*in z'n kop stampt*quote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ik wens u goede nacht, u allemaal.
Houd u van Puck, klap dan uit alle macht,
dan slaapt ze goed, zeer goed vannacht!
*buig*
(hopelijk) klapklapklap
*klap klap klap*quote:Op woensdag 20 april 2005 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ik wens u goede nacht, u allemaal.
Houd u van Puck, klap dan uit alle macht,
dan slaapt ze goed, zeer goed vannacht!
*buig*
(hopelijk) klapklapklap
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 20 april 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
*klap klap klap*
* Mr. Ali klapt tot z'n handen er helemaal pijn van doen!
Is goed.quote:
Oh, dat zou kunnen, maar volgens mij was het em wel.quote:
Klopt er was redelijk veel media-aandacht...quote:Op woensdag 20 april 2005 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Strandactie was overigens net op het jeugdjournaal. Las ergens dat het ANP, jeugdjournaal en rtl 4 er veel belangstelling voor hadden, vandaar dat ik net even gekeken had. Hans z'n vader kwam nog even uitleggen waarom er voornamelijk linkerschoenen aanspoelen aan de Nederlandse kust en aardig wat leerlingen mochten wat zeggen.
Beetje onzinnig dat jeugdjournaal altijd, maar voor kinderen wel leuk (hence dat 'jeugd'quote:Op woensdag 20 april 2005 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Strandactie was overigens net op het jeugdjournaal. Las ergens dat het ANP, jeugdjournaal en rtl 4 er veel belangstelling voor hadden, vandaar dat ik net even gekeken had. Hans z'n vader kwam nog even uitleggen waarom er voornamelijk linkerschoenen aanspoelen aan de Nederlandse kust en aardig wat leerlingen mochten wat zeggen.
Ja die zie je zo aan komen... zou bijna denken dat er weer een potvis is aangespoeld ofzoquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef errrrr het volgende:
En ja, ik zag Robbin de Geest nog rondlopen, valt wel op die gast
Ja, ik heb jeugdjournaal ook nog even bekeken met m'n neefje en nichtje, je vader is een 'schoenen onderzoeker'quote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Beetje onzinnig dat jeugdjournaal altijd, maar voor kinderen wel leuk (hence dat 'jeugd'). Ik wist iig niks over linker / rechterschoenen ofzo, ook niet echt waar het om draait
En ja, ik zag Robbin de Geest nog rondlopen, valt wel op die gast
Ja, en nu hij er geweest is kunnen ze gelijk weer het hele strand opnieuw ophogen.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:44 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ja die zie je zo aan komen... zou bijna denken dat er weer een potvis is aangespoeld ofzo![]()
Ik lees het wel allemaal maar ik reageer niet op iederenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
Ow, en Heinz, lees jij hier alle posts van iedereen? Of pik je er zomaar een paar uit en negeer je de rest gewoon?
Ah, nouja, het zal wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik lees het wel allemaal maar ik reageer niet op iederen
En je vroeg het aan Kees, vandaar. Nee, de theorie is dat schoenen op hun kop gaan drijven (door de lichtere zool) -> door de andere vorm liggen ze anders in het water -> de linkschoenen vangen meer wind richting deze kant, de rechterschoenen meer wind richting schotland
Zoiets was het inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik lees het wel allemaal maar ik reageer niet op iederen
En je vroeg het aan Kees, vandaar. Nee, de theorie is dat schoenen op hun kop gaan drijven (door de lichtere zool) -> door de andere vorm liggen ze anders in het water -> de linkschoenen vangen meer wind richting deze kant, de rechterschoenen meer wind richting schotland
Zo, das niet mis!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:05 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de beker die we op de playbackshow hadden gewonnen... ik wacht met smart op foto's van de show zelf
quote:4/20/2005 8:32:54 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig Hoi Hans
4/20/2005 8:33:01 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif ook hoi
4/20/2005 8:33:21 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig ^^
4/20/2005 8:33:25 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig jij heet Hans
4/20/2005 8:34:00 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif wat heb je allemaal op![]()
4/20/2005 8:34:14 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig Mat en Hurn
4/20/2005 8:34:21 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif :l
4/20/2005 8:34:35 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig![]()
4/20/2005 8:35:21 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig vaseline
4/20/2005 8:37:46 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig Hans
4/20/2005 8:39:41 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig zak
4/20/2005 8:39:46 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif :l
ahum...quote:[N]iels $ 1 mei, knalfuif says: Tja hans, je was er vast al wel achter gekomen dat dat Lisanne en Iris waren
HaQDaQ | vast afwezig of bezig says: hoe komen die bij jou thuis of hoe komen die aan jou password?
[N]iels $ 1 mei, knalfuif says: uhm, ik kreeg een sms dat ik direct naar de haven moest komen
[N]iels $ 1 mei, knalfuif says: en ze moesten de foto's nog bekijken van Rene-65-party zegmaar
Ik vraag me dan af wat, iig tot 40 posts terug zie ik niets aan mij gevraagd worden door jou. Alleen suggesties voor films (maar dat weet je al) & uitleg (heb ik net gegeven). Of ben ik nou blind?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ah, nouja, het zal wel.
Maar ik vroeg het in het algemeen, Ruben had het ook gehoord meen ik.
Maar ik heb ondertussen al twee keer iets aan jou gevraagd, en nog steeds geen antwoord gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |