Ik hoop hem vandaag ook binnen te krijgen, maar ik heb pas volgende week dinsdag ofzo tijd om hem te spelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag SC:CT binnen.
Zijn er nog meer mensen met wie ik kan gaan co-oppen..
kort? Hoe lang dan ongeveer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DinoPK het volgende:
Gisteren even de story mode van Timeslitters 3 uitgespeeld. Leuk, maar kort...
Ik mis het springen toch gewoon te veel. En ook de variatie heeft een minder punt kwam ik achter: In elke tijdszone heb je andere wapens, waarvan enkele erg leuk zijn. Alleen de tijdszones zijn kort, en je kan dus niet al te lang gebruik maken van alle wapens.
Voor de rest aardig, redelijk afwisselend, technisch best goed, en lekkere controls. Maar het spel moet het toch echt hebben van de multiplayer.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
Tijdje geen Xbox topic geweest.... kan geen OP tekst vinden... dan maar nieuwe Conker screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde als deel 2 dus.. scheelt me weer een spel kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DinoPK het volgende:
Gisteren even de story mode van Timeslitters 3 uitgespeeld. Leuk, maar kort...
Ik mis het springen toch gewoon te veel. En ook de variatie heeft een minder punt kwam ik achter: In elke tijdszone heb je andere wapens, waarvan enkele erg leuk zijn. Alleen de tijdszones zijn kort, en je kan dus niet al te lang gebruik maken van alle wapens.
Voor de rest aardig, redelijk afwisselend, technisch best goed, en lekkere controls. Maar het spel moet het toch echt hebben van de multiplayer.
ik vind het zeker mijn geld waard. Dat horror-level is wel cool gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Zal ik vanavond ff nakijken, ik dacht dat er een statistiek voor was. Ik schat een uurtje of 6-7?
Te kort als het alleen een SP game zou zijn geweest, dat zeker. En te makkelijk.
Het spel is zeker leuk, sommige levels voelen bijna aan als een andere game, vooral het (lange en redelijk pittige) horror level. Maar toch dat springen... als ik een klein balkje zie waar je overheen wilt stappen, dan kan dat gewoon niet. Het leveldesign is dan wel weer zo goed gedaan dat je daar geen last van hebt, maar toch... het mist iets.
Verder vond ik het timesplitten wat je zelf doet erg, erg cool gedaan
Framedrops. Ja behoorlijk, maar het is wel het ergste in het begin eigenlijk, vooral in dat begin 19e eeuw level. Voor de rest is het niet super storend, maar het valt wel op . In Halo2 is de framerate een stuk lager, maar wel stabieler. Een klein tegenvallertje idd.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb TS3 vandaag toch maar gekocht. Bij de FRS, met inruilkorting. Alleen die honden nemen niet elke game aan "staat niet in ons systeem meneer".
Maar goed, das off topicKomende week ff gamen maar?
Laat ff weten wat je ervan vindquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb TS3 vandaag toch maar gekocht. Bij de FRS, met inruilkorting. Alleen die honden nemen niet elke game aan "staat niet in ons systeem meneer".
Maar goed, das off topicKomende week ff gamen maar?
Nee, dan mag de FRS hem niet verkopenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:20 schreef Niwa het volgende:
Ik heb mijn Splinter Cell 2 ingeruild, die ik bij mijn Xbox Live kreeg. Maar op de achterkant stond: "Not to be sold seperately", mag FRS hem eigenlijk wel verkopen dan? Nee toch?
Ik heb Outrun 2 ervoor genomen, is veel beter, heb je weinig geduld voor nodig.
Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dan mag de FRS hem niet verkopen
Nou, 's morgens als ik vroeg wakker ben, gaat de xbox of PS2 wel aan, dan ff lekker ontbijten, en lekker buiten wat rommelen...'s middags er lekker op uit met m'n vriendin, broer of ouders.. en dan na een uurtje of 10 nog ff lekker gamen, heerlijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:05 schreef Kremers het volgende:
Gamen jullie nou ook overdag met dit weer? Vind het veel te warm daarvoorIk ben dan ook meer een seizoen gamer, tijdens de warme lente/zomer dagen raak ik dat ding soms dagen niet aan
Ga voorlopig daarom ook geen games meer kopen, gaan toch maar stof happen de komende tijd.
Wat doe ik eig op fok!![]()
, ga maar weer even van het weer genieten
PES4 via Live vind ik echt kut.quote:Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef Kremers het volgende:
Dat PES4 is wel geweldig via live zegGeeft die scheids via live minder snel een kaart ofzo? Die gast tegen wie ik net speelde maakte de ene na de andere overtreding, waarvan 2 van achter en eentje op v. Nistelrooy die doorgebroken was, en alleen daar kreeg ie geel voor... terwijl dat allang had moeten krijgen...
Maar goed, ik heb wel met 3-1 van hem gewonnen
Zelf hostenquote:Op maandag 4 april 2005 21:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
PES4 via Live vind ik echt kut.
Heel vaak lag,
Je wint gewoon, geen probleem dusquote:blije mongolen die stoppen als ze achter staan
Dat kan je uit zetten.quote:en van die kleine kinderen die de hele tijd door microfoon aan het schreeuwen zijn.
Aardige tvp.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef GinaG het volgende:
JAWS on the XBOX
[afbeelding]
Wordt echt een flutgame, zal het kopen als het 10 euro is ofzo. Leuk voor de heb.
Wel leuk dat je JAWS himself speelt
Zoveel mogelijk mensen opvretenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:28 schreef HomerJ het volgende:Dat ziet er slecht uit zeg!
Wat is precies het concept van het spel?
Ik doe oook meequote:Op woensdag 6 april 2005 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
Twi zullen we morgen avond rond een uurtje of 8 "liven" dan?
verzamel plaats op msn?
Ach de een kijkt voetbal, de ander kijkt American Idolquote:Op woensdag 6 april 2005 18:17 schreef DinoPK het volgende:
Volgens mij zien sommige mensen het echt als een verplichting om elke voetbalwedstrijd op tv te kijken, of vergis ik mij daarin? Ieder zijn ding natuurlijk, maar overdaad schaadt.
Ik doe in ieder geval niet mee op zo'n tijdstip, tis dan net kinderbedtijd, en soap-en-vrouwen-programma tijd begint dan pas. Op voetbalavonden is er toch geen kip online, dus het zal wel weer niets worden.
Dit zijn de kwartfinales Europacups, das wel wat anders dan de HCE speelronde weet ik veel, en zo vaak is er ook weer niet voetbal op open kanalen hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 18:17 schreef DinoPK het volgende:
Volgens mij zien sommige mensen het echt als een verplichting om elke voetbalwedstrijd op tv te kijken, of vergis ik mij daarin? Ieder zijn ding natuurlijk, maar overdaad schaadt.
Tsja. Conker bv is ook zon spel wat ik best zou willen gamen, lijkt me lachen.. maar ja Racen he, dat is toch veel cooler vind ikquote:Op woensdag 6 april 2005 19:42 schreef DinoPK het volgende:
Qua live games houdt het voor mij ook wel op bij Forza, daar heb ik voorlopig iig genoeg aan als ik kijk naar mijn PGR2 geschiedenis (en jij bent dan wel tot 2018 bezig met forza)
Makkelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef twi het volgende:
1000 uur?Ik zal aan 300 zitten, ok, maar 1000?
Heb hem trouwens deze week gespeeld, erg cool spel! Maargoed het is dan ook een remake van een spel die al heel cool wasquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
Tijdje geen Xbox topic geweest.... kan geen OP tekst vinden... dan maar nieuwe Conker screens !
Conker Pics
Voor de 1000ste keer.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze kabel te kopen:
[afbeelding]
Ik vraag me alleen af of het werkelijk veel toevoegd qua beeldkwaliteit. 30 euro vind ik toch wel wat prijzig voor een kabeltje namelijk.
Doen of niet doen?
Ok ok ok.quote:
Demo of zo ?quote:Op donderdag 7 april 2005 07:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb hem trouwens deze week gespeeld, erg cool spel! Maargoed het is dan ook een remake van een spel die al heel cool was.
Sick fuckquote:Op woensdag 6 april 2005 20:04 schreef Bastard het volgende:
PGR2 zeker wel 1000 uur inzitten..
Tsja, zoals dat ventje op het dak, blijven ze op schieten, is gewoon niet te rakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:06 schreef gijsje79 het volgende:
En hopen dat je teams een keer raak schieten ipv dat ze al een ammo verspillen.
Ooit wel maar niet vaak.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:24 schreef jpg97 het volgende:
vanavond maar weer eens PES spelen... wordt weer eens tijd
Is er trouwens nog ooit iemand burnout 3 aan het spelen via live?
Chapter 9 zeker.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja, zoals dat ventje op het dak, blijven ze op schieten, is gewoon niet te raken
Hoort dit niet in het GC topic?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef Brasco125 het volgende:
Ik wacht ook met smart op Forza.. en op een of andere manier op Lego Starwars. Ik zag bij On the Spot op Gamespot dat die gasten er veel lol mee hadden Co-Op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Screens zijn een beetje aan de baggerkant.. maar graphics zijn redelijk in orde
ja dat is een uitspraak als men het koud heeft "Br, wat koud "quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand wat BR is???
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=115618quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ga in ieder geval zsm even een RGB kabeltje kopen/bestellen.
Dat zeg je na een race te hebben gewonnen.. Brute Race!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand wat BR is???
Punt 1: De enige HDTV die ik gezien heb in NL is die van de BCC (3.000 EUR voor een 130 cm HD 720p).quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Wepeel2 het volgende:
Tijdens het zoeken naar informatie over aansluitkabels zie ik dat veel mensen het hebben over hun xbox instellen in verschilende resoluties: 480p, 720p and 1080i.
Ik ben dit echter nooit ergens tegengekomen in het dashboard. Dit is alleen bij HDTV en een progessive scan stekker? (ik zie vaak het woord HDTV terugkomen in dergelijke topics).
Ik ga in ieder geval zsm even een RGB kabeltje kopen/bestellen.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=115618
Deze is net zo goed als die van 30 euro. Alleen zit er geen optische aansluiting op voor 5.1
Ik heb ze overigens allebei en je hebt echt beter beeld als met het standaard stekkertje..
Bron? Dit lijkt me vrij vreemd namelijk aangezien de hardware nauwelijks verschilt,quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:06 schreef BMH het volgende:
Punt 2: De PAL Xbox ondersteunt geen Prog. scan of interlacing. Dus al helemaal niet 1080i ().
Je zal er geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Ik heb al een account bij play.com dus dat scheelt ook weer.
Een van de populaire wapens in HALO 2 namelijk Battle Riflequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand wat BR is???
Level 9, je weet wel, die ene waar je helemaal de weg kwijt was, ik 't level compleet in m'n 1tje met 1 team door werkte en bijna op 't einde was, maar jiji toch maar zei dat je 't voor gezien hield, die avond (zo stoned als een kanariequote:
Whahahaha.. ja dat weet ik nog wel.. wist gewoon niet meer hoe ik liep joh.. helemaal terug lopen op die kut mapquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
Level 9, je weet wel, die ene waar je helemaal de weg kwijt was, ik 't level compleet in m'n 1tje met 1 team door werkte en bijna op 't einde was, maar jiji toch maar zei dat je 't voor gezien hield, die avond (zo stoned als een kanarie). Dat level
Kheb geen idee wat je bedoelt Gijs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:09 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het irritant dat mijn RGB kabel automatisch mijn Xbox zoekt. Vooral tijdens KOTOR 2 ging ik met mijn oude kabel gewoon zappen tijdens het laden, of tussendoor wat anders kijken. Alleen nu zoekt hij automatisch de xbox dus normaal kijken zit er niet in. Zeker geen oplossing hiervoor?
Ja, ditoquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef peristilius het volgende:
Mijn TV schakelt ook automatisch naar RGB, maar dan kan ik wel gewoon wegzappenmaffe tv heb je
Yep,..... dat hebben we bijna allemaal denk ik. Is normaal gedragquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:41 schreef peristilius het volgende:
Mijn TV schakelt ook automatisch naar RGB, maar dan kan ik wel gewoon wegzappenmaffe tv heb je
Zit er ook een demo van Pariah bij?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
Oh.. ik zag in de xbm een disc zitten met de demo van Jade Empire trouwes...
Ik denk het wel, aangezien ik deze vanavond heb zitten spelen.quote:
Lijkt me ook een geweldig spel, lego is leuk en star wars ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, een kleine tip: Lego Star Wars is verdomd leuk! StarWars, uitgevoerd in goed soepele Lego gameplay, met een lekkere dosis humor. Het eerste level speelt best lekker.
nee hoor, als ik naar een normale zender overschakel dan zie ik nog steeds half het xbox-beeldquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep,..... dat hebben we bijna allemaal denk ik. Is normaal gedrag
Laat ik het anders zeggen. Het zou normaal tv gedrag moeten zijn bij een goede tvquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef kepler het volgende:
[..]
nee hoor, als ik naar een normale zender overschakel dan zie ik nog steeds half het xbox-beeld
maar ja ik heb dan ook een kut-Nokia TV
He joh, dat lijkt me wel een geinig spellekequote:Op zaterdag 9 april 2005 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire review !!!!![]()
http://xbox.ign.com/articles/602/602787p1.html
Alle tv's die ik heb gehad die hadden dat ook jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Het zou normaal tv gedrag moeten zijn bij een goede tv
Moet ik ook dingen bouwen ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, een kleine tip: Lego Star Wars is verdomd leuk! StarWars, uitgevoerd in goed soepele Lego gameplay, met een lekkere dosis humor. Het eerste level speelt best lekker.
9.9.quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Jade Empire review !!!!![]()
10 Presentation
A completely original universe, hard hitting combat, accessible controls, and the story in an RPG on Xbox.
9.5 Graphics
The level of activity during a battle is astounding. Environments are beautiful and the characters are real enough to fall in love with. Slight camera issues prevent it from being a perfect score.
10 Sound
The music is perfectly suited to the subject matter and the voices are expertly acted. A special appearance by John Cleese solidifies the 10.
10 Gameplay
One of the greatest action RPG's of all-time. Combat is easy to learn but immeasurably deep.
10 Lasting Appeal
A single game lasts at least 22 hours, and you will definitely play through more than once. The mini-games will make the hours fly by.
9.9 OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://xbox.ign.com/articles/602/602787p1.html
Woei. Nou ben benieuwd.quote:Your order for RGB Scart Cable has been posted.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:25 schreef Bastard het volgende:
Oh.. ik zag in de xbm een disc zitten met de demo van Jade Empire trouwes...
Maar is het je wel gelukt om uiteindelijk die 512 te gebruiken? Aangezien ik geen zin heb om 24 euro uit te geven aan een memorycard als ik er zelf een heb die ik zou kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef twi het volgende:
't Is een fantastisch ding, voor allerlei doeleinden. Had 'm met name gekocht voor de option files van PES4. Jammer alleen dat de Burnout 3 savegame niet kopieerbaar is, maar ik heb met dit apparaatje wel vrijwel alle andere savegames van m'n oude naar m'n nieuwe Xbox over kunnen zettenZeer makkelijk
Bedenk wel dat 't niet een normale USB stick is, hij moet speciaal in Xbox memcard stijl geformatteerd worden. Ik kon m'n 512mb memorystick niet "zomaar" gebruiken. Al was dat ook niet echt nodig, want 16mb is in principe zat. HomerJ heeft 'm ook geloof ik
![]()
wat is je gamertag?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:23 schreef Kremers het volgende:
Wil iemand vanavond PES4 spelen? Wil wel een keertje tegen iemand van fok spelen
supermario brosquote:Op zondag 10 april 2005 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ehm nu
Timesplitters 3
Counterstrike
Doom 3
De filmpjes zien er goed uit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Volgende maand bij OXBM ( dacht ik ), pariah demo
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:39 schreef Retarded het volgende:
Wat zijn nu jullie all-time favoriete xboxgames??? Stuk of 3 ofzo, ben wel benieuwdMisschien dat er een onbekend aanradertje langskomt
hey dat zijn er meer dan driequote:Op zondag 10 april 2005 12:07 schreef Rodie83 het volgende:
Ninja Gaiden, Halo 2 (live), PGR2, Beyond Good & Evil, Splintercell (elk willekeurig deel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |