Ik leg de verantwoordelijkheid iets meer bij de clubs dan ze zelf zouden willen misschien. Maar geen enkele instantie als de club zelf weet wie de raddraaiers zijn. Hoevaak heb ik niet een voorzitter gehoord die zei: ' het is maar een kleine groep, en we weten precies wie het zijn'. Ohw, en waarom zitten dat soort figuren dan nog in een stadion?quote:Op maandag 18 april 2005 09:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik op zich wel met je eens allemaal maar het kernpunt is dat als je helemaal terug gaat naar de basis jij de verantwoordelijkheid bij de clubs legt volgens mij. Ik leg die bij de supporters neer. En dat de goeden dan onder de kwaden lijden, dat is een eeuwenoud principe. Blijkbaar zijn supporters ook niet met elkaar in staat om de vandalen te weren.
Zijn we het een keertje eens.quote:Op maandag 18 april 2005 10:19 schreef PLAE@ het volgende:
Wat is nou het hele probleem gisteren?
Ok een paar honderd mensen hebben lastgehad van hinder in het treinverkeerd. Iets dat elke dag voorkomt bij de NS. En wat ook ditmaal de schuld was van de NS zelf.
Voor de rest is er wat mij betreft geen vuiltje aan de lucht en ik hoop dan ook dat er snel weer 1 of andere Ali zich iets geks in z'n hoofd haalt zodat de politiek zich daar weer op kan richten en ik volgende week weer ouderwets van een potje voetbal kan genieten en alles wat daarbij hoort.
Denken er nou echt mensen dat dit het probleem oplost.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een makkelijkere en vooral structureel veel goedkopere oplossing is het niet toelaten van uitsupporters bij ajax - fey en fey - ajax en die straf gaan we ook invoeren bij elke wedstrijd waarbij later dat seizoen rellen uitbreken.
Lijit me handig dat ze die wedstrijd ergens op een neutraal terrein in een bos op het KNVB terrein ofzo gespeeld moet worden..quote:Op maandag 18 april 2005 10:28 schreef Ludacriss het volgende:
Zal leuk worden als er een wonder gebeurt en Feyenoord weet te winnen van PSV en Ajax ook van Willem 2. Krijg je 16.000 feyenoord supporters tegen 16.000 ajax supporters in de Kuip. Vraag me af wat er gebeurt als het dan mis gaat
Dat zal helaas niet doorgaan...mocht het die finale worden dan komen de ajaxsupporters helemaal niet. Ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 18 april 2005 10:28 schreef Ludacriss het volgende:
Zal leuk worden als er een wonder gebeurt en Feyenoord weet te winnen van PSV en Ajax ook van Willem 2. Krijg je 16.000 feyenoord supporters tegen 16.000 ajax supporters in de Kuip. Vraag me af wat er gebeurt als het dan mis gaat
omfg!quote:Op maandag 18 april 2005 10:19 schreef PLAE@ het volgende:
Ok een paar honderd mensen hebben lastgehad van hinder in het treinverkeerd. Iets dat elke dag voorkomt bij de NS. En wat ook ditmaal de schuld was van de NS zelf.
Anders ga jij even terug naar waar je vandaan kwamquote:Op maandag 18 april 2005 10:34 schreef pikwik het volgende:
[..]
omfg!
this is your brain on football, kids
Wat is dat nou weer voor een conclusie. Ik denk dat in de politiek de linkse (bijna) helft moeilijk gaat lopen doen als er mensen tussen de 14 en 35 jaar niet mee mogen, niet dat alle supporters tussen de 14 en 35 links georienteerd zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe, dus jij gooit even alle supporters tussen de 14 en de 35. (Veruit de grootste groep. 70 %, me dunkt.), op één linkse hoop? Dream on.
Ik zou juist hopen dat Feyenoord PSV verslaat anders krijg je taferelen zoals in '98. Dan heb je de harde kernen van 3 clubs door elkaar lopen op de eretribunes.quote:Op maandag 18 april 2005 10:28 schreef Ludacriss het volgende:
make mequote:Op maandag 18 april 2005 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders ga jij even terug naar waar je vandaan kwam![]()
Lees je nou eerst eens een beetje in voordat je hier wat loze teksten begint te spuienquote:Op maandag 18 april 2005 10:34 schreef pikwik het volgende:
[..]
omfg!
this is your brain on football, kids
Ik ben het volkomen met je eens. Hopen dat dat geblaat van Atsma en figuren als Van Gelder en Ten Napel snel is afgelopen.quote:Op maandag 18 april 2005 10:19 schreef PLAE@ het volgende:
Voor de rest is er wat mij betreft geen vuiltje aan de lucht en ik hoop dan ook dat er snel weer 1 of andere Ali zich iets geks in z'n hoofd haalt zodat de politiek zich daar weer op kan richten en ik volgende week weer ouderwets van een potje voetbal kan genieten en alles wat daarbij hoort.
nee sorry ik kijk er liever wat nuchterder tegenaan dan door jullie bevoordeelde voetbalbrilquote:Op maandag 18 april 2005 10:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Lees je nou eerst eens een beetje in voordat je hier wat loze teksten begint te spuien![]()
Kan je dat niet ergens anders gaan doen?quote:Op maandag 18 april 2005 10:43 schreef pikwik het volgende:
[..]
nee sorry ik kijk er liever wat nuchterder tegenaan dan door jullie bevoordeelde voetbalbril
als je wel even de moeite had genomen om je in te lezen wist je dat het wel degelijk de schuld van de ns was gisteren.quote:Op maandag 18 april 2005 10:43 schreef pikwik het volgende:
[..]
nee sorry ik kijk er liever wat nuchterder tegenaan dan door jullie bevoordeelde voetbalbril
normaal is er bijna geen vuiltje aan de lucht er wordt er alleen over en weer wat geschreeuwd.quote:Op maandag 18 april 2005 10:45 schreef Druppel het volgende:
Treinen binnen laten rijden en naar hun vak leiden. Probleem is hiermee goed te overzien voor politie en ME. Alleen nu niet de trein in rotterdam laten wachten. Voor binnenkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |