Same here, maar ik kreeg ook m'n verzekeringsplaatje, dus ik mag tot mei volgend jaar weer scheurenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Krijg ik net een brief van het Ministerie van Defensie; onderwerp: Dienstplicht.
Ik schrok me fackin rot, maar het is niets, gelukkig.
Net even gelezen, en ik vind het idd wel bijzonder laag van hem.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=4005
Mijn dappere collega Engessa heeft een column geschreven, onderwerp: Mijn column.
Ja, ik kan m'n gezicht de komende tijd blijkbaar beter niet meer laten zien in de omgeving van MMORPG gamers..
Downloaden.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Gisteren House of Flying Daggers gezien in de bioscoop. Echt een mooie film, visueel heel goed gefilmd en ook erg spectaculair. Film is overigens van Chinees origine, kan em iedereen aanraden.
Er zaten trouwens gisteren welgeteld zes mensen, waaronder Jort en nog iemand uit 6v. Vanvaond draait ie voor de laatste keer.
dacht ik ook, maar Marius woont wel in den helder.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Downloaden.
En dat zullen misschien Jort en Marius geweest zijn? Die zijn namelijk eigenlijk altijd samen, als ik ze zie iig wel althans.
Schrijf een betoogje voor hemquote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:
Net even gelezen, en ik vind het idd wel bijzonder laag van hem.W En ook constant terugkomen op dat sociale aspect.
I know, maar als ik in Den Helder woonde zou ik zo vaak mogelijk proberen of ik hier kon blijven maffen. Scheelt je een hoop gezeik.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar Marius woont wel in den helder.
Inderdaad. Het was dus ook niet Marius, maar iemand met vrij lang zwart haar, niet Janco overigens.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar Marius woont wel in den helder.
quote:Your score: 492 keys per minute ~ 98 words per minute
Language/mode: du
Ranking: Very fast.
Comparison: 2% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 98% have a lower or equal result.
You typed: Bij de krachtige flits van vorig jaar moet het hele steroppervlak in stukken zijn gebroken. Microsoft had een aandeel van slechts 26 procent, ondanks jarenlange concurrentie met nauwelijkks legale middelen; zoals contracten voor Windows waarin bedrijven verboden werd iets anders dan een webserver van Microsoft te gebruiken. Maar de zo belangrijke handen zijn veel eenvoudiger dan de onze. Bij de krachtige flits van vorig jaar moet het hele steroppervlak in stukken zijn gebroken. Ligt het niet meer voor de hand om te investeren in zelfstandige robots? Daaruit bleek onder andere dat het afkraken van Open Source averechts werkt (voor Microsoft), maar dat bedrijven wel gevoelig zijn voor bedreiging met rechtszaken vanwege mogelijke inbreuk op een patent door gebruik van Open Source-software. Opgetuigde muisklik-omgevingen zoals KDE en Gnome slagen daar heel aardig in, en OpenOffice is sinds vorig jaar een effectieve dubbelganger van Microsoft Office. Het is tijd voor een volgende versi
Mistakes: nauwelijkks(nauwelijks)
28e in de all-time highscores van Dutch sentences.quote:28 NoffeL 492 2005-04-20
Mijn reactie die ik daar gepost had zegt al wel genoeg denk ik.quote:
Jezus, aso!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
28e in de all-time highscores van Dutch sentences.
Was het niet een meisje.. of had 'hij' een bruine huidskleur en heet hij Hendrik?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was dus ook niet Marius, maar iemand met vrij lang zwart haar, niet Janco overigens.
Nee, geen meisje, dat laatste zou goed kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Was het niet een meisje.. of had 'hij' een bruine huidskleur en heet hij Hendrik?
grr, traag...quote:Your score: 428 keys per minute ~ 85 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 6% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 94% have a lower or equal result.
You typed: Je kunt dat opvatten als een computer waar jij beter mee kunt werken. Waarschijnlijk zouden ze hun werk ook veiliger doen dan robots die voortdurend een menselijke piloot moeten bezighouden. De accu van de P2 houdt hetslechts vijftien minuten vol. Details (dat wil zeggen de navigatie, verreweg het meeste vliegwerk en vaak ook de landing) worden aan het eigen brein van de machine overgelaten. CME's behoren tot de hebigste zons-uitbarstingen. DAt we niets meer aan. Daar werd heel aardig voor betaald, en zonder het Open Source-project had ik die podracht niet gekregen. Een vooruitziende blik misschien, maar genuanceerd? Vliegtuig zonder piloot. Daarbij komt het snel groeiende aandeel van software embedded in microcontrollers; chips die je in bijna alles vindt, van automotoren tot wasmachines, mobieltjes en horloges. In Italie moeten de ambtenaren van Florence voorzover mogeli
Mistakes: hebigste(hevigste), DAt(Doen), podracht(opdracht)
Zit Hendrik nog in 6v? Of hebben we het over een andere?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Was het niet een meisje.. of had 'hij' een bruine huidskleur en heet hij Hendrik?
Nee, die zit niet meer in 6Vquote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zit Hendrik nog in 6v? Of hebben we het over een andere?
Leek me al wat vreemd idd, maar quote van Kees:quote:
Dat deed me doen denken dat als het Hendrik was, hij nog in 6v zou zitten.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Gisteren House of Flying Daggers gezien in de bioscoop. Echt een mooie film, visueel heel goed gefilmd en ook erg spectaculair. Film is overigens van Chinees origine, kan em iedereen aanraden.
Er zaten trouwens gisteren welgeteld zes mensen, waaronder Jort en nog iemand uit 6v. Vanvaond draait ie voor de laatste keer.
Maar wel leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |