Ik lurk vaak in die SC's das dus een domme vraagquote:
pauperquote:Op maandag 18 april 2005 01:17 schreef Steve-O het volgende:
ik bel prepaid weet ik zeker dat ik niet teveel bel
Met goodies erbij om de plek van je ziel op te vullenquote:
Real OG's bellen iemand en hangen dan meteen op zodat je word teruggebeldquote:Op maandag 18 april 2005 01:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
pauper![]()
de real ballers hebben natuurlijk een abbo'tje
* hermandeperman checkt PIquote:Op maandag 18 april 2005 01:15 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik lurk vaak in die SC's das dus een domme vraag
O_G
quote:Op maandag 18 april 2005 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met goodies erbij om de plek van je ziel op te vullen
quote:Op maandag 18 april 2005 01:21 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je krijgt er tegewoordig complete pc's met TFT bij, voor ¤0
Wil jij m'n vriend zijn voor blikken Hollandia (quote:
Vertel me eerst maar is wat een OG isquote:Op maandag 18 april 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
Best lastig als je hele vriendengroep uit OG's bestaat
een schevenings opscheppertje met ADHDquote:Op maandag 18 april 2005 01:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vertel me eerst maar is wat een OG is?
quote:Op maandag 18 april 2005 01:23 schreef Sjoewe het volgende:
Originaux Gangta, je wêt Tog!
hoor ik daar Beugelflesjes grolsch?quote:Op maandag 18 april 2005 01:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil jij m'n vriend zijn voor blikken Hollandia ()
wat wel jammer is dat je dan een nokia 3310 krijgt ofzoquote:Op maandag 18 april 2005 01:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga ik scoren na dit abbo dan
OMGquote:Op zondag 6 februari 2005 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
In de MacDonald's:
Jongetje komt terug bij de kassa met een dienblad met de resten van een Happy Meal erop. Jaartje of 4,5 en een heel bedeesd stemmetje.
Jongetje: Uh...meneer...er zat geen verrassing in mijn Happy Meal
Personeelslid: NOU, DAT IS TOCH OOK EEN VERRASSING? HAAAHAAHAHA!
(Jongetje druipt met bibberende onderlip af, pa komt verhaal halen: "Zoiets snapt zo'n kind toch niet!?")
Wie wil d'r nou godse verschrikkeljk lekker bier als Grolsch Beugels, als je ook smerig goedkoop bocht als Hollandia kan kantelenquote:Op maandag 18 april 2005 01:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoor ik daar Beugelflesjes grolsch?
ja dat rot me niet, heb hier nog wel wat telefoons liggenquote:Op maandag 18 april 2005 01:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wat wel jammer is dat je dan een nokia 3310 krijgt ofzo
maar wel een gratizzzzzzzz peecee
stom stom stom natuurlijk, helemaal gelijk, je hebt me "overtogen"quote:Op maandag 18 april 2005 01:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie wil d'r nou godse verschrikkeljk lekker bier als Grolsch Beugels, als je ook smerig goedkoop bocht als Hollandia kan kantelen![]()
En dan nu je nummer zodat ik wat belminuten aan je kwijt kanquote:Op maandag 18 april 2005 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
stom stom stom natuurlijk, helemaal gelijk, je hebt me "overtogen"
Das dan ook wel weer waarquote:Op maandag 18 april 2005 01:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als ik daarnaast had gestaan had je me kunnen opvegen, serieus
kijk op www.tvwebgirls.nl en dial inquote:Op maandag 18 april 2005 01:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan nu je nummer zodat ik wat belminuten aan je kwijt kan
![]()
![]()
![]()
TV-webgirlsquote:Op maandag 18 april 2005 01:33 schreef hermandeperman het volgende:
pffffff borrelnootjes, biertjes, peukjes,tv webgirls
het is ook te moeilijk voor me om te gaan slapen
quote:Op maandag 18 april 2005 01:34 schreef Steve-O het volgende:
Is tvwebgirls weer op
alleen die uitlegmuts is lekker![]()
tegenvallertje ehquote:Op maandag 18 april 2005 01:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
TV-webgirls
ROFL, goedkope blonde mokkels met een rotterdams accent, you just got to love 'em![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 01:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kijk op www.tvwebgirls.nl en dial in
quote:Deze site mag niet bezocht worden door mensen onder de 18 jaar, of die zich bevinden in een land waar het illegaal is om expliciet sexueel materiaal te bekijken.
Tis nog altijd beter als die grafhoeren op net5quote:Op maandag 18 april 2005 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ze zijn allemaal uit de klei getrokken
zoals daar zijn?quote:Op maandag 18 april 2005 01:36 schreef Hugster het volgende:
wat ik ook graag mag doen zo stoned in de avond is een heerlijke zwaar racistische film opzetten![]()
![]()
helemaal waarquote:Op maandag 18 april 2005 01:37 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Tis nog altijd beter als die grafhoeren op net5![]()
.
Ze adverteren ook altijd met ' heel veel hete studentes' die niemand kunnen vinden en zo ontzettend geil zijn...quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 01:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze adverteren ook altijd met ' heel veel hete studentes' die niemand kunnen vinden en zo ontzettend geil zijn...
Vertel mij dan eens hoe het kan dat ik in de 9 maanden dat ik op de universiteit rondloop er nog geen één gezien heb!
LOM school is geen universiteitquote:Op maandag 18 april 2005 01:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze adverteren ook altijd met ' heel veel hete studentes' die niemand kunnen vinden en zo ontzettend geil zijn...
Vertel mij dan eens hoe het kan dat ik in de 9 maanden dat ik op de universiteit rondloop er nog geen één gezien heb!
trek die muts eens maximaal tot aan je wenkbrauwen... helpt vaakquote:Op maandag 18 april 2005 01:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij moet KNETTERstoned zijnquote:Op maandag 18 april 2005 01:38 schreef Hugster het volgende:
OMG de sletten op SBS zijn ook erg aanlokkelijk!!
erotisch de horoscopen voorlezen!
Ze lezen al 2 maanden dezelfde op en daarbij heb ik een lelijk mokkel wat de mijne steeds opleestquote:Op maandag 18 april 2005 01:38 schreef Hugster het volgende:
OMG de sletten op SBS zijn ook erg aanlokkelijk!!
erotisch de horoscopen voorlezen!
Kon je echt geen betere grap verzinnenquote:
Ik ben een steenbokquote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Hugster het volgende:
Lieve steenbok, zit je nou alweer aan sex te denken!!11!1
quote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Hugster het volgende:
Lieve steenbok, zit je nou alweer aan sex te denken!!11!1
Pas maar op straks krijg je een baksteen door je ruitquote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"ik mag dan wel BLO gedaan hebben maar ik ben nog nie dom ofzo heur"
en terechtquote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ze lezen al 2 maanden dezelfde op en daarbij heb ik een lelijk mokkel wat de mijne steeds opleest
quote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kon je echt geen betere grap verzinnen
lekker strak man, zo'n mokkeltjequote:Op maandag 18 april 2005 01:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je een baksteen door je ruit.
quote:Op maandag 18 april 2005 01:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
trek die muts eens maximaal tot aan je wenkbrauwen... helpt vaak
quote:lady boss Miss Claudia
quote:Op maandag 18 april 2005 01:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt gelijk, ik zie opeens veel meer!
[afbeelding]
even bijpunten dan maar?quote:Op maandag 18 april 2005 01:47 schreef Sjoewe het volgende:
Misschien scheer ik me morgen weer eens, alhoewel zo'n dons snor geeft me hier in de buurt wel wat van die leipe mocro flavor natuurlijk
als ik binnen 10 minuten slaap en dan tot 8 uur heb ik toch een gemiddelde van 4 uur slaap per dag de afgelopen dagenquote:
[flauwe grap]quote:Op maandag 18 april 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
Zoiezo mooie vrouwen en Zuilen-Ondiep is net zoiets als je kinderen met een goed gevoel bij Michael Jackson achterlaten
nu nicotinel aan't knagen of niet?quote:Op maandag 18 april 2005 01:52 schreef Sjoewe het volgende:
* Sjoewe stak z'n laatste peuk al om 15:00u op
Had ik die shit maar. Als ik serieus vanmiddag de asbakken niet geleegd had, had ik uit de peukjes nog een shaggie gefrommeldquote:Op maandag 18 april 2005 01:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nu nicotinel aan't knagen of niet?
quote:Op maandag 18 april 2005 01:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Had ik die shit maar. Als ik serieus vanmiddag de asbakken niet geleegd had, had ik uit de peukjes nog een shaggie gefrommeld
quote:Op maandag 18 april 2005 01:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hollandia, ouwe shagjes oproken... verkoop je al straatnieuws of niet?
ongeduldig heet datquote:Op maandag 18 april 2005 01:58 schreef Sjoewe het volgende:
Nu ik het zo bekijk, zit ik er niet ver vandaan
Whehe, ik heb maar één echt lekker wijf gespot hier in de buurt, studente achter de kassa bij de Edah, maar ja die heeft dan ook altijd gelijk de langste rij, dus ga ik toch altijd maar in een andere staan.
* Sjoewe lui is
jouw levenquote:Op maandag 18 april 2005 02:04 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik niet kan slapen begint over 3 uurtjes Tellsell alweer
laat ons niet alleeeeeeeenquote:Op maandag 18 april 2005 02:06 schreef Sjoewe het volgende:
Veel plezier met z'n tweetjes in de slowchat
verbinding ligt er sinds vrijdagnacht eruitquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 02:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verbinding ligt er sinds vrijdagnacht eruit![]()
als ik dat nou eens wist he.....morgen maar eens achteraan bellenquote:
zal ik maar doen jaquote:Op maandag 18 april 2005 02:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als ik dat nou eens wist he.....morgen maar eens achteraan bellen
quote:Op maandag 18 april 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zal ik maar doen ja
nu echt slapen
quote:Op maandag 18 april 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zal ik maar doen ja
nu echt slapen
Hahaha, Scoobysnacksquote:
wij zijn al vriendjes hequote:
als je een beetje had opgelet had je geweten dat ik in onderhandeling ben nuquote:Op maandag 18 april 2005 12:46 schreef Sjoewe het volgende:
Maar jij hoeft ook niks te doen
Alweer op zoek naar een nieuwe baan?
Topquote:Op maandag 18 april 2005 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je een beetje had opgelet had je geweten dat ik in onderhandeling ben nu
En het ziet er naar uit dat het allemaal perfect gaat worden![]()
je naam op msn is best triest. Time out was OKequote:
ik sta alweer te stuiteren van de shag en de koffiequote:Op maandag 18 april 2005 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
Maar aangezien ik vandaag tentamen moet gaan leren en dat zonder shag en koffie niet lukt ga ik ze beide maar even inslaan denk ik
waarom ben je dan online?quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 13:26 schreef Xtreem het volgende:
d'r zit een of ander scooterkerel tegen me aan te lullen op msn
hij heeft z'n vrienden rondgebeld of ze scooter een stoer adres vondenquote:Op maandag 18 april 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mark, hoe ben je in godsnaam ooit op dat msn-adres gekomen?
Vroeger toen ik klein was en een scooter had vond ik dit wel een leuke naamquote:Op maandag 18 april 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mark, hoe ben je in godsnaam ooit op dat msn-adres gekomen?
quote:Op maandag 18 april 2005 13:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hij heeft z'n vrienden rondgebeld of ze scooter een stoer adres vonden
quote:Op maandag 18 april 2005 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vroeger toen ik klein was en een scooter had vond ik dit wel een leuke naam
ik mis mijn scooter wel![]()
elke dag kon ik mijn teller er uit rijden. En dan aangehouden worden met het verhaal dat ik 81 ging. En dan kon ik zeggen van neeee hoor klopt duidelijk niet want mijn teller gaat maar tot de 70
wat meneer agent niet wist was dat mijn scooter 95 ging![]()
Later nog een malagutie ding gehad voor een paar weken. Dat was helemaal erg. Die trok door naar de 120Bij de 70 nog op het achterwiel optrekken
mooie tijden waren dat. Alleen ben ik wel op tijd gestopt ander had ik me op zeker dood gereden. Mijn rij gedrag was niet echt netjes![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik bedank ook nog steeds god op mijn blote knieen dat jij geen auto hebt![]()
anders ik welquote:Op maandag 18 april 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik bedank ook nog steeds god op mijn blote knieen dat jij geen auto hebt![]()
surrogaat-jeep, geen semi-jeepquote:Op maandag 18 april 2005 13:35 schreef ook_gek het volgende:
wat ook wel leuk is. Is overstoepjes rijden om te keren. Of zo een midden berm geval iedereen kijken van. OOOH mag niet en ik JAMMER JO ik heb semie jeep dus ik kan en mag dat![]()
ook goed wat jij wil ik kan er wel mee over wat hogere drempeltjes rijdenquote:Op maandag 18 april 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
surrogaat-jeep, geen semi-jeep
ach, ligt aan de snelheid ehquote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook goed wat jij wil ik kan er wel mee over wat hogere drempeltjes rijden![]()
midden berm is goed te doen hoorquote:Op maandag 18 april 2005 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ach, ligt aan de snelheid eh
OMFG:Xquote:Op maandag 18 april 2005 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
MAar kick down wegrijden bij een stoplicht naar zwarte mensjes in een civic is dan wel erg leuk.
Maar de kickdown in zo'n ML is ook wel heftig.quote:Op maandag 18 april 2005 13:35 schreef ook_gek het volgende:
wat ook wel leuk is. Is overstoepjes rijden om te keren. Of zo een midden berm geval iedereen kijken van. OOOH mag niet en ik JAMMER JO ik heb semie jeep dus ik kan en mag dat![]()
Retecool lurkkertquote:Op maandag 18 april 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://www.uitzendenbemiddelingsbureaubiancavanderkraan.nl/
Jij bent lid geworden van de Fok! Lonsdale Stormfrontpage?quote:
nee, fok weblogquote:
Hij is al 'n tijdje lid vn nieuw rechtsquote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent lid geworden van de Fok! Lonsdale Stormfrontpage?
retecool, volkomen kut, geen stijl.. allemaal baggerquote:Op maandag 18 april 2005 14:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fok! WeblogSlap gejat....
http://retecool.com/comments.php?id=7757_0_1_0_C
nee niet echtquote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent lid geworden van de Fok! Lonsdale Stormfrontpage?
quote:Op maandag 18 april 2005 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij is al 'n tijdje lid vn nieuw rechts
groen links danquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 14:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij is al 'n tijdje lid vn nieuw rechts
http://www.nieuwrechts.nl/standpunten.htmlquote:# Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen.
Meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis (de positieve kanten én de negatieve kanten) lijkt me wel goed. Creert toch een vorm van groepsgevoel zeg maarquote:Op maandag 18 april 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuwrechts.nl/standpunten.html
Als geschiedenis student ga ik hier kapot aan van het lachen...
Vaderlandse geschiedenisOver hoe we Indonesië kapot gemaakt hebben, en 'onze jongens' volkomen zinloos op vrachtwagens door het land reden om kampongs plat te fikken en vanaf de vrachtwagen op weerloze boeren te schieten onder het mom 'ploppers knallen'.
Of hoe de geuzen verkrachten en martelden in de 80-jarige oorlog
Ja echt, onze vaderlandse geschiedenis![]()
hoe laat was jij er dan?quote:Op maandag 18 april 2005 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm de buurt waar herman woont is nog vrij van bloedspetters en al dat.. Dus dat zal wel meevallen..
vroegah op school heb ik in die paar jaar geschiedenis alleen dingen gehoord van "de gouden eeuw, 80-jarige oorlog en WOII" alleen maar hoe goed we waren of hoe zielig we waren tijdens de onderdrukking, niets over de rotzooi die we hebben aangerichtquote:Op maandag 18 april 2005 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ach, als die mensen over 'vaderlandse geschiedenis' beginnen, zullen ze vast wel alleen maar borstklopperige bullshit willen onderwijzen. Word ik gewoon erg weemoedig van
quote:Op maandag 18 april 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je mij associeren met dat stelletje boomknuffelaars
Hmmm ongeveer net na de tijd dat jij aankondigde dat er IJselstijners zouden komen.. Was even UWV geweest toen 2 uur op bezoek geweest op de dorpsweg, vergat bijna dat ik nog wat moest halen bij de Edah en dat heb ik rond half 5 of wat gedaan..quote:
OK. punt 1. VOETBAL WORDT AFGESCHAFTquote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laten we dan wel beginnen bij Burgemeester..
dan heb ik je net misgelopen denk ik want wij zijn ook rond half 5 bier gaan halenquote:Op maandag 18 april 2005 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmmm ongeveer net na de tijd dat jij aankondigde dat er IJselstijners zouden komen.. Was even UWV geweest toen 2 uur op bezoek geweest op de dorpsweg, vergat bijna dat ik nog wat moest halen bij de Edah en dat heb ik rond half 5 of wat gedaan..
Goed plan, maar goed dat ik gisteren niet met de trein hoefde, want ik moest naar Hillegom en Zaandam... zooitje had dat geworden, heel erg..quote:Op maandag 18 april 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OK. punt 1. VOETBAL WORDT AFGESCHAFT
jammer dat het zo'n fucking economische terugslag zal geven maar goed, van gisteravond was belachelijk
Je mag 2x raden op wie ik 2xgestemd heb ;')quote:Op maandag 18 april 2005 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mezelf lekker inpopulair maken, ik heb al twee keer gestemd om een voormalige worstenmaker uit Oss
quote:Op maandag 18 april 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OK. punt 1. VOETBAL WORDT AFGESCHAFT
jammer dat het zo'n fucking economische terugslag zal geven maar goed, van gisteravond was belachelijk
Gezien je betrokkenheid bij de JOVD zou ik zeggen dat het iemand van de lijst van de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie is geweest.quote:Op maandag 18 april 2005 14:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je mag 2x raden op wie ik 2xgestemd heb ;')
Ach man lazer toch op. Dat je het spelletje OK vindt, mij best, maar de manier waarop het nu gebeurt is gewoon te kansloos voor woorden. En waarom moet er in godsnaam hard worden opgetreden? Het probleem moet bij de wortel worden aangepakt! Al die hersendooien die gaan vechten mogen van mij opgehangen worden.quote:Op maandag 18 april 2005 14:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Voetbal is oke, maar relschoppers moet gewoon hard tegen opgetreden worden, niet zo halfzacht als nu gebeurd.
ik rijd momenteel niets meer, mijn pa rijdt volvo maar die staat in IJsselstein altijdquote:Op maandag 18 april 2005 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ehm.. zag niets, maar toen ik buiten stond hoorde ik wel wat.. Maar niet meer gekeken, ik keek eerder uit naar auto('s) die er niet thuis hoorden
Maarja, dat was niet zo best natuurlijk, ik weet nieteens waar ik naar moest kijken, en was er ook niet zeker van of je nou wel of geen Volvo reed..
Daar zit wat in... (Geen idee wat, want ik snap niet wat je er mee bedoelt..)quote:
Daar is iets creatievers mee te verzinnen, kijk als je je iets van de geschiedenis kan leren is het hoe om te gaan met ongewenste elementen in de samenleving.quote:Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach man lazer toch op. Dat je het spelletje OK vindt, mij best, maar de manier waarop het nu gebeurt is gewoon te kansloos voor woorden. En waarom moet er in godsnaam hard worden opgetreden? Het probleem moet bij de wortel worden aangepakt! Al die hersendooien die gaan vechten mogen van mij opgehangen worden.
quote:Op maandag 18 april 2005 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar is iets creatievers mee te verzinnen, kijk als je je iets van de geschiedenis kan leren is het hoe om te gaan met ongewenste elementen in de samenleving.
Schaal op buik zetten, rat onder schaal, fikkie stopen op schaal, rat wil weg, rat kan maar één kant op; door buik
Gepatenteerd door Willem van Oranje en companen in de Grote Nederlandse Oorlog
Dat ik het met je eens benquote:Op maandag 18 april 2005 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar zit wat in... (Geen idee wat, want ik snap niet wat je er mee bedoelt..)
Ahhquote:Op maandag 18 april 2005 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar is iets creatievers mee te verzinnen, kijk als je je iets van de geschiedenis kan leren is het hoe om te gaan met ongewenste elementen in de samenleving.
Schaal op buik zetten, rat onder schaal, fikkie stoken op schaal, rat wil weg, rat kan maar één kant op; door buik
deden ze ook in 2f2f geloof ikquote:Op maandag 18 april 2005 14:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Schaal op buik zetten, rat onder schaal, fikkie stoken op schaal, rat wil weg, rat kan maar één kant op; door buik
Naakt afzetten bij een peuterspeelzaal in de Graafse Wijk, de buurt doet de rest voor jequote:Op maandag 18 april 2005 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
geweldige manier
Pek en Veren vind ik ook nog steeds een geweldige oplossing
[..]
Pfff, Willem van Oranje was gewoon tha originaux thug.quote:Op maandag 18 april 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh.
2 fast 2 furious gekeken ofzo?.
nee je snapt het niet, jij bent net als de rest van al die loze supporters, er moet helemaal niet harder worden opgetreden, het is toch verdomme belachelijk dat er 10000 man ME en dergelijke moet komen voor zo'n loos spelletje balletje trappenquote:Op maandag 18 april 2005 14:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
deden ze ook in 2f2f geloof ik
en herman, al die hersenloze mogen ze inderdaad ophangen. Ik bedoelde zoiets met harder optreden![]()
Net als gister, ik las 7 gewonden agenten, maar ik miste toch het stuk waar stond dat er xx aantal relschoppers gewond waren![]()
Ach de rest is wat alledaagser, Watermarteling (druppel op je voorhoofd of harde straal water in je mond/kont spuiten), Nagels uittrekken, vingers/tenen afschroeien, etc enz.quote:
whehehequote:Op maandag 18 april 2005 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Naakt afzetten bij een peuterspeelzaal in de Graafse Wijk, de buurt doet de rest voor je![]()
je moet toch eigenlijk helemaal geen gevoel hebben wil je in die tijd de beul zijn ehquote:Op maandag 18 april 2005 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach de rest is wat alledaagser, Watermarteling (druppel op je voorhoofd of harde straal water in je mond/kont spuiten), Nagels uittrekken, vingers/tenen afschroeien, etc enz.![]()
[..]
Hmm zo'n gek idee is dat nog nieteens..quote:Op maandag 18 april 2005 14:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
"Makers TFTF aangeklaagd wegens oud Nederlansch patent"
Ik zie het al voor me
Ach die hebben het vast ook weer afgekeken van de Spanjaarden, dat waren op gebied van kwelling en marteling samen met de chinezen de team to beatquote:Op maandag 18 april 2005 14:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
"Makers TFTF aangeklaagd wegens oud Nederlansch patent"
Ik zie het al voor me
Ja, vervolgens ontdekt dat pauper de zeilsport, gaan rellen bij zeilwedstrijden. Moet je dan het zeilen verbieden?quote:Op maandag 18 april 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee je snapt het niet, jij bent net als de rest van al die loze supporters, er moet helemaal niet harder worden opgetreden, het is toch verdomme belachelijk dat er 10000 man ME en dergelijke moet komen voor zo'n loos spelletje balletje trappen![]()
![]()
![]()
hmm weet je zeker dat zoiets een kwelling zou zijn voor die mannen, zo'n jong ding als jij?quote:
mail je adres maarquote:
tuurlijk is dat belachlijk, enige oplossing is zonder uitpubliek te spelen. En dan nog gaan er van die mafkezen naar die wedstrijd puur om ruzie te zoeken, dat soort moet je tegen optreden. En niet een stadionverbod en 200 uur onkruid wieden maar iets wat wel werkt (meldingsplicht ten tijde van wedstrijden etc).quote:Op maandag 18 april 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee je snapt het niet, jij bent net als de rest van al die loze supporters, er moet helemaal niet harder worden opgetreden, het is toch verdomme belachelijk dat er 10000 man ME en dergelijke moet komen voor zo'n loos spelletje balletje trappen![]()
![]()
![]()
dus jij vindt dat het lekker gaat zo?quote:Op maandag 18 april 2005 14:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, vervolgens ontdekt dat pauper de zeilsport, gaan rellen bij zeilwedstrijden. Moet je dan het zeilen verbieden?
Cp. Heideroosjes - Damclub Hooliganquote:Op maandag 18 april 2005 14:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, vervolgens ontdekt dat pauper de zeilsport, gaan rellen bij zeilwedstrijden. Moet je dan het zeilen verbieden?
Nee absoluut niet! Maar het spelletje verbieden is niet de oplossing. Dat tuig vind dan wel wat anders.quote:Op maandag 18 april 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dus jij vindt dat het lekker gaat zo?
kijk, als ze elkaar afmaken, mij prima, maar nu zijn altijd onschuldigen de dupe
zie je het voor je, meldingsplichtquote:Op maandag 18 april 2005 14:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
tuurlijk is dat belachlijk, enige oplossing is zonder uitpubliek te spelen. En dan nog gaan er van die mafkezen naar die wedstrijd puur om ruzie te zoeken, dat soort moet je tegen optreden. En niet een stadionverbod en 200 uur onkruid wieden maar iets wat wel werkt (meldingsplicht ten tijde van wedstrijden etc).
waar staat dat ik het spelletje wil verbiedenquote:Op maandag 18 april 2005 14:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee absoluut niet! Maar het spelletje verbieden is niet de oplossing. Dat tuig vind dan wel wat anders.
hehe, tiktaktiktak, 15:00u, time to die als je je niet thuis bevind >: )quote:Op maandag 18 april 2005 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zie je het voor je, meldingsplicht
ik ga voor de battle royal manier
euh, afschaffen...quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar staat dat ik het spelletje wil verbieden
Nice! In gereden ook?quote:Op maandag 18 april 2005 15:00 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zomer @ sonne mond & Sterne festival
Was foto's aan het sorteren
Ik kan bijten, krabben, knijpen, etc.quote:Op maandag 18 april 2005 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hmm weet je zeker dat zoiets een kwelling zou zijn voor die mannen, zo'n jong ding als jij?
....quote:
je mag hem wel eens wassenquote:Op maandag 18 april 2005 15:00 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Afgelopen zomer @ sonne mond & Sterne festival
Was foto's aan het sorteren
ooohhww... That I didn't know..quote:Op maandag 18 april 2005 15:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
....
Dat is mijn auto, ik heb er al 21.000km in gereden
gewoon iedereen die naar het stadion komt zo'n band om. en dan gewoon iedereen die ook maar iets verkeerd doet, op't knopje drukkenquote:Op maandag 18 april 2005 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hehe, tiktaktiktak, 15:00u, time to die als je je niet thuis bevind >: )
Groenlinks moet niet zeuren.. Gewoon doen.quote:Op maandag 18 april 2005 15:03 schreef Fugie het volgende:
lol jofunu
en herman, het is toch een probleem wat blijft, helaas. Battle royal manier is ook geen slecht idee inderdaad, maar dat vind groenlinks weer niet tof
Dat was dag 2 nog maar, na 4 dagen was hij echt compleet bruin...quote:
nee groen links is blij met de manier waarop het nu gaat zekerquote:Op maandag 18 april 2005 15:03 schreef Fugie het volgende:
lol jofunu
en herman, het is toch een probleem wat blijft, helaas. Battle royal manier is ook geen slecht idee inderdaad, maar dat vind groenlinks weer niet tof
Zodra er 1 iets verkeerd doet, het hele publiek een schok geven. Sociale controle is zo geregeldquote:Op maandag 18 april 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gewoon iedereen die naar het stadion komt zo'n band om. en dan gewoon iedereen die ook maar iets verkeerd doet, op't knopje drukken
1 probleem.. dan moet je met duizenden knopjes gaan zitten... werkt ook niet echt.. Alles aan 1 knop is weer overkill en heb je onschuldigen te pakken..quote:Op maandag 18 april 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gewoon iedereen die naar het stadion komt zo'n band om. en dan gewoon iedereen die ook maar iets verkeerd doet, op't knopje drukken
dat bedoel ik, alleen maar voordelen!quote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zodra er 1 iets verkeerd doet, het hele publiek een schok geven. Sociale controle is zo geregeld
Fahren Fahren Fahren auf die Autobahnquote:Op maandag 18 april 2005 15:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat was dag 2 nog maar, na 4 dagen was hij echt compleet bruin...
Heel voorzichtig moeten wassen bij thuiskomst.
Maar wat een genot die 700km heen- en terugreis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |