quote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
Trabelsi overweegt contractverlenging.
Dat zou idd leuk zijn nu maxwell ook nogquote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
Trabelsi overweegt contractverlenging.
Zeker,quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef twi het volgende:
Ik begin ook wel wat vertrouwen te krijgen in Blind. Ik bedoel, het lijkt opeens allemaal gewoon wat scherper. Eerder beginnen met vastzetten, beter meekomen op de momenten waar het bij kan. Hopelijk blijft Blind een tijdje met deze 11 spelen (en blijven ze heel). Dan moeten de 15 punten toch wel te halen kunnen zijn.
Ik meen het. Omdat Ajax nu tweede staat en hij gelooft in Champions League succes.quote:
Dat vroeg hij niet. Hij vroeg om je bronquote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik meen het. Omdat Ajax nu tweede staat en hij gelooft in Champions League succes.
toch zou een betrouwbare bron wel handig zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik meen het. Omdat Ajax nu tweede staat en hij gelooft in Champions League succes.
Dan mag Maxwell echt wat beter gaan spelen. Hoe goed hij ook heeft gevoetbald en hoe goed hij in potentie is, dat nonchalante, trage verdedigen komt me onderhand wel een beetje de strot uit. Als tegenstander weet je dat Maxwell inprincipe bij een schijnbeweging altijd de bal naar binnen gaat slepen. En qua verdedigen gaat het ook allemaal niet overtuigend.quote:Op maandag 18 april 2005 18:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zou idd leuk zijn nu maxwell ook nog
quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn we nou nog niet moe van die blind woordgrapjes?
Maxwell mag weg, en als Trabelsi blijft dan loop ik op m'n handen naar Mekka.
Hoezo dat? Trabelsi MOET blijven!quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn we nou nog niet moe van die blind woordgrapjes?
Maxwell mag weg, en als Trabelsi blijft dan loop ik op m'n handen naar Mekka.
De bron ben jij dus...quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |