abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26341878
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
Komt mogelijk door het verassings-effect.
Nou, ik stel mezelf anders ook voor verrassingen op dat gebied soms.
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:17:02 #52
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26342165
Laat de details maar achterwege.
pi_26348724
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Waarom zijn zaken als neuspeuteren en scheten laten sociaal onaanvaard terwijl bijna iedereen zich aan beide zaken wel eens bezondigd?
Niet bedoeld als sneer, hoor, maar;

- Waarom zijn veel mensen zo slecht in het vervoegen van werkwoorden?

En, verwante vragen;

- Waarom zeggen toch zo vreselijk veel mensen ''kids'' en waarom is het zo populair om alles met Engelse woorden te larderen? Omdat iedereen het doet? Maar dan is het toch niet exclusief meer?

- Waarom heeft vrijwel niemand in de gaten dat je niet iedere uitdrukking of stijlfiguur letterlijk kunt vertalen? ''Wij herinneren hem als'', dat is Engels, niet Nederlands!

Tenslotte:

- Waarom zeggen zoveel mensen ''Ja, dat zeiden ze tegen Columbus ook!'', als bekenden hun iets ontraden?

-Waarom denken velen nog dat ''de aarde in de Middeleeuwen plat was''?
pi_26350154
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet bedoeld als sneer, hoor, maar;

- Waarom zijn veel mensen zo slecht in het vervoegen van werkwoorden?
Omdat zelfs een student Nederlands wel eens een gruwelijke taalfout maakt. Reeds verbeterd, ik schaam mij diep.
pi_26361428
Waarom worden kleine vogeltjes uit het nest gegooid als je er te dicht(?) bij bent geweest (om te kijken) en de ouders zagen dit (merel bij mij in de tuin)?
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:59:32 #56
95608 Speth
Rorschach
pi_26363129
quote:
- Waarom zeggen zoveel mensen ''Ja, dat zeiden ze tegen Columbus ook!'', als bekenden hun iets ontraden?
Waarom weten zoveel mensen nog steeds niet het verschil tussen "hun" en "hen"?
  woensdag 20 april 2005 @ 06:55:57 #57
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26366703
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:01 schreef Yosomite het volgende:
Waarom worden kleine vogeltjes uit het nest gegooid als je er te dicht(?) bij bent geweest (om te kijken) en de ouders zagen dit (merel bij mij in de tuin)?
Misschien omdat de ouders denken dat het vogeltje door naar beneden te kijken toe is aan vliegen?
pi_26366859
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:01 schreef Yosomite het volgende:
Je hebt die kleine vogels besmet met je onbeschaamde blikken.
  woensdag 20 april 2005 @ 07:41:09 #59
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26366877
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk omdat de ene schoen vaak iets beter bij de rest van de outfit past dan de andere.. Het is jammer dat schoenen zo kostbaar zijn. Tasjes zijn gewoon nodig, omdat je anders nooit genoeg mee kunt nemen.
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vraag het mij af. Als ze niet zo achterlijk duur zouden zijn, had ik waarschijnlijk ook meer dan 5 paren.
[..]

Ikzelf heb wel aan een tas genoeg, moet wel een beetje stijlvol zijn. Er geldt misschien ook een stijl-element bij voor sommige vrouwen?
Je bevestigt alleen de vraagstelling door je als een typische vrouw te gedragen . Mannen hebben doorgaans geen 5 paar schoenen en al heel zeker geen 100 paar, waarom de drang van vrouwen naar meer dan meer schoenen? . Zo ook met tasjes, waarom heeft een vrouw tasjes nodig en een man niet? Omdat vrouwen broeken kopen zonder zakken of die zo strak zitten dat je niks meer in de zakken kunt doen ?

Waarom wachten veel mensen tot het rode licht op groen springt voordat ze naar de overkant lopen of fietsen op een weg waar op dat moment niemand rijdt?

Waarom doden zwarte weduwen hun mannetjes?

Waarom hebben walvissen en dolfijnen longen ipv kieuwen?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  woensdag 20 april 2005 @ 09:07:48 #60
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26367682
quote:
Op woensdag 20 april 2005 07:41 schreef DionysuZ het volgende:

Waarom wachten veel mensen tot het rode licht op groen springt voordat ze naar de overkant lopen of fietsen op een weg waar op dat moment niemand rijdt?
In Rotterdam zijn dat er niet zo veel hoor. Velen lopen ook wel door wanneer er wel iemand rijdt op dat moment.
  woensdag 20 april 2005 @ 09:59:34 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26368469
quote:

[..]

[..]

Je bevestigt alleen de vraagstelling door je als een typische vrouw te gedragen . Mannen hebben doorgaans geen 5 paar schoenen en al heel zeker geen 100 paar, waarom de drang van vrouwen naar meer dan meer schoenen? .
Passendheid denk ik.
quote:
Zo ook met tasjes, waarom heeft een vrouw tasjes nodig en een man niet? Omdat vrouwen broeken kopen zonder zakken of die zo strak zitten dat je niks meer in de zakken kunt doen ?
Ook omdat ze misschien meer "handbagage" bij zich hebben over het algemeen. En vaak ontbreken inderdaad zakken ook, of zijn ze erg klein.
pi_26369274
quote:

Je bevestigt alleen de vraagstelling door je als een typische vrouw te gedragen . Mannen hebben doorgaans geen 5 paar schoenen en al heel zeker geen 100 paar, waarom de drang van vrouwen naar meer dan meer schoenen? . Zo ook met tasjes, waarom heeft een vrouw tasjes nodig en een man niet? Omdat vrouwen broeken kopen zonder zakken of die zo strak zitten dat je niks meer in de zakken kunt doen ?
[mutsmode]
Door zo'n portomonnee in mijn achterzak lijkt mijn kont twee keer zo groot
[/mutsmode]

Ok, flauw, maar er zit enige waarheid in. Als je spullen in je zakken gaat stoppen als vrouw lijken de vrouwelijke rondingen anders. Je vorm is anders door de spullen die je in je zakken draagt. En deze vrouwelijke rondingen zijn juist hetgene wat ons aantrekkelijk maakt bij de mannen . Het is ons sterke lichamelijke punt en dat gaan we dus zeker niet afzwakken.

De hoeveelheid tasjes en schoenen heeft waarschijnlijk wel, zoals Alicey al zei, te maken met dat het passend moet zijn bij je outfit. En je humeur van die dag. Overigens verschilt dit sterk per vrouw. De ene heeft genoeg aan 3 paar schoenen, de ander wil er minstens 50. Afhankelijk van de smaak van de vrouw.
pi_26369542
quote:
Omdat het zoogdieren zijn. Na miljoenen jaren in het water zijn ze qua vorm zowat gelijk aan bijv. een haai maar dat komt gewoon omdat dat de meest efficiente vorm is.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  woensdag 20 april 2005 @ 10:58:54 #64
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26369606
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:43 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

[mutsmode]
Door zo'n portomonnee in mijn achterzak lijkt mijn kont twee keer zo groot
[/mutsmode]
Het gevaarte wat ik heb past niet eens in een achterzak.
quote:
Ok, flauw, maar er zit enige waarheid in. Als je spullen in je zakken gaat stoppen als vrouw lijken de vrouwelijke rondingen anders. Je vorm is anders door de spullen die je in je zakken draagt. En deze vrouwelijke rondingen zijn juist hetgene wat ons aantrekkelijk maakt bij de mannen . Het is ons sterke lichamelijke punt en dat gaan we dus zeker niet afzwakken.
Speelt misschien ook nog een rol inderdaad.
quote:
De ene heeft genoeg aan 3 paar schoenen, de ander wil er minstens 50. Afhankelijk van de smaak van de vrouw.
En het budget.
pi_26372690
Ja, spullen in je zakken stoppen is echt niet mooi. Maar toch bezit ik geen 'handtasje', ik houd gewoon niet van die dingen. Heb liever een rugzak of zo'n platte schoudertas.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:10:58 #66
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26372756
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, spullen in je zakken stoppen is echt niet mooi. Maar toch bezit ik geen 'handtasje', ik houd gewoon niet van die dingen. Heb liever een rugzak of zo'n platte schoudertas.
Ik heb een handtas/schoudertas-tusseninnetje. Een tas moet ik wel als schoudertas kunnen gebruiken vind ik dan weer.
pi_26372876
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef Speth het volgende:

[..]

Waarom weten zoveel mensen nog steeds niet het verschil tussen "hun" en "hen"?
Het wordt aan hen ontraden, dus dan is hun toch ook mogelijk?
''Ik heb het boek aan hen gegeven'', of ''Ik gaf hun het boek.''
''Ik heb het aan hen ontraden'', of ''Ik heb het hun ontraden.''
Het zou mijns inziens pas fout zijn als er ''ik heb het aan hun ontraden'' stond.

http://www.onzetaal.nl/advies/hunhen.html

[ Bericht 32% gewijzigd door Johan_de_With op 20-04-2005 14:01:32 ]
pi_26373182
Waarom hebben mannen tepels..
En zij rockten en smookten en trokken op naar Jericho en luisterden metal zoveel ze wilden.
pi_26373567
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef ParadiseLost het volgende:
Omdat mannen eigenlijk gewoon gemankeerde vrouwen zijn.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:16:35 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26379570
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef ParadiseLost het volgende:
Dat heeft dezelfde reden als waarom vrouwen een penisje hebben. In de begintijd van de foetus is het geslacht nog onbepaald, pas later, na ontwikkeling van tepels en penis, wordt het geslacht definitief bepaald.
pi_26379608
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:16 schreef pfaf het volgende:
Dat heeft dezelfde reden als waarom vrouwen een penisje hebben. In de begintijd van de foetus is het geslacht nog onbepaald, pas later, na ontwikkeling van tepels en penis, wordt het geslacht definitief bepaald.
Ik heb geen piem0l.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:38:01 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26380105
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb geen piem0l.
Dat zou zeer spijtig zijn voor je genot tijdens de sexuele handeling...
pi_26380132
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:38 schreef pfaf het volgende:
Dat zou zeer spijtig zijn voor je genot tijdens de sexuele handeling...
Je kunt evengoed zeggen dat mannen een uit de kluiten gewassen klit hebben.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:41:31 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26380184
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je kunt evengoed zeggen dat mannen een uit de kluiten gewassen klit hebben.

Wat jij wilt.
pi_26380420
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:41 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
Wat jij wilt.
pi_26385464
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:15 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het wordt aan hen ontraden, dus dan is hun toch ook mogelijk?
''Ik heb het boek aan hen gegeven'', of ''Ik gaf hun het boek.''
''Ik heb het aan hen ontraden'', of ''Ik heb het hun ontraden.''
Het zou mijns inziens pas fout zijn als er ''ik heb het aan hun ontraden'' stond.

http://www.onzetaal.nl/advies/hunhen.html
Ok, touche

"hun ontraden" en "aan hen ontraden" klinkt mij echter wel vreemd in de oren, maar grammaticaal is het juist, I suppose.
pi_26406661
Waarom hebben kevers een glinsterend pantser? Zo kan je zo'n beestje als vogel al van 100 meter zien aankomen.
  donderdag 21 april 2005 @ 16:23:58 #78
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26406757
waarom hebben lieveheersbeestjes zo'n gekleurd schild met zwarte vlekken?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_26406913
Tijd geleden was er ook een topic waarom het "de tijd", "de stip", en "het tijdstip" was. Kweet het nog steeds niet.
  donderdag 21 april 2005 @ 16:37:32 #80
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26407058
de tijd, de stip, de pen
de tijdstippen!
pi_26412292
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:31 schreef Haushofer het volgende:
Tijd geleden was er ook een topic waarom het "de tijd", "de stip", en "het tijdstip" was. Kweet het nog steeds niet.
Die ga ik eens aan mijn docent woordkunde voorleggen!
pi_26412313
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef DionysuZ het volgende:
waarom hebben lieveheersbeestjes zo'n gekleurd schild met zwarte vlekken?
En vooral: wat is de significantie van het aantal stippen?
  donderdag 21 april 2005 @ 21:25:11 #83
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26414307
Hier ook maar, omdat ik toch het antwoord wil weten.

Is er een verband met lichaamsgewicht en gevoelstemperatuur?
pi_26419388
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Hier ook maar, omdat ik toch het antwoord wil weten.

Is er een verband met lichaamsgewicht en gevoelstemperatuur?
Deze moet in het grote algemene is er-topic
pi_26421133
Waarom bestaat er zoiets als liefde? Gewoon iedereen opelkaar en beuken maar is toch gunstiger voor de reproductie? Bonobo-aap-stijl.
Op vrijdag 22 april 2005 01:20 schreef Internationalist het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als liefde? Gewoon iedereen opelkaar en beuken maar is toch gunstiger voor de reproductie? Bonobo-aap-stijl.
Wie zegt dat er zoiets als liefde bestaat?
pi_26438820
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:19 schreef Fatality het volgende:
Waarom hebben kevers een glinsterend pantser? Zo kan je zo'n beestje als vogel al van 100 meter zien aankomen.
En weet je als vogel direct dat die kever niet lekker is...
En zij rockten en smookten en trokken op naar Jericho en luisterden metal zoveel ze wilden.
pi_26447170
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wie zegt dat er zoiets als liefde bestaat?
Omdat ik het als zodanig ervaar bestaat het voor mij.
  zaterdag 23 april 2005 @ 09:30:26 #89
66825 Reya
Fier Wallon
pi_26448947
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:29 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Idd
Abstracte zaken zoals 'liefde' vallen niet te belichamen, maar veel mensen ervaren wel liefde op - alhoewel op sommige vlakken soms zeer verschillend - ongeveer eenzelfde manier. Althans, er zijn gevoelens die als gemeengoed beschouwd worden. Uiteraard, er bestaat geen hard bewijs, maar dat is juist ook mooi aan dergelijke emoties en eigenlijk emoties in het algemeen. Ze zijn onvoorspelbaar en mysterieus, en daarom juist puur menselijk. Een aangezien zoveel mensen bepaalde emoties op een bepaalde - min of meer gemeenschappelijk - manier ervaren, wordt aangenomen dat deze emoties werkelijk bestaan en dat ze de mens eigen zijn.
pi_26448985
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 09:30 schreef Reya het volgende:

[..]

Idd
Abstracte zaken zoals 'liefde' vallen niet te belichamen, maar veel mensen ervaren wel liefde op - alhoewel op sommige vlakken soms zeer verschillend - ongeveer eenzelfde manier. Althans, er zijn gevoelens die als gemeengoed beschouwd worden. Uiteraard, er bestaat geen hard bewijs, maar dat is juist ook mooi aan dergelijke emoties en eigenlijk emoties in het algemeen. Ze zijn onvoorspelbaar en mysterieus, en daarom juist puur menselijk. Een aangezien zoveel mensen bepaalde emoties op een bepaalde - min of meer gemeenschappelijk - manier ervaren, wordt aangenomen dat deze emoties werkelijk bestaan en dat ze de mens eigen zijn.
Liefde kan heel reëel zijn.
De verliefdheid: de kriebeliingen in je buik, de vlinders.
Het wezenloos staren in de verte.
Het instantane "het je beter voelen", zogauw de partner in het gezichtsveld komt.
Dat zijn de uiterlijke kenmerken. In het lichaam speelt zich een verschrikkelijk proces af van allerlei reagerende chemicaliën die de meest verschrikkelijke namen hebben.
Maar daarmee wordt de liefde materieel gemaakt.
pi_26478489
Maar verliefdheid is geen liefde...
  zondag 24 april 2005 @ 21:14:30 #92
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_26483553
Om jaloezie op te wekken als een andere man met 'zijn' geliefde loopt te rommelen.
Sperma heeft ook de functie het sperma van een andere man te doden geloof ik, zelfde doel als liefde dus eigenlijk .
Ze willen elke vrouw maar door een man bevrucht zien daar in de natuur .
pi_26509297
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:29 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Daarom was de aarde in de middeleeuwen ook plat.

Waarom kan god een steen maken die hij niet op kan tillen ?

Waarom kun je een driehoek met behulp van een passer wel in tweeen maar niet in drieen delen ?

Waarom snappen mensen niet dat een dimensie maar een afspraak is ?
Mu!
pi_26509652
quote:
Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is iets cultureels lijkt het haast. Die persoon waar ik het in de SC over had was ook een Afrikaan. Bij bijvoorbeeld verjaardagen waren dus ook veel Afrikanen, en dan had je op een gegeven moment gewoon dat ze in een kring gingen staan of zitten, en het leek er haast op alsof ze hun best deden om de anderen zo goed mogelijk te overstemmen..
Ze hebben gewoon de tijd van hun leven. Al verstaat niemand ze.
(zouden ze dat doorhebben?)

hongkong-chinezen en islamieten ook. mijn god. is cultuur denk ik, niets meer niets minder.
Bij ons nederlanders komt het gewoon minder subtiel over. daarom staat het raar.
voor hun heel normaal.
pi_26509776
quote:

[..]

[..]

Waarom doden zwarte weduwen hun mannetjes?

vrouwen hebben een elgenate schoenen-fetish ofso.
vrouwen letten ook meer op schoeisel hoorde ik iemand me ooit vertellen.
ook de handen ontgaat ze niet. als een man mooie handen heeft is ie meer benaderbaar ofzo.
lelijke handen hebben ze een afkeer voor, zoiets hebben ze van "raak me niet aan"
pi_26509866
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 00:07 schreef SingleCoil het volgende:

[..]
Waarom snappen mensen niet dat een dimensie maar een afspraak is ?
films. omdat films met beelden moeten verwoorden wat er omschreven staat
zodoende.

Is een leuke vinnik Een dimensie is niets meer dan een afspraak.
Daarom kun je meerdere dimensies hebben.

Daarom kunnen er meer dimensies in de wereld tegelijk bestaan, maar weten we er
nog niet vanaf. Omdat we dachten dat we alles doorhadden (gewoon lijstje met afspraken die
we wel begrepen), en de rest zien we nog niet.
pi_26509940
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:03 schreef Maethor het volgende:
Ik vraag me altijd af wat het nut is van dat random heen-en-weer gevlieg van die beesten. Als je dan nog ergens heen vliegt... maar nee hoor.
Ze zijn instinctief constant op zoek naar (maar een paar) levensbehoeften van hun.
Mensen zijn veeeel ingewikelder, mensen hebben geleerd doelgericht te werken,
anders red je het niet ?

die beesten vliegen gewoon een kant op en als ze bv. suiker of bloed ruiken gaan ze erop af..
pi_26509970
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waarom is 'spugen op de grond' stoer?
geen idee. ik doe het niet. behalve als denk dat ik iets goors in me bek heb..
veel jongens vinden het naar om bv. langs een verse drol telopen van eenhind.
Als ze die geur al ruiken willen ze al niet meer slikken.
zodoende moet die kwijl weg.
Je hebt ook veel gasten waarbij hun lichaamsfuncties overuren maken,
veel slijmfscheiding enzo. die roggelen de hele dag door (gatver..)
pi_26509998
waarom gaan aziaten minder vaak naar de wc. dan wij nederlanders?
pi_26510019
Waarom geeft het ongeluk persé bij een 'zwarte' kat ????
Is 'zwart' mischien de kleur van een zonde (-bok) ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')