst tot stilstand gebracht. Oorzaak: de machinist had 't verkeerde spoor gekozen. Met de trein was toen nog niks aan de hand, totdat Feyenoord-supporters een half uur later (!) lucht kregen van de stilstaande Ajax-trein en de confrontatie wilden aangaan. Pas tóen vloog er meubilair door de ruiten.
Na de wedstrijd hetzelfde liedje. In plaats van de Ajax-fans haastje repje terug naar de hoofdstad te vervoeren, werden ze van elf tot half vijf opgesloten in een buffervak bij de Kuip. Zodoende was 't mogelijk dat 't ná de wedstrijd opnieuw tot een confrontatie kon komen, omdat de 'supporters' van Feyenoord zich via het spoor naar de opgesloten Ajax-fans konden begeven.
Slopen en vechten valt niet goed te praten, maar liegende burgemeesters evenmin. Het zou Opstelten (en Cohen) sieren hun eigen falen op te biechten. En wellicht kunnen ze de landelijke politiek 'ns onder druk zetten om nou eindelijk 'ns die voetbalwet aan te nemen. De oplossing die iedereen nu ineens als 't ei van Columbus lijkt te zien (geen fans van de bezoekende clubs meer toelaten) is natuurlijk een typisch Nederlandse: als je 't probleem niet kunt beheersen, verbied 't dan maar. Lekker makkelijk. Gelukkig hebben we de foto's nog.
Bron: PietjeBell.com
Wat een sukkel ben jij zeg! Bron van Voetbalzone.nl afplukken, zieligerd...quote:Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Bron is trouwens http://fotball.adressa.no(...)html?articleID=76839
Wat nou van voetbalzone? Ik zag die bron op het PSV netwerk staan, kneus.quote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben jij zeg! Bron van Voetbalzone.nl afplukken, zieligerd...
Dan is dát je bron en niet die Noorse site! (zie op PSV Netwerk nu ook staan, overigens)quote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat nou van voetbalzone? Ik zag die bron op het PSV netwerk staan, kneus.
Wat doe je triest man; Lekker belangrijk of ik nou link naar een link die linkt naar een link, of dat ik direct naar een link link.quote:Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dan is dát je bron en niet die Noorse site! (zie op PSV Netwerk niets staan, overigens)
Dat je Hatem met die minkukel vergelijkt...quote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
\Liever niet, maar mag wel gezegd worden!quote:Op maandag 18 april 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat je Hatem met die minkukel vergelijkt...
quote:Op maandag 18 april 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat je Hatem met die minkukel vergelijkt...
Kijk maar uit dat de NS geen wisselfout maakt of iets dergelijkquote:Op maandag 18 april 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
Donderdag gezellig met de trein naar Tilburg.
wat is er mis met het thuisshirt?quote:
heb 'm al gevonden. en plaats 'm gelijk nog maar 'n keertjequote:Op maandag 18 april 2005 20:28 schreef jimjim1983 het volgende:
waar stond dat plaatje van dat huilende feyenoordertje ook alweer?
heb het gezien maar kan m niet meer vinden
quote:Spaan: "Lobont vertrekt einde van seizoen"
Volgens Henk Spaan zal Bogdan Lobont zijn plaats op de tribune niet lang meer accepteren en opzoek gaan naar een andere club aan het einde van dit seizoen. Dit zei de journalist zojuist op AT5
Volgens Barbara Barend wil Blind op dit moment voor zekerheid en rust zorgen achter in de verdediging. Daarvoor is de ervaren Hans Vonk de juiste man. Stekelenburg lijkt de vaste 2e keus te zijn en pakt gewoon zijn wedstrijden bij de beloften mee.
(AT5-AS)
Mooi plaatje om mee te reageren als iemand weer dat kutventje met middelvinger postquote:Op maandag 18 april 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb 'm al gevonden. en plaats 'm gelijk nog maar 'n keertje![]()
[afbeelding]
![]()
Die staat op de F-side site samen met Can you hearquote:Op maandag 18 april 2005 19:03 schreef superjoden het volgende:
was een mooi gezicht en wat een feest in 1998 met die sambagasten in de Amstel Cup finale tegen psv.
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/joden.zip
Tijd om het te herhalen
daar staan de minuten niet bijquote:Op maandag 18 april 2005 21:38 schreef Roi het volgende:
[..]
Mooi plaatje om mee te reageren als iemand weer dat kutventje met middelvinger post![]()
-edit- ff dit gemaakt, damn wat ben ik er slecht in.
http://img178.echo.cx/img178/8555/jankerd2su24hg.jpg
Die pagina werkt toevallig net nietquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb 'm al gevonden. en plaats 'm gelijk nog maar 'n keertje![]()
[afbeelding]
![]()
Dat je dat nog steeds geloofdquote:
Net waren er een paar bij RTL, al te snugger kwamen ze niet over.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgen een van de Ajacieden uit de trein bij BVD
Toevallig ALLEEN Psv wil hem hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niemand anders wil een bod doen op VDV.
en dat is nou net wel een concurent van ajaxquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooruit, AZ ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |