ze heeft geen vriendquote:Op zondag 17 april 2005 23:36 schreef Pharell het volgende:
ze heeft dus een vriend? hoe zou jij je voelen als jou vriendin ging daten met een ander?
ik denk dat ze niet weet wat ze wil en zo minmogelijk reageert omdat haar vriendje overal achter kan komen...
miss is ze op zoek naar een pleziertje.... je weet t niet...
haha idd te snel gelezen.... maar ze stond een ander te versieren?quote:
quote:Eerst herkende ik haar niet want ze zag er echt goed uit die avond
Lees eens wat beter.. Staat niks over dat ik haar via msn heb leren kennen gastquote:
Maar wel dat je haar mee uit eten hebt gevraagd via msn... Ik zou het ook wel weten danquote:Op maandag 18 april 2005 00:38 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Lees eens wat beter.. Staat niks over dat ik haar via msn heb leren kennen gast
Jep, Losbol, chaoot, populair bij de jongens, spontaan, sociaal, maar er zijn niet veel jongens die haar emeel EN telefoonnummer hebben... Die heb IK dus wel. Oh ja nog iets wat ze ook wel eens doet is mijn mobiel checken of ik geen sms van andere vrouwen heb. Dus alleen sneaky smsjes van vrouwen lezen in mijn telefoon?? ook al zoietsquote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Pharell het volgende:
[..]
haha idd te snel gelezen.... maar ze stond een ander te versieren?
hoe komt zij op je over? als een losbol?
dus miss toch een pleziertje?
Ff ter verduidelijking deze quote uit mijn verhaal:quote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef miss_c het volgende:
[..]
Maar wel dat je haar mee uit eten hebt gevraagd via msn... Ik zou het ook wel weten dan
Ja... MAAR.... Je hebt haar mee uitgevraagd OVER DE MSN.... leer ervanquote:Op maandag 18 april 2005 00:44 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Ff ter verduidelijking deze quote uit mijn verhaal:
"De manier waarop ik haar leerde kennen was eigenlijk zo: het was een meisje dat ik via via kende en altijd hoi zei, zonder dat ik haar echt kende, maar ja ik zei maar hoi terug, ze zag er leuk uit dus is nooit mis"
Ik zie haar gemiddeld minder dan 1x in de week, en ik had haar nummer toen nog niet, dus hoe moet ik het anders vragen?quote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef miss_c het volgende:
[..]
Maar wel dat je haar mee uit eten hebt gevraagd via msn... Ik zou het ook wel weten dan
En daar zeg je niets van... Zal lekker worden dat ze in je telefoon gaat zitten lezen... Zoals ik al eerder op een ander topic heb gereageerd... Zij staat duidelijk boven jou...quote:Op maandag 18 april 2005 00:42 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Jep, Losbol, chaoot, populair bij de jongens, spontaan, sociaal, maar er zijn niet veel jongens die haar emeel EN telefoonnummer hebben... Die heb IK dus wel. Oh ja nog iets wat ze ook wel eens doet is mijn mobiel checken of ik geen sms van andere vrouwen heb. Dus alleen sneaky smsjes van vrouwen lezen in mijn telefoon?? ook al zoiets
Niet over de MSN in ieder geval.. met rooksignalen, serenade onder het balkon..quote:Op maandag 18 april 2005 00:46 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Ik zie haar gemiddeld minder dan 1x in de week, en ik had haar nummer toen nog niet, dus hoe moet ik het anders vragen?
Rust daar een taboe op of zo?quote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ja... MAAR.... Je hebt haar mee uitgevraagd OVER DE MSN.... leer ervan
Kon niet, wist niet waar ze woonde. Vind over msn niet eens zo raar, maar het was ook niet dat het was van laten we uit eten gaan maar zo van: zij ging deze week niet naar de kroeg, en vond het jammer dat ik haar dan de hele week niet zag, toen zei zij van ahh laten we dan samen gaan koken of zo, ik zei: ik heb beter idee, gratis dinerbonnen! dus uit eten. En dat via de MSN, ain't that a shamequote:Op maandag 18 april 2005 00:48 schreef miss_c het volgende:
[..]
Niet over de MSN in ieder geval.. met rooksignalen, serenade onder het balkon..
Ok dus ik kan de hoop nu al opgeven want de eerste date is tot stand gekomen via msn?quote:Op maandag 18 april 2005 00:52 schreef miss_c het volgende:
Als je iemand serieus wilt leren kennen en haar voor de eerste keer mee uit wilt nemen en er toekomst in ziet, dan nee Niet over de MSN... 2e 3e enz maakt niet uit...
Als je het als tussendoortje/neukertje ziet, geen probleem over de msn
Vrouwen...... je kan beter kippen houwen
Nou respectvol, als je elkaar beiden ziet als tussendoortje is er ook respect...quote:Op maandag 18 april 2005 00:56 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Ok dus ik kan de hoop nu al opgeven want de eerste date is tot stand gekomen via msn?![]()
En in tegenstelling tot anderen ga ik wel iets respectvoller om met vrouwen dan ze als tussendoortje/neukertje te zien... vooral in dit geval
Ja, maar mannen willen die uitgebreide gebruiksaanwijzing toch niet lezen als er geen plaatjes in staan....quote:Op maandag 18 april 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
ach ik zeg altijd maar, vrouwen zijn de mooiste uitvinding ooit, ze zijn alleen vergeten de gebruiksaanwijzing mee te sturen
vorige week maandag, maar waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 18 april 2005 01:09 schreef miss_c het volgende:
[..]
Nou respectvol, als je elkaar beiden ziet als tussendoortje is er ook respect...
Maar goed... hoe lang geleden was die date nou?
omdat ze nog nite gereageerd heeft... ik dacht als het nou vrijdag was, moet je niet zeiken...quote:Op maandag 18 april 2005 01:19 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
vorige week maandag, maar waarom wil je dat weten?
Zij staat boven mij in de zin dat ik een weerloos schepseltje ben? Uhum sorry hoor maar daar kan jij niet over oordelen, en bovendien ik laat me door niemand ondersneeuwen, ook al speelt diegene met mijn gevoelens. Ik kan er wel iets van zeggen maar als ik aangeschoten ben en zij pakt mijn telefoon denk ik oww ze gaat zichzelf bellen voor mijn nummer (dat denk ik in ieder geval als ik tipsy ben, nuchter teruglezend denk ik eig wtf denk ik vaag als ik tipsy ben, maar dat terzijde) . En ik zie dan dat ze een sms in mijn inbox van een andere meid leest (waar ik puur zakelijk mee omga).quote:Op maandag 18 april 2005 00:47 schreef miss_c het volgende:
[..]
En daar zeg je niets van... Zal lekker worden dat ze in je telefoon gaat zitten lezen... Zoals ik al eerder op een ander topic heb gereageerd... Zij staat duidelijk boven jou...
En hoe weet je dat niet veel jongens haar email of tel hebben? Vrouwen kunnen heel goed liegen...
ja, maar dat had je er niet bij gezegd he, kerel....quote:Op maandag 18 april 2005 01:27 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Zij staat boven mij in de zin dat ik een weerloos schepseltje ben? Uhum sorry hoor maar daar kan jij niet over oordelen, en bovendien ik laat me door niemand ondersneeuwen, ook al speelt diegene met mijn gevoelens. Ik kan er wel iets van zeggen maar als ik aangeschoten ben en zij pakt mijn telefoon denk ik oww ze gaat zichzelf bellen voor mijn nummer (dat denk ik in ieder geval als ik tipsy ben, nuchter teruglezend denk ik eig wtf denk ik vaag als ik tipsy ben, maar dat terzijde) . En ik zie dan dat ze een sms in mijn inbox van een andere meid leest (waar ik puur zakelijk mee omga).
Dan is het al te laat natuurlijk. Op dat moment wist ik ff niet wat te doen, behalve dan: Geef terug jij, stiekum smsjes lezen he![]()
Gemeen, vreemd, achterbaks, vermoeiend, niet eerlijk....quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 01:12 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ja, maar mannen willen die uitgebreide gebruiksaanwijzing toch niet lezen als er geen plaatjes in staan....
het is dat ze borsten hebben...quote:Op maandag 18 april 2005 01:29 schreef miss_c het volgende:
[..]
Gemeen, vreemd, achterbaks, vermoeiend, niet eerlijk....
Sorryyy ik moest het verhaal wat inkorten anders kan ik elk detail wel noemen. Zijn nog wel meer details waar over te discussieren valt.quote:Op maandag 18 april 2005 01:28 schreef miss_c het volgende:
[..]
ja, maar dat had je er niet bij gezegd he, kerel....
nee, maar je zei het zo normaal en op een leuke manier, dat ik denk: Die is niet wijsquote:Op maandag 18 april 2005 01:31 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Sorryyy ik moest het verhaal wat inkorten anders kan ik elk detail wel noemen. Zijn nog wel meer details waar over te discussieren valt.
Wacht ff ik snap de samenhang hier niet tussen iets op een normale en leuke manier zeggen en dan concluderen dat diegene niet wijs isquote:Op maandag 18 april 2005 01:32 schreef miss_c het volgende:
[..]
nee, maar je zei het zo normaal en op een leuke manier, dat ik denk: Die is niet wijs
jij snapt de hele samenhang nietquote:Op maandag 18 april 2005 01:34 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wacht ff ik snap de samenhang hier niet tussen iets op een normale en leuke manier zeggen en dan concluderen dat diegene niet wijs isHet kan ook aan mij liggen hoor, tis al laat
![]()
frustraties alom....quote:Op maandag 18 april 2005 06:30 schreef HopelesslyForever het volgende:
Kankerwijven zijn het allemaal, weten niet wat ze willen (generalisatie ok ok) en spelen met je ... als je het toelaat ben je de lul. Gewoon keihard zijn en de klootzak uithangen, met respect kom je nergens. Leer het nou maar zo snel mogelijk dat bespaard je een hoop gezeik.
En ja msn sux, ook geleerd op de harde way.
A man can be perfectly happy with any woman as long as he does not love her ...
Love is the delusion that one woman differs from another...
En ja dames ik weet het ergens ver weg gestopt is er een 0.2% vrouwen die zo niet zijn ...
Vrouwen denken precies dat ze het recht hebben om zo met ons omtegaan, daarmee dat je ze moet vóórzijn
Jij moet degene zijn die harten breekt, niet het meisje dat je enkel ziet als een tijdsverdrijf ...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |