Moet je maar eens een keer met Nozem meegaan, die draait daar z'n hand niet voor om!quote:Op maandag 18 april 2005 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog bijna nooit gedaan en dat is een groot probleem en waarschijnlijk de reden dat ik nog wel enige jaren in dit topic zal verblijven.

Ja klagen is fijn toch? Niet iedereen wilt die status veranderen. De meeste wel, maar een aantal ook niet.quote:Op maandag 18 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee daar gaat het niet alleen om, maar ik reageerde op wat Thisbe zei dat ik ook het idee krijg dat een hoop mensen hier geen initiatief nemen om wat te doen aan hun single status en alleen maar hier komen klagen.

dat zou best wel eens kunnen... vandaar de "GET ON WITH IT"-achtige reacties van sommigen... in dat geval zou een meeting inderdaad een stuk effectiever kunnen zijn. zijn daar al concrete plannen voor? of neemt ook DAAR niemand het initiatief voor?quote:Op maandag 18 april 2005 13:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Een groot verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen vinden het 'gewoon leuk om te praten over single-zijn en opbloeiende relaties en emotionele toestanden'. De gefrustreerde mannen hier zul je niet meer in dit topic zien als ze eenmaal een vaste relatie krijgen, wedden?

Nee, ik kan niet daten. Ik zet mijn bril op om een groepje andere vrouwen wat beter te bekijken als mijn date tegenover me zit. Een big no-no.quote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Moet je maar eens een keer met Nozem meegaan, die draait daar z'n hand niet voor om!![]()
Dan wordt het toch weer een mentor-leerling uitje

Blijkbaar dringt dat niet door.quote:Op maandag 18 april 2005 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
1) Dat wil niet zeggen dat we in het echt ook klagen.
2) Is het niet voor iedereen zo eenvoudig om een partner of zelfs een one night stand te vinden, wanneer drinkt dat nou eens tot anderen door?

Dat moet kunnen. En dat klagen moet ik je nageven, dat kan ik idd niet vinden.quote:Op maandag 18 april 2005 13:36 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
ik heb niet IEDERE dag seks en volgens mij heb ik niet geklaagd in deze topics...
ik vind het gewoon leuk om met anderen te 'praten' over het single-zijn, opbloeiende relaties en de hele emotionele draaikolk daaromtrent. iets waar we allemaal mee kampen, of het nou op dit moment is of in het verleden...

Dat is inderdaad goed mogelijk en gelukkig ben jij er om me dat met de regelmaat van de klok in te peperen!quote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef petitlapin het volgende:
inderdaad, jij bent één van de types die eeuwig maagd gaat blijven.

quote:Op maandag 18 april 2005 13:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Een groot verschil tussen mannen en vrouwen. Vrouwen vinden het 'gewoon leuk om te praten over single-zijn en opbloeiende relaties en emotionele toestanden'. De gefrustreerde mannen hier zul je niet meer in dit topic zien als ze eenmaal een vaste relatie krijgen, wedden?

Er zijn al data genoemt, maar dat was in het andere topic deel 20 (dat gesloten werd) Volgens mij werd een weekend halverwege mei genoemd.quote:Op maandag 18 april 2005 13:41 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
dat zou best wel eens kunnen... vandaar de "GET ON WITH IT"-achtige reacties van sommigen... in dat geval zou een meeting inderdaad een stuk effectiever kunnen zijn. zijn daar al concrete plannen voor? of neemt ook DAAR niemand het initiatief voor?

Je hebt het helemaal zelf in de hand, echt waar. Het zou je eigen stomme schuld zijn. De ene keer dat je wat ondernam zoende je meteen, is dat niet hoopvol dan?quote:Op maandag 18 april 2005 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed mogelijk en gelukkig ben jij er om me dat met de regelmaat van de klok in te peperen!

Is Utrecht niet centraler ? (of is er al een discussie geweest daarover?)quote:Op maandag 18 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
7 mei in amsterdam was/is het plan.

Niet echt, want da was niet gewoon bij een ontmoeting in de kroeg. Maar afgezien daarvan is het natuurlijk zo dat ik het voor een deel zelf in de hand heb, maar voor een deel is het gewoon mijn persoonlijkheid en die kan ik niet helemaal veranderen.quote:Op maandag 18 april 2005 13:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal zelf in de hand, echt waar. Het zou je eigen stomme schuld zijn. De ene keer dat je wat ondernam zoende je meteen, is dat niet hoopvol dan?

Ja eigenlijk ben ik daar ook voor.quote:Op maandag 18 april 2005 13:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Is Utrecht niet centraler ? (of is er al een discussie geweest daarover?)

Niet helemaal nee, das ook niet realistisch. Misschien kun je wel de grenzen opzoeken (dus dingen doen die je eigenlijk net niet durft/net wel durft) zo doe ik het tenminste.quote:Op maandag 18 april 2005 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet echt, want da was niet gewoon bij een ontmoeting in de kroeg. Maar afgezien daarvan is het natuurlijk zo dat ik het voor een deel zelf in de hand heb, maar voor een deel is het gewoon mijn persoonlijkheid en die kan ik niet helemaal veranderen.

Ja, maar Utrecht-Amsterdam is 20 minuutjes.quote:Op maandag 18 april 2005 13:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Is Utrecht niet centraler ? (of is er al een discussie geweest daarover?)

Ja maar als je al lang onderweg bent naar Utrecht kan ik inkomen dat je dan niet nog eens 20 minuten naar Amsterdam wilt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, maar Utrecht-Amsterdam is 20 minuutjes.
Ik weet niet welke discussie er is gevoerd, maar ik ben iig op 7 mei in Amsterdam

Mocht ik komen (en die kans is nagenoeg nul) dan geef ik de voorkeur aan Amsterdam, want ik haat de treinverbinding tussen Utrecht en mijn woonplaats.quote:Op maandag 18 april 2005 13:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja maar als je al lang onderweg bent naar Utrecht kan ik inkomen dat je dan niet nog eens 20 minuten naar Amsterdam wilt.

nee, met de regelmaat van de klok heb ik gezegd dat je je moet tonen aan de wereld, en dat je op voorhand afschrijven niet nodig is.quote:Op maandag 18 april 2005 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed mogelijk en gelukkig ben jij er om me dat met de regelmaat van de klok in te peperen!

Ik denk dat het wel mee zal vallen. Je moet vooral veel geluk hebben, meer niet.quote:Op maandag 18 april 2005 14:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, met de regelmaat van de klok heb ik gezegd dat je je moet tonen aan de wereld, en dat je op voorhand afschrijven niet nodig is.
Je luistert niet, en je blijft gewoon als een kasplant je in je eigen miserie wentelen. En dus, ja, na een bepaalde tijd krijg ik van zulke zieligaards wel een dégout ja. Als er iets me afstoot is het wel iemand die beschaamd is over zichzelf.
met de tijd geraak ik dus idd meer overtuigd dat jij iemand bent die nooit uit de cirkel zal geraken

Copycat, niet dat ik wil zeuren ofzo, ik ben het met je eens dat dit eigenlijk niet hier kan, maar heb je wel eens een bijeenkomst geregeld via mail? Daarnaast hebben we niet van iedereen die info. Straks zijn er 3 mensen achter de schermen iets aan het regelen, dat werkt natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 18 april 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
Regel die meet svp via mail of sms, zodat deze reeks daar niet door om zeep wordt geholpen.

of misschien een concept-datum & -tijd in de volgende OP zetten, zodat mensen zelf kunnen bepalen of ze komen? en dan het onderlinge afstemmen inderdaad via andere wegen...quote:Op maandag 18 april 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
Regel die meet svp via mail of sms, zodat deze reeks daar niet door om zeep wordt geholpen.

Inderdaad. Misschien een apart topic hierover?quote:Op maandag 18 april 2005 14:11 schreef ioko het volgende:
[..]
Copycat, niet dat ik wil zeuren ofzo, ik ben het met je eens dat dit eigenlijk niet hier kan, maar heb je wel eens een bijeenkomst geregeld via mail? Daarnaast hebben we niet van iedereen die info. Straks zijn er 3 mensen achter de schermen iets aan het regelen, dat werkt natuurlijk ook niet.

Vind ik ook prima.quote:Op maandag 18 april 2005 14:13 schreef thabit het volgende:
Inderdaad. Misschien een apart topic hierover?

Dat zo best kunnen, maar zoals ik je al vaker gezegd hebt bestaat er een verschil tussen de echte Plato en de Plato in dit soort topics. atuurlijk kom ik hier soms over als een ouwe zer, maa in he echt klaag ikjuist nooit vermijn situatie.quote:Op maandag 18 april 2005 14:10 schreef petitlapin het volgende:
Je luistert niet, en je blijft gewoon als een kasplant je in je eigen miserie wentelen. En dus, ja, na een bepaalde tijd krijg ik van zulke zieligaards wel een dégout ja. Als er iets me afstoot is het wel iemand die beschaamd is over zichzelf.
met de tijd geraak ik dus idd meer overtuigd dat jij iemand bent die nooit uit de cirkel zal geraken

Liefquote:Op maandag 18 april 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
Ik open wel even een topic voor de meet.

Ik denk dat dit klopt, alleen zijn terwijl je dat niet wilt is een van de vervelendste dingen die er zijn, dus begrijpelijk. (Maar voor mij dan toch weer geen reden om mijn ideen te veranderen)quote:Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lief![]()
Er is weer geen stelling meer volgens mij, ff weer 1 verzinnen:
Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"
Waar

Ik zie dat wel bij een vriendin van me. Die heeft dan twee maanden iets met soms de meest wa-zi-ge figuren, waarmee ze dan de gaten tussen twee grote relaties overbrugt. Ik moet er niet aan denken. Dan word je toch ook een soort eierstok op pootjes, denk ik dan.quote:Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Heel vaak houden mensen zichzelf voor de gek in een relatie onder het mom van: "dan ben ik tenminste niet alleen"

Vind ik een stelling voor jaloerse singles eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:

ze heeft toch groot gelijk zeker, die wazige figuren zouden wel eens de man van haar leven kunnen zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 15:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zie dat wel bij een vriendin van me. Die heeft dan twee maanden iets met soms de meest wa-zi-ge figuren, waarmee ze dan de gaten tussen twee grote relaties overbrugt. Ik moet er niet aan denken. Dan word je toch ook een soort eierstok op pootjes, denk ik dan..

volgens mij zijn jullie allebei gek op elkaar (geworden) en durven jullie dat allebei niet aan te geven om dat je een sex-relatie hebt met elkaar en je dus niet meer gevoel erbij 'hoort' te hebben.quote:Op maandag 18 april 2005 15:26 schreef sweetgirly het volgende:
Mijn sex-relatie heeft (weer) gezegd, het hoge woord kwam eruit, dat hij wat voor me voelt.
Hij dacht dat ik gewoon een sex-relatie wou, wist ook niet wat ik wou en is mij steeds leuker gaan vinden (en ik hem stiekem ook, want wat een sex). En heb/had ook het idee dat we dat beiden wouden. Hij net zo goed, had ik het gevoel weer. Hij dacht dat ik een sex-relatie prefereerde, en vond toen hij besefte dat hij me toch wel erg leuk vond dat hij wat passief is gebleven, omdat ik volgens hem ook niks aangaf dus.
Weet ook echt niet meer dus of ik mezelf nou onder single moet scharen, aan de andere kant spreken we ook nog niet over een relatie. Al vindt hij het echt niet leuk als ik met iemand anders zou gaan, etc etc. Het punt is dat het meer, geleidelijk aan of al vrij snel, maar steeds meer, eigenlijk meer dan sex geworden. Ik bedoel wat is een sex-relatie? Maar wat hebben we nu dan.
En hoe moet ik hem bij anderen aangeven, scharrel, zo noemde ik hem, vond hij een belediging, maar relatie is het ook niet. Sommige dingen heb ik niet eens meegemaakt in een relatie, qua jezelf omgekeerd herkennen in iemand. Wat een aansluiting, ook qua sex
. En stond ik onder de douche, keek ik naar de spiegel en door de damp kwam er een hart tevoorschijn en dat voor iemand van wat je het, dit soort dingen, niet zo snel zou verwachten. Ik snap er geen jojo meer van, en heb aan de ene kant zoiets van hoe kan dit allemaal.
Ben ik nou flieft (aan het worden), of al veel langer en ben ik degene geweest die een bord voor mijn kop had en mijn hart (expres en onbewust) gesloten hield
? Maar hij is ook moeilijk, in de zin van relaties (willen) aangaan, just like me. Zelfde type mensen, vinden elkaar
. En proberen hier een balans in te vinden lijkt wel. Verdorie wat een moeilijkheid en verwarring ergens weer.
Of misschien wil hij zijn neukertje gewoon niet kwijt, maar ik wil mijn neukertje ook niet kwijt.
moest dit even kwijt en weer hoor ik nergens bij, maar het voelt wel verdomd goed aan met hem, en dat maakt me tevens wat bang

En ik zal nog ff reageren op de stelling.quote:Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
Er is weer geen stelling meer volgens mij, ff weer 1 verzinnen:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |