Dan moet je even de hele vraag typen!quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:14 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zou je even uit willen leggen hoe jullie dat dan heb de GR gedaan hebben?
Zelfde geld voor mijquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja heb ik dus ook ik kan dat gewoon niet.
Ik ga het ook proberen te halen.. die 4.8! Maar ik betwijfel hetquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:23 schreef Remzz het volgende:
Ja ik mag hier als ik alles goed heb nagekeken ook een 4 voor staan. Maar ik ga voor de 6(moet ik een 5,3 halen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:14 schreef 2Drix het volgende:
Kan iemand me ff helpen met dat binompdf en binomcdf..wat moet je nou precies invoeren? eerst N dan P dan K toch?
en wat is nou het verschil tussen pdf en cdf...?
afkorting voor standaardafwijking. gaat dus over de normverdeling..quote:
I will join the club... ik kan namelijk ook geen kansrekenenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zelfde geld voor mij![]()
Maar ik vind formules omzetten ook moeilijk.. bijvoorbeeld 10000= 9300 x a^2
Geef a. zoiets.. tiss maar een net bedacht voorbeeld!
oke, maar waar haal je die lijst vandaan dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:08 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
I will join the club... ik kan namelijk ook geen kansrekenen![]()
Beter bestaat het merendeel uit die formule opgaves en die "weinig-nadenk" -opgaves, dan vind ik het best.
Wat betreft die S uitrekenen, bedoel je daarmee de standaardafwijking?? Die berekenen je gewoon door je lijsten in te vullen onder "stat" (vb. L1 en L2). Dan ga je weer naar stat en dan naar --> calc --> 1: 1-var stats --> ente en dan type je daarschter L1 , L2 --> enter. en dan heb je die hele rij met gemiddelde, mediaan...enz. De standaardafwijking is dan die griekse s(op de TI83 dan)
Vaak wel toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:14 schreef Blu het volgende:
[..]
oke, maar waar haal je die lijst vandaan dan?
die staat niet altijd gegeven lijkt me![]()
Ik heb een handige site gevonden voor dit shitquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:14 schreef 2Drix het volgende:
Kan iemand me ff helpen met dat binompdf en binomcdf..wat moet je nou precies invoeren? eerst N dan P dan K toch?
en wat is nou het verschil tussen pdf en cdf...?
En met diffentiequotient bereken je de gemiddelde verandering.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:18 schreef s0k het volgende:
daarmee reken je gewoon de snelheid uit van hoeveel de grafiek stijgt/daalt.
op je GR?? Niet dat ik er zo'n ster in ben, maar tis wel een beetje makkelijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Baloetjuh het volgende:
weet iemand trouwens hoe je dat moet doen met dy/dx? snap ik helemaal niets van...!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |