quote:Op maandag 18 april 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja... met die uitgemolken chubby loodgieter..
quote:Op maandag 18 april 2005 10:07 schreef twi het volgende:
Geen OP inderdaadmeer. Boeiend, iedereen die een hekel had aan de Xbox heeft er inmiddels al eentje staan, en velen hun PS2 en NGC verkochtWe hoeven niemand meer te overtuigen met wat plaatjes en tekstjes
Wtf ron jeremy echt in een mario pakquote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding].
Maar goed, ff ontopic.
Wel goed dat MS nog tot 2007 nieuwe XBOX titels op de markt brengt.
quote:Op maandag 18 april 2005 10:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Die man lijkt heel erg op Ron Jeremy.
kan je dit een beetje onderbouwen???quote:Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef Alfa_Boy het volgende:
Die beelden van Gammo waren toch wel zwaar lachtwekkend, als dit GT4 zou gaan moeten worden voor de xbox, hahaha
quote:Ook zijn, op dat ene nieuwe bos-level, de circuits erg kaal vormgegeven.
Gammo heeft waarschijnlijk een oude beta gebruikt (review release is nog geen 2 weken uit), gecombineerd met iemand die niet kan rijden en het ziet er dan gewoon ruk uit.quote:Op maandag 18 april 2005 14:21 schreef Alfa_Boy het volgende:
Na de filmpjes wil ik mijn mening wel wat bijstellen, ik heb ze ff snel bekeken.
Maar wat ik net allemaal vertelde was gebaseerd op de aflevering van gammo. Spelen ze daar soms met oude beta;s ofzo?
Dat laatste filmpje met die audi is zelfs errug mooiDe omgeving ziet er goed uit
Sorry als ik jullie op de pik heb getrapt, maar ja, ik heb jullie wel ff lekker pissig gemaakt, en dat is ook leuk
je kunt de career-mode ook geheel online spelenquote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Alfa_Boy het volgende:
Nou, gt4 ziet er ingame anders aardig lekker uit hoor. Ik weet niet of je zelf ook nog een PS2 hebt met gt4.
Maar dat forza zo realistisch wordt kan ik me haast niet voorstellen, maar het is goed mogelijk, aangezien ik het niet in mijn vingers heb gehad.
En het was niet op een filmpje gebaseerd, ik heb oudere filmpjes gezien die zich afspeelde op een oval, bij zowel overdag als 's avond en dat was niet echt iets om naar uit te kijken.
Maar goed, als het over een paar weken uitkomt, dan zullen we wel zien hoe het speelt, ik heb de pre-order toch al een tijd lopen.
Maar klopt het ook dat je je kampioenschappen online kunt racen, want dat had ik ergens gelezen?
erm die bovenste is echt?quote:
Hehe, ja, het schijnt dat de bovenste de echte is.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm die bovenste is echt?
...
ik zie het niet zo welke echt of nep is... lol
Precies.. als de gfx al echt iets minder zouden zijn van Forza, wat ik betwijfel... heeft Forza wel een mooie MP. En dat is ook zeker wat waarD!quote:Op maandag 18 april 2005 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
je kunt de career-mode ook geheel online spelen
Niet doen, ga over een paar dagen Jade Empire spelenquote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Championship 2 is nu ook uit.
Zit nog steeds met de twijfel in me hoofd om hem te halen.
Dit omdat ik deel 1 eindeloos heb gespeeld.
De demo vond ik eigenlijk niets, wat nu?
Hou ik niet van sorry.quote:Op maandag 18 april 2005 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet doen, ga over een paar dagen Jade Empire spelen
Jammer, ik ga me er zeker wel mee vermaken tot Forzaquote:Op maandag 18 april 2005 21:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hou ik niet van sorry.
Ziet er trouwens wel erg goed uit.
Als je RPG fan bent, lijkt me deze titel wel een aanrader.
Niet teveel naar demo's luisteren, de reviews zijn positief. Die demo is al enkele maanden oud.quote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef gijsje79 het volgende:
Unreal Championship 2 is nu ook uit.
Zit nog steeds met de twijfel in me hoofd om hem te halen.
Dit omdat ik deel 1 eindeloos heb gespeeld.
De demo vond ik eigenlijk niets, wat nu?
Wachten op Forzaquote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef gijsje79 het volgende:
wat nu?
Nou inderdaad.. tis jammer dat het nog zo lang duurt alleen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:25 schreef gijsje79 het volgende:
Dan hou ik het nog wel effen bij Fifa 2005 en Brothers in Arms tot mei.
Ach tis ook gekkenwerk als ik nu een nieuwe game haal waar ik weinig mee doe, want vanaf mei ligt ie dan weer in de kast.
Tijd voor Forza.![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik als absoluut-geen-racefan zijnde heb Forza toch maar gepre-ordered..
Ja, ik heb het vooral gedaan omdat je met je eigen bak kan meeracen. Lijkt me een leuke uitdaging,quote:
Had je de pc demo al geprobeerd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Psychonaut scoort tot nu toe best aardige cijfers!
Hij komt nu echt, eindelijk! Ik ben benieuwd..
Nee, gauw proberen.quote:
Tis ook alleen maar om een eerste echte indruk van het spel te krijgen en bij een gebrek aan beter voldoet een pc wel voor een demoquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, gauw proberen.
Hoewel ik van mening ben dat een platformer beter tot z'n recht komt op een console.
En een goeie platformer had de XBOX wel nodig..
Ah dat word dan wellicht je tweede uurtje op LIVE he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vooral gedaan omdat je met je eigen bak kan meeracen. Lijkt me een leuke uitdaging,.
Dat, icm de fantastische filmpjes die ik heb gezien trokken me over de streep..
Ik speel regelmatig PES4 op live hoor,quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dat word dan wellicht je tweede uurtje op LIVE he?
Hmmz wie zei er een tijdje geleden ook al zoiets over de PS2quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben benieuwd wat er op de E3 aangekondigd wordt nog voor de XboxZoals het er nu op lijkt zijn Jade Empire en Conker nog de enige twee games die mijn interesse hebben.
Ik vraag me af wat er met Kameo is gebeurd en welke games er naar de Xbox 360 gegaan zijn.
Ik. Maar op dit moment zijn er (voor mij) geen interessante titels buiten Conker en JE. De Cube heeft ook maar twee titels die ik nog wil hebben: Killer 7 en Zelda. Komt gewoon omdat we net voor de E3 zitten, dan is er meestal weinig in het vooruitzicht eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz wie zei er een tijdje geleden ook al zoiets over de PS2
Dan hoop ik dat gcshop snel is met leveren, zodat ie morgen in mijn xbox zit.quote:
Denk niet dat hij vandaag al verzonden wordt, hij staat nog niet bij nieuw binnen en hij wordt nog steeds de 22e verwacht. Ik denk dat we hem gewoon vrijdag krijgenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat gcshop snel is met leveren, zodat ie morgen in mijn xbox zit.![]()
Weet iemand of de official strategy guide er al is? Altijd leuk om erbij te hebben![]()
Dan ga ik hem zo maar es halen.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:00 schreef DinoPK het volgende:
Gijsje, ik heb ergens gelezen dat het melee gedeelte uit te zetten was (al lijkt het mij sterk). Dan zou het wel heel erg raar zijn als instagib er niet meer in zou zitten
Strakke treeler, dat wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:09 schreef gijsje79 het volgende:
Close Combat: First to Fight Trailer 2
Ja het ziet er niet verkeerd uit.quote:
Kon je het nou echt niet laten? Beetje zonde imho, had dan Jade Empire gelijk gekocht. Je voegt nu alleen maar meer toe aan je backlog (plus dat ik er nog niemand mee online heb gezien)quote:Op woensdag 20 april 2005 16:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan ga ik hem zo maar es halen.
Las net op het UC2 Forum dat het erin zit.
Maar ik ga, ren ff naar de winkel.
Spel is eigenlijk ook nog niet uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Kon je het nou echt niet laten? Beetje zonde imho, had dan Jade Empire gelijk gekocht. Je voegt nu alleen maar meer toe aan je backlog (plus dat ik er nog niemand mee online heb gezien)
quote:Op donderdag 21 april 2005 03:14 schreef piet_pelle het volgende:
Is dat nou Raiden op het 2e plaatje?
Rond rennen als een dwaas en schieten wat je tegenkomt, alleen het laden duurt wat langer.quote:Op donderdag 21 april 2005 07:10 schreef Bastard het volgende:
Met een sniper rifle?
Moet je dan ook allemaal verscholen zitten in het spel... of behouw je nog wel dat rondrennen en als een dwaas schieten op alles wat aan komt bewegen?
Ziet er wel erg cool uit Gijsje!
Bij play ligt ie voor 36 euro, dus dat is dan een net prijsjequote:Op donderdag 21 april 2005 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mwoah zo supergoed issie niet, iig imo geen 60 euro waard. Maar hij is wel leuk voor eventjes
.
Ik wacht op de classicquote:Op donderdag 21 april 2005 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Mwoah zo supergoed issie niet, iig imo geen 60 euro waard. Maar hij is wel leuk voor eventjes
.
Ik leef met je mee, mijn backlog is ook te groot gewordenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lovende reviews hoor,.
Ik MOET um hebben. Ik heb nu echt TE VEEL nog-lang-niet-af games..
Ja klinkt lekker allemaal.. maar ziet er zo te zien toch niet helemaal af uit hoop ik. Zo kaal eigenlijk nog. En de lag metzoveel spelersquote:Op donderdag 21 april 2005 10:51 schreef gijsje79 het volgende:
Battlefield Modern Combat
Vorig jaar lieten ze al wat dingen zien op de E3.
Daarna weinig meer van gehoord, maar het blijkt dat deze game toch nog voor de x-box uit komt, namelijk in september.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Ik kijk al uit naar deze game.
Leuk, maar tis EA Games. En wat doet EA games nou altijd verkeerd met xbox titels? Juist, de live support. Waarom zou je deze game kopen? Vanwege de live support.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:51 schreef gijsje79 het volgende:
Battlefield Modern Combat
Vorig jaar lieten ze al wat dingen zien op de E3.
Daarna weinig meer van gehoord, maar het blijkt dat deze game toch nog voor de x-box uit komt, namelijk in september.
FeaturesAn all-new story-driven single player mode drops players deep into an action-packed war framed by government-sponsored propaganda forcing gamers to choose sides and decide the outcome. More than 10 maps for online multiplayer action for up to 24 players**. Clan support VoIP and a deep stat tracking system help round out one of the deepest online Take control of more than 30 land, sea, and air vehicles, including tanks, helicopters, amphibious craft and fast attack vehicles. Choose to battle as U.S., European Union, Chinese, or Middle East Coalition troops, each with their own unique arsenals Step into the boots of multiple solider classes including Assault, Sniper, Special Ops, Combat engineer and Combat Support units Own the battlefield with more than 50 state-of-the-art weapons. Complete each unit’s unique “Battlefield Moment” to earn “Battlefield Points” and unlock rewards including upgrades, and promotions. Upgrade your unit with new equipment, including thermal vision for the sniper rifle, more destructive mines faster tanks and more. Character Persistence and Growth. With in-game success, players increase their rank through promotions. Go from a private to a general as you lead your unit to victory.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Ik kijk al uit naar deze game.
Waaaahquote:Op donderdag 21 april 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil hem![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het naar om toe te geven, maar dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Leuk, maar tis EA Games. En wat doet EA games nou altijd verkeerd met xbox titels? Juist, de live support. Waarom zou je deze game kopen? Vanwege de live support.
Nou dan gaan we toch lekker hypen!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef twi het volgende:
Lego Starwars is meer een hype dan dat 't daadwerkelijk een leuk spel is om te doen
het is een kalkoenquote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe update van Ghost Recon 2.
Filmpje
En dit moet realistich zijn.
Heb altijd al gewild dat me struisvogel mee kon in een combat.
Whahaha, en die vogelverschrikker ook!quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe update van Ghost Recon 2.
Filmpje
En dit moet realistich zijn.
Heb altijd al gewild dat me struisvogel mee kon in een combat.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef gijsje79 het volgende:
Conker: Live and Reloaded - Mockumentary
Hij lijkt mij ook erg cool.... als die in een flinke aanbieding is lijkt het me een aanschaf waard.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef HomerJ het volgende:
Lego Star Wars net even gespeeld! Kom me niet inhouden en heb hem gewoon in de winkel gehaald.![]()
De game is zó grappig!Het probeert geen 1 moment echt serieus te zijn en dat is de charme. De graphics passen precies bij het spel, alhoewel soms een beetje kartelig
De game verandert constant, dus de spelduur lijkt me goed genoeg.
Must voor Star Wars-liefhebbers(Erg leuke dingen zal je herkennen)
Must voor Lego-liefhebbers
Musthave voor Beide liefhebbers
[afbeelding]
ik ook,quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:45 schreef Bastard het volgende:
Tis vooral makkelijk als je de baan nog niet kent he ... gebruiken doe ik het niet denk ik.. tis alleen maar irritant, ik rij mn eigen stijl
Goed Idee voor elk spel een apart subforumquote:Op maandag 25 april 2005 09:58 schreef Bastard het volgende:
Nee, .. meer is er niet te zeggen eigenlijk.. sluit GAM maar.. maak het Forza subforum aan
Gelukkig kan ik me vermaken in het oude Chinese rijk totdat Forza komt.quote:Op maandag 25 april 2005 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godver, jullie hebben me helemaal enthousiast gemaakt over Forza.
Ik ben absoluut geen racefan, maar ik kan nu niet meer wachten..
Grappig dat heel veel mensen het spel op de Xbox goed vinden, terwijl de pc versie aan alle kanten wordt afgekraaktquote:Op maandag 25 april 2005 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Doom 3 rules.
Gisteravond echt in spanning zitten spelen, damn wat goed gemaakt...!!
Ook de enige zeg maarquote:Op zaterdag 23 april 2005 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
definitively be the best racing simulation online on any console or system.
Ik heb m nooit gezien op de PC, voor een xbox spel ziet het er erg goed uit, en het geluid in 5.1 is echt super.quote:Op maandag 25 april 2005 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Grappig dat heel veel mensen het spel op de Xbox goed vinden, terwijl de pc versie aan alle kanten wordt afgekraakt
DTM2 is anders ook niet volledig arcade, en een fantastische liveracer die totaal gemist is door de community.quote:
Nah speel SC3 niet als ninja gaiden hoorquote:Op maandag 25 april 2005 09:48 schreef DinoPK het volgende:
GD denkt ook dat Splintercell 3 gespeeld moet worden als Ninja Gaiden als ik het zo lees, dus het verbaast mij niets
Ik neem aan dat GD niet erg enthousiast mee gaat racen over 3 weekjes?
ps. mooi heh die games topics, waarom die gebruiken als het lekker allemaal in het centrale topic kan
Ik vond de pc versie dus echt ruk,quote:Op maandag 25 april 2005 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Grappig dat heel veel mensen het spel op de Xbox goed vinden, terwijl de pc versie aan alle kanten wordt afgekraakt
2 maps zijn nu gratis...de andere 2 zijn op dit moment 4,99 (maar ze worden pas half mei opgenomen in matchmaking) en eind juni zijn die andere 2 ook gratis.quote:Op maandag 25 april 2005 17:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe duur zijn ze nou dan?
neequote:Op dinsdag 26 april 2005 00:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is het het geld waard om Ghost Recon 2 nu nog te halen? Of zijn er vergelijkbare spellen, die beter zijn?
Ik heb dat melee combat uit staan.quote:Op maandag 25 april 2005 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
Trouwens mijn eerste indruk van unreal championship 2
Wat is het?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Laten we hopen dat deel 3 beter is dan 2
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow god, het ziet er weer uit als een Linkin Park video-clip.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zondequote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, maar blijkbaar verkoopt die geweldige gameplay en setting uit PoP 1 niet.quote:
Dat vind ik dan weer grootse onzin, dat ligt er compleet aan wat voor mode je speelt, want dingen als shotguns, swordball, fiësta, blast resort en terretories zijn alleen maar beter te spelen met minder man.quote:Op maandag 25 april 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
En dat denkt dus iedereen
Mooi heh van die negatieve spiralen
Ik wil het spel best wel weer even spelen, het enige vervelende vind ik dat je deze maps nu alleen ff als custom game kunt spelen, en daar heb je minstens 6 man voor nodig wil het een beetje grappig worden.
Doe eens niet Eurogamer humor stelenquote:Op woensdag 27 april 2005 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, het ziet er weer uit als een Linkin Park video-clip.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |