weet zeker dat je niet wilt ruilenquote:Op maandag 18 april 2005 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja dat heb ik dus ook Nepthys, maar we hebben gelukkig een hele goede docent die alles doorneemt met ons! En hij legt ook nog uit hoe de vraagstelling anders had kunnen zijn enzo, dat is wel fijn
Differentieren is een mooi vak. Ik doe de hele dag niks anders. En integreren natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:43 schreef Roelieh het volgende:
Wij zijn nu nog bezig met het onderdeel differentieren, terwijl ik liever zou willen beginnen aan het herhalen van de andere hoofdstukken![]()
Ik sta trouwens een 6.3 dus zal wel goedkomen![]()
Je hoeft slechts een 5 te halen voor een voldoende? Dan maak je je echt nergens druk over.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:11 schreef Kim456 het volgende:
wiskunde ook voor mij [afbeelding] zéker.. enige examen samen met nederlands waar ik tegen op kijke (moet een 5 hale) maar toch...
Ik doe volwassenonderwijs en heb dit jaar nog drie examens: economie 1, 2, Duits 2 en wiskunde A 1, 2. Voor de eerste twee vakken sta ik een 7,3. Voor wiskunde moet ik een 3,1 halen om met een 4 af te sluiten en de rest heb ik vorig jaar al voldoende afgesloten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:13 schreef Kim456 het volgende:
ohh danspanx voor de geruststelling
![]()
exame al gehad off?
haha ik sta ook precies een 6.3. Het lijkt heel moeilijk, maar het is heel makkelijk zegt iederen. Nou nog moeite doen om het makkelijke ervan te kunnen zien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Koentje3 het volgende:
Huhaua, ja idd, m&o word voor mij ook moeilijk .. sta nu een 6.3, dus moet een 4,7 halen wil ik slagen .. En dat moet (makkelijk) lukken lijkt me
Kan je dit ff uitleggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:25 schreef Lijntje. het volgende:
Ej ik heb ontdekt dat je altijd met Nderiv( je afgeleiden kan controleren...!!![]()
Bij Y1 vul je de formule in
Dan bij Y2= Nderiv(Y1,x,x)
Bij Y3 jouw afgeleide en dan kijk je in de tabel of ze gelijk zijn......![]()
Als enige, vermoed ik.quote:
Ziek. Ik ga voor de 3,1quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb er ook zin in
Ik ga voor de 8.6
Ik ga voor de 8.7quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb er ook zin in
Ik ga voor de 8.6
Echt ziek gewoon. Ik sta een 3,9 en moet een 3,1 halen om te slagen.quote:
Misschien staat 'ie al andere onvoldoendes?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
Waarom wil je persé een 5,5? Met een 4 slaag je ook.
8.7?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:01 schreef MaRySe het volgende:
Ik hoop echt op die 8.7
Hele weekend + woensdag sommetjes oefenen
Ik ga liever stappen, fitnessen, woensdag een paar samenvattingen doorlezen en slagen met een 4quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:01 schreef MaRySe het volgende:
Ik hoop echt op die 8.7
Hele weekend + woensdag sommetjes oefenen
Idd, als ik er van uit ga dat ik economie verneukt heb.. En dat is dan beide profieldeel = zakkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:40 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Misschien staat 'ie al andere onvoldoendes?
Economie heb ik ook verneukt denk ik, ik durf niet naar de antwoorden te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef rickus het volgende:
[..]
Idd, als ik er van uit ga dat ik economie verneukt heb.. En dat is dan beide profieldeel = zakken![]()
Ik dacht voornamelijk boek 3 (boek 3 is tenslotte boek 1+2 samen) alleen van boek 2 de normale verdelingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef woeeiiii het volgende:
Boek 1:
H1-Tabellen en grafieken
H2-Handig tellen
H3-Veranderingen
H4-Kansrekening
Boek 2:
H1-Lineaire formules
H2-Beschrijvende statistiek
H3-Groeiprocessen
H4-De normale verdeling
Boek3:
H1-Formules en grafieken
H2-Rekenen met kansen
H3-Veranderingen en snelheden
H4-Verwachtingswaarde en biominale verdeling
H5-Differentieren
Wat moet je leren, en wat niet
Dat zei ik net toch ookquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:14 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ik dacht voornamelijk boek 3 (boek 3 is tenslotte boek 1+2 samen) en van boek 2 de normale verdeling
Wiskunde leer je niet. Wiskunde oefen je. Om maar een cliché uit de kast te trekken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef woeeiiii het volgende:
Boek 1:
H1-Tabellen en grafieken
H2-Handig tellen
H3-Veranderingen
H4-Kansrekening
Boek 2:
H1-Lineaire formules
H2-Beschrijvende statistiek
H3-Groeiprocessen
H4-De normale verdeling
Boek3:
H1-Formules en grafieken
H2-Rekenen met kansen
H3-Veranderingen en snelheden
H4-Verwachtingswaarde en biominale verdeling
H5-Differentieren
Wat moet je leren, en wat niet
Je hebt nog twee dagen om helemaal voor die 6.3 te gáán!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:02 schreef Blu het volgende:
ik moet een 6.3 halen voor een 5.5 = een 6..
vraag me af of het lukt, zo niet, dan moet ik een jaartje over doen ben ik bang
ja klopt, maar dat lukt toch niet, morgen ook nog ma2quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Je hebt nog twee dagen om helemaal voor die 6.3 te gáán!
In het boek mochten wij dat hoofdstuk overslaan....quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet je ook een toevalsgetal kunnen produceren op je rekenmachine?
Ons is dat anders geleerd, gewoon gelijk met de rekenmachine.. en niet zoquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:56 schreef Onderbroek het volgende:
vraagje over standardiseren:
m=85
s=6
X=50
Dus: (50-58) / 6 = -1.3333
Maar dan ben je nog niet klaar, je moet dan dat getal nog invullen in je GR..maar wáár moet je em invullen?
edit//
heb een TI83
zou je even uit willen leggen hoe jullie dat dan heb de GR gedaan hebben?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ons is dat anders geleerd, gewoon gelijk met de rekenmachine.. en niet zoEen stuk makkelijker moet ik zeggen!
Ja heb ik dus ook ik kan dat gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef Intergalactrick het volgende:
TYFUSKANSBEREKENING!!
Rest is supersimpel, maar dat kansberekenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |