ik ben ook heel aangekomenquote:Op maandag 18 april 2005 08:43 schreef golfer het volgende:
Mogguh! Ik zit weer op het werk.
Psst, Donner is weer bezig, lees maar in Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet .quote:Op maandag 18 april 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Nagenieten waarvan? Dit is toch een van de meest trieste voetbalweekenden in de vaderlandse geschiedenis.
Oh ja, me een beetje lekker makenquote:Op maandag 18 april 2005 09:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Psst, Donner is weer bezig, lees maar in Donner vreest oorlog bij 'nee' EU-grondwet .
En ja, ik weet dat je een NWS/POL ban hebt..
Ik moet toegeven, dit is olie op het vuur.quote:
Doe dat en ga de meester maar plagenquote:Op maandag 18 april 2005 09:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, dit is olie op het vuur.
Nou ja, ik ga maar eens naar school toe.
* SCH heeft verplegersdagquote:Op maandag 18 april 2005 09:31 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Hools!
* just me heeft ziektedag
quote:Op maandag 18 april 2005 09:31 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Hools!
* just me heeft ziektedag
ik heb een behoorlijke ontsteking aan mijn tandvlees en dat doet pijnquote:Op maandag 18 april 2005 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]ben je dan ziek ? of hoe moet ik dat zien?
Oei, das pijnlijk JM. Sterkte ermee!!!quote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een behoorlijke ontsteking aan mijn tandvlees en dat doet pijn![]()
morgen weer naar de parodontoloog..
auwquote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb een behoorlijke ontsteking aan mijn tandvlees en dat doet pijn![]()
morgen weer naar de parodontoloog..
Dat laatste is waar. Maar waarom zouden wij niet mogen nagenieten. Mijn humeur is uitstekend na het zien van de samenvatting.quote:Op maandag 18 april 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Nagenieten waarvan? Dit is toch een van de meest trieste voetbalweekenden in de vaderlandse geschiedenis.
Hier nog eentjequote:Op maandag 18 april 2005 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan maar niet wakker worden vandaag, geloof ik
![]()
Daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 18 april 2005 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan maar niet wakker worden vandaag, geloof ik
![]()
Thee?quote:Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef Againzender het volgende:
Koffie dan maar?
Ja graagquote:Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef Againzender het volgende:
Koffie dan maar?
Whateverquote:
de 1 zit in de klokquote:
Ik kreeg een baan aangeboden in het omroepcaféquote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef SCH het volgende:
Wie kwam er bij jou in bed JustMe?
De Jonge Haan?quote:Op maandag 18 april 2005 11:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kreeg een baan aangeboden in het omroepcafé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |