abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2005 @ 14:43:34 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25881290
Tijdje geen Xbox topic geweest.... kan geen OP tekst vinden... dan maar nieuwe Conker screens !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_25881301
Conker
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 31 maart 2005 @ 14:46:46 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25881365
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
Conker
Zoooo mooi
pi_25881397
Als het goed is krijg ik vandaag SC:CT binnen.
Zijn er nog meer mensen met wie ik kan gaan co-oppen. .
-
pi_25882267
Gisteren even de story mode van Timeslitters 3 uitgespeeld. Leuk, maar kort...
Ik mis het springen toch gewoon te veel. En ook de variatie heeft een minder punt kwam ik achter: In elke tijdszone heb je andere wapens, waarvan enkele erg leuk zijn. Alleen de tijdszones zijn kort, en je kan dus niet al te lang gebruik maken van alle wapens.

Voor de rest aardig, redelijk afwisselend, technisch best goed, en lekkere controls. Maar het spel moet het toch echt hebben van de multiplayer.
pi_25884356
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag SC:CT binnen.
Zijn er nog meer mensen met wie ik kan gaan co-oppen. .
Ik hoop hem vandaag ook binnen te krijgen, maar ik heb pas volgende week dinsdag ofzo tijd om hem te spelen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:46:32 #7
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_25886931
Vanavond gaat lekker Timesplitters: Future Perfect mee naar huus.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:59:53 #8
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25887197
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DinoPK het volgende:
Ik mis het springen toch gewoon te veel. En ook de variatie heeft een minder punt kwam ik achter: In elke tijdszone heb je andere wapens, waarvan enkele erg leuk zijn. Alleen de tijdszones zijn kort, en je kan dus niet al te lang gebruik maken van alle wapens.

Voor de rest aardig, redelijk afwisselend, technisch best goed, en lekkere controls. Maar het spel moet het toch echt hebben van de multiplayer.
kort? Hoe lang dan ongeveer?
En heb jij ook heel af en toe last van framedrops

verder vind ik het wel superleuk en ik mis het springen totaal niet eigenlijk
The line is a dot to you!
pi_25887777
Zal ik vanavond ff nakijken, ik dacht dat er een statistiek voor was. Ik schat een uurtje of 6-7?
Te kort als het alleen een SP game zou zijn geweest, dat zeker. En te makkelijk.

Het spel is zeker leuk, sommige levels voelen bijna aan als een andere game, vooral het (lange en redelijk pittige) horror level. Maar toch dat springen... als ik een klein balkje zie waar je overheen wilt stappen, dan kan dat gewoon niet. Het leveldesign is dan wel weer zo goed gedaan dat je daar geen last van hebt, maar toch... het mist iets.
Verder vond ik het timesplitten wat je zelf doet erg, erg cool gedaan

Framedrops. Ja behoorlijk, maar het is wel het ergste in het begin eigenlijk, vooral in dat begin 19e eeuw level. Voor de rest is het niet super storend, maar het valt wel op . In Halo2 is de framerate een stuk lager, maar wel stabieler. Een klein tegenvallertje idd.
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:42:25 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_25888264
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
Tijdje geen Xbox topic geweest.... kan geen OP tekst vinden... dan maar nieuwe Conker screens !

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
.
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DinoPK het volgende:

Zelfde als deel 2 dus.. scheelt me weer een spel kopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:44:40 #11
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25888331
TVP
Conker.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:37:06 #12
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25889740
Dino, dat het spel gemaakt was voor de Single Player had ik je ook wel kunnen zeggen.
Maar de Aracade Leauge en de Challenges zijn erg leuk in je 1tje Ook de Story mode CO-OP is vet(vooral op normal of hard want dan zie je meer van een level)

Dinsdag krijg ik me loon weer binnen en haal ik SC 3.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 31 maart 2005 @ 20:52:06 #13
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25890192
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Zal ik vanavond ff nakijken, ik dacht dat er een statistiek voor was. Ik schat een uurtje of 6-7?
Te kort als het alleen een SP game zou zijn geweest, dat zeker. En te makkelijk.

Het spel is zeker leuk, sommige levels voelen bijna aan als een andere game, vooral het (lange en redelijk pittige) horror level. Maar toch dat springen... als ik een klein balkje zie waar je overheen wilt stappen, dan kan dat gewoon niet. Het leveldesign is dan wel weer zo goed gedaan dat je daar geen last van hebt, maar toch... het mist iets.
Verder vond ik het timesplitten wat je zelf doet erg, erg cool gedaan

Framedrops. Ja behoorlijk, maar het is wel het ergste in het begin eigenlijk, vooral in dat begin 19e eeuw level. Voor de rest is het niet super storend, maar het valt wel op . In Halo2 is de framerate een stuk lager, maar wel stabieler. Een klein tegenvallertje idd.
ik vind het zeker mijn geld waard. Dat horror-level is wel cool gedaan
vooral dat beest
  zaterdag 2 april 2005 @ 01:36:22 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25923497
Heb TS3 vandaag toch maar gekocht. Bij de FRS, met inruilkorting. Alleen die honden nemen niet elke game aan "staat niet in ons systeem meneer".

Maar goed, das off topic Komende week ff gamen maar?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:21:33 #15
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25925789
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb TS3 vandaag toch maar gekocht. Bij de FRS, met inruilkorting. Alleen die honden nemen niet elke game aan "staat niet in ons systeem meneer".

zaterdag 2 april 2005 @ 11:10:55 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25926479
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

Laat ff weten wat je ervan vind
pi_25927436
Iemand Star Wars: Republic Commando al gedaan?

Ben er deze week aan begonnen, en moet zeggen een goede shooter. Stuk sneller dan Halo bv, goede muziek en zéér mooie graphics
pi_25930231
Ik heb mijn Splinter Cell 2 ingeruild, die ik bij mijn Xbox Live kreeg. Maar op de achterkant stond: "Not to be sold seperately", mag FRS hem eigenlijk wel verkopen dan? Nee toch?
Ik heb Outrun 2 ervoor genomen, is veel beter, heb je weinig geduld voor nodig .
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:21:22 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25930256
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:20 schreef Niwa het volgende:
Ik heb mijn Splinter Cell 2 ingeruild, die ik bij mijn Xbox Live kreeg. Maar op de achterkant stond: "Not to be sold seperately", mag FRS hem eigenlijk wel verkopen dan? Nee toch?
Ik heb Outrun 2 ervoor genomen, is veel beter, heb je weinig geduld voor nodig .
Nee, dan mag de FRS hem niet verkopen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_25931100
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, dan mag de FRS hem niet verkopen
Dat zal ze leren.
Ik ben trouwens zo'n IGN gamecollectielijstje aan het maken, vind ik wel geinig
pi_25935229
Gamen jullie nou ook overdag met dit weer? Vind het veel te warm daarvoor Ik ben dan ook meer een seizoen gamer, tijdens de warme lente/zomer dagen raak ik dat ding soms dagen niet aan Ga voorlopig daarom ook geen games meer kopen, gaan toch maar stof happen de komende tijd.

Wat doe ik eig op fok! , ga maar weer even van het weer genieten
  zondag 3 april 2005 @ 07:44:49 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_25948136
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:05 schreef Kremers het volgende:
Wat doe ik eig op fok! ,
  zondag 3 april 2005 @ 08:21:14 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25948183
Ik wil weer een Xbox! Ik heb eindelijk kabel hiero ( don't ask ), en wil lekker met live aan de slag, ipv dat gekut met de pc . Ff m'n ps2 verkopen .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_25948387
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 18:05 schreef Kremers het volgende:
Gamen jullie nou ook overdag met dit weer? Vind het veel te warm daarvoor Ik ben dan ook meer een seizoen gamer, tijdens de warme lente/zomer dagen raak ik dat ding soms dagen niet aan Ga voorlopig daarom ook geen games meer kopen, gaan toch maar stof happen de komende tijd.

Wat doe ik eig op fok! , ga maar weer even van het weer genieten
Nou, 's morgens als ik vroeg wakker ben, gaat de xbox of PS2 wel aan, dan ff lekker ontbijten, en lekker buiten wat rommelen...'s middags er lekker op uit met m'n vriendin, broer of ouders.. en dan na een uurtje of 10 nog ff lekker gamen, heerlijk

Uiteraard een verkapte tvp
pi_25951792
Ik heb mn xbox al een tijdje niet aangeraakt, maar daar gaat zeker verandering in komen over een aantal weekjes als Jade Empire uitkomt
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 3 april 2005 @ 17:31:19 #26
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25956908
Dat zombie level in TS3 is echt geniaal Vooral met CO-OP.

Tip voor op Live:
Speel Aussault en dan Mars Prison. Erg leuke level + mode en ook erg populair, server zit zo vol!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 4 april 2005 @ 13:14:04 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25975263
Hee, nieuw xbox topic.
The truth was in here.
pi_25976148
Ik gebruik m alleen nog maar om films te kijken de laatste tijd, maar dat heeft gelukkig niets met het ding of de spellen zelf te maken, maar met de devil himself. (World of Warcrack)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_25986074
Dat PES4 is wel geweldig via live zeg Geeft die scheids via live minder snel een kaart ofzo? Die gast tegen wie ik net speelde maakte de ene na de andere overtreding, waarvan 2 van achter en eentje op v. Nistelrooy die doorgebroken was, en alleen daar kreeg ie geel voor... terwijl dat allang had moeten krijgen...

Maar goed, ik heb wel met 3-1 van hem gewonnen
pi_25986181
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef Kremers het volgende:
Dat PES4 is wel geweldig via live zeg Geeft die scheids via live minder snel een kaart ofzo? Die gast tegen wie ik net speelde maakte de ene na de andere overtreding, waarvan 2 van achter en eentje op v. Nistelrooy die doorgebroken was, en alleen daar kreeg ie geel voor... terwijl dat allang had moeten krijgen...

Maar goed, ik heb wel met 3-1 van hem gewonnen
PES4 via Live vind ik echt kut.
Heel vaak lag, blije mongolen die stoppen als ze achter staan en van die kleine kinderen die de hele tijd door microfoon aan het schreeuwen zijn.
pi_25986389
Heb nog maar 3 games gespeeld, 1x lag (was de eerste keer en meteen 5-1 verloren ), schreeuwen nog niet meegemaakt gelukkig, daar heb ik meer last van tijdens schooters, vandaar ik die ook niet zo heel veel speel, stelletje irritante kut nerds verneuken het hele spel daarmee
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:28:28 #32
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25998746
Kremers ik ben echt een diehard PES 4-speler dus voeg me gamertag is toe: Max Cratcher.
Als je mee wilt doen met toernooien moet je is op www.peslive.nl kijken, dat is een erg gezellige en leuke groep mensen die verschillende toernooien op Live! organiseren
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:34:35 #33
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25998923
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:17 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

PES4 via Live vind ik echt kut.
Heel vaak lag,
Zelf hosten
quote:
blije mongolen die stoppen als ze achter staan
Je wint gewoon, geen probleem dus
quote:
en van die kleine kinderen die de hele tijd door microfoon aan het schreeuwen zijn.
Dat kan je uit zetten. .
-
pi_26000503
xbox rules!

tvp
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:37:56 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26001363
Daggla, leuk en aardig dat je wel wint als iemand anders quit, en 't baal-gevoel is sinds de patch zeker minder, maar om nu te zeggen dat 't de game leuker maakt is anders. Tenzij je in 't eerste potje net aan wint of net gelijk speelt (of zelfs verliest) terwijl je weet dat je veel beter bent. Dan kan je er wel veel genoegdoening uit halen om iemand in de rematch zo van 't veld te tikken dat ze quitten . Maar in een normaal potje waarbij je op 2-0 voor komt, en dan quitten, dat is gewoon laf.

Zelf ben ik pas 1 keer gequit met PES4, dat was toen ik echt ontzettend veel beter was (een stuk of 15 kansen op doel) maar op de een of andere reden alles miste, of werd ik neergemaaid en kreeg de tegenstander niks of "maar" geel. De paar keer dat de tegenstander voor doel was, hield m'n keeper de bal, maar stuiterde 'ie telkens via rebound of via een verdediger 't doel in. Maar doorgaans zelfs als ik 8-0 achter sta (gebeurt heel af en toe nog wel ) speel ik gewoon tot 't einde door

/edit: Scorpie, niet rot bedoeld hoor, maar ik heb je hier eigenlijk zelden tot nooit iets zien bijdragen, en dit topic is toch niet zo heel lastig te vinden. Aan zulke inhoudsloze TVP's hebben we hier niks, dus 't minste wat je dan kunt doen is een stukje nieuws rippen en quoten. Heb je hetzelfde effect.

Al die TVP's hier moeten ook maar eens verleden tijd worden. Wie de schoen past trekke hem aan.

[ Bericht 7% gewijzigd door twi op 05-04-2005 16:44:52 ]
pi_26001635
JAWS on the XBOX

Wordt echt een flutgame, zal het kopen als het 10 euro is ofzo. Leuk voor de heb.

Wel leuk dat je JAWS himself speelt
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:28:26 #37
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26002613
Dat ziet er slecht uit zeg!

Wat is precies het concept van het spel?
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:28:49 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26002626
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef GinaG het volgende:
JAWS on the XBOX

[afbeelding]

Wordt echt een flutgame, zal het kopen als het 10 euro is ofzo. Leuk voor de heb.

Wel leuk dat je JAWS himself speelt
Aardige tvp.
The truth was in here.
pi_26002717
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 17:28 schreef HomerJ het volgende:
Dat ziet er slecht uit zeg!

Wat is precies het concept van het spel?
Zoveel mogelijk mensen opvreten

pi_26005230
LoL, ziet er erug vaag uit , @HomerJ, zal je toevoegen zodra ik weer online ben, mijn tag is iKremers.
  dinsdag 5 april 2005 @ 20:11:37 #41
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26006616

Max Drive

Wat doet het.
Max Drive is de snelle, makkelijke en veilige manier om files tussen Xbox en PC te wisselen.

Niet genoeg ruimte op je memorycard? Max Drive heeft 2 keer de ruimte van een Memorycard, de perfecte backup oplossing voor je saves en om ze mee te kunnen nemen naar vrienden. Je kunt zelfs de files van de Maxdrive op de harde schijf van de pc zetten voor nog meer ruimte.

Download de nieuwste game saves, rosters en high scores met de pc en zet ze met de Maxdrive over op je Xbox om zo de games verder te spelen.

Max Drive™ is compatible met USB 1.1 and USB 2.0 ports op de PC, en past makkelijk in een Xbox controller port door middel van de bijgevoegde X-Adapter.

Leuk alternatief voor een memorycard en dat voor maar ¤ 24.99
Halo Stats
360 Blog
pi_26007231
Voor ervaringen kan je bij Twi & Gamedemon terecht. Volgens mij beviel dat dingetje wel, en het is niet duur natuurlijk.
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:08:14 #43
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26007998
Die hebben hem al.
Heb zelf al een memorycard.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:31:10 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26008538
't Is een fantastisch ding, voor allerlei doeleinden. Had 'm met name gekocht voor de option files van PES4. Jammer alleen dat de Burnout 3 savegame niet kopieerbaar is, maar ik heb met dit apparaatje wel vrijwel alle andere savegames van m'n oude naar m'n nieuwe Xbox over kunnen zetten Zeer makkelijk Bedenk wel dat 't niet een normale USB stick is, hij moet speciaal in Xbox memcard stijl geformatteerd worden. Ik kon m'n 512mb memorystick niet "zomaar" gebruiken. Al was dat ook niet echt nodig, want 16mb is in principe zat. HomerJ heeft 'm ook geloof ik
pi_26008586
Zeg meneer Twi, heb je geen zin om een spelleke te spelen ?
Het vrouwtje heeft hier weer eens last van overgangsverschijnselen, en is alweer naar bed. Moet toch wat leuks te doen hebben heh.
pi_26008618
Ik heb de 32MB versie van Lik-Sang, erg handig voor het backuppen van je save games
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:43:36 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26008867
'k Zit voetbal te gluren, Dino Denk niet dat ik daar verder vanavond aan toe kom eerlijk gezegd
pi_26009045
Tsssss..... beetje gamen overslaan om notabene voetbal te kijken, triest triest triest.
Op naar totale voetbal heerschappij voor Talpa! En dan nergens toegelaten worden op de kabel. Dat zou nou eens mooie tv opleveren

edit: oooooh PSV, ja das tenminste goed voetbal. Dacht al dat het weer een bekend schoonmaakmiddel avondje was
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:00:27 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26009305
Liverpool - Juventus, je denkt toch niet dat ik PSV ga kijken Hoe dan ook, probeer Splinter Cell eens, super game! Vandaag op Expert uitgespeeld, helaas 97% want dat verrote op-een-na-laatste level is ondoenlijk op 100% in Expert
  woensdag 6 april 2005 @ 00:21:34 #50
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26012987
Twi zullen we morgen avond rond een uurtje of 8 "liven" dan?
verzamel plaats op msn?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_26013157
Review van Doom3 op xbox.ign.com, de 2p mode lijkt me erg leuk. Komt in Nederland 8 april, hoop ik ook dat ze de collectors edition ook meteen erbij hebben.
  woensdag 6 april 2005 @ 09:41:29 #52
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26017006
quote:
Op woensdag 6 april 2005 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
Twi zullen we morgen avond rond een uurtje of 8 "liven" dan?
verzamel plaats op msn?
Ik doe oook mee
pi_26027767
Vanavond is er ook voetbal , als iemand vrijdag PES4 wil spelen hoor ik het wel, morgen is er ook voetbal dacht ik (UEFA Cup)
pi_26029379
Volgens mij zien sommige mensen het echt als een verplichting om elke voetbalwedstrijd op tv te kijken, of vergis ik mij daarin? Ieder zijn ding natuurlijk, maar overdaad schaadt.

Ik doe in ieder geval niet mee op zo'n tijdstip, tis dan net kinderbedtijd, en soap-en-vrouwen-programma tijd begint dan pas. Op voetbalavonden is er toch geen kip online, dus het zal wel weer niets worden.
pi_26029662
quote:
Op woensdag 6 april 2005 18:17 schreef DinoPK het volgende:
Volgens mij zien sommige mensen het echt als een verplichting om elke voetbalwedstrijd op tv te kijken, of vergis ik mij daarin? Ieder zijn ding natuurlijk, maar overdaad schaadt.

Ik doe in ieder geval niet mee op zo'n tijdstip, tis dan net kinderbedtijd, en soap-en-vrouwen-programma tijd begint dan pas. Op voetbalavonden is er toch geen kip online, dus het zal wel weer niets worden.
Ach de een kijkt voetbal, de ander kijkt American Idol
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_26029823
Dat is geen 6 uur per week
Er zijn overigens ook mensen die allebei kijken waar je het niet van zou verwachten.... heh Twi
  woensdag 6 april 2005 @ 18:40:20 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26029904
Misschien minder tv programma's, meer xbox onderwerp hier doen?
The truth was in here.
pi_26030002
quote:
Op woensdag 6 april 2005 18:17 schreef DinoPK het volgende:
Dit zijn de kwartfinales Europacups, das wel wat anders dan de HCE speelronde weet ik veel, en zo vaak is er ook weer niet voetbal op open kanalen hoor
pi_26030010
Hey niet zeuren, 5 semi offtopic posts mag ook wel eens een keer ipv OMG zooi

Ontopic: Iets dat mij opvalt eigenlijk.
Waaaarom is er nog zo ongelooflijk weinig nieuws en hype over GTA SA op non-ps2 platforms? Natuurlijk zitten er erg veel toppers aan te komen de komende 2 maanden, maar GTA SA is wel de absolute topper qua verkopen van vorig jaar op de ps2. En ik persoonlijk kijk erg uit naar deze game op de xbox als fan van de GTA serie.
Weinig screenshots, amper filmpjes, geen features, niks nada noppes. Vreemd toch?

edit: Morgen een top release in japan: Splintercell Pandora Tomorrow
En dan zeuren wij dat we soms lang moeten wachten
  woensdag 6 april 2005 @ 18:56:41 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26030261
Is GTA SA niet een directe port op de xbox van de Ps2 af?
Ja weinig nieuws dan natuurlijk..

Moet eerlijk bekennen dat het voor mij bij Forza even ophoudt de gamewereld. Na Forza is gewoonweg een zwart gat voor mij.
GTA SA wil ik zeker wel gaan halen, maar pas wanneer ik een beetje zat begin te worden van Forza. En dat kan nog wel eens wat maanden in beslag nemen hoop ik
The truth was in here.
pi_26031156
GTA SA is heerlijk
En de enige toevoeging op de xbox zal waarschijnlijk weer custom soundtrack worden, niet echt een reden voor mij om mn PS2 versie in te ruilen, de soundtrack heerst toch al
pi_26031166
Qua content een directe port, maar technisch een stuk beter natuurlijk.
Het verschil van de overige GTA delen op de ps2 en de Doublepack op de Xbox (en PC) is behoorlijk groot. Erg groot zelfs

Qua live games houdt het voor mij ook wel op bij Forza, daar heb ik voorlopig iig genoeg aan als ik kijk naar mijn PGR2 geschiedenis (en jij bent dan wel tot 2018 bezig met forza )
  woensdag 6 april 2005 @ 20:04:38 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26031713
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:42 schreef DinoPK het volgende:

Qua live games houdt het voor mij ook wel op bij Forza, daar heb ik voorlopig iig genoeg aan als ik kijk naar mijn PGR2 geschiedenis (en jij bent dan wel tot 2018 bezig met forza )
Tsja. Conker bv is ook zon spel wat ik best zou willen gamen, lijkt me lachen.. maar ja Racen he, dat is toch veel cooler vind ik

PGR2 zeker wel 1000 uur inzitten..
The truth was in here.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:51:17 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26034003
1000 uur? Ik zal aan 300 zitten, ok, maar 1000?
  donderdag 7 april 2005 @ 07:08:26 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26039658
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef twi het volgende:
1000 uur? Ik zal aan 300 zitten, ok, maar 1000?
Makkelijk

Ik zat al aan de 300 in Januari en toen.. teller stopte op 300. Heb 7 miljoen punten ofzo
The truth was in here.
  donderdag 7 april 2005 @ 07:45:46 #66
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26039775
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:

Conker Pics
Heb hem trouwens deze week gespeeld, erg cool spel! Maargoed het is dan ook een remake van een spel die al heel cool was .
  donderdag 7 april 2005 @ 13:46:19 #67
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26046738
Ik zit eraan te denken om deze kabel te kopen:

Ik vraag me alleen af of het werkelijk veel toevoegd qua beeldkwaliteit. 30 euro vind ik toch wel wat prijzig voor een kabeltje namelijk.
Doen of niet doen?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  donderdag 7 april 2005 @ 16:27:44 #68
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26050691
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze kabel te kopen:
[afbeelding]

Ik vraag me alleen af of het werkelijk veel toevoegd qua beeldkwaliteit. 30 euro vind ik toch wel wat prijzig voor een kabeltje namelijk.
Doen of niet doen?
Voor de 1000ste keer.
Hij is zeker de moeite waard.
Zit ook nog een optische aansluiting op voor het 5.1 surround te krijgen.
Zeker geen miskoop.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 7 april 2005 @ 16:30:21 #69
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26050759
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:27 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Voor de 1000ste keer.
Oftewel ik moet hier vaker komen.
  donderdag 7 april 2005 @ 16:33:32 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26050827
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:30 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Oftewel ik moet hier vaker komen.
En check meteen ff FAQ
The truth was in here.
  donderdag 7 april 2005 @ 16:45:09 #71
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26051052
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

En check meteen ff FAQ
Ok ok ok.
Ik zal geen domme vragen meer stellen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:30:08 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26065731
quote:
Op donderdag 7 april 2005 07:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Heb hem trouwens deze week gespeeld, erg cool spel! Maargoed het is dan ook een remake van een spel die al heel cool was .
Demo of zo ?

Ja ik koop hem voor de singeplayer game.... De MP boeit me niet zo.
  vrijdag 8 april 2005 @ 10:48:36 #73
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26067262
Prachtig hoe omgevingen (flora en fauna) er uit gaan zien op de next gen Xbox. Speedtree verkoopt een natuur engine die in diverse games zal verschijnen. Vreselijk mooi

http://movies.teamxbox.com/speedtree_pangaea.wmv

vrijdag 8 april 2005 @ 10:55:01 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_26067431
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:04 schreef Bastard het volgende:
PGR2 zeker wel 1000 uur inzitten..
Sick fuck .

Die nieuwe grafische engines worden inderdaad geweldig. Als student in die richting vraag ik me vooral af hoe ze dat zo mooi krijgen binnen normale rendertijd. Maar misschien zorgen de nieuwe processoren er ook wel voor dat je helemaal geen rekening met rendertijd hoeft te houden . Zullen iig wel geparametriseerde fractals zijn, die gewassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:10:55 #75
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26067758
In het Amerikaanse blad OXM, Official Xbox Magazine, komt wat informatie over Full Spectrum Warrior 2 voor, het vervolg op het succesvolle Full Spectrum Warrior. Pandemic Studios wil in deel 2 wat veranderingen stoppen waardoor het speelplezier omhoog moet gaan.

Pandemic Studios wil weer een zo echt mogelijk spel neerzetten door de tactiek van de Amerikaanse en Britse soldaten te gebruiken. Hierdoor lijkt het alsof je een echte soldaat bent doordat je dezelfde dingen kunt doen als in het echt. Ook de missies worden onder handen genomen, zo zullen er nieuwe manschappen komen met andere vaardigheden. Waaronder een sniper.

Ook kun je gebruik maken van een nieuwe strategie; je kunt je team opsplitsen om zo van twee kanten aan te vallen en dan daarna weer samen te komen. Hierdoor moet je een betere tactiek bedenken om de vijand te verslaan.

Wanneer het spel in de winkels komt te liggen is nog niet bekend.

Bron

Ben benieuwd.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:56:47 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26068830
Dat opsplitsen snap ik alleen niet zo. Ik bedoel, bij deel 1 kreeg je debeschikking over 2 teams die ook onafhankelijk hun weg konden gaan. Betekent dit dat je nu de beschikking hebt over 1 (eventueel groter) team, of dat je nog steeds twee kleine teams hebt en die kunt splitsen als 'tnodig is?
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:06:34 #77
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26069101
Hoop dat de steden wel wat groter zijn.
Dat je meer kan gaan flanken.
Deel 1 was soms wel wat beperkt.
En hopen dat je teams een keer raak schieten ipv dat ze al een ammo verspillen.
Zal wel leuk zijn als je nu zelf ook kan gaan schieten zoals in Brothers in Arms, maar dat lijkt me niet.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:24:29 #78
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26069543
vanavond maar weer eens PES spelen... wordt weer eens tijd
Is er trouwens nog ooit iemand burnout 3 aan het spelen via live?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:26:38 #79
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26069586
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:06 schreef gijsje79 het volgende:

En hopen dat je teams een keer raak schieten ipv dat ze al een ammo verspillen.
Tsja, zoals dat ventje op het dak, blijven ze op schieten, is gewoon niet te raken
The truth was in here.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:28:17 #80
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26069629
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:24 schreef jpg97 het volgende:
vanavond maar weer eens PES spelen... wordt weer eens tijd
Is er trouwens nog ooit iemand burnout 3 aan het spelen via live?
Ooit wel maar niet vaak.
Zit nu zwaar in Need for Speed Underground 2.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:29:10 #81
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26069654
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tsja, zoals dat ventje op het dak, blijven ze op schieten, is gewoon niet te raken
Chapter 9 zeker.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:46:31 #82
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_26070082
Ik wacht ook met smart op Forza.. en op een of andere manier op Lego Starwars. Ik zag bij On the Spot op Gamespot dat die gasten er veel lol mee hadden Co-Op.

Screens zijn een beetje aan de baggerkant.. maar graphics zijn redelijk in orde
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:47:57 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26070111
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:29 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Chapter 9 zeker.
Weet ik veel
The truth was in here.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:48:28 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26070127
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Brasco125 het volgende:
Ik wacht ook met smart op Forza.. en op een of andere manier op Lego Starwars. Ik zag bij On the Spot op Gamespot dat die gasten er veel lol mee hadden Co-Op.

[afbeelding]

[afbeelding]

Screens zijn een beetje aan de baggerkant.. maar graphics zijn redelijk in orde
Hoort dit niet in het GC topic?
The truth was in here.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:52:54 #85
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_26070235
Your so damn funny it hurts

Lijkt me gewoon grappig in Co-Op, beidehandje, ook al is het de meest belachelijke combinatie die in gaming geschiedenis is voorgekomen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Brasco125 op 08-04-2005 12:59:01 ]
pi_26071525
weet iemand wat BR is???
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:10:55 #87
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26072006
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand wat BR is???
ja dat is een uitspraak als men het koud heeft "Br, wat koud "
PieAir
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:29:18 #88
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26072419
Woei Lego Star Wars. Filmpjes zien er tof uit. Grappig concept.
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:35:40 #89
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26072565
Tijdens het zoeken naar informatie over aansluitkabels zie ik dat veel mensen het hebben over hun xbox instellen in verschilende resoluties: 480p, 720p and 1080i.
Ik ben dit echter nooit ergens tegengekomen in het dashboard. Dit is alleen bij HDTV en een progessive scan stekker? (ik zie vaak het woord HDTV terugkomen in dergelijke topics).

Ik ga in ieder geval zsm even een RGB kabeltje kopen/bestellen.
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:39:45 #90
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26072660
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Wepeel2 het volgende:

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=115618
Deze is net zo goed als die van 30 euro. Alleen zit er geen optische aansluiting op voor 5.1
Ik heb ze overigens allebei en je hebt echt beter beeld als met het standaard stekkertje. .
-
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:49:12 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26072886
quote:
weet iemand wat BR is???
Dat zeg je na een race te hebben gewonnen.. Brute Race!!
The truth was in here.
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:06:57 #92
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26073275
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Tijdens het zoeken naar informatie over aansluitkabels zie ik dat veel mensen het hebben over hun xbox instellen in verschilende resoluties: 480p, 720p and 1080i.
Ik ben dit echter nooit ergens tegengekomen in het dashboard. Dit is alleen bij HDTV en een progessive scan stekker? (ik zie vaak het woord HDTV terugkomen in dergelijke topics).

Punt 1: De enige HDTV die ik gezien heb in NL is die van de BCC (3.000 EUR voor een 130 cm HD 720p).
Punt 2: De PAL Xbox ondersteunt geen Prog. scan of interlacing. Dus al helemaal niet 1080i ( ).
P

Dus HD kwaliteit kun je hier nog niet krijgen. Enige console die HD kan is de Gamecube als je import games speelt die 480p hebben. Maar dan moet je eerst een speciale stekker kopen die in je hdtv kan.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:31:14 #93
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26073807
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=115618
Deze is net zo goed als die van 30 euro. Alleen zit er geen optische aansluiting op voor 5.1
Ik heb ze overigens allebei en je hebt echt beter beeld als met het standaard stekkertje. .
Mijn dank is groot.
Ik heb al een account bij play.com dus dat scheelt ook weer.
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:38:08 #94
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26073963
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef BMH het volgende:

Punt 2: De PAL Xbox ondersteunt geen Prog. scan of interlacing. Dus al helemaal niet 1080i ( ).
Bron? Dit lijkt me vrij vreemd namelijk aangezien de hardware nauwelijks verschilt,
-
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:39:47 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26073999
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:31 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Mijn dank is groot.
Ik heb al een account bij play.com dus dat scheelt ook weer.
Je zal er geen spijt van krijgen.
Vooral in games met veel "actie" op het scherm merk je het verschil.
-
pi_26074004
quote:
weet iemand wat BR is???
Een van de populaire wapens in HALO 2 namelijk Battle Rifle
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:45:45 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26074130
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Weet ik veel
Level 9, je weet wel, die ene waar je helemaal de weg kwijt was, ik 't level compleet in m'n 1tje met 1 team door werkte en bijna op 't einde was, maar jiji toch maar zei dat je 't voor gezien hield, die avond (zo stoned als een kanarie ). Dat level
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:07:00 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26074589
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef twi het volgende:

[..]

Level 9, je weet wel, die ene waar je helemaal de weg kwijt was, ik 't level compleet in m'n 1tje met 1 team door werkte en bijna op 't einde was, maar jiji toch maar zei dat je 't voor gezien hield, die avond (zo stoned als een kanarie ). Dat level
Whahahaha.. ja dat weet ik nog wel.. wist gewoon niet meer hoe ik liep joh.. helemaal terug lopen op die kut map

Dat was toch mooi gamen hoor
The truth was in here.
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:09:45 #99
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26074649
Ik vind het irritant dat mijn RGB kabel automatisch mijn Xbox zoekt. Vooral tijdens KOTOR 2 ging ik met mijn oude kabel gewoon zappen tijdens het laden, of tussendoor wat anders kijken. Alleen nu zoekt hij automatisch de xbox dus normaal kijken zit er niet in. Zeker geen oplossing hiervoor?
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:14:19 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26074748
Ja, de oude kabel ook klaar leggen en in je scart verdeeldoos stoppen, en die wisselen achterin je Xbox voordat je gaat spelen
pi_26075948
Er is een pin die dat veroorzaakt, even zoeken naar een overzicht RBG layout en die pin mollen
pi_26076838
Mijn TV schakelt ook automatisch naar RGB, maar dan kan ik wel gewoon wegzappen maffe tv heb je
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:09:38 #103
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26077418
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:09 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het irritant dat mijn RGB kabel automatisch mijn Xbox zoekt. Vooral tijdens KOTOR 2 ging ik met mijn oude kabel gewoon zappen tijdens het laden, of tussendoor wat anders kijken. Alleen nu zoekt hij automatisch de xbox dus normaal kijken zit er niet in. Zeker geen oplossing hiervoor?
Kheb geen idee wat je bedoelt Gijs.
The truth was in here.
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:23:21 #104
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26077789
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef peristilius het volgende:
Mijn TV schakelt ook automatisch naar RGB, maar dan kan ik wel gewoon wegzappen maffe tv heb je
Ja, dito .
-
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:16:02 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26079245
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef peristilius het volgende:
Yep,..... dat hebben we bijna allemaal denk ik. Is normaal gedrag
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:57:11 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26080395
Ik heb 't ook op m'n kleine Sony TV'tje, dat je schakelt en je wel geluid hebt van 't kanaal, maar geen beeld. Denk dat dat zo is als de TV wat minder luxe, groot envan een minder merk is.
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:25:09 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26081219
Oh.. ik zag in de xbm een disc zitten met de demo van Jade Empire trouwes...
The truth was in here.
pi_26081284
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
Zit er ook een demo van Pariah bij?
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:45:57 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26081807
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:27 schreef GinaG het volgende:

[..]

Geen idee
The truth was in here.
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:30:42 #110
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26083030
Mmm, zal wel aan me TV liggen, is wel irritant
pi_26083433
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:27 schreef GinaG het volgende:

[..]

Ik denk het wel, aangezien ik deze vanavond heb zitten spelen.
Ziet er aardig uit moet ik zeggen. Voor de rest niet echt diepgaand naar gekeken, het is een vrij kleine demo (230mb, 1 leveltje).

edit:
De jade empire demo stond op de oxm van vorige maand schiet mij nu te binnen (is al een poosje verkrijgbaar), je zal dus even moeten wachten tot de oxm disc met de pariah demo.
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:46:50 #112
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_26083482
Jongens, een kleine tip: Lego Star Wars is verdomd leuk! StarWars, uitgevoerd in goed soepele Lego gameplay, met een lekkere dosis humor. Het eerste level speelt best lekker.
pi_26083554
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, een kleine tip: Lego Star Wars is verdomd leuk! StarWars, uitgevoerd in goed soepele Lego gameplay, met een lekkere dosis humor. Het eerste level speelt best lekker.
Lijkt me ook een geweldig spel, lego is leuk en star wars ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 8 april 2005 @ 23:16:40 #114
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26085887
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Yep,..... dat hebben we bijna allemaal denk ik. Is normaal gedrag
nee hoor, als ik naar een normale zender overschakel dan zie ik nog steeds half het xbox-beeld

maar ja ik heb dan ook een kut-Nokia TV
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:04:27 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26088515
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef kepler het volgende:

[..]

nee hoor, als ik naar een normale zender overschakel dan zie ik nog steeds half het xbox-beeld

maar ja ik heb dan ook een kut-Nokia TV
Laat ik het anders zeggen. Het zou normaal tv gedrag moeten zijn bij een goede tv
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:29:39 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26091051
Jade Empire review !!!!

10 Presentation
A completely original universe, hard hitting combat, accessible controls, and the story in an RPG on Xbox.

9.5 Graphics
The level of activity during a battle is astounding. Environments are beautiful and the characters are real enough to fall in love with. Slight camera issues prevent it from being a perfect score.

10 Sound
The music is perfectly suited to the subject matter and the voices are expertly acted. A special appearance by John Cleese solidifies the 10.

10 Gameplay
One of the greatest action RPG's of all-time. Combat is easy to learn but immeasurably deep.

10 Lasting Appeal
A single game lasts at least 22 hours, and you will definitely play through more than once. The mini-games will make the hours fly by.

9.9 OVERALL
(out of 10 / not an average)

http://xbox.ign.com/articles/602/602787p1.html
  zaterdag 9 april 2005 @ 09:32:22 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26091074
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire review !!!!

He joh, dat lijkt me wel een geinig spelleke
pi_26091215
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 01:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen. Het zou normaal tv gedrag moeten zijn bij een goede tv
Alle tv's die ik heb gehad die hadden dat ook ja
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26091234
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Khadgar het volgende:
Moet ik ook dingen bouwen ofzo
Ik heb een jeugdtrauma van Lego vandaar
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 9 april 2005 @ 11:15:12 #120
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26092339
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire review !!!!

10 Presentation
A completely original universe, hard hitting combat, accessible controls, and the story in an RPG on Xbox.

9.5 Graphics
The level of activity during a battle is astounding. Environments are beautiful and the characters are real enough to fall in love with. Slight camera issues prevent it from being a perfect score.

10 Sound
The music is perfectly suited to the subject matter and the voices are expertly acted. A special appearance by John Cleese solidifies the 10.

10 Gameplay
One of the greatest action RPG's of all-time. Combat is easy to learn but immeasurably deep.

10 Lasting Appeal
A single game lasts at least 22 hours, and you will definitely play through more than once. The mini-games will make the hours fly by.

9.9 OVERALL
(out of 10 / not an average)

9.9. .
OMfG!!!! .
En de backlog wordt groter en groter en groter. ....
-
  zaterdag 9 april 2005 @ 12:31:47 #121
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_26093949
quote:
Your order for RGB Scart Cable has been posted.
Woei. Nou ben benieuwd.
pi_26095807
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
Die wil ik wel even bekijken
pi_26101872
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef twi het volgende:
't Is een fantastisch ding, voor allerlei doeleinden. Had 'm met name gekocht voor de option files van PES4. Jammer alleen dat de Burnout 3 savegame niet kopieerbaar is, maar ik heb met dit apparaatje wel vrijwel alle andere savegames van m'n oude naar m'n nieuwe Xbox over kunnen zetten Zeer makkelijk Bedenk wel dat 't niet een normale USB stick is, hij moet speciaal in Xbox memcard stijl geformatteerd worden. Ik kon m'n 512mb memorystick niet "zomaar" gebruiken. Al was dat ook niet echt nodig, want 16mb is in principe zat. HomerJ heeft 'm ook geloof ik
Maar is het je wel gelukt om uiteindelijk die 512 te gebruiken? Aangezien ik geen zin heb om 24 euro uit te geven aan een memorycard als ik er zelf een heb die ik zou kunnen gebruiken
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:44:09 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26103244
Er stonden allemaal foto's op dat ding en was te lui om dat allemaal weer terug te zetten e.d. Bovendien bestaat het pakket sowieso uit een USB kabel + stick, dus de stick krijg je erbij. Ik heb gelezen dat je inderdaad een USB stick kan formatteren naar een formaat wat de Xbox aan kan qua memorysticks, maar dan kan je 'm dus niet meer voor je oorspronkelijke doel gebruiken (op de PC). Dus teveel gehannes. Daarbij is 16 MB wel meer dan zat.
pi_26104159
Wil iemand vanavond PES4 spelen? Wil wel een keertje tegen iemand van fok spelen
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:34:52 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26106231
Hey ik heb de demo van Jade Empire, best een vet spel

Riddick is ook een cool spel, ben er al een tijdje mee bezig ( omgebouwde Xbox gekocht met +- 40 games en een emulator van de sega genesis met meer dan +- 1000 games ofzo ), en vind het echt een topgame! Fifa street is ook lachen, en verder ben ik niet ECHT bezig met de andere games, ookal heb ik ze wel even getest.

Trouwens nog een tip als mensen Project Snowblind in de winkel zien lichen, dat is best een leuke shooter! Kreeg een 8.8 van ign ( maar die geven de laatste tijd veels te hoge cijfers weg mgoed ).
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:06:01 #127
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26107214
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:21:22 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26107823
Volgende maand bij OXBM ( dacht ik ), pariah demo
pi_26108119
Spy vs Spy komt een remake van, dat spel was echt lachen op de 8bit Nintendo, screens zien er wel goed uit, mij benieuwen wat het spel in 3D gaat brengen
pi_26108427
Wat zijn nu jullie all-time favoriete xboxgames??? Stuk of 3 ofzo, ben wel benieuwd Misschien dat er een onbekend aanradertje langskomt

/edit:

Ik ben/was zelf helemaal weg van Riddick, Full Spectrum Warrior, Freedom Fighters en Hunter. Uiteraard passen ook Halo en KOTOR in het rijtje... maar die zullen wel erg veel in lijstjes voorkomen
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:05:32 #131
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26109286
All-time favorite:
-Splinter Cell: Chaos Theory
-Pro evolution Soccer 4
-Star Wars: KOTOR(deel 1)
Alhoewel ik de laastgenoemde op de PC heb gespeeld , telt dat ook mee?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:13:37 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_26109520
-PGR2
-Halo
-Freedom fighters
The truth was in here.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:15:50 #133
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26109591
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:23 schreef Kremers het volgende:
Wil iemand vanavond PES4 spelen? Wil wel een keertje tegen iemand van fok spelen
wat is je gamertag?
PieAir
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:48:39 #134
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26110588
1.Ninja gaiden
2.Kotor 1
  zondag 10 april 2005 @ 00:07:21 #135
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26112957
uuhm moeilijke keuze

ik zeg PGR2, Halo en Ninja Gaiden. Niet perse in die volgorde, dat hangt van mijn toestand af
pi_26113047
Ehm nu
Timesplitters 3
Counterstrike
Doom 3
pi_26114447
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ehm nu
Timesplitters 3
Counterstrike
Doom 3
supermario bros
hai spook
pi_26114458
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:15 schreef mother-mother het volgende:

[..]

supermario bros
hai spook

Supermario bros op de xbox
pi_26114507
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Supermario bros op de xbox
tetris?
  zondag 10 april 2005 @ 01:50:13 #140
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26114893
PGR2
Halo
Brothers in Arms
Unreal Championship
Halo Stats
360 Blog
  zondag 10 april 2005 @ 01:52:05 #141
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26114916
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Volgende maand bij OXBM ( dacht ik ), pariah demo
De filmpjes zien er goed uit.
Lijkt me wel een waardige shooter
Jammer dat de release ongeveer samen is met Forza.
Halo Stats
360 Blog
  zondag 10 april 2005 @ 04:32:39 #142
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26116297
PES4
Outlaw golf
Top spin
PieAir
  zondag 10 april 2005 @ 08:25:09 #143
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26116571
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:39 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nu jullie all-time favoriete xboxgames??? Stuk of 3 ofzo, ben wel benieuwd Misschien dat er een onbekend aanradertje langskomt
  • Splinter Cell (serie)
  • Ninja Gaiden
  • Star Wars Knights of the old republic

En Jade Empire en Conker gaan daar denk ik tussen zitten
  • A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      zondag 10 april 2005 @ 09:25:18 #144
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26116912
    Wanneer komt dat bust-a-move nou es uit.
    The truth was in here.
      zondag 10 april 2005 @ 10:41:12 #145
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26117512
    Zat effen te zoeken en denk dat ie hier niet komt.
    De release in de US was al in Juli 2004.
    Halo Stats
    360 Blog
    pi_26117986
    PGR2
    PES4
    Top Spin
      zondag 10 april 2005 @ 11:34:20 #147
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_26118198
    Ninja Gaiden, James Bond : Everything or Nothing en Def Jam zijn toch wel de spellen die ik het meeste gespeeld heb. Ik zeg niet dat dat persé de beste spellen zijn, maar ik hou wel van spellen die ik lekker even tussendoor kan spelen.
    pi_26118531
    HALO

HALO 2

Nummer 3 heb ik nog niet maar zou best wel eens Pariah kunnen worden
      zondag 10 april 2005 @ 12:07:10 #149
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_26118812
    Ninja Gaiden, Halo 2 (live), PGR2, Beyond Good & Evil, Splintercell (elk willekeurig deel).
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
      zondag 10 april 2005 @ 12:15:10 #150
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26119007
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 12:07 schreef Rodie83 het volgende:
    Ninja Gaiden, Halo 2 (live), PGR2, Beyond Good & Evil, Splintercell (elk willekeurig deel).
    hey dat zijn er meer dan drie
      zondag 10 april 2005 @ 12:39:09 #151
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_26119500
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 12:15 schreef kepler het volgende:

[..]

hey dat zijn er meer dan drie
    Damn.
    pi_26119754
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 22:15 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wat is je gamertag?
    iKremers

Als iemand vandaag wil spelen hoor ik het wel
      zondag 10 april 2005 @ 13:17:28 #153
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_26120407
    1. Ninja Gaiden
    2. Ninja Gaiden
    3. Ninja Gaiden

Vermoedelijk komen Jade Empire en Kameo (komt die ooit nog uit ?) hier nog ergens tussen zitten.

SC : CT vond ik trouwens bagger de bagger, maar ik heb ook louter de SP gespeeld. Het is mooi, Sam kan allemaal nieuw dingen uithalen, maar aan die levels is gewoon niks aan, ik zoekte me elke keer een ongeluk om de juiste objectifs te vinden en die geweldige kaart was ook niet echt behulpzaam.
    Please Move The Deer Crossing Sign
      zondag 10 april 2005 @ 13:20:02 #154
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26120467
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:17 schreef JimmyJames het volgende:

SC : CT vond ik trouwens bagger de bagger, maar ik heb ook louter de SP gespeeld. Het is mooi, Sam kan allemaal nieuw dingen uithalen, maar aan die levels is gewoon niks aan, ik zoekte me elke keer een ongeluk om de juiste objectifs te vinden en die geweldige kaart was ook niet echt behulpzaam.
    Sam Fisher is een Snake wannabee.
    The truth was in here.
      zondag 10 april 2005 @ 13:24:11 #155
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26120557
    Ik wil toch ook Midtown Madness 3 noemen bij de beste Xbox exclusive games. Schitterende game Voor de rest was alles al wel genoemd
    quote:
    Prima, dat mag jij vinden, maar ik vond die levels fantastisch. Met name de eerste zeven levels waren echt super sfeervol. En wil je niet zoeken naar objectives, dan ga je toch gewoon door? Als je de hidden packages in GTA niet wilt vinden, dan doe je dat toch ook niet?

[ Bericht 54% gewijzigd door twi op 10-04-2005 13:32:20 ]
      zondag 10 april 2005 @ 13:24:58 #156
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26120577
    Fable trouwens ook een prachtige game
      zondag 10 april 2005 @ 13:27:19 #157
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_26120636
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

kvind Splintercell en metal gear niet te vergelijken met elkaar....
    je kan bij beide sneaken enzo maar de manier waarop is een dag en nacht vershil...

en fable was een overhypte zuiggame
      zondag 10 april 2005 @ 13:31:24 #158
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26120712
    Burnout 3, Rainbow Six 3 en Fable kan ik op dit moment de enige drie waardige Xbox titels noemen voor mezelf. Ik hoop dat Sudeki (die ik nog steeds moet spelen ), Jade Empire, Conker en zelfs Kameo nog bij kan zetten.
      zondag 10 april 2005 @ 13:32:14 #159
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_26120729
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Burnout 3, Rainbow Six 3 en Fable kan ik op dit moment de enige drie waardige Xbox titels noemen voor mezelf. Ik hoop dat Sudeki (die ik nog steeds moet spelen ), Jade Empire, Conker en zelfs Kameo nog bij kan zetten.
    NG vind je zeker te moeilijk
      zondag 10 april 2005 @ 13:32:48 #160
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26120743
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

overhypt ok, maar het was geen zuiggame. Jij vind er misschien niks, net zoals ik geen reet aan Splinter Cell vind. Maar het was wel gewoon een goed spel
      zondag 10 april 2005 @ 13:34:52 #161
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26120785
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:32 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

NG vind je zeker te moeilijk
    Splinter Cell vind je zeker te moeilijk?

Nee, iedereen heeft z'n favoriete genre. Zelf ben ik binnen een half uur met Ninja Gaiden gestopt omdat ik er gewoon geen ene kloot aan vind. Het is niet mijn favoriete genre. En ook ik begrijp niet dat Roy niet meer leuke games kan noemen op de Xbox want ik heb een batterij echte topgames, maar dat zal van mijn smaak af hangen. Veel ervan zijn race- of sportgames, en die speelt hij blijkbaar niet graag, net zoals ik een hekel heb aan games als Ninja Gaiden en Dead or Alive.
      zondag 10 april 2005 @ 13:36:41 #162
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_26120829
    Mijn 3?

1. Ninja Gaiden
    2. Star Wars: Knights of the Old Republic (deel 1)
    3. Fable

En mensen die zeggen dat sommige games zuigen? Opinions are like assholes. Everybody's got one.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      zondag 10 april 2005 @ 13:40:28 #163
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_26120904
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:24 schreef twi het volgende:

Prima, dat mag jij vinden, maar ik vond die levels fantastisch. Met name de eerste zeven levels waren echt super sfeervol. En wil je niet zoeken naar objectives, dan ga je toch gewoon door? Als je de hidden packages in GTA niet wilt vinden, dan doe je dat toch ook niet?
    Ik had het eigenlijk over de "main objectives", ik heb niet eens de moeite genomen om die andere objectives te zoeken.
    Ik moet toegeven dat het laatste level redelijk is (ik kreeg zelfs een beetje zo'n metal gear gevoel in die lift) maar de rest is gewoon prutswerk, die twee levels in Seoul zijn bijv. echt lachwekkend slecht.
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:34 schreef twi het volgende:

[..]

Splinter Cell vind je zeker te moeilijk?
    Zonder enige moeite uitgespeeld, dat draagt misschien ook wel bij aan het negatieve gevoel dat ik aan het spel heb overgehouden.
      zondag 10 april 2005 @ 13:41:37 #164
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26120932
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:34 schreef twi het volgende:

Nee, iedereen heeft z'n favoriete genre. Zelf ben ik binnen een half uur met Ninja Gaiden gestopt omdat ik er gewoon geen ene kloot aan vind. Het is niet mijn favoriete genre. En ook ik begrijp niet dat Roy niet meer leuke games kan noemen op de Xbox want ik heb een batterij echte topgames, maar dat zal van mijn smaak af hangen. Veel ervan zijn race- of sportgames, en die speelt hij blijkbaar niet graag, net zoals ik een hekel heb aan games als Ninja Gaiden en Dead or Alive.
    Zo is het, en niet anders.
      zondag 10 april 2005 @ 13:42:51 #165
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26120955
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef Strolie75 het volgende:

En mensen die zeggen dat sommige games zuigen? Opinions are like assholes. Everybody's got one.
    maar er zijn ook echt games die zuigen, ik noem een KnightRider 2
      zondag 10 april 2005 @ 13:45:39 #166
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26121010
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen.
    The truth was in here.
      zondag 10 april 2005 @ 13:50:23 #167
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_26121109
    leuk om te zien hoe mensen niet met andermans mening kunnen omgaan
      zondag 10 april 2005 @ 13:52:25 #168
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26121152
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:50 schreef Gamedemon het volgende:
    leuk om te zien hoe mensen niet met andermans mening kunnen omgaan
    omdat jij het ook niet neerzet als een mening Dat jij het dus een zuiggame vind vind ik prima, maar zet het dan ook zo neer. Niet als een feit
      zondag 10 april 2005 @ 13:55:15 #169
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_26121211
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 12:51 schreef Kremers het volgende:

[..]

iKremers

Als iemand vandaag wil spelen hoor ik het wel
    Toegevoegd ( PieAir ).
    Ik kom zo ook online op PES
    PieAir
    pi_26121249
    Net een iets grotere harde schijf er in gezet. Nu kan ik tenminste spellen opslaan en muziek spelen zonder het van een andere pc in het netwerkje te moeten halen.
    TimeSplitters Future Perfect ben ik in de laatste map, moet zeggen dat het een redelijk spel is, al duren de mappen een beetje te kort en vind ik het jammer dat ik niet kan springen en rennen.

Straks met Splintercell CT beginnen, ben benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 10-04-2005 14:09:00 ]
    pi_26121446
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:55 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Toegevoegd ( PieAir ).
    Ik kom zo ook online op PES
    Ok, ik ga over 15min weer spelen, net weer 2x verloren
      zondag 10 april 2005 @ 14:57:57 #172
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26122766
    Ik ben gister bezig geweest met splinter cell 3, en tering dat spel ziet er echt zooooo mooi uit! Als je mij had vertelt dat dit een launchgame zou worden voor de Xenon ofzo, had ik het ook gelooft!
      zondag 10 april 2005 @ 17:19:13 #173
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_26125996
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
    Ik ben gister bezig geweest met splinter cell 3, en tering dat spel ziet er echt zooooo mooi uit! Als je mij had vertelt dat dit een launchgame zou worden voor de Xenon ofzo, had ik het ook gelooft!
    ik vond op het schip die houten kisten er vooral erg realistisch uitzien
      zondag 10 april 2005 @ 18:20:18 #174
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_26127474
    quote:
    Op zaterdag 9 april 2005 21:39 schreef Retarded het volgende:
    Wat zijn nu jullie all-time favoriete xboxgames???
    1) Kotor 1, tevens een van de beste games die ik ooit heb mogen spelen. .
    2) PES 4
    3) Splinter Cell seire.
    -
      zondag 10 april 2005 @ 18:22:35 #175
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_26127553
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sam is zoveel stoerder dan Snake.
    Na het spelen van SC3 kwam ik erachter dat de nieuwe MGS niet eens zo heel super is. .
    -
      zondag 10 april 2005 @ 18:57:31 #176
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26128408
    quote:
    Op zondag 10 april 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sam is zoveel stoerder dan Snake.
    Na het spelen van SC3 kwam ik erachter dat de nieuwe MGS niet eens zo heel super is. .
    Ik heb ze ook beide maar Snake blijft voor mij de held en de betere game
      maandag 11 april 2005 @ 12:57:00 #177
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26145139
    Sam is echt wel cooler, snake begint een beetje zo'n wannabe stoere kerel te worden, die niet zoveel vertelt, en waarschijnlijk zijn hele leven elke dag een pak shag heeft gerookt waardoor zijn stem zo zwaar is
      maandag 11 april 2005 @ 13:14:33 #178
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_26145460
    Ik heb het maar weer geprobeer maar ik vind de Single player van Splinter Cell: Chaos theory , zóóóó saai!
    Gelukkig is de multiplayer zo fantastisch dat het de SP compenseerd en toch 1 van mijn favo Xbox games is geworden
    pi_26149149
    Iedereen zn eigen smaak, maar met Snake moet je gewoon niet fucken
    Ik vind m in MGS 2 en 3 wel wat minder dan in 1 maar nog steeds stoer, in 1 was ie gewoon

Ik vind Splinter Cell dodelijk saai alleen multiplayer wel grappig, maar daar zuig ik in
      maandag 11 april 2005 @ 16:39:47 #180
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26150211
    Snake vouwt Sam Fisher dubbel en gaat met m voetballen
    The truth was in here.
      maandag 11 april 2005 @ 16:46:25 #181
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26150354
    Sam is grappiger
      maandag 11 april 2005 @ 16:51:47 #182
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26150483
    Snake rookt
    The truth was in here.
    pi_26150651

Bijna toepasbaar op dit topic...
    Wie heeft een grotere piemel, Snake of Sam? sjongejonge.

Beide uitermate leuke spellen om te spelen, al is de splintercell reeks constanter van kwaliteit (en heeft het ook meer te bieden dankzij de uitermate goede multiplayer opties).
      maandag 11 april 2005 @ 17:02:37 #184
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26150700
    Wellus, nietus, Snake zuigt aars, Sam is een opa, wellus, nietus
      maandag 11 april 2005 @ 17:18:38 #185
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_26151129
    Wellus
      maandag 11 april 2005 @ 17:35:27 #186
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26151532
    wattus wellus?
      maandag 11 april 2005 @ 18:58:22 #187
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26153371
    boeie ik vind het allebei kutspellen
      maandag 11 april 2005 @ 19:10:22 #188
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26153617
    quote:
    Op maandag 11 april 2005 17:00 schreef DinoPK het volgende:
    [afbeelding]
    Bijna toepasbaar op dit topic...
    Wie heeft een grotere piemel, Snake of Sam? sjongejonge.

Beide uitermate leuke spellen om te spelen, al is de splintercell reeks constanter van kwaliteit (en heeft het ook meer te bieden dankzij de uitermate goede multiplayer opties).
    Das wel toepasselijk eigenlijk, want ik heb ook echt een grote piemel.
    The truth was in here.
      maandag 11 april 2005 @ 20:28:54 #189
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26155707
    Wie was er nu die ene die aan het zeuren was als er een paar posts offtopic waren? Nu zitten we inmiddels al op een hele pagina
      maandag 11 april 2005 @ 20:45:23 #190
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26156123
    Maar ik heb een tering hekel aan voetbal
    The truth was in here.
    pi_26157067
    Morgen weer voetbal, zullen we het er hier even over hebben

Zo maar weer even PES4 spelen, gister middag niet meer gespeeld, heb me zo geergerd aan een potje, ik had iets van 8 kansen eerste helft waar ik 1op1 met de keeper stond maar de bal maar steeds weer tegen de keeper aan knalde, tegenstander 2 kansen en allebei benut hij ze gewoon, ik heb echt lopen schelden niet normaal meer
      maandag 11 april 2005 @ 22:12:13 #192
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_26158349
    kan.....niet.....wachten....op.....jade....empire....

moet....toch....
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
      dinsdag 12 april 2005 @ 00:38:45 #193
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26161608
    quote:
    Op maandag 11 april 2005 20:45 schreef Bastard het volgende:
      dinsdag 12 april 2005 @ 00:39:38 #194
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26161624
    quote:
    Op maandag 11 april 2005 22:12 schreef pkwarts het volgende:
    kan.....niet.....wachten....op.....jade....empire....

moet....toch....
    Ik heb dat ook.... lees reviews... bekijk filmpjes... zit elke dag op de officiele site... en waarom.... om te wachten

Morgen misschien een videoreview op IGN !
    pi_26163617
    quote:
    Op maandag 11 april 2005 20:45 schreef Bastard het volgende:
    Jij hebt smaak
      dinsdag 12 april 2005 @ 10:32:08 #196
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26165714
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 00:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]
    .

dinsdag 12 april 2005 @ 10:43:33 #197
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_26165941
    ach voetbal roeleert ... punt.
    PieAir
      dinsdag 12 april 2005 @ 10:46:24 #198
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26166003
    Sorry hoor jongens (& dame), maar kunnen we het nu weer gewoon over de Xbox en diens games hebben, in plaats van te blijven miepen over voetbal? Bedankt.

Far Cry Instincts bijvoorbeeld, voor september geplanned:

dinsdag 12 april 2005 @ 11:16:29 #199
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26166637
    Woooooow ziet er ERG vet uit! Xbox blijft me verbazen hoor . Vooral die onderste screen vind ik erg cool, lekker met een silenced gun guards neerknallen .
      dinsdag 12 april 2005 @ 11:44:08 #200
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26167235
    Die stink Far cry mag onderhand toch ook wel eens gaan uitkomen zeg
    The truth was in here.
      dinsdag 12 april 2005 @ 11:54:57 #201
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26167445
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
    Die word ook alleen maar uitgesteld.
    Halo Stats
    360 Blog
      dinsdag 12 april 2005 @ 12:18:23 #202
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_26167879
    Mja, ik ben er een beetje bang voor dat die game gaar gaat worden, Vraag me niet waarom, maar dat idee heb ik.
      dinsdag 12 april 2005 @ 12:20:40 #203
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_26167946
    Jade Empire.
    OMfG! .
    -
      dinsdag 12 april 2005 @ 12:26:54 #204
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26168070
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 11:54 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Die word ook alleen maar uitgesteld.
    Zal het gewoon gereleased gaan worden op de nieuwe box
    The truth was in here.
      dinsdag 12 april 2005 @ 14:26:25 #205
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26170788
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zal het gewoon gereleased gaan worden op de nieuwe box

Dat kan natuurlijk ook.
    Ach ja gelukkig komt niet alles tegelijk.
    Dus hoef niet echt keuzes te maken, als deze eind van de zomer komt is het goed.
    Eerst Forza en GTA SA die ik net gepreorded heb.
    Halo Stats
    360 Blog
      dinsdag 12 april 2005 @ 14:38:12 #206
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26171042
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
    Gewoon weer de zoveelste FPS,.... heb er geen zin in
      dinsdag 12 april 2005 @ 16:21:18 #207
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_26173500
    Far Cry ziet er wel tof uit!
    pi_26173661
    Midnight Club 3 Dub Edition !! Yes!!
      dinsdag 12 april 2005 @ 16:33:01 #209
    62583 RigorMortis
    Ik ben een fokker.
    pi_26173733
    Weet iemand al wanneer Wrestlemania 21 te koop is in Nederland?

dinsdag 12 april 2005 @ 16:52:30 #210
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_26174139
    Eerste screen Project Gotham Racing 3 wellicht?

[ Bericht 20% gewijzigd door pkwarts op 12-04-2005 17:14:23 ]
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_26175138
    ok, dit is grappig. Ik ben er achter gekomen dat Doom3 je Xbox hoger klokt in Mhz. Ik speelde Doom3 eventjes, en al met al is het een pracht van een game, maar vond de gameplay kut omdat de marine te lang over het reloaden doet, dus ik doe een softreset en start Burnout3 even van de HDD. Ineens gaat Burnout3 wel erg soepel en de F1 grandprix ging wel 3 x zo snel.
      dinsdag 12 april 2005 @ 17:40:39 #212
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26175302
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 14:26 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook.
    Ach ja gelukkig komt niet alles tegelijk.
    Dus hoef niet echt keuzes te maken, als deze eind van de zomer komt is het goed.
    Eerst Forza en GTA SA die ik net gepreorded heb.
    Forza gepreordered? Oh ja.. dat kan bij jou wel, haal je m gewoon op
    The truth was in here.
      dinsdag 12 april 2005 @ 17:40:59 #213
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26175318
    The truth was in here.
    pi_26175777
    sinds wanneer is xboxarena.nl vernieuwd?
    Ik kom daar nooit meer
      dinsdag 12 april 2005 @ 18:19:43 #215
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26176210
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 17:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Forza gepreordered? Oh ja.. dat kan bij jou wel, haal je m gewoon op
    Je kan hem ook laten sturen.
    Maar Forza staat op uitverkocht.
    Halo Stats
    360 Blog
    pi_26177201
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef Scorpie het volgende:
    Midnight Club 3 Dub Edition !! Yes!!
    Heel leuk dat je een nfo site kunt vinden en daar kunt zien dat dit spel uit is, maar schrijf liever een stukje over het spel zelf ipv dit bralgedrag.

Het zal mij aan mijn reet roesten of iemands xbox is omgebouwd, maar de laatste tijd nemen hier de zinloze opmerkingen mbt warez hier behoorlijk toe (als in 'ik heb een omgebouwde xbox gekocht, tof man, dit en dit is goed, dit is ruk' blabla).
    Hou dat soort informatie gewoon lekker voor je, bespreek het desnoods op GoT of op Xbox Scene, maar beperk het hier gewoon tot games gerelateerde discussies.
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:20:30 #217
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26177672
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 18:19 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Je kan hem ook laten sturen.
    Maar Forza staat op uitverkocht.
    Uitverkocht ook
    The truth was in here.
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:42:19 #218
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26178196
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Uitverkocht ook
    Misschien toch maar even ergens reserveren Gijs als je dat spel wilt spelen.
      dinsdag 12 april 2005 @ 20:05:03 #219
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26178720
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Misschien toch maar even ergens reserveren Gijs als je dat spel wilt spelen.
    Mwa.. andere toppers kon ik ook zo ophalen, denk aan Halo2.. dus verwacht dat het nu ook goed komt.
    The truth was in here.
      woensdag 13 april 2005 @ 09:55:58 #220
    62583 RigorMortis
    Ik ben een fokker.
    pi_26189111
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 16:33 schreef RigorMortis het volgende:
    Weet iemand al wanneer Wrestlemania 21 te koop is in Nederland?

woensdag 13 april 2005 @ 10:09:21 #221
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26189333
    quote:
    Op woensdag 13 april 2005 09:55 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

27 mei is de release geloof ik....
      woensdag 13 april 2005 @ 11:18:51 #222
    62583 RigorMortis
    Ik ben een fokker.
    pi_26190752
    quote:
    Op woensdag 13 april 2005 10:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

27 mei is de release geloof ik....
    Jemig, wat duurt da lang dan, man.
      donderdag 14 april 2005 @ 08:06:36 #223
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26214019
    quote:
    Op woensdag 13 april 2005 11:18 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

Jemig, wat duurt da lang dan, man.
    We moeten allemaal op onze games wachten..... maar ik gelukkig nog maar 1 dikke week tot Jade
    pi_26215513
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 17:33 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
    ok, dit is grappig. Ik ben er achter gekomen dat Doom3 je Xbox hoger klokt in Mhz. Ik speelde Doom3 eventjes, en al met al is het een pracht van een game, maar vond de gameplay kut omdat de marine te lang over het reloaden doet, dus ik doe een softreset en start Burnout3 even van de HDD. Ineens gaat Burnout3 wel erg soepel en de F1 grandprix ging wel 3 x zo snel.
    Volgens mij defragged dat ding je harddisk de eerste keer dat je hem start. Bij mij speelde die de 2e keer ook bakken soepeler.
    pi_26223371
    Shit man.. gewoon een dag te laat met m'n live abbo verlengen
    60 euro weg
      donderdag 14 april 2005 @ 16:02:50 #226
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26224085
    quote:
    Op donderdag 14 april 2005 15:36 schreef taart het volgende:
    Shit man.. gewoon een dag te laat met m'n live abbo verlengen
    60 euro weg
    Huh
    The truth was in here.
    pi_26224564
    Zal wel een jaarlijkse verlenging zijn denk ik. Mijn abo loopt t/m september, en ik heb hier nog een jaar abo liggen . Waarschijnlijk ga ik die niet meer gebruiken, maar het kost me in ieder geval never nooit niet 60 euro (daar zit ik nu 3 jaar voor op live )
      donderdag 14 april 2005 @ 16:23:42 #228
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26224692
    Khb net mn derde termijn verlengd met dat pakket van bart smit.
    The truth was in here.
    pi_26227659
    Ik heb nog abonnement tot mei 2006, vind ik wel genoeg
    Heb er tot nu toe heel erg weinig voor betaald zo goed als gratis eigenlijk
      donderdag 14 april 2005 @ 18:46:51 #230
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26228420
    Ik wil ook wel live, maar hoe betalen jullie er zo weinig voor dan?
      donderdag 14 april 2005 @ 18:55:21 #231
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26228624
    Soms komt er een actie, spel + live voor 30 euro. Mechassault vorig jaar, Splinter Cell: Pandora Tomorrow dit jaar. Maar 60 euro is ook geen slecht bedrag hoor, da's nog geen 5 euro per maand. Althans, precies 5 euro
      donderdag 14 april 2005 @ 19:02:52 #232
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_26228826
    Ik ben opzoek naar een stuurtje voor de Xbox. Nou heb ik begrepen dat er binnenkort een stuurtje van Fanatec uitkomt dat dan het beste stuurtje voor de Xbox is.
    Is er al bekent wanneer dat stuurtje te krijgen is? Zo ja, vanaf wanneer dan?
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_26229783
    Ja, voor zover bekend is het stuurtje tegelijk te krijgen met de release van Forza. Maar of het stuurtje ook daadwerkelijk in NL uitgegeven gaat worden... dat heb ik nog nergens bevestigd gezien. Sowieso vind ik de prijs wel vrij hoog, 150 euro waarschijnlijk, voor dat ene racespel dat nog de moeite waard is.
      donderdag 14 april 2005 @ 19:48:42 #234
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26230113
    quote:
    Op donderdag 14 april 2005 18:55 schreef twi het volgende:
    Soms komt er een actie, spel + live voor 30 euro. Mechassault vorig jaar, Splinter Cell: Pandora Tomorrow dit jaar. Maar 60 euro is ook geen slecht bedrag hoor, da's nog geen 5 euro per maand. Althans, precies 5 euro
    En dat omgezet tegen al die uren op LIVE.. is LIVE een schijntje.

Zo ook weer dit jaar.. hoeveel uur heb jij alleen al aan die demo van forza gezeten. Dan heb je het over 1 enkele baan, nog niet eens tuning of unlock mogelijkheden. Zet daar straks een volle Forza naast..
    The truth was in here.
      vrijdag 15 april 2005 @ 07:54:14 #235
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26240283
    nee?
    The truth was in here.
    pi_26240567
    Live is niet altijd even goedkoop hoor
    Tijdens de hoogtedagen van PGR2, RS3, Halo2, ja dan is het niet eens zo duur.
    Maar nu tijdens deze impasse in livegames raak ik persoonlijk live amper aan, waardoor ik in principe 2 maanden voor niets zou betalen als ik het maandelijks bekijk. Hoeveel mensen zullen bijv hun WoW abo door laten lopen als ze even niet spelen?

Omgezet naar uren is het niet veel, maar gratis is leuker natuurlijk.

En hou ff op over de aankomende forza uren, ik ben nu al verslaafd aan het stomme rondetijden rijden . Toch maar ergens opschrijven dat ik wat dingen niet moet gaan vergeten als ik forza heb, hond uitlaten, kind eten geven etc
    pi_26240579
    Iemand close combat al gespeeld?
    pi_26240619
    Vast wel, maar ik betwijfel of mensen het spel al veel gespeeld hebben als ze ook de beschikking hebben over Jade Empire, Midnight Club 3 en Unreal Championship 2. Of ligt close combat al in de winkels?..
      vrijdag 15 april 2005 @ 08:47:39 #239
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26240659
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 08:39 schreef DinoPK het volgende:

En hou ff op over de aankomende forza uren, ik ben nu al verslaafd aan het stomme rondetijden rijden . Toch maar ergens opschrijven dat ik wat dingen niet moet gaan vergeten als ik forza heb, hond uitlaten, kind eten geven etc

Ja van die post-it dingen aan je tv plakken
    The truth was in here.
      vrijdag 15 april 2005 @ 09:35:45 #240
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26241370
    Nieuwe Conker screens

pi_26241534
    Jeez, das knap texture werk zeg..
    Opschieten met dat spel!!
      vrijdag 15 april 2005 @ 09:49:07 #242
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_26241622
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 09:44 schreef DinoPK het volgende:
    Jeez, das knap texture werk zeg..
    Opschieten met dat spel!!
    Doe maar rustig aan, eerst Jade Empire en Forza. Juni is een prima richtdatum, liefst Juli zelfs
    pi_26241928
    Jade is mij te moeilijk, heb hem even geprobeerd om te kijken of het dit keer wel wat voor mij is, maar bij het eerste de beste echte gevecht ben ik er na 4x maar mee gestopt. (elke keer weer hetzelfde 3 delige gevecht opnieuw doen, niets voor mij). Jammer, het zag er leuk uit.

Forza zal sowieso 90% van mijn xbox tijd in beslag gaan nemen, maar er moet toch wel iets naast heh. Opschieten met conker dus! (de laatste grote titel van MS voor de xbox 1 overigens?..)
    pi_26242140
    Ziet er echt leuk uit die Conker
      vrijdag 15 april 2005 @ 10:50:36 #245
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26242882
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 08:40 schreef Ghostbuster het volgende:
    Iemand close combat al gespeeld?
    De release is 29 april.
    Halo Stats
    360 Blog
      vrijdag 15 april 2005 @ 10:56:52 #246
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_26243023
    Conker ziet er inderdaad tof uit. Ik heb de demo even gespeeld (met de landing op Normandie). Of het uiteindelijk echt een bijzonder spel wordt weet ik niet, maar de graphics zijn subliem.
      vrijdag 15 april 2005 @ 11:52:35 #247
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26244341
    Ik vind de demo hardstikke grappig, dit spel ga ik zeker kopen .
      vrijdag 15 april 2005 @ 12:22:02 #248
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_26245053
    Staat Conker nog steeds op begin Juni, of heb ik iets gemist?
      vrijdag 15 april 2005 @ 12:24:40 #249
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26245096
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 10:04 schreef DinoPK het volgende:
    Jade is mij te moeilijk, heb hem even geprobeerd om te kijken of het dit keer wel wat voor mij is, maar bij het eerste de beste echte gevecht ben ik er na 4x maar mee gestopt. (elke keer weer hetzelfde 3 delige gevecht opnieuw doen, niets voor mij). Jammer, het zag er leuk uit.

Forza zal sowieso 90% van mijn xbox tijd in beslag gaan nemen, maar er moet toch wel iets naast heh. Opschieten met conker dus! (de laatste grote titel van MS voor de xbox 1 overigens?..)
    Ik ging in de demo gelijk nadat ik die brug af kwam gelopen elke keer al dood bij de eerste tegenstander
    pi_26245493
    Ik heb de demo eigenlijk niet gespeeld, is dat het begin van het spel? Dus een klein stukje tutorial en dan even naar het strand wat boefjes bestrijden?

Dit aangezien jij Kotor wel hebt gespeeld, en ik het idee had dat het wel aan mij zou liggen dat ik het behoorlijk moeilijk vind. Kotor kon mij totaal niet boeien na 2 uur, dit spel op zich wel. Alleen dan moet het wel te doen zijn. Ik ga nu niet meer hardcore in een moeilijke RPG duiken, nu forza voor de deur staat (speel niet zoveel om hem al uit te hebben begin mei)
      vrijdag 15 april 2005 @ 14:56:42 #251
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26249002
    Even een vraagje aan de Kotor en RPG fans hier. Wie oh wie heeft Kotor gespeeld, vond deze gaaf en is toen deel 2 (Sith lords) gaan kopen. Ik heb het spel nog niet gekocht, maar misschien dat ik na Jade Empire een gokje ga wagen.

Ben er nog niet aan toegekomen, omdat het volgends de reviews meer van hetzelfde is. Toch zijn de reviews aan de andere kant ook weer erg positief over Kotor II. Ik weet het dus even niet meer. Graag ervaringen van Kotor 2 gamers !!
      vrijdag 15 april 2005 @ 15:29:02 #252
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26249773
    Niemand?
    The truth was in here.
      vrijdag 15 april 2005 @ 15:44:27 #253
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26250171
    Na Jade Empire gespeeld te hebben zou Sith Lords wel voor een mooie prijs te halen zijn ergens. Ik bedoel, het is vrijwel exact hetzelfde spel, dus ben je een keer in de bui om een spel als KotOR te spelen, dan weet je wat je moet halen In mijn ogen alleen geen full price waard, daarvoor is 't niet echt genoeg verbeterd (i.t.t. "niet-vernieuwende-vervolgen" zoals Splinter Cell 3).
      vrijdag 15 april 2005 @ 16:06:13 #254
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26250692
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef twi het volgende:
    Na Jade Empire gespeeld te hebben zou Sith Lords wel voor een mooie prijs te halen zijn ergens. Ik bedoel, het is vrijwel exact hetzelfde spel, dus ben je een keer in de bui om een spel als KotOR te spelen, dan weet je wat je moet halen In mijn ogen alleen geen full price waard, daarvoor is 't niet echt genoeg verbeterd (i.t.t. "niet-vernieuwende-vervolgen" zoals Splinter Cell 3).
    Thanks !
      vrijdag 15 april 2005 @ 16:18:03 #255
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_26250971
    Kotor II is erg leuk, maar verwacht geen deel 1. Het leukste is dat je het nu andersom gaat spelen, dus als je deel 1 Light had gespeeld, en nu dark spelen. En andersom dito
    pi_26251291
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
    Kotor II is erg leuk, maar verwacht geen deel 1. Het leukste is dat je het nu andersom gaat spelen, dus als je deel 1 Light had gespeeld, en nu dark spelen. En andersom dito
    Je moet KotOR 1 sowieso op light en dark uitspelen om het complete verhaal te weten
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 15 april 2005 @ 16:40:49 #257
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26251474
    Inderdaad, dat heb ik ook gewoon gedaan..
      vrijdag 15 april 2005 @ 16:58:04 #258
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26251877
    quote:
    Op vrijdag 15 april 2005 16:18 schreef HomerJ het volgende:
    Het verhaal schijnt weer erg goed te zijn Ik heb deel 1 op light en dark gegamed.... vond dark cooler. Waar moet je 2 mee beginnen? Is dark weer cooler ?
      vrijdag 15 april 2005 @ 17:06:11 #259
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26252038
    Deel 1 heb ik alleen op Light gedaan
      vrijdag 15 april 2005 @ 21:59:30 #260
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26258437
    Iemand pgr2 zo?

Jaquar op de nurbergring zoals top gear... zin in
    The truth was in here.
    pi_26265730
    Ik heb Halo 2 gekocht! Voor 15 euro.
      zaterdag 16 april 2005 @ 10:03:09 #262
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26265755
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 09:59 schreef Niwa het volgende:
    Ik heb Halo 2 gekocht! Voor 15 euro.
    Juiste prijs kwaliteit verhouding toch
    pi_26265781
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Juiste prijs kwaliteit verhouding toch
    Ik zat gister trouwens meteen al vast
      zaterdag 16 april 2005 @ 10:34:55 #264
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26266033
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 10:05 schreef Niwa het volgende:

[..]

Halo Stats
    360 Blog
      zaterdag 16 april 2005 @ 10:56:59 #265
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26266296
    quote:

[..]

Serieus ? Halo 1 en 2 zijn toch wel vrij gangbare games.... echt vastzitten zit er niet in.... iedereen verslagen in de buurt en heb je wat gemist !
      zaterdag 16 april 2005 @ 11:23:36 #266
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_26266725
    Mmm, ik kan niet meer connecten naar Xbox Live, DNS nummer klopt weer is niet. Waar op me computer kan ik dat opzoeken? Eerst deed ik het altijd via uitvoeren----> command, maar nu krijg ik een foutmelding en sluit hij meteen af
    pi_26266768
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 11:23 schreef HomerJ het volgende:
    Mmm, ik kan niet meer connecten naar Xbox Live, DNS nummer klopt weer is niet. Waar op me computer kan ik dat opzoeken? Eerst deed ik het altijd via uitvoeren----> command, maar nu krijg ik een foutmelding en sluit hij meteen af
    Uitvoeren->cmd->ipconfig /all
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zaterdag 16 april 2005 @ 12:03:29 #268
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26267373
    quote:

[..]

Waarom verkoop je je xbox niet voor 15 euro?
    The truth was in here.
    pi_26270959
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 11:23 schreef HomerJ het volgende:
    Als dat wel eens wisselt, waarom stel je je xbox niet in op dhcp als er een router tussen zit?
      zaterdag 16 april 2005 @ 14:44:01 #270
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26271340
    'k Heb vanmiddag even de demo's van Pariah en Darkwatch gedaan. De laataste is zeg maar die "creepy" shooter waar een paar interesse in hadden, een klein jaar geleden.

Darkwatch

Voor zover ik 't in de korte demo heb kunnen zien is dit een shooter die uit korte levels is opgebouwd, en erg arcade speelt. Je kan heel hoog springen i.v.m. dat je een soort van vampier speelt ofzo, en zelfs hebben ze een good/bad site a la KotOR geprobeerd in te bouwen (sommige mensen kun je redden, of je kunt besluiten ze gewoon af te slachten). Ik vond 't een niet al te mooie en vrij simpel aandoende game, kon me niet echt bekoren.

Pariah

Daarna Pariah gedaan, en dat lijkt (in elk geval het demo level) toch wel op Halo, met tegenstanders die direct uit Half-Life 2 lijken gecopy-paste. Het switchen van wapen is vind ik heel lastig gedaan (via een Y-knop en dan met de thumbstick selecteren). Verder vond ik alles in de demo nog een beetje slecht uitgewerkt. Framedrops op plaatsen waar je niet hoorde te komen, invisible walls her en der in 't level. Maar toch lijkt me deze een stuk leuker worden dan Darkwatch. Een beetje een mix tussen Halo en Half-Life lijkt het me worden.

[ Bericht 24% gewijzigd door twi op 16-04-2005 14:54:56 ]
      zaterdag 16 april 2005 @ 14:51:36 #271
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26271538
    Oh ja Darkwatch

Kheb dr wel een paar filmpjes van gezien, grafish wel erg ok vond ik toen.. gave arcade shooter
    The truth was in here.
      zaterdag 16 april 2005 @ 14:55:50 #272
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26271654
    Grafisch is het niet al te indrukwekkend in actie hoor. Maar misschien dat dat in de volledige versie nog een beetje wordt opgepoetst. Datzelfde geldt voor Pariah overigens. Het ziet er mooi uit, maar niet schitterend.

Nu ik wat meer screens van Pariah zie lijkt het me alsof ze Halo, Half-Life 2 en Riddick hebben proberen te combineren.
      zaterdag 16 april 2005 @ 14:58:18 #273
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26271724
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef twi het volgende:
    Grafisch is het niet al te indrukwekkend in actie hoor. Maar misschien dat dat in de volledige versie nog een beetje wordt opgepoetst. Datzelfde geldt voor Pariah overigens. Het ziet er mooi uit, maar niet schitterend.
    Misschien indenken dat de Xbox hardware al wat jaartjes oud is, dan word je wel iets vergevingsgezinder denk ik

Serieus, ik vind het tegenwoordig allemaal geweldig er uit zien met 10 jaar geleden. Tuurlijk kan altijd mooier en beter.
    The truth was in here.
      zaterdag 16 april 2005 @ 16:04:52 #274
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_26273221
    Ja ik vind het er nog hardstikke goed uitzien voor een console die een paar jaartjes oud is . Als je dat nou ook met de pc had . Nu koop je een pc die op dit moment goed is, over 2 jaar kun je al de nieuwste games niet lekker draaien .
      zaterdag 16 april 2005 @ 16:29:07 #275
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26273851
    Ach, ik vergelijk 't gewoon met games als Riddick. Misschien ben ik ook wat te verwend, zeker na Splinter Cell 3 gespeeld te hebben
    pi_26275586
    Heb net Doom III L.E. gekocht , ik had wel zin in en herzenloze knaller Zijn er hier mensen die hem op live spelen?
    pi_26276201
    Ik heb Doom 3 ook (gewone versie), van de week even op live gespeeld maar dan speel ik toch liever een halo2 hoor. Co-Op schijnt wel erg geinig te zijn.
      zaterdag 16 april 2005 @ 21:16:36 #278
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_26281199
    Voor de mensen die het nog interreseert:
    quote:
    Angry Trillions ask,

When does the Freakin' Autoupdate Come Out!!?

Well you'll still have to wait. TIL' MONDAY! Yep, the Autoupdate will be available on Monday April 18th, to fix cheats, bugs, glitches and gasp – tweak some important weapon balance issues. Next time you log in after it's available (it'll be spread out to mitigate server loads) you'll get a message alerting you to its presence. Don't worry if you don't see it first thing Monday morning, it'll show up in your neighborhood eventually.
    (Van Bungie.net)

Meer hierover is te vinden in de weekly update.
      zaterdag 16 april 2005 @ 22:58:00 #279
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26284045
    Pariah ziet er goed uit, alhoewel het me idd erg aan Halo doet denken. Halo zal technisch gezien ook wel wat beter zijn denk ik. Ben sowieso even klaar met het FPS genre.... als ik er nog 1 zou willen gamen dan is dat halflife 2 wel maar ik vraag me af of dat er goed uit gaat zien op Xbox.
      zaterdag 16 april 2005 @ 23:05:03 #280
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26284242
    pi_26284251
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 22:58 schreef Chocobo het volgende:
    Pariah ziet er goed uit, alhoewel het me idd erg aan Halo doet denken. Halo zal technisch gezien ook wel wat beter zijn denk ik. Ben sowieso even klaar met het FPS genre.... als ik er nog 1 zou willen gamen dan is dat halflife 2 wel maar ik vraag me af of dat er goed uit gaat zien op Xbox.
    Half-Life 2 moet het op de pc ook meer hebben van de online multiplayer van CounterStrike Source... De single player is eigenlijk te kort, maar wel leuk
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 17 april 2005 @ 01:18:25 #282
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26287355
    Halo 2 patch 18 april.

4 maanden te laat
    pi_26289657
    Die Halo Patch is idd veels te laat, ik ga er het spel nu niet meer voor oppakken. Ik snap dus echt niet dat ze niet alvast 2 maps uitbrengen, wel leuk zo'n pack maar ze hadden het gewoon in setjes moeten verdelen en niet die paar extra centen willen hebben.
      zondag 17 april 2005 @ 08:15:41 #284
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26289751
    Nieuwe Xbox logo bekend ? Check M$'s E3 site

http://microsoft.crgevents.com/e32005briefing/intro.html

zondag 17 april 2005 @ 10:40:50 #285
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26290682
    quote:
    Op zaterdag 16 april 2005 21:16 schreef rockstah het volgende:
    Voor de mensen die het nog interreseert:
    [..]

(Van Bungie.net)

Meer hierover is te vinden in de weekly update.
    Er zitten helemaal geen wapens in Forza
    The truth was in here.
      zondag 17 april 2005 @ 12:36:46 #286
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_26292972
    Ze hebben als reden gegeven dat het veel moeilijker is om een autoupdate op live te lanceren dan een patch op internet te zetten. En dat daarom niet zomaar een simpele bug fix patch gelanceerd mag worden. Ze wouden het spel eerst nog uitvoerig testen en hebben daardoor nog wat gameplay tweaks gemaakt, zoals sterkere granaten en wat meer uitgebalanceerde dual wield combo's.
    pi_26298727
    Eindelijk weer eens schrikken bij een spel , Doom III heeft af en toe momenten dat je het best spannend krijgt, vooral als je een vijand alleen hoort en niet ziet, wat ik vooral goed gedaan vind is dat als je in een donkere kamer staat, en je dan ineens zombie gegrom hoort, n 2sec later een silhouet van die zombie ziet verschijnen
      zondag 17 april 2005 @ 20:14:58 #288
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_26305206
    Patch is gewoon véél te laat, ik ga halo 2 echt niet meer oppakken
      maandag 18 april 2005 @ 00:30:38 #289
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_26312611
    Halo 2 was een hype.
    Het spel zuigt vergeleken met deel 1.
    Halo Stats
    360 Blog
      maandag 18 april 2005 @ 01:45:51 #290
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_26313693
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef gijsje79 het volgende:
    Halo 2 was een hype.
    Het spel zuigt vergeleken met deel 1.
    ik vond deel 1 juist zuigen,
    deel 2 vond ik de eerste paar levels vet, maar dat word weer verziekt als ze weer terug vallen in het design zoals in halo 1...
    live was super zolang het duurde...de cheaters waren overal...de Lag was altijd aanwezig met big team battle AKA big Lag battle...en je speelde vaak 4 keer achter elkaar dezelfde map met dezelfde modus met ranked games
      maandag 18 april 2005 @ 08:49:57 #291
    8372 Bastard
    Persona non grata
      maandag 18 april 2005 @ 09:33:48 #292
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26316045
    quote:
    Xenon ook Wat een poep naam... ik dacht Xbox 360, of zit NU er weer eens naast. Ja wel gaaf maar ik vraag me of welke games er dan uitkomen? De meeste knallers en topgames zullen toch naar het nieuwe systeem gaan. Denk een PGS3, SC4, Fable 2, Ninja Gaiden 2, etc. etc.... kan me niet voorstellen dat er een spel van een goede reeks nog op de oude Xbox komt.
      maandag 18 april 2005 @ 09:35:55 #293
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26316078
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 09:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Xenon ook Wat een poep naam... ik dacht Xbox 360, of zit NU er weer eens naast. Ja wel gaaf maar ik vraag me of welke games er dan uitkomen? De meeste knallers en topgames zullen toch naar het nieuwe systeem gaan. Denk een PGS3, SC4, Fable 2, Ninja Gaiden 2, etc. etc.... kan me niet voorstellen dat er een spel van een goede reeks nog op de oude Xbox komt.
    Ik zeg gewoon volhardend xbox 2

Weet niet welke games, die nieuwe haal ik eerste jaar toch niet op.
    The truth was in here.
      maandag 18 april 2005 @ 09:40:12 #294
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26316159
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon volhardend xbox 2
    Al die idiote namen ook.... maarja... ze moeten kids gek maken Ik vind het ook een Xbox 2,.... Net als de PS3 en Nintendo erh,,.....ehh,... ja nou de Nintendo heeft altijd wat raars... nu weer Revolution
      maandag 18 april 2005 @ 09:43:01 #295
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26316197
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Al die idiote namen ook.... maarja... ze moeten kids gek maken Ik vind het ook een Xbox 2,.... Net als de PS3 en Nintendo erh,,.....ehh,... ja nou de Nintendo heeft altijd wat raars... nu weer Revolution
    Nintendo
    The truth was in here.
      maandag 18 april 2005 @ 09:50:13 #296
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_26316296
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nintendo
    Dat clubje prutsers uit Japan, weet je nog?
    -
      maandag 18 april 2005 @ 09:53:01 #297
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_26316331
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat clubje prutsers uit Japan, weet je nog?
    Oh ja... met die uitgemolken chubby loodgieter..
    The truth was in here.
      maandag 18 april 2005 @ 09:58:16 #298
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_26316406
    Over de periode tussen het moment dat ik een Xbox heb en een Xbox 2 koop maak ik me geen zorgen. 'k Heb nog zo'n gigantische backlog en nog zoveel games die ik vaak wel had willen kopen, maar niet heb kunnen doen. Daarbij worden veel games van de grote developers zowel op de X1 als de X2 gereleased (Splinter Cell 4 bijvoorbeeld). Bovendien krijgen we ook nog Battlefield 2 dacht ik, met 24 man online
    pi_26316428
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 09:58 schreef twi het volgende:
    Bovendien krijgen we ook nog Battlefield 2 dacht ik, met 24 man online
    Ik hoop echt niet dat het net zo'n lagfestijn wordt als Star Wars: Battlefront met die 24 man online
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 18 april 2005 @ 10:01:00 #300
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_26316441
    quote:
    Op maandag 18 april 2005 09:58 schreef twi het volgende:
    Over de periode tussen het moment dat ik een Xbox heb en een Xbox 2 koop maak ik me geen zorgen. 'k Heb nog zo'n gigantische backlog en nog zoveel games die ik vaak wel had willen kopen, maar niet heb kunnen doen. Daarbij worden veel games van de grote developers zowel op de X1 als de X2 gereleased (Splinter Cell 4 bijvoorbeeld). Bovendien krijgen we ook nog Battlefield 2 dacht ik, met 24 man online
    Ja cool maar serieus.... als ik de keuze krijg game ik SC4 opzekers op de nieuwe Xbox
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')