quote:Op maandag 18 april 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja... met die uitgemolken chubby loodgieter..
quote:Op maandag 18 april 2005 10:07 schreef twi het volgende:
Geen OP inderdaadmeer. Boeiend, iedereen die een hekel had aan de Xbox heeft er inmiddels al eentje staan, en velen hun PS2 en NGC verkochtWe hoeven niemand meer te overtuigen met wat plaatjes en tekstjes
Wtf ron jeremy echt in een mario pakquote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding].
Maar goed, ff ontopic.
Wel goed dat MS nog tot 2007 nieuwe XBOX titels op de markt brengt.
quote:Op maandag 18 april 2005 10:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Die man lijkt heel erg op Ron Jeremy.
kan je dit een beetje onderbouwen???quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef Alfa_Boy het volgende:
Die beelden van Gammo waren toch wel zwaar lachtwekkend, als dit GT4 zou gaan moeten worden voor de xbox, hahaha
quote:Ook zijn, op dat ene nieuwe bos-level, de circuits erg kaal vormgegeven.
Gammo heeft waarschijnlijk een oude beta gebruikt (review release is nog geen 2 weken uit), gecombineerd met iemand die niet kan rijden en het ziet er dan gewoon ruk uit.quote:Op maandag 18 april 2005 14:21 schreef Alfa_Boy het volgende:
Na de filmpjes wil ik mijn mening wel wat bijstellen, ik heb ze ff snel bekeken.
Maar wat ik net allemaal vertelde was gebaseerd op de aflevering van gammo. Spelen ze daar soms met oude beta;s ofzo?
Dat laatste filmpje met die audi is zelfs errug mooiDe omgeving ziet er goed uit
Sorry als ik jullie op de pik heb getrapt, maar ja, ik heb jullie wel ff lekker pissig gemaakt, en dat is ook leuk
je kunt de career-mode ook geheel online spelenquote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Alfa_Boy het volgende:
Nou, gt4 ziet er ingame anders aardig lekker uit hoor. Ik weet niet of je zelf ook nog een PS2 hebt met gt4.
Maar dat forza zo realistisch wordt kan ik me haast niet voorstellen, maar het is goed mogelijk, aangezien ik het niet in mijn vingers heb gehad.
En het was niet op een filmpje gebaseerd, ik heb oudere filmpjes gezien die zich afspeelde op een oval, bij zowel overdag als 's avond en dat was niet echt iets om naar uit te kijken.
Maar goed, als het over een paar weken uitkomt, dan zullen we wel zien hoe het speelt, ik heb de pre-order toch al een tijd lopen.
Maar klopt het ook dat je je kampioenschappen online kunt racen, want dat had ik ergens gelezen?
erm die bovenste is echt?quote:
Hehe, ja, het schijnt dat de bovenste de echte is.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm die bovenste is echt?
...
ik zie het niet zo welke echt of nep is... lol
Precies.. als de gfx al echt iets minder zouden zijn van Forza, wat ik betwijfel... heeft Forza wel een mooie MP. En dat is ook zeker wat waarD!quote:Op maandag 18 april 2005 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
je kunt de career-mode ook geheel online spelen
Niet doen, ga over een paar dagen Jade Empire spelenquote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Championship 2 is nu ook uit.
Zit nog steeds met de twijfel in me hoofd om hem te halen.
Dit omdat ik deel 1 eindeloos heb gespeeld.
De demo vond ik eigenlijk niets, wat nu?
Hou ik niet van sorry.quote:Op maandag 18 april 2005 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet doen, ga over een paar dagen Jade Empire spelen
Jammer, ik ga me er zeker wel mee vermaken tot Forzaquote:Op maandag 18 april 2005 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hou ik niet van sorry.
Ziet er trouwens wel erg goed uit.
Als je RPG fan bent, lijkt me deze titel wel een aanrader.
Niet teveel naar demo's luisteren, de reviews zijn positief. Die demo is al enkele maanden oud.quote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Championship 2 is nu ook uit.
Zit nog steeds met de twijfel in me hoofd om hem te halen.
Dit omdat ik deel 1 eindeloos heb gespeeld.
De demo vond ik eigenlijk niets, wat nu?
Wachten op Forzaquote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef gijsje79 het volgende:
wat nu?
Nou inderdaad.. tis jammer dat het nog zo lang duurt alleen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:25 schreef gijsje79 het volgende:
Dan hou ik het nog wel effen bij Fifa 2005 en Brothers in Arms tot mei.
Ach tis ook gekkenwerk als ik nu een nieuwe game haal waar ik weinig mee doe, want vanaf mei ligt ie dan weer in de kast.
Tijd voor Forza.![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik als absoluut-geen-racefan zijnde heb Forza toch maar gepre-ordered..
Ja, ik heb het vooral gedaan omdat je met je eigen bak kan meeracen. Lijkt me een leuke uitdaging,quote:
Had je de pc demo al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Psychonaut scoort tot nu toe best aardige cijfers!
Hij komt nu echt, eindelijk! Ik ben benieuwd..
Nee, gauw proberen.quote:
Tis ook alleen maar om een eerste echte indruk van het spel te krijgen en bij een gebrek aan beter voldoet een pc wel voor een demoquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, gauw proberen.
Hoewel ik van mening ben dat een platformer beter tot z'n recht komt op een console.
En een goeie platformer had de XBOX wel nodig..
Ah dat word dan wellicht je tweede uurtje op LIVE he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vooral gedaan omdat je met je eigen bak kan meeracen. Lijkt me een leuke uitdaging,.
Dat, icm de fantastische filmpjes die ik heb gezien trokken me over de streep..
Ik speel regelmatig PES4 op live hoor,quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dat word dan wellicht je tweede uurtje op LIVE he?
Hmmz wie zei er een tijdje geleden ook al zoiets over de PS2quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben benieuwd wat er op de E3 aangekondigd wordt nog voor de XboxZoals het er nu op lijkt zijn Jade Empire en Conker nog de enige twee games die mijn interesse hebben.
Ik vraag me af wat er met Kameo is gebeurd en welke games er naar de Xbox 360 gegaan zijn.
Ik. Maar op dit moment zijn er (voor mij) geen interessante titels buiten Conker en JE. De Cube heeft ook maar twee titels die ik nog wil hebben: Killer 7 en Zelda. Komt gewoon omdat we net voor de E3 zitten, dan is er meestal weinig in het vooruitzicht eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz wie zei er een tijdje geleden ook al zoiets over de PS2
Dan hoop ik dat gcshop snel is met leveren, zodat ie morgen in mijn xbox zit.quote:
Denk niet dat hij vandaag al verzonden wordt, hij staat nog niet bij nieuw binnen en hij wordt nog steeds de 22e verwacht. Ik denk dat we hem gewoon vrijdag krijgenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat gcshop snel is met leveren, zodat ie morgen in mijn xbox zit.![]()
Weet iemand of de official strategy guide er al is? Altijd leuk om erbij te hebben![]()
Dan ga ik hem zo maar es halen.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef DinoPK het volgende:
Gijsje, ik heb ergens gelezen dat het melee gedeelte uit te zetten was (al lijkt het mij sterk). Dan zou het wel heel erg raar zijn als instagib er niet meer in zou zitten
Strakke treeler, dat wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef gijsje79 het volgende:
Close Combat: First to Fight Trailer 2
Ja het ziet er niet verkeerd uit.quote:
Kon je het nou echt niet laten? Beetje zonde imho, had dan Jade Empire gelijk gekocht. Je voegt nu alleen maar meer toe aan je backlog (plus dat ik er nog niemand mee online heb gezien)quote:Op woensdag 20 april 2005 16:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zo maar es halen.
Las net op het UC2 Forum dat het erin zit.
Maar ik ga, ren ff naar de winkel.
Spel is eigenlijk ook nog niet uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Kon je het nou echt niet laten? Beetje zonde imho, had dan Jade Empire gelijk gekocht. Je voegt nu alleen maar meer toe aan je backlog (plus dat ik er nog niemand mee online heb gezien)
quote:Op donderdag 21 april 2005 03:14 schreef piet_pelle het volgende:
Is dat nou Raiden op het 2e plaatje?
Rond rennen als een dwaas en schieten wat je tegenkomt, alleen het laden duurt wat langer.quote:Op donderdag 21 april 2005 07:10 schreef Bastard het volgende:
Met een sniper rifle?
Moet je dan ook allemaal verscholen zitten in het spel... of behouw je nog wel dat rondrennen en als een dwaas schieten op alles wat aan komt bewegen?
Ziet er wel erg cool uit Gijsje!
Bij play ligt ie voor 36 euro, dus dat is dan een net prijsjequote:Op donderdag 21 april 2005 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mwoah zo supergoed issie niet, iig imo geen 60 euro waard. Maar hij is wel leuk voor eventjes
.
Ik wacht op de classicquote:Op donderdag 21 april 2005 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mwoah zo supergoed issie niet, iig imo geen 60 euro waard. Maar hij is wel leuk voor eventjes
.
Ik leef met je mee, mijn backlog is ook te groot gewordenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lovende reviews hoor,.
Ik MOET um hebben. Ik heb nu echt TE VEEL nog-lang-niet-af games..
Ja klinkt lekker allemaal.. maar ziet er zo te zien toch niet helemaal af uit hoop ik. Zo kaal eigenlijk nog. En de lag metzoveel spelersquote:Op donderdag 21 april 2005 10:51 schreef gijsje79 het volgende:
Battlefield Modern Combat
Vorig jaar lieten ze al wat dingen zien op de E3.
Daarna weinig meer van gehoord, maar het blijkt dat deze game toch nog voor de x-box uit komt, namelijk in september.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Ik kijk al uit naar deze game.
Leuk, maar tis EA Games. En wat doet EA games nou altijd verkeerd met xbox titels? Juist, de live support. Waarom zou je deze game kopen? Vanwege de live support.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:51 schreef gijsje79 het volgende:
Battlefield Modern Combat
Vorig jaar lieten ze al wat dingen zien op de E3.
Daarna weinig meer van gehoord, maar het blijkt dat deze game toch nog voor de x-box uit komt, namelijk in september.
FeaturesAn all-new story-driven single player mode drops players deep into an action-packed war framed by government-sponsored propaganda forcing gamers to choose sides and decide the outcome. More than 10 maps for online multiplayer action for up to 24 players**. Clan support VoIP and a deep stat tracking system help round out one of the deepest online Take control of more than 30 land, sea, and air vehicles, including tanks, helicopters, amphibious craft and fast attack vehicles. Choose to battle as U.S., European Union, Chinese, or Middle East Coalition troops, each with their own unique arsenals Step into the boots of multiple solider classes including Assault, Sniper, Special Ops, Combat engineer and Combat Support units Own the battlefield with more than 50 state-of-the-art weapons. Complete each unit’s unique “Battlefield Moment” to earn “Battlefield Points” and unlock rewards including upgrades, and promotions. Upgrade your unit with new equipment, including thermal vision for the sniper rifle, more destructive mines faster tanks and more. Character Persistence and Growth. With in-game success, players increase their rank through promotions. Go from a private to a general as you lead your unit to victory.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Ik kijk al uit naar deze game.
Waaaahquote:Op donderdag 21 april 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil hem![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het naar om toe te geven, maar dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Leuk, maar tis EA Games. En wat doet EA games nou altijd verkeerd met xbox titels? Juist, de live support. Waarom zou je deze game kopen? Vanwege de live support.
Nou dan gaan we toch lekker hypen!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef twi het volgende:
Lego Starwars is meer een hype dan dat 't daadwerkelijk een leuk spel is om te doen
het is een kalkoenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe update van Ghost Recon 2.
Filmpje
En dit moet realistich zijn.
Heb altijd al gewild dat me struisvogel mee kon in een combat.
Whahaha, en die vogelverschrikker ook!quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe update van Ghost Recon 2.
Filmpje
En dit moet realistich zijn.
Heb altijd al gewild dat me struisvogel mee kon in een combat.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef gijsje79 het volgende:
Conker: Live and Reloaded - Mockumentary
Hij lijkt mij ook erg cool.... als die in een flinke aanbieding is lijkt het me een aanschaf waard.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef HomerJ het volgende:
Lego Star Wars net even gespeeld! Kom me niet inhouden en heb hem gewoon in de winkel gehaald.![]()
De game is zó grappig!Het probeert geen 1 moment echt serieus te zijn en dat is de charme. De graphics passen precies bij het spel, alhoewel soms een beetje kartelig
De game verandert constant, dus de spelduur lijkt me goed genoeg.
Must voor Star Wars-liefhebbers(Erg leuke dingen zal je herkennen)
Must voor Lego-liefhebbers
Musthave voor Beide liefhebbers
[afbeelding]
ik ook,quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:45 schreef Bastard het volgende:
Tis vooral makkelijk als je de baan nog niet kent he ... gebruiken doe ik het niet denk ik.. tis alleen maar irritant, ik rij mn eigen stijl
Goed Idee voor elk spel een apart subforumquote:Op maandag 25 april 2005 09:58 schreef Bastard het volgende:
Nee, .. meer is er niet te zeggen eigenlijk.. sluit GAM maar.. maak het Forza subforum aan
Gelukkig kan ik me vermaken in het oude Chinese rijk totdat Forza komt.quote:Op maandag 25 april 2005 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver, jullie hebben me helemaal enthousiast gemaakt over Forza.
Ik ben absoluut geen racefan, maar ik kan nu niet meer wachten..
Grappig dat heel veel mensen het spel op de Xbox goed vinden, terwijl de pc versie aan alle kanten wordt afgekraaktquote:Op maandag 25 april 2005 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Doom 3 rules.
Gisteravond echt in spanning zitten spelen, damn wat goed gemaakt...!!
Ook de enige zeg maarquote:Op zaterdag 23 april 2005 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
definitively be the best racing simulation online on any console or system.
Ik heb m nooit gezien op de PC, voor een xbox spel ziet het er erg goed uit, en het geluid in 5.1 is echt super.quote:Op maandag 25 april 2005 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Grappig dat heel veel mensen het spel op de Xbox goed vinden, terwijl de pc versie aan alle kanten wordt afgekraakt
DTM2 is anders ook niet volledig arcade, en een fantastische liveracer die totaal gemist is door de community.quote:
Nah speel SC3 niet als ninja gaiden hoorquote:Op maandag 25 april 2005 09:48 schreef DinoPK het volgende:
GD denkt ook dat Splintercell 3 gespeeld moet worden als Ninja Gaiden als ik het zo lees, dus het verbaast mij niets
Ik neem aan dat GD niet erg enthousiast mee gaat racen over 3 weekjes?
ps. mooi heh die games topics, waarom die gebruiken als het lekker allemaal in het centrale topic kan
Ik vond de pc versie dus echt ruk,quote:Op maandag 25 april 2005 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Grappig dat heel veel mensen het spel op de Xbox goed vinden, terwijl de pc versie aan alle kanten wordt afgekraakt
2 maps zijn nu gratis...de andere 2 zijn op dit moment 4,99 (maar ze worden pas half mei opgenomen in matchmaking) en eind juni zijn die andere 2 ook gratis.quote:Op maandag 25 april 2005 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe duur zijn ze nou dan?
neequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is het het geld waard om Ghost Recon 2 nu nog te halen? Of zijn er vergelijkbare spellen, die beter zijn?
Ik heb dat melee combat uit staan.quote:Op maandag 25 april 2005 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
Trouwens mijn eerste indruk van unreal championship 2
Wat is het?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Laten we hopen dat deel 3 beter is dan 2
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow god, het ziet er weer uit als een Linkin Park video-clip.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zondequote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, maar blijkbaar verkoopt die geweldige gameplay en setting uit PoP 1 niet.quote:
Dat vind ik dan weer grootse onzin, dat ligt er compleet aan wat voor mode je speelt, want dingen als shotguns, swordball, fiësta, blast resort en terretories zijn alleen maar beter te spelen met minder man.quote:Op maandag 25 april 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
En dat denkt dus iedereen
Mooi heh van die negatieve spiralen
Ik wil het spel best wel weer even spelen, het enige vervelende vind ik dat je deze maps nu alleen ff als custom game kunt spelen, en daar heb je minstens 6 man voor nodig wil het een beetje grappig worden.
Doe eens niet Eurogamer humor stelenquote:Op woensdag 27 april 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, het ziet er weer uit als een Linkin Park video-clip.![]()
Nope, deel 1 verkocht echt enorm bagger in amerika en op de PS2 in europa. Toen heeft Ubi hem hier voor GC en Xbox voor 30 euro verkocht en dat verkocht zelfs heel zwak. Ondanks dat hij hele goede cijfers kreegquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef twi het volgende:
Raar, want ik heb toch de indruk dat WW gewoon een stuk minder is verkocht/besproken dan SoT
Psychonauts.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef H.Flick het volgende:
Wat zijn de volgende musthaves? Nu dat ik Jade Empire heb zit ik nergens meer echt op te wachten... dat kan natuurlijk niet
Forza interesseert me niet, dus die laat ik aan me voorbij gaan (demo die bij JE zat vond ik ook niks).
Mijn 'backlog' is echt gigantisch... en toch koop ik altijd weer de nieuwe gamesquote:Op donderdag 28 april 2005 20:40 schreef peristilius het volgende:
Ik ben blij dat er even niet zo heel veel aan zit te komen, goed voor mijn portemonnee en ik krijg tijd om mijn (kleine) backlog weg te werken.
Zelfde maker als Grim Fandango....meer hoef ik niet te weten.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Psychonauts echt DE platformer is waar ik al zo lang op wacht. De reviews hebben me iig heel erg enthousiast gemaakt.
Ja, dat was een briljante game idd.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelfde maker als Grim Fandango....meer hoef ik niet te weten.
En Sam&Max, dat was misschien nog wel genialerquote:Op donderdag 28 april 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelfde maker als Grim Fandango....meer hoef ik niet te weten.
Als ie live gaat koop ik um.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk wat info over Half-life 2 voor Xbox....
http://xbox.ign.com/articles/608/608385p1.html
The result, as we saw, is impressive. Half-Life 2 looks remarkably good on the Xbox. Which is to say, even at this early stage -- in the four areas we played -- Valve's title might be one of the best looking, if not the best looking, Xbox game on Microsoft's console. Players of the original PC version will notice a lack of detail compared to the original PC version, as well as some aliasing and resolution issues, but we played an early version, which lacked polish, optimization, and in all fairness, just isn't finished yet. So sure, the Xbox version will not match the highest resolution or the graphic superiority of its PC brethren, but for an Xbox game? As former editor Kaiser Hwang might say, it really does look amazing.
[afbeelding]
Dit word toch niet LIVEquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ie live gaat koop ik um.
Gravity Gun!
Kan je hem ook beschikbaar maken voor mensen zonder een ign account?quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:50 schreef Chocobo het volgende:
GT4 vs Forza volume 2.... nu wordt de Nurburgring bekeken met een Aston Martin V12 Vanquish
http://insider.ign.com/videos/articles/608/608674p1.html
Xbox,.... ben een consolegamerquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:17 schreef HomerJ het volgende:
Chocobo rustigKan 't niet meer bijhouden
Halen jullie trouwens GTA voor PC of Xbox? Mijn PC is goed genoeg dus ik twijfel nog
Lijkt me weer heerlijk deze game.quote:Op zaterdag 30 april 2005 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Eerste Tombraider Legends filmpje
http://www.gamer.nl/nieuws/26097
[afbeelding]
Mij ook,.... als ze maar idd terug gaat naar de roots van Laraquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijkt me weer heerlijk deze game.
Eindelijk op de xbox.
Dat is wel knap als je dat ziet... grafisch misschien wel maar je weet nooit hoe het gamed natuurlijk.... Ik wacht even wat hands-on afquote:Op zondag 1 mei 2005 08:16 schreef DinoPK het volgende:
Daar had ik ook op gehoopt, maar als je kijkt naar het filmpje dan zie je meteen dat het eerder een game als Tombraider 4 is dan een Tombraider 1. Er zitten wat mij betreft afwisselende dingen in wat het meer op een modern spel laat lijken, dan op 1 van de oudere tombraider spellen.
vond aleen het schieten er een beetje vaag uitzien, tuurlijk is het goed als ze met vernieuwende dingen komen, maar die rocket launcher was iets TE..quote:Op zondag 1 mei 2005 09:25 schreef DinoPK het volgende:
Ik zag gewoon veel meer in dat filmpje dat ik eigenlijk in een tombraider spel wil zien
Ik ben niet zo'n fan van zo veel mogelijk spelstijlen in 1 spel te stoppen, laat ze nou maar gewoon doen waar ze goed in zijn, en voor de rest lekker mystiek maken in goede sfeervolle levels (en dat zijn geen high tech labs in een game die het van de queste moet hebben naar verloren schatten).
Knap heh
kheb hem allang op de PS2quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:17 schreef HomerJ het volgende:
Halen jullie trouwens GTA voor PC of Xbox? Mijn PC is goed genoeg dus ik twijfel nog
Wat dan? Routertje?quote:
Veranderd je IP steedsquote:Op zondag 1 mei 2005 14:25 schreef HomerJ het volgende:
Grootste probleem is geen router. Maar @home veranderd mijn IP steeds en die moet ik weer handmatig instellen omdat automatic het niet doet
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:25 schreef HomerJ het volgende:
Grootste probleem is geen router. Maar @home veranderd mijn IP steeds en die moet ik weer handmatig instellen omdat automatic het niet doet
Ook zonder pc.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dan? Routertje?
Vraag Gijsje79 es.. die heb ook @home, .. geen problemen voor Live in ieder geval als zn pc het doet.
Fantastisch spel... heb een dikke save van 60 uur op mijn PS2 staan en ik zit nog niet eens in de laatste stad van de staatquote:Op maandag 2 mei 2005 11:50 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig gewoon
http://www.rockstargames.com/sanandreas/xbox/
Tjah ik ga vanmiddag maar even voor een router zoeken. Het heeft het 7 maanden prima gedaan maar laaste tijd moet ik steeds laaste 2 nummers van het IP veranderen bij network settings. Bv. Vanochtend speelde ik met ***174.4 rond 1 uur zegt hij dat hij niet kan connecten en dan verander ik hem naar 175.0 en doet hij het weer. Volgende dag moet ik weer veranderen naar 174.7 . Slaat nergens opquote:Op maandag 2 mei 2005 12:45 schreef gijsje79 het volgende:
He HomerJ is het al gelukt met je live?
Ik gebruikte via me netwerkkaart deze instellingen.
[afbeelding]
En natuurlijk je inet delen.
Met me router vond ie alles automatisch.
Opzich geen verkeerde aanschaf en dat voor nog geen 30 ¤.
Wow,quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Tering ! Hele mooie Star Wars 3 beat-um up![]()
Site: http://www.lucasarts.com/ep3/indexFlash.html#gallery.tv
Trailer: http://movies.teamxbox.com/episodeIII/episode3_finaltrailer.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat gaat ook nergens over inderdaad.. ga je hem nog halen voor de xbox? Hij is wel mooier hequote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fantastisch spel... heb een dikke save van 60 uur op mijn PS2 staan en ik zit nog niet eens in de laatste stad van de staat
Denk het wel... spel is te goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens over inderdaad.. ga je hem nog halen voor de xbox? Hij is wel mooier he
Ik hoef ze niet te lezen Gijs.. ik ben allang overgehaald om dat spel te halen.. als ik het speel moet er nog wel een beetje verrassing aan zitten voor me.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het wel... spel is te goed
Overigens die Forza reviews ineens overal
Bring it on, bitchquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:05 schreef DinoPK het volgende:
De enige verrassing die jij zult zien is dat je opeens in de achterste regionen gaat eindigen
Je vergeet dat ik dik 15 uur in de demo heb zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bring it on, bitch
Voordeel wat jij hebt nu is dat je de banen al kent, je speelt natuurlijk lekker de warezversie op het moment... dus over een maand zien we elkaar wel op LIVE, wanneer we allebei de banen en auto's kennen.
Je houdt je maar lekker in inderdaad, vervelend zon leven als warez gamer eigenlijk nog zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik dik 15 uur in de demo heb zitten
De warez versie heb ik idd, maar daar ga ik echt nog niet teveel tijd in stoppen, straks zijn de saves niet compatible. Ik zit me ook gigantisch in te houden hier de laatste dagen als er weer wat verkeerds wordt gezegd, of mensen er te veel van gaan verwachten. Tis zeker geen game die voor iedereen weggelegd is (doelend op de moeilijkheidsgraad bij 20%), maar vindt je de demo goed, dan zal het spel ook zeker gaan bevallen.
Ik kan iig niet wachten op dit spel op live, met voice ondersteuning.
En leuke tekstjes op de achterkant van de wagen zetten natuurlijk (if you can read this, the bitch fell off), of een mooi politie ontwerp met een stopbordje, zodat je in de achterspiegel kan zien dat ik eraan kom als ik je op een ronde zet
Dat hele warez-gamer doe je jezelf toch aan en dan moet je niet aankomen met het feit dat er aan 2e hands kopers ook niks wordt verdient en dan ook nog een beetje pimpt met het feit dat je al meer geld hebt uitgegeven aan games dan de meeste mensen hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:35 schreef DinoPK het volgende:
Ik word een beetje schijtziek van de term warez-gamer als ik eerlijk ben, gooi niet iedereen op 1 hoop. 2e hands kopers verdient een publisher ook niets aan (alleen de heer breukhoven). Ik heb in mijn leven meer spellen voor de volle mep gekocht als 95% van de users hier, en nog steeds koop ik meer games dan de gemiddelde gamer. Geintje of niet, het is nu wel eens genoeg geweest. Dat ik de xbox gebruik als media center is mijn keus, en daar heb ik het hier niet over.
Ik wil dit eerst bewegend zien voordat ik een conclusie trek over dit spelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:01 schreef DinoPK het volgende:
ontopic: afgaande op die 2 screens van timeshift zou ik dat spel dus never nooit niet kopen.
Wederom een FPS, veel is goed, téveel niet. De verkopen zullen er wel na zijn, of de ontwikkeling-conversie kosten zijn dermate laag dat er constant FPS games worden uitgebracht.
Wat een vage screens ! Ziet er wel cool uit, maar ben het FPS genre even een beetje zat. Heb alleen nog eventuele interesse in HL2 !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef Tain het volgende:
Xbox topic jongens, er zweeft nog ergens een vecht hier tegen warez gezeik topic rond waar dit soort discussie beter passen.
ontopic: TimeShift screens
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Als HL2 enigzins lijkt op de PC versie dan is het niet echt de moeite waard om er 60 euro voor uit te geven. Het spel is te kort en de kracht van de PC versie zijn de mods die er voor uitkomen en dat zie ik niet zo snel gebeuren op de Xbox.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een vage screens ! Ziet er wel cool uit, maar ben het FPS genre even een beetje zat. Heb alleen nog eventuele interesse in HL2 !
Ja daar ben ik al bang voor ja.....quote:Op woensdag 4 mei 2005 06:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Als HL2 enigzins lijkt op de PC versie dan is het niet echt de moeite waard om er 60 euro voor uit te geven. Het spel is te kort en de kracht van de PC versie zijn de mods die er voor uitkomen en dat zie ik niet zo snel gebeuren op de Xbox.
Ja want een echt wereld spel zoals Jade.. dat verdient een 9.9quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen 9.9 voor Forza op IGN... Spel suckt dus
Het is allang bekend dat dat gewoon een typefout was, het is natuurlijk een 8.9.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja want een echt wereld spel zoals Jade.. dat verdient een 9.9
The name's Royquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het is allang bekend dat dat gewoon een typefout was, het is natuurlijk een 8.9.
Ennuh Roi, hoeveel GC games hebben een 9.5 of hoger gehaalt op IGN? Ik denk dat het aantal de gemiddelde leeftijd van de userbase is....
![]()
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:16 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, jij maakt een geintje, kan je er dan svp ook tegen als ik er eentje terugmaak?
Ah, mensen met oogkleppen die niet open staan voor andere consolesquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, mensen met oogkleppen die niet open staan voor andere consoles
Je bent wel bezig met happen he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrolijk vandaag?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou voor Jade Empire gaanquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:00 schreef Eikelpiercing het volgende:
Pff, ik ben zo hard aan het twijfelen... Welk spel moet ik nou kopen? 't Is volgens mij meer een retorische vraag dan een serieuze vraag naar jullie toe... Ik twijfel tussen Jade Empire, Lego Star Wars en Pariah... Lego is te gauw uitgespeeld naar het schijnt, en huren gaat hier al niet... En toch wil ik het immens erg graag spelen!
Als we het toch over star wars hebben, mij lijkt battlefront 2 erg leuk. Nu met space-combat erbijquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:31 schreef Chocobo het volgende:
Mij lijkt die nieuwe Star Wars game wel cool !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dat zo is zou ik helemaal gek worden. Kotor 3 op Xbox 360... WOWquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:17 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ja inderdaad... Als het nu toch over Star Wars gaat: is er al een KOTOR3 aangekondigd?
Mischien iron phoenix als die ooit nog uitkomt, en anders voorlopig niks, Forza lijkt me zuigen, vond de demo ook al irritantquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:26 schreef DinoPK het volgende:
Nou dan niet.
![]()
Zijn er eigenlijk ook nog xbox gamers die forza niet gaan kopen, maar wel iets anders? Zoja, wat dan? Er komt namelijk zat uit de komende paar weken.
GinaG gaat neem ik aan wel voor Pariah?
Maar gaan er mensen ook voor Star Wars 3, Championship Manager 5, Area 51 of Monkey Ball om maar een paar voorbeeldjes te noemen?
Forza, Conker en heel misschien SW3quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:26 schreef DinoPK het volgende:
Nou dan niet.
![]()
Zijn er eigenlijk ook nog xbox gamers die forza niet gaan kopen, maar wel iets anders? Zoja, wat dan? Er komt namelijk zat uit de komende paar weken.
GinaG gaat neem ik aan wel voor Pariah?
Maar gaan er mensen ook voor Star Wars 3, Championship Manager 5, Area 51 of Monkey Ball om maar een paar voorbeeldjes te noemen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Jade Empire in V&A gegooid. Echt niks aan.
Me maatje had laatst een plasma gekocht, die had ie weer binnen een week terug gebracht.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met een tv/halo 2 probleem. Ik heb een nieuwe tv samsung zo'n dun dingetje (kostte aardit wat), maar nu heb ik een gevoel alsof het niet meer zo snel gaat HALO 2 live enz. Lijkt wel alsof ik last heb van een soort van beeldscherm lag. Ik heb bij de xbox het al omgezet naar WIDESCREEn. Maar hoe kom ik hier vanaf?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Jade Empire in V&A gegooid. Echt niks aan.
het is geen plasmaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Me maatje had laatst een plasma gekocht, die had ie weer binnen een week terug gebracht.
Schijnt dat het niet allemaal op en top is.
Als je er echt eentje wilt nemen (niet doen, niet doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:55 schreef Bastard het volgende:
Wat kost een draadloze controller tegenwoordig eigenlijk ?
50 euro bij DimPlus ja, de controller is best ok, maar de controller S is gewoon de beste verkrijgbaar voor de Xbox imhoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Als je er echt eentje wilt nemen (niet doen, niet doen) zou ik een Logitech nemen. Geloof zo rond de 50 euro.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Platte GROTE beeldschermen zijn gewoon nog niet snel genoeg, simpel.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 06:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]http://xbox.ign.com/articles/610/610517p1.html
Jade staat als beste RPG beschreven in dit artikel.... echter vond ik Kotor VEEEEL beter
Nouja, ik heb ze niet allemaal gehad natuurlijk, maar het enige merk wat ik ermee zou vertrouwen is Logitech. En ik vind de originele controllers zo lekker dat het gewoon zonde is daar 50 euro + batterijen aan uit te moeten geven. Koop ik liever een game vanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
Ok, draadloos word afgeraden dus... hmzz, heb op een ps2 draadloos gespeeld, en dat was lekker gamen eigenlijk.
Duur geintje allemaal weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:33 schreef twi het volgende:
Die zit meestal op de ontvangerDan moet je ook nog een draadloze headset kopen
Als ie in de winkel ligt is ie nog niet uitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:00 schreef taart het volgende:
Was Pariah al uit? Hij lag al in de winkel en gcshop zegt dat tie de 10e uitkomt
Daar bedoel ik mee of de officiele releasedatum al is geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:13 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Als ie in de winkel ligt is ie nog niet uitWat denk je zelf?
Het kan natuurlijk zijn dat winkeliers schijt hebben aan de exacte release-dates en de game gewoon in de verkoop gooien
Als je de boel eerst getest had dan had je dat gewoon geweten, ik vind het gewoon uber-kut om op dat soort schermen te kijken, kleurbalans is ver zoek negen van de tien keer, en daarnaast zijn de prestaties gewoon om te huilen bij die prijzen... Tis mooi speelgoed hoor, maar meer iets voor over 5-10 jaar...quote:
De eerste is ook de lelijkste en zwaarste van de 3.quote:Op zondag 8 mei 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:Hij ziet er niet uit, maar ik weet wat voor een kracht die heeft
[afbeelding]
Pijn ook.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:20 schreef pkwarts het volgende:
Ik vind het wel een verbetering dat die headset gewoon weer over je hoofd klemt ipv dat je hem achter je oor moest klemmen. Daar kreeg ik na een tijd gewoon pijn van
Mijn oren zijn gewoon niet xbox communicator proofquote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:23 schreef Khadgar het volgende:
Overigens ben ik gisteren voor het eerst aan Halo begonnen, erg pittig maar op zich wel grappig. Jammer dat het niet de kwaliteit heeft van Metroid Prime, maar ja, aan perfectie valt niet te sleutelen.
aan saaiheid van backtracken ook nietquote:Op zondag 8 mei 2005 15:23 schreef Khadgar het volgende:
Jammer dat het niet de kwaliteit heeft van Metroid Prime, maar ja, aan perfectie valt niet te sleutelen.
Nee duh... als je gewend bent Ferrari te rijden zal het altijd weer ff tegenvallen op het moment je weer een keer op de fiets stapt.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:23 schreef Khadgar het volgende:
Jammer dat het niet de kwaliteit heeft van Metroid Prime, maar ja, aan perfectie valt niet te sleutelen.
Nee dat doe je gewoon niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Gamedemon het volgende:
en nou oprotten met het ophemelen van metroid prime dat doe je maar in het juiste topic
hahaha! en maar happenquote:Op zondag 8 mei 2005 16:29 schreef Gamedemon het volgende:
en nou oprotten met het ophemelen van metroid prime dat doe je maar in het juiste topic
heeft ie ook, maar ik kan altijd smakelijk lachen om fanboyismquote:
ik vind halo 1 ook maar een matig spelletje,quote:Op zondag 8 mei 2005 17:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
heeft ie ook, maar ik kan altijd smakelijk lachen om fanboyism
dat boeit me persoonlijk helemaal niksquote:Op maandag 9 mei 2005 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Skins voor je Xbox 360 ?
In een nieuwe onthulling op Microsoft's teasersite voor Xbox 2; Ourcolony.net lijkt Microsoft te hinten naar een mogelijkheid waar we niet eerder aan gedacht hebben. Net zoals J. Allard zei op de Game Developers Conference 'Gamers willen alles hun unieke visie meegeven', lijkt het er op dat het mogelijk is de volgende Xbox een 'skin' aan te meten. Kortom, het geven van een nieuw uiterlijk, kleurtje of patroon. Bekijk hier onder het plaatje en oordeel zelf. Xboxworld.nl
[afbeelding]
Uiteraard, maar wel een coole optiequote:Op maandag 9 mei 2005 10:09 schreef kepler het volgende:
[..]
dat boeit me persoonlijk helemaal niks, maar wel leuk voor het breezah-publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |