klinkt mooi !quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef SingleCoil het volgende:
liedje gemaakt: http://home.wanadoo.nl/rjong999/NoSpeaker.mp3 ...!
Oei, klinkt wel erg StairwayToHeaven'ig zeg...quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef SingleCoil het volgende:
Ja ik ben even druk schaap. Ik moet vanavond optreden en we hebben nog wat last-minute-changes...
liedje gemaakt: http://home.wanadoo.nl/rjong999/NoSpeaker.mp3 ...!
dat kan niet Alicey ! Is Haus er wel om topics als deze stickey te maken ?quote:Op maandag 18 april 2005 13:52 schreef Alicey het volgende:
Wacht maar tot morgen schaap, dan ben ik de hele dag weg.
Weet ik eigenlijk niet, maar ik heb niet gehoord dat Haus afwezig is morgen.quote:Op maandag 18 april 2005 13:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat kan niet Alicey ! Is Haus er wel om topics als deze stickey te maken ?
...neuh...! Zeg ! 1989 Ibanez Jem 77 FP !quote:Op maandag 18 april 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Oei, klinkt wel erg StairwayToHeaven'ig zeg...![]()
(Les Paul?)
Zoja => Keten !quote:Op maandag 18 april 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik heb niet gehoord dat Haus afwezig is morgen.
Ah. Ik ben geen Ibanez'er.quote:Op maandag 18 april 2005 14:06 schreef SingleCoil het volgende:
...neuh...! Zeg ! 1989 Ibanez Jem 77 FP !
Ok, daar moet je van houden. De tech snufjes zijn wel erg geilquote:Wat foto's:
[..]
Nou ,niet de hele dag. Maar strax ga ik weer een opstartdisk proberen om mn pc weer aan de praat te krijgen. Duim maar voor mequote:Op maandag 18 april 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik heb niet gehoord dat Haus afwezig is morgen.
Ik was hard aan het werk.quote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef qu63 het volgende:
Waar is Luupje heen?
Als je er maar een beetje bent, het tuig van WFL wekt al een als-de-kat-van-huis-is-dan-indruk.quote:Op maandag 18 april 2005 16:07 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ,niet de hele dag. Maar strax ga ik weer een opstartdisk proberen om mn pc weer aan de praat te krijgen. Duim maar voor me
Dat er iets van denken kun je wel aan WFL'ers overlaten, ja.quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij zijn wel vaak tegelijk weg. Straks gaan ze er iets van denken.
De vraag is alleen wàt ze ervan zullen denken en of wij dergelijke geruchten zullen ontmoedigen ja of nee.quote:Op maandag 18 april 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
Dat er iets van denken kun je wel aan WFL'ers overlaten, ja.
De eerste logische stap is achterhalen wat ze er nu precies van denken.quote:Op maandag 18 april 2005 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De vraag is alleen wàt ze ervan zullen denken en of wij dergelijke geruchten zullen ontmoedigen ja of nee.
Hen kennende zal het wel weer iets fraais zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
De eerste logische stap is achterhalen wat ze er nu precies van denken.
Ik vrees het ergste, daar niemand zijn mond durft open te doen.quote:Op maandag 18 april 2005 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hen kennende zal het wel weer iets fraais zijn.![]()
Het lijkt erop dat we weer eens het rijk alleen hebben ja. Misschien kunnen we ook een privé-LFC alleen voor ons tweetjes opstarten.quote:Op maandag 18 april 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
Ik vrees het ergste, daar niemand zijn mond durft open te doen.
En dan die saampjes zeker eerder vol krijgen dan de rest van WFL de andere LFC?quote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat we weer eens het rijk alleen hebben ja. Misschien kunnen we ook een privé-LFC alleen voor ons tweetjes opstarten.![]()
Die kans zit er dik in ja.quote:Op maandag 18 april 2005 16:59 schreef Alicey het volgende:
En dan die saampjes zeker eerder vol krijgen dan de rest van WFL de andere LFC?
Condooms? Waar heb je die nog voor nodig?quote:Op maandag 18 april 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wisten jullie dat de Lidl zelfs condooms verkoopt? 12 stuks voor slechts ¤ 2,99, en je kunt nog kiezen ook: sensitive, smaakjes...
Ik ben altijd in de buurt... op de gekste momenten, de raarste plaatsen!quote:Op maandag 18 april 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt erop dat we weer eens het rijk alleen hebben ja. Misschien kunnen we ook een privé-LFC alleen voor ons tweetjes opstarten.![]()
Ik heb dan ook de 'sensitive'-variant aangeschaft. Ik heb ze wel eens gehad, die met die smaakjes, maar het zijn van die foute fruitsnoepjessmaakjes. En ik vraag me af waarom ze vonden dat pepermunt ook wel een goed idee was. Ik kreeg er nogal een kouwe ... van.quote:Op maandag 18 april 2005 17:01 schreef Doffy het volgende:
Serieus, dat met die smaakjes heb ik nooit zo begrepen. Seks is seks, geen groenten- en fruitwinkel. Volgens mij dan. Maar misschien ben ik saai en ouderwets
Ik niet. Ik ben niet 'sensitive'quote:Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dan ook de 'sensitive'-variant aangeschaft.
Iew, dat lijkt me inderdaad niks. Ik vind shampoo met pepermunt erin al vervelendquote:Ik heb ze wel eens gehad, die met die smaakjes, maar het zijn van die foute fruitsnoepjessmaakjes. En ik vraag me af waarom ze vonden dat pepermunt ook wel een goed idee vonden. Ik kreeg er nogal een kouwe ... van.
Ja, daar krijg je van die kouwe haren van.quote:Op maandag 18 april 2005 17:05 schreef Doffy het volgende:
Iew, dat lijkt me inderdaad niks. Ik vind shampoo met pepermunt erin al vervelend![]()
Zoiets ja...quote:Op maandag 18 april 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, daar krijg je van die kouwe haren van.
quote:Op maandag 18 april 2005 17:10 schreef Doffy het volgende:
Zoiets ja...
op sommige plaatsen wel ja...![]()
waar?quote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is iemand in een ander topic 'een verwoest liefhebster van latex kleding'.
Het ging om de taalfout.quote:
Ja sorry ik vandaag even geen tijd om aan post-krikken te doenquote:Op maandag 18 april 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het hier stilletjes zeg...
Mag ik ook voor wat eten zorgen?quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt het echt niet maken om 'm steeds maar te smeren!![]()
![]()
Dat is met de meeste spelletjes.quote:Op maandag 18 april 2005 18:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil echt een keer meedoen aan dat spelletje That's the Question. Gewoon tè makkelijk. Maar waarschijnlijk mag je alleen meedoen als je IQ onder de 80 ligt.Of alleen als je christen bent, want het is van de EO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |