Ach 12 jaar geleden dachten ze daar in Joegoslavie heel anders over, maar goed dat was dan ook geen EU lid.quote:Op maandag 18 april 2005 09:27 schreef Dezz het volgende:
Ik zie het dus echt niet gebeuren dat Europese staten onderling oorlog zouden gaan voeren als er geen Europese grondwet komt. Het lijkt me dat we wel genoeg geleerd hebben van wat er 60 jaar geleden heeft afgespeelt.
Alles wat je noemt, als het al waar zou zijn, het is nl. vooral linkse propaganda, valt volkomen in het niet vergeleken bij wat er in Europa gebeurt. En dan hoef ik de Balkan er nog geeneens bij te halen...quote:Op maandag 18 april 2005 09:14 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Come again? achterlopen op de VS qua beschaving? Je bedoelt dat land waar mensen full time protesteren tegen zaken die hier bij wet gereegeld zijn? Dat land wat via de officiele media-kanalen z'n bevolking voorliegt? Dat land waar mensen worden opgejut elkaar vooral goed in de gaten te houden want je buurman kan wel eens een terrorist zijn? Dat land waar de hoogste pief bij een verhoor geen eed af hoeft te leggen, geen pers bij aanwezig is en geen notulen gemaakt word? Dat land waar na de grootste terroristische aanslag in de geschiedenis van overheidswege een onderzoek in eerste instantie niet nodig werd gevonden?
Beetje vreemd, maar ik ben het wel eens met je laatste zin
Precies. De meeste Amerikanen zijn duidelijk beleefder en beschaafder dan de gemiddelde Europeaan. Dat je een "goed" vangnet hebt en van mensen luie afhankelijke schepsels weet te maken is niet iets om jezelf op voor te laten staan imo.quote:Op maandag 18 april 2005 09:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En daarom moet de regering in Amerika het volk bang maken en houden omdat ze anders te weinig macht hebben. Doe mij maar wat meer overheidsbemoeienis en wat minder gemanipuleer.
En achter loopt qua beschavingjij vind mensen laten barsten en geen goed sociaal vangnet erg beschaafd? Jij vind rondlopen op straat met je geweer en mensen mogen neerschieten als je denkt dat je bedreigt wordt beschaafd? Jij vind kiesfraude beschaafd? Jij vind een winner-takes-all-samenleving beschaafd? Wij verschillen duidelijk van mening wat beschaafd is
Ik vrees dat mensen pas wakker zullen worden als het te laat is.quote:Op maandag 18 april 2005 09:27 schreef pikwik het volgende:
[..]
maar hey als je niks op je geweten hebt hoef je je nergens druk over te maken toch
toch?
quote:Op maandag 18 april 2005 08:24 schreef Silmarwen het volgende:
Dit wordt steeds belachelijker. Wat is dit Amerika de Tweede?
Angst aanjagen om kiezers te manipuleren gebeurde al (veiligheid, meer blauw op straat, etc) en nu oorlogen als je Nee stemt.
Des te meer reden om nee te stemmen zeg, ik laat me niet zo manipuleren. Dit is gewoon angst politiek. Vreselijk
joh dat is het al langquote:Op maandag 18 april 2005 09:37 schreef MDF het volgende:
[..]
Ik vrees dat mensen pas wakker zullen worden als het te laat is.
Als het al niet te laat is.
quote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Oeh! Sta je wel in een "free speech zone" Klez?
Ik zeg nergens dat welvaart het beste is voor iedereen. Sterker nog ik denk dat hogere welvaart slecht is voor mensen maar dat is een heel ander en heel lang verhaal.quote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef klez het volgende:
[..]
Precies. De meeste Amerikanen zijn duidelijk beleefder en beschaafder dan de gemiddelde Europeaan. Dat je een "goed" vangnet hebt en van mensen luie afhankelijke schepsels weet te maken is niet iets om jezelf op voor te laten staan imo.
En dan zwijg ik nog maar over je moralistische toontje waaruit blijkt dat je er bij voorbaat vanuit gaat dat die welvaartstaat het beste voor iedereen is... Typisch Europeaans inderdaad.
![]()
Ach ja, er zijn wat tijdelijk overtrokken reacties in een land wat zo'n extreme aanslag heeft meegemaakt. Draait wel weer bij.quote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Oeh! Sta je wel in een "free speech zone" Klez?
Ik zou me toch maar eens wat meer gaan verdiepen in 9/11, skull&bones e.d.quote:Op maandag 18 april 2005 09:33 schreef klez het volgende:
[..]
Alles wat je noemt, als het al waar zou zijn, het is nl. vooral linkse propaganda, valt volkomen in het niet vergeleken bij wat er in Europa gebeurt. En dan hoef ik de Balkan er nog geeneens bij te halen...
![]()
http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htmquote:De familie Bush speelde een centrale rol in het financieren en bewapenen van Adolf Hitler voor zijn machtsovername in Duitsland. Ze hielp de kanonnenfabrikanten de nazi-oorlogsmachine op te bouwen. In de eerste oorlogsjaren streek de familie Bush de winst op van de slavenarbeid in de ertsmijnen van Auschwitz. Ze hielp de theorie van de 'raszuiverheid' ontwikkelen. De banden van de familie Bush met nazi-Duitsland.
een 'conflict' op zijn tijd is zo gek nog niet uit cultuurhistorisch oogpuntquote:Op maandag 18 april 2005 09:43 schreef klez het volgende:
Zeker wanneer zij afkomstig zijn van een continent wat het ene na het andere gewapende conflict heeft meegemaakt tov een continent wat daar al 200 jaar vrij van is.
quote:Op maandag 18 april 2005 09:45 schreef MDF het volgende:
[..]
Ik zou me toch maar eens wat meer gaan verdiepen in 9/11, skull&bones e.d.
Wellicht dat je tot nieuwe inzichten kunt komen.
Klein voorbeeldje: De opa van de huidige Amerikaanse president financierde Hitler.
[..]
http://www.dewaarheid.nu/okt01/prescott.htm
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=prescott+bush+hitler&meta=
Dit zijn dus gewoon bewezen historische feiten.
En inmiddels doet de Bush familie al reeds decennia lang zaken met de Bin Laden familie.
Waarvan toevallig een zoon, de grootste terrorist ter wereld zou zijn.
Osama Bin Laden was een CIA agent ( aka Tim Osmond) en ineens schijnt hij een moslim-fundamentalist te zijn geworden......... right.
Zie voor verdere uitdieping van dat punt www.johntitor.com.quote:Op maandag 18 april 2005 09:48 schreef pikwik het volgende:
[..]
een 'conflict' op zijn tijd is zo gek nog niet uit cultuurhistorisch oogpunt
in de vs borrelt iets wat veel dieper gaat dan alle oorlogen in europa van de afgelopen 100 jaar
dat is nog veel linker
Dat is een ander verhaal. Maar de Amerikanen hebben zo op hun tijd een uitstekende uitlaatklep voor de problemen in hun samenleving. Alleen doen ze het niet op eigen grond...quote:Op maandag 18 april 2005 09:48 schreef pikwik het volgende:
[..]
in de vs borrelt iets wat veel dieper gaat dan alle oorlogen in europa van de afgelopen 100 jaar
dat is nog veel linker
quote:Op maandag 18 april 2005 09:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zie voor verdere uitdieping van dat punt www.johntitor.com.
Wat ik bedoel is dat waarschijnlijk Groenlinks of PVDA naar aanleiding van veel nee stemmers vast nog hun visie zal omdraaien, zolang het feitelijk nog wel door de meerderheid van de kamer gesteund blijft.quote:Op maandag 18 april 2005 08:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Even kijken hoor, er was, op zich, een meerderheid van 128 zetels, geloof ik. Misschien iets meer of minder, maar dit is puur op partij gekeken. (En met Lazrak bij de SP.)
Voor zijn, dacht ik, PvdA, Groenlinks, CDA, D66 en de VVD. Tegen zijn klein Christelijk, SP, LPF en Wilders.
De stellingen zijn dus al ingenomen. Geert Wilders heeft op 15 februari in de Volkskrant al een pittig artikel geschreven, ook na te lezen op zijn site. (Klik), de SP hoef je de site alleen maar voor te openen. De LPF zet hier zijn beweegredenen uiteen waarom ze tegen zijn.
En ik vrees dat het kabinet toch het er wel doorheen haalt, maakt niet uit of het opkomstpercentage hoog genoeg is of niet, of dat het aantal 'tegenstemmers' hoog genoeg is of niet. Alles onder het motto van 'het is het beste voor jullie.'
Rothschilds Conduct "Red Symphony"quote:Op maandag 18 april 2005 09:48 schreef pikwik het volgende:
[..]
dat is nog veel linker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |