weet zeker dat je niet wilt ruilenquote:Op maandag 18 april 2005 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja dat heb ik dus ook Nepthys, maar we hebben gelukkig een hele goede docent die alles doorneemt met ons! En hij legt ook nog uit hoe de vraagstelling anders had kunnen zijn enzo, dat is wel fijn
Differentieren is een mooi vak. Ik doe de hele dag niks anders. En integreren natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:43 schreef Roelieh het volgende:
Wij zijn nu nog bezig met het onderdeel differentieren, terwijl ik liever zou willen beginnen aan het herhalen van de andere hoofdstukken![]()
Ik sta trouwens een 6.3 dus zal wel goedkomen![]()
Je hoeft slechts een 5 te halen voor een voldoende? Dan maak je je echt nergens druk over.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:11 schreef Kim456 het volgende:
wiskunde ook voor mij [afbeelding] zéker.. enige examen samen met nederlands waar ik tegen op kijke (moet een 5 hale) maar toch...
Ik doe volwassenonderwijs en heb dit jaar nog drie examens: economie 1, 2, Duits 2 en wiskunde A 1, 2. Voor de eerste twee vakken sta ik een 7,3. Voor wiskunde moet ik een 3,1 halen om met een 4 af te sluiten en de rest heb ik vorig jaar al voldoende afgesloten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:13 schreef Kim456 het volgende:
ohh danspanx voor de geruststelling
![]()
exame al gehad off?
haha ik sta ook precies een 6.3. Het lijkt heel moeilijk, maar het is heel makkelijk zegt iederen. Nou nog moeite doen om het makkelijke ervan te kunnen zien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Koentje3 het volgende:
Huhaua, ja idd, m&o word voor mij ook moeilijk .. sta nu een 6.3, dus moet een 4,7 halen wil ik slagen .. En dat moet (makkelijk) lukken lijkt me
Kan je dit ff uitleggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:25 schreef Lijntje. het volgende:
Ej ik heb ontdekt dat je altijd met Nderiv( je afgeleiden kan controleren...!!![]()
Bij Y1 vul je de formule in
Dan bij Y2= Nderiv(Y1,x,x)
Bij Y3 jouw afgeleide en dan kijk je in de tabel of ze gelijk zijn......![]()
Als enige, vermoed ik.quote:
Ziek. Ik ga voor de 3,1quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb er ook zin in
Ik ga voor de 8.6
Ik ga voor de 8.7quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb er ook zin in
Ik ga voor de 8.6
Echt ziek gewoon. Ik sta een 3,9 en moet een 3,1 halen om te slagen.quote:
Misschien staat 'ie al andere onvoldoendes?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
Waarom wil je persé een 5,5? Met een 4 slaag je ook.
8.7?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:01 schreef MaRySe het volgende:
Ik hoop echt op die 8.7
Hele weekend + woensdag sommetjes oefenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |