Ik was 1998 net vergeten.quote:Hier ga je na de bekerfinale op terugkomen denk ik. Helemaal als het Ajax - PSV wordt.
quote:Op maandag 18 april 2005 00:55 schreef PolarStars het volgende:
.
Commercieel zooitje wat de belastingbetaler onnoemelijk veel geld kost.
Wat een grappenmakers in dit topic.quote:Op maandag 18 april 2005 00:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Want mensen die buiten de combi om reizen zijn niet zo´n groot probleem
Feyenoord - Ajax met 16.000 Amsterdammers in Rotterdam is ook niet zo'n prettig vooruitzicht...quote:Op maandag 18 april 2005 00:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hier ga je na de bekerfinale op terugkomen denk ik. Helemaal als het Ajax - PSV wordt.
Kom op he...quote:Op maandag 18 april 2005 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder reist natuurlijk maar een fractie mee en kun je die dingen ook aanpakken door bijvoorbeeld mensen met een ander shirtje of sjaaltje aan niet binnen te laten, door verkopen aan te pakken, het niet mogelijk maken van een vrije verkoop zonder CC of meer van dat soort redenen
Hoe klein gedeelte het ook is, het zorgt elke keer weer voor miljoenenschade. Alle maatregelen ten spijt. Het wordt tijd om eens hard op te treden, geen supporters van de uitclub bij wedstrijden tussen ajax en feyenoord.quote:Op maandag 18 april 2005 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het argument dat veel mensen van de uitclub toch naar de wedstrijd gaat. Want ten eerste is er maar een klein gedeelte dat voor problemen zorgt(ik heb het zelf meerdere keren gedaan bijvoorbeeld) en je laat het bij de wedstrijden tegen je rivalen toch wel.
Verder reist natuurlijk maar een fractie mee en kun je die dingen ook aanpakken door bijvoorbeeld mensen met een ander shirtje of sjaaltje aan niet binnen te laten, door verkopen aan te pakken, het niet mogelijk maken van een vrije verkoop zonder CC of meer van dat soort redenen
Ik reageerde op het feit dat mensen buiten de combi reizen en dat zijn de mensen die niet de dupe zijn van de mogelijke maatregelquote:Hoe klein gedeelte het ook is, het zorgt elke keer weer voor miljoenenschade. Alle maatregelen ten spijt. Het wordt tijd om eens hard op te treden, geen supporters van de uitclub bij wedstrijden tussen ajax en feyenoord.
Ik heb het over georganiseerd hooliganisme. Die reizen in grote groepen met als voornaamste intentie om hen rivalen te treffen. Vaak slaan zij de wedstrijd zelfs over.quote:Het argument dat veel mensen van de uitclub toch naar de wedstrijd gaat.
quote:en je laat het bij de wedstrijden tegen je rivalen toch wel.
Dat zou in ieder geval al van heel wat meer realiteitszin getuigen dan het hele Nederlandse voetbal van uitsupporters ontzien.quote:geen supporters van de uitclub bij wedstrijden tussen ajax en feyenoord.
Zoals de Ajax fans die gister in de combitrein zaten?quote:Ik heb het over georganiseerd hooliganisme. Die reizen in grote groepen met als voornaamste intentie om hen rivalen te treffen. Vaak slaan zij de wedstrijd zelfs over.
Ik heb hier een dvd liggen die het tegendeel bewijst.quote:Op maandag 18 april 2005 01:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar mogen fans van Boca en River niet naar een uitwedstrijd toe als die tegen River of Boca is
Waarom kan dat niet?
Zo kun je het natuurlijk ook verwoordenquote:Op maandag 18 april 2005 02:13 schreef klootje het volgende:
Waar maak jij je toch altijd druk om ,diegomiep?Ga je moeder lastigvallen,kleuter uit waarschijnlijk son of veldhoven of zoiets;die denkt dat ie weet hoe de wereld in elkaar zit,voor types als jou zou ik wel weer hooligan willen worden,ik zou je het hele stratumseind over willen schoppen met je autistische nazimongolenpraatjes,zorg eerst maar eens dat je een diploma haalt en op tijd opstaat voor je krantenwijk.
Dat haalt wel de hele sfeer weg van een klassiekerquote:Op maandag 18 april 2005 01:28 schreef Radegast het volgende:
Bij risicowedstrijden geen publiek van de uitspelende club.
Punt.
Uiteraard had je er gif op kunnen innemen dat het CDA leidt, en de PvdA volgt. (Serieus.quote:Op maandag 18 april 2005 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Wel weer droevig om te zien dat de gehele 2e kamer binnen een periode van enkele uren alweer haar deskundig (hoestbui) oordeel klaar heeft.
Als dit sarcastisch is, briljant geschreven, al vertelt mijn gevoel me dat dit serieus is.quote:Op maandag 18 april 2005 00:55 schreef PolarStars het volgende:
Direct de gehele supporterstoestanden in stadions verbieden. Mensen kunnen alleen nog maar vanuit de bank kijken. Tevens een straatverbod gedurende de gehele wedstrijd voor elk persoon die zich in nederland bevindt. Alle winkels moeten dicht, en extra politie op straat om een en ander te gaan controleren.
Dom idee? Ja, misschien wel, maar voer het maar in dan zijn we die gehele voetballerij zo kwijt.
Commercieel zooitje wat de belastingbetaler onnoemelijk veel geld kost.
Direct opdoeken dus.![]()
Sukkel. Leer lezen. PLAE@ zegt het ook, en ik zei het in een ander topic ook al. We kwamen stil te staan doordat onze machinist een mongool was. En toen kwamen die kakkerlakken daarop af en vlogen de stenen naar ons toe. Heb je dat ook weleens gehad? Stilgestaan in een trein terwijl er een stenenregen op je komt?quote:Op maandag 18 april 2005 00:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker in een stilstaande trein gezeten, ik heb echter nog NOOIT de neiging gehad daarom maar een miljoenenschade te veroorzaken. Ik gok dat de directe aanleiding is, dat die lui zonder hersenen zijn geboren..
Hehe, dus jij gooit even alle supporters tussen de 14 en de 35. (Veruit de grootste groep. 70 %, me dunkt.), op één linkse hoop? Dream on.quote:Op maandag 18 april 2005 08:58 schreef adekr het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat dit onhaalbaar is want er zullen wel een aantal linkse rakkers beginnen over leeftijdsdiscriminatie.
Dat zou een behoorlijke kortzichtige oplossing zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 09:13 schreef SCH het volgende:
Niks aan te doen. Uitpubliek bij risicowedstrijden zal nu verboden worden. En terecht.
Het is ook geen oplossing maar een noodzakelijke maatregel.quote:Op maandag 18 april 2005 09:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou een behoorlijke kortzichtige oplossing zijn.
Dan weer je inderdaad een gedeelte uit het stadion, maar in het stadion liggen de problemen niet.quote:Op maandag 18 april 2005 09:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook geen oplossing maar een noodzakelijke maatregel.
Waarom is het zo kortzichtig?
En wat is je alternatief?quote:Op maandag 18 april 2005 09:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat verbieden van uit-supporters bij risico wedstrijden is leuk bedacht, maar gaat natuurlijk voor geen meter werken. De harde kern gaat toch wel, zo zorg je er alleen voor de de petten thuis blijven, en dat er totaal geen zicht is op waar de uit-supporters zich bevinden... en dan is de kans op rotzooi alleen maar groter...
Bovendien gaat er dan gesjoemeld worden of iets nou een risico is of niet.. Elke club (nou ja blijna elke) wil natuurlijk haar supporters meenemen naar uitwedstrijden.
Feit is dat de club kan zeggen dat hun stewards niet bevoegd zijn mensen op te pakken, de politie niet alle mensen oppakt, de regering maar niet met die voetbalwet komt en daardoor iedereen naar elkaar kan lopen wijzen.quote:Op maandag 18 april 2005 09:24 schreef SCH het volgende:
Ja Stpan, laten we lekker de politie en de clubs de schuld gaan geven.
Kom op zeg, als het zo simpel was dan was het allang opgelost.
Dat ben ik op zich wel met je eens allemaal maar het kernpunt is dat als je helemaal terug gaat naar de basis jij de verantwoordelijkheid bij de clubs legt volgens mij. Ik leg die bij de supporters neer. En dat de goeden dan onder de kwaden lijden, dat is een eeuwenoud principe. Blijkbaar zijn supporters ook niet met elkaar in staat om de vandalen te weren.quote:Op maandag 18 april 2005 09:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
Feit is dat de club kan zeggen dat hun stewards niet bevoegd zijn mensen op te pakken, de politie niet alle mensen oppakt, de regering maar niet met die voetbalwet komt en daardoor iedereen naar elkaar kan lopen wijzen.
Niets zo simpel als maar blijven wijzen op die schandalige hooligans, die kleine groep he? Nou, als het zo'n kleine groep schandalige hooligans is zoals de clubs met man en macht beweren, waarom zit zo'n klein groepje dan niet morgen achter slot en grendel?
Daarna voor 10 jaar meldingsplicht tijdens alle uit en thuiswedstrijden van hun club, probleem opgelost.
Niks...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |