Haha ik moet een 5.3 halen, volgensmij snapt trouwens niemand kansrekenen of wel ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:09 schreef Zephyrus het volgende:
binomiale dingen hoef je niet te leren, dacht ik![]()
ik moet wiskunde ook echt goed maken, moet minimaal een 5.4 halen om een voldoende te blijven staan. Ik heb de hoop op kansrekenen al opgegeven
join the club!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:09 schreef Zephyrus het volgende:
binomiale dingen hoef je niet te leren, dacht ik![]()
ik moet wiskunde ook echt goed maken, moet minimaal een 5.4 halen om een voldoende te blijven staan. Ik heb de hoop op kansrekenen al opgegeven
http://www.watmoetikleren.nl/s/HAVO/lesstof/index.html%3FidParentTerm=3856&idSchoolVak=133&action=domeinen.htmlquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:29 schreef MeneerMuis het volgende:
Huh.. ik dacht toch echt dat die slet van een lerares had gezegd dat binomale verdeling belangrijk was voor het examen
STAT- DIST - NORM en dan 1 van de 3 kiezen afhankelijk van welke je nodig hebtquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:56 schreef MeneerMuis het volgende:
Iemand moet me helpen door te zeggen waar je die dingen kan berekenen voor klokvorm.. Ik ben het vergeten waar het stond in me GR
Join the clubquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:28 schreef 2Drix het volgende:
Dit wordt kansloos![]()
hopen op wat economie sommen enzo...zodat ik m'n 3 kan halen![]()
Maar moeten jullie die meenemen of krijg je die bij de opgaven er bij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:01 schreef Zephyrus het volgende:
Wij krijgen ze van school. Niet dat je er zo veel aan hebt ofzo... staan niet zulke boeinde formules in
waar heb je het over? die formulekaart?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:50 schreef tijmengozer het volgende:
[..]
Maar moeten jullie die meenemen of krijg je die bij de opgaven er bij?
Ik wel, en ik snap er geen kont van.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
waar heb je het over? die formulekaart?
Daar heb ik nog nooit een blik op geworpen![]()
Koentje, ik ben 't met je eens.. Echt bagger, vorig jaar was 't superveel makkelijker! (maar toen had ik mn SEdeel veel minder goed...quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef Koentje3 het volgende:
wat een KUT examen.
serieus verneukt dit
Wat goed, gefeliciteerd!quote:
Schaam jequote:Op donderdag 2 juni 2005 23:19 schreef MaRySe het volgende:
76 punten
Cijfer : tussen de 8.7 en de 9.6
Wel kut ik had 2 vragen fout :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |