vrouwen zijn gewoon mutsen van nature denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
[mutsmode]
Door zo'n portomonnee in mijn achterzak lijkt mijn kont twee keer zo groot
[/mutsmode]
Ok, flauw, maar er zit enige waarheid in. Als je spullen in je zakken gaat stoppen als vrouw lijken de vrouwelijke rondingen anders. Je vorm is anders door de spullen die je in je zakken draagt. En deze vrouwelijke rondingen zijn juist hetgene wat ons aantrekkelijk maakt bij de mannen. Het is ons sterke lichamelijke punt en dat gaan we dus zeker niet afzwakken.
De hoeveelheid tasjes en schoenen heeft waarschijnlijk wel, zoals Alicey al zei, te maken met dat het passend moet zijn bij je outfit. En je humeur van die dag. Overigens verschilt dit sterk per vrouw. De ene heeft genoeg aan 3 paar schoenen, de ander wil er minstens 50. Afhankelijk van de smaak van de vrouw.
WTF!? ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat, maar hier heb je onderhand wel een weekendtas voor nodigquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:52 schreef danni het volgende:
[..]
dus dan heb je behalve je sleutels en je pinpas, ook nog es:
je lippenstift, plamuur, inlegkruisjes ("ja zo klein en toch handig he???"),
extra droog slipje, andere topje, schone panty's, lippenbalsem, parfum, etc etc.
Het is inderdaad wel heel extreem. Op plamuur, inlegkruisjes en heel soms parfum na heb ik doorgaans niets bij me uit het "extra lijstje". Ook zie ik andere vrouwen dat niet doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
WTF!? ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat, maar hier heb je onderhand wel een weekendtas voor nodig
Misschien omdat vrouwen van nature minder gehydrateerde lippen hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:12 schreef DionysuZ het volgende:
waarom hebben bijna alle vrouwen lippenbalsem?
Eigenlijk kun je beter vragen waarom bijna alle vrouwen lippenstift hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:12 schreef DionysuZ het volgende:
waarom hebben bijna alle vrouwen lippenbalsem?
Omdat vrouwen elkaar onzeker maken door onderling te roddelen over het uiterlijk van andere vrouwen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:22 schreef DionysuZ het volgende:
nee hoorwant dat heeft met ijdelheid te maken.
waarom zijn vrouwen zo ijdel?
Omdat je je dan gewoon veel beter in je vel voelt dan wanneer je met zo'n duffe kop en warrig haar de straat op moet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:22 schreef DionysuZ het volgende:
nee hoorwant dat heeft met ijdelheid te maken.
waarom zijn vrouwen zo ijdel?
uhm is daar 3 uur voor de spiegel en allerlei make up voor nodig?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:33 schreef Brunette het volgende:
[..]
Omdat je je dan gewoon veel beter in je vel voelt dan wanneer je met zo'n duffe kop en warrig haar de straat op moet.
Begrijp me niet verkeerd, ben zelf ook niet echt voor dat make-up gedoe (ben er zelf ook allergisch voorquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:37 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
uhm is daar 3 uur voor de spiegel en allerlei make up voor nodig?verzorgd uitzien kan ook zonder make-up en met 5 minuten voor de spiegel
check de gemiddelde man maar
Het bizarre hier is overigens dat vrouwen het eigenlijk voor elkaar doen, zoals ik al eerder aangaf. Een gemiddelde man ziet toch de details niet..quote:
is dat ooit bewezen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het bizarre hier is overigens dat vrouwen het eigenlijk voor elkaar doen
ja ok. vrij overdreven, want ik ken ook bijna geen meisjes die zoveel meenemen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
WTF!? ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat, maar hier heb je onderhand wel een weekendtas voor nodig
Ik denk dat het niet bewezen is, ik denk ook dat het moeilijk te bewijzen is. Het feit is in ieder geval wel als ik me verslaap en iets minder aandacht aan mezelf besteed dat mannen dit niet opvalt, en vrouwen wel.quote:
Ik vind vrouwen waarbij je dat plamuur overduidelijk ziet erg lelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef Brunette het volgende:
Wat ik mij afvraag is wanneer mannen een vrouw té vinden en daarmee bedoel ik wanneer ze haar overdadig opgetut/opgemaakt vinden.
Sommige mensen weten gewoon niet wat ze wel en niet kunnen aantrekken. Als je zo iemand ziet, moet je haar onmiddellijk opgeven voor Looking Good.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:22 schreef danni het volgende:
Een ander vraagje: Ik zie heel soms meisjes waarvan je ziet dat ze niet dik zijn ofzo,
maar dan dragen ze een spijkerbroek en dan hebben ze van die super-heupen.
Die heupen steken er dan echt helemaal uit van naar links en rechts.
Het lijkt dan alsof ze er nog iets onder dragen ofzo, iets van een luier meischien
Wie weet waarvoor dat is? Is toch geen modebeeld schat ik?
Misschien een te laag uitgesneden heupbroek?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:22 schreef danni het volgende:
Een ander vraagje: Ik zie heel soms meisjes waarvan je ziet dat ze niet dik zijn ofzo,
maar dan dragen ze een spijkerbroek en dan hebben ze van die super-heupen.
Die heupen steken er dan echt helemaal uit van naar links en rechts.
Het lijkt dan alsof ze er nog iets onder dragen ofzo, iets van een luier meischien
Wie weet waarvoor dat is? Is toch geen modebeeld schat ik?
Waarom vallen vrouwen eerder op Adonissen en minder op Stephen Hawkin's?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat vind ik geen bevredigend antwoord...
heb je hier cijfers bij ? misschien is het gewoon het stereotype hoertjequote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, sommige uiterlijke waarom-vragen mogen best in dit topic, hoor. Bijvoorbeeld: "Waarom valt de meerderheid van de mannen op blond?"
Blondes have more funquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, sommige uiterlijke waarom-vragen mogen best in dit topic, hoor. Bijvoorbeeld: "Waarom valt de meerderheid van de mannen op blond?"
Maar als ik mijn haar blondeer heb ik niet ineens more fun.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:34 schreef SingleCoil het volgende:
Blondes have more fun
Maar "dan ben je ook een echte.."quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar als ik mijn haar blondeer heb ik niet ineens more fun.
Nou ja, vaag. Maar het is dus 'slechts' eenderde van de mannen, dat valt me erg mee. Ik zou op donker moeten vallen. Dat is niet zo.quote:
Iemand die dit weet?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Is er een verband met lichaamsgewicht en gevoelstemperatuur?
LOL Ik ben dol op mannelijk contact.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:46 schreef Ontopic het volgende:
Aan je naam te zien zal je je waarschijnlijk hebben buitengesloten voor (mannelijk) contact, misschien doe je dit nog steeds wel.
Hm...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:52 schreef Ontopic het volgende:
Dan moet je heel snel je naam veranderen of het waren allemaal one-night stands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |