Ja sorry ik vandaag even geen tijd om aan post-krikken te doenquote:Op maandag 18 april 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het hier stilletjes zeg...
Mag ik ook voor wat eten zorgen?quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt het echt niet maken om 'm steeds maar te smeren!![]()
![]()
Dat is met de meeste spelletjes.quote:Op maandag 18 april 2005 18:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil echt een keer meedoen aan dat spelletje That's the Question. Gewoon tè makkelijk. Maar waarschijnlijk mag je alleen meedoen als je IQ onder de 80 ligt.Of alleen als je christen bent, want het is van de EO.
Twee voor Twaalf, Per Seconde Wijzer... Mijn vader en ik willen ons opgeven voor Twee voor Twaalf. Momenteel hebben ze een inschrijvingsstop, maar zodra het weer kan, geef ik ons op.quote:
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet zo lekker, voedzaam en gezond als zelf klaargemaakt.quote:Op maandag 18 april 2005 18:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn vind dat wat overdreven. Je kunt het toch gewoon bestellen?
Dat zijn inderdaad wel iets intelligentere spelletjes.. Laat maar weten als je bent ingeschreven.quote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Twee voor Twaalf, Per Seconde Wijzer... Mijn vader en ik willen ons opgeven voor Twee voor Twaalf. Momenteel hebben ze een inschrijvingsstop, maar zodra het weer kan, geef ik ons op.
Dat doe ik, dan kan heel Fok meegenieten (en dan maar hopen dat het geen blamage wordtquote:Op maandag 18 april 2005 18:29 schreef Alicey het volgende:
Dat zijn inderdaad wel iets intelligentere spelletjes.. Laat maar weten als je bent ingeschreven.
Sowieso proberen koel te blijven en je niet laten opfokken. Da's iets wat volgens mij ook bij veel mensen voor soms wat dommige antwoorden zorgt.quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat doe ik, dan kan heel Fok meegenieten (en dan maar hopen dat het geen blamage wordt).
Mijn papa en ik zijn allebei best wel koelbloedig in dat soort situaties.quote:Op maandag 18 april 2005 18:33 schreef Alicey het volgende:
Sowieso proberen koel te blijven en je niet laten opfokken. Da's iets wat volgens mij ook bij veel mensen voor soms wat dommige antwoorden zorgt.
Dat scheelt alweer. Ik heb er zelf meestal als het er op aankomt ook niet zulke problemen mee (Van te voren vaak weer wel echterquote:Op maandag 18 april 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn papa en ik zijn allebei best wel koelbloedig in dat soort situaties.
WFL heeft bijna n halfuur stilgelegen!quote:
Moet ik het dan echt in mijn eentje klaren?quote:Op maandag 18 april 2005 20:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
WFL heeft bijna n halfuur stilgelegen!
Mja... ik was er wel maar had niks meer te posten.quote:Op maandag 18 april 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik het dan echt in mijn eentje klaren?![]()
Ik post, dus ik ben.quote:Op maandag 18 april 2005 20:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja... ik was er wel maar had niks meer te posten.
Het is daarom dat ik zoveel post. Ik ben bang dat ik anders ophoud met bestaan.quote:Op maandag 18 april 2005 20:10 schreef Alicey het volgende:
Ik post, dus ik ben.
Ik vraag me af of je wel kunt stellen dat je er bent wanneer je niets post. Het resultaat is immers hetzelfde als was je er niet geweest..
Inderdaad, stelletje plichtsverzuimers.quote:Op maandag 18 april 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar zijn alle andere slowchatters...?
Zomaar ophouden te bestaan lijkt mij zo onwerkelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 20:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is daarom dat ik zoveel post. Ik ben bang dat ik anders ophoud met bestaan.
En vooral ook saai. Ik bedoel, wat moet je dan?quote:Op maandag 18 april 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Zomaar ophouden te bestaan lijkt mij zo onwerkelijk.
Laten we zeggen dat ik achter de pc zat, af en toe het forum checkte, maar niet postte.quote:Op maandag 18 april 2005 20:10 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of je wel kunt stellen dat je er bent wanneer je niets post. Het resultaat is immers hetzelfde als was je er niet geweest..
Dat is nou een goede vraag. Wat doe je als je niet bestaat? Er zijn zoveel andere dingen die je kunt doen, maar waarom lijkt alles saai?quote:Op maandag 18 april 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En vooral ook saai. Ik bedoel, wat moet je dan?
Ik vind het al vrij lastig om me voor te stellen hoe het is om niet te bestaan, laat staan dat ik kan bedenken wat ik in zo'n geval zou doen. Ik zal het helaas nooit weten.quote:Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
Dat is nou een goede vraag. Wat doe je als je niet bestaat? Er zijn zoveel andere dingen die je kunt doen, maar waarom lijkt alles saai?
Niet bestaan is dus vooral stil.quote:Op maandag 18 april 2005 20:33 schreef Maethor het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik achter de pc zat, af en toe het forum checkte, maar niet postte.
Je zou eigenlijk eens moeten berederen hoe een atheistische god zijn dag doorkomt.quote:Op maandag 18 april 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het al vrij lastig om me voor te stellen hoe het is om niet te bestaan, laat staan dat ik kan bedenken wat ik in zo'n geval zou doen. Ik zal het helaas nooit weten.
Hadden we laatst niet vastgesteld dat god per definitie atheïst is?quote:Op maandag 18 april 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
Je zou eigenlijk eens moeten berederen hoe een atheistische god zijn dag doorkomt.
Ik bedoel niet een god die atheistisch is. Ik bedoel de god zoals atheisten die zien.quote:Op maandag 18 april 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hadden we laatst niet vastgesteld dat god per definitie atheïst is?
Wil je me soms in een gesticht hebben? Dat is net zo erg als nadenken over de oneindigheid van het heelal.quote:Op maandag 18 april 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoel niet een god die atheistisch is. Ik bedoel de god zoals atheisten die zien.
Ik denk dat zo'n witte jas je best mooi zou staan!quote:Op maandag 18 april 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wil je me soms in een gesticht hebben?
Ik zei niet dat het een makkelijk onderwerp was.quote:Dat is net zo erg als nadenken over de oneindigheid van het heelal.
Ik zei je toch dat ik geen pasteltinten en geen wit draag.quote:Op maandag 18 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat zo'n witte jas je best mooi zou staan!
Zal ik vragen of ze een donkerrode variant van die jassen hebben?quote:Op maandag 18 april 2005 21:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei je toch dat ik geen pasteltinten en geen wit draag.![]()
Welk beast? Die ene op die hometrainer?quote:Op maandag 18 april 2005 21:18 schreef livEliveD het volgende:
We leven weer
Resurrection of the beast![]()
quote:
Dat vind ik cute. Tenminste, als het blaffen op commando is, of in ieder geval niet als de deurbel gaat.quote:
Ik ookquote:
Gecondoleerd...quote:Op maandag 18 april 2005 21:57 schreef Reya het volgende:
Mijn muis heeft heden avond de geest gegeven
Huisdieren gaan vaak op hun vrouwtje lijken. Die kat van mij is een egocentrisch individualistisch loeder.quote:Op maandag 18 april 2005 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Misu is natuurlijk geweldig, en zit en af kan hij al goed
Vandaag hebben we volg en blijf als commando geoefend en wendingen en aport om aandacht vast te houden. Ik vind het heel leuk, en Misu ook wel, maar het duurt te lang met te weinig actie. Hij is niet zo geduldig...dat kan hij niet van het vrouwtje hebben hoor
Maar, hoe oud is de muis geworden?quote:Op maandag 18 april 2005 21:57 schreef Reya het volgende:
Mijn muis heeft heden avond de geest gegeven
Dus je meest dierbaarste huisdier overlijdt, en je weet niet eens hoe lang het geleefd heeft?quote:Op maandag 18 april 2005 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen idee, hij was opeens niet meer levensvatbaar
quote:Op maandag 18 april 2005 22:11 schreef Haushofer het volgende:
Nou, mn bak doet het weer. Reden voor een klein feestje dus.
Ja, en er moet morgen geleerd worden. Ga niet de hele dag dat schorriemorrie corrigeren ejquote:Op maandag 18 april 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]Mooi, kun je morgen het tuig in de gaten houden!
Zeg dat nou niet te hard, nu geef je ze vrij spel!quote:Op maandag 18 april 2005 22:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, en er moet morgen geleerd worden. Ga niet de hele dag dat schorriemorrie corrigeren ej![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |