Met een kroeg sluiten ban je geweld niet uit.quote:Op maandag 18 april 2005 13:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je kunt wel clubs of stadions veel harder aan pakken c.q. sluiten. Gebeurt met kroegen waar geweld is ook.
De machinist heeft het treinstel stopgezet. Waarom weet ik niet.quote:Op maandag 18 april 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is volgens een van de Ajacieden hier die in de betreffende trein zat ook opgeblazen. Waarom hoor je niemand erover waarom die trein in godsnaam een kilometer voor de Kuip werd stilgezet? Wiens schuld is dat?
Ik snap je verontwaardiging, maar je snapt het niet.quote:Op maandag 18 april 2005 13:44 schreef pikwik het volgende:
ik vind stadions sluiten voor een periode zo gek nog niet eigenlijk
kijken hoe blij je club dan nog met je is!!!
Helemaal mee eens. En als dat nou eens serieus wordt geprobeerd, dan kan er daarna nog altijd worden gesproken over het weren van uitsupporters.quote:VVD-Tweede-Kamerlid Rijpstra vindt dat het tijd wordt dat voetbalvandalen persoonlijk aansprakelijk worden gesteld voor de schade die ze aanrichten. Verder moeten de voorzitters van de clubs in het betaalde voetbal meer lef tonen door raddraaiers definitief uit hun stadion te bannen, zei hij zondag.
Pardon? Dus als er 10 mensen zijn die stenen gooien mogen de overige duizenden of tienduizenden het stadion niet meer in? Zeer reëel zeg.quote:Op maandag 18 april 2005 13:44 schreef pikwik het volgende:
ik vind stadions sluiten voor een periode zo gek nog niet eigenlijk
kijken hoe blij je club dan nog met je is!!!
Als dat keer op keer gebeurt en al die supporters weten die 10 mensen niet tegen te houden dan is het antwoord: JAquote:Op maandag 18 april 2005 13:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Pardon? Dus als er 10 mensen zijn die stenen gooien mogen de overige duizenden of tienduizenden het stadion niet meer in? Zeer reëel zeg.![]()
er is toch lang genoeg gewaarschuwd en genoeg getolereerd? het is een keer afgelopen hoor met die zogenaamde voetbalfans (quote:Op maandag 18 april 2005 13:56 schreef Stpan het volgende:
[..]
Pardon? Dus als er 10 mensen zijn die stenen gooien mogen de overige duizenden of tienduizenden het stadion niet meer in? Zeer reëel zeg.![]()
Ik verwacht je bij een komende risico-wedstrijd in het risico-vak, en oh wee als je blijft zitten als een doorgesnoven beer voor je iets gooit.quote:Op maandag 18 april 2005 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dat keer op keer gebeurt en al die supporters weten die 10 mensen niet tegen te houden dan is het antwoord: JA
Ik ga meteen naar de club om te zeggen wie het was, wat in voetbalkringen als not done wordt beschouwd.quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verwacht je bij een komende risico-wedstrijd in het risico-vak, en oh wee als je blijft zitten als een doorgesnoven beer voor je iets gooit.
ah dit bied perspectief.quote:Op maandag 18 april 2005 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Als dat keer op keer gebeurt en al die supporters weten die 10 mensen niet tegen te houden dan is het antwoord: JA
Waarom moet ik als supporter mijn medesupporters inrekenen, aanhouden, arresteren? Ik betaal belasting en ik betaal veiligheidskosten. Stewards en politieagenten. Sociale-controle werkt niet, dat iemand toevallig voordezelfde club is als ik, en daar op rare manieren uiting aangeeft betekent niet dat ik moet zeggen: 'heej, foei! hou daar eens mee op!'.quote:Op maandag 18 april 2005 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het klikspaan idee is inderdaad ook aan mij niet besteed nee..quote:Op maandag 18 april 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga meteen naar de club om te zeggen wie het was, wat in voetbalkringen als not done wordt beschouwd.
Daar snap ik geen jota van. Dan ben je dus mede-verantwoordelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het klikspaan idee is inderdaad ook aan mij niet besteed nee..
Ik krijg dat gevoel eerder als je zou weten wie vuurwerk op het veld gooit, je club ernstig benadeelt, en er niks over meldt.quote:Op maandag 18 april 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je dat zo wilt stellen zij het maar zo...
Ik krijg er een beetje een NSB gevoel bij...
maar de marokkaanse gemeenschap moet wel haar randgroepen 'aanspreken en aanpakken' zeker???quote:Op maandag 18 april 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je dat zo wilt stellen zij het maar zo...
Ik krijg er een beetje een NSB gevoel bij...
Het gaat hier toch over voetbalsupporters? Beetje kromme vergelijking imo...quote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef pikwik het volgende:
[..]
maar de marokkaanse gemeenschap moet wel haar randgroepen 'aanspreken en aanpakken' zeker???
och net werden 'de buitenlanders' er ook al aan de haren bijgesleept zie oa de reply van plaequote:Op maandag 18 april 2005 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat hier toch over voetbalsupporters? Beetje kromme vergelijking imo...
Jep.quote:Op maandag 18 april 2005 14:18 schreef pikwik het volgende:
[..]
och net werden 'de buitenlanders' er ook al aan de haren bijgesleept zie oa de reply van plae
dat wil jij er graag van maken jaquote:Op maandag 18 april 2005 14:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Jep.
Een veel groter probleem dan voetbalvandalisme in onze samenleving
Ik heb er totaal geen problemen mee als je dat soms wilt weten.quote:Op maandag 18 april 2005 14:22 schreef pikwik het volgende:
ik krijg sterk de indruk dat er hier een paar stiekum wel kicken op een beetje rellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |