Is goed.quote:
Oh, dat zou kunnen, maar volgens mij was het em wel.quote:
Klopt er was redelijk veel media-aandacht...quote:Op woensdag 20 april 2005 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Strandactie was overigens net op het jeugdjournaal. Las ergens dat het ANP, jeugdjournaal en rtl 4 er veel belangstelling voor hadden, vandaar dat ik net even gekeken had. Hans z'n vader kwam nog even uitleggen waarom er voornamelijk linkerschoenen aanspoelen aan de Nederlandse kust en aardig wat leerlingen mochten wat zeggen.
Beetje onzinnig dat jeugdjournaal altijd, maar voor kinderen wel leuk (hence dat 'jeugd'quote:Op woensdag 20 april 2005 19:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Strandactie was overigens net op het jeugdjournaal. Las ergens dat het ANP, jeugdjournaal en rtl 4 er veel belangstelling voor hadden, vandaar dat ik net even gekeken had. Hans z'n vader kwam nog even uitleggen waarom er voornamelijk linkerschoenen aanspoelen aan de Nederlandse kust en aardig wat leerlingen mochten wat zeggen.
Ja die zie je zo aan komen... zou bijna denken dat er weer een potvis is aangespoeld ofzoquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef errrrr het volgende:
En ja, ik zag Robbin de Geest nog rondlopen, valt wel op die gast
Ja, ik heb jeugdjournaal ook nog even bekeken met m'n neefje en nichtje, je vader is een 'schoenen onderzoeker'quote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Beetje onzinnig dat jeugdjournaal altijd, maar voor kinderen wel leuk (hence dat 'jeugd'). Ik wist iig niks over linker / rechterschoenen ofzo, ook niet echt waar het om draait
En ja, ik zag Robbin de Geest nog rondlopen, valt wel op die gast
Ja, en nu hij er geweest is kunnen ze gelijk weer het hele strand opnieuw ophogen.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:44 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ja die zie je zo aan komen... zou bijna denken dat er weer een potvis is aangespoeld ofzo![]()
Ik lees het wel allemaal maar ik reageer niet op iederenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:48 schreef MrAli het volgende:
Ow, en Heinz, lees jij hier alle posts van iedereen? Of pik je er zomaar een paar uit en negeer je de rest gewoon?
Ah, nouja, het zal wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik lees het wel allemaal maar ik reageer niet op iederen
En je vroeg het aan Kees, vandaar. Nee, de theorie is dat schoenen op hun kop gaan drijven (door de lichtere zool) -> door de andere vorm liggen ze anders in het water -> de linkschoenen vangen meer wind richting deze kant, de rechterschoenen meer wind richting schotland
Zoiets was het inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:07 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik lees het wel allemaal maar ik reageer niet op iederen
En je vroeg het aan Kees, vandaar. Nee, de theorie is dat schoenen op hun kop gaan drijven (door de lichtere zool) -> door de andere vorm liggen ze anders in het water -> de linkschoenen vangen meer wind richting deze kant, de rechterschoenen meer wind richting schotland
Zo, das niet mis!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:05 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de beker die we op de playbackshow hadden gewonnen... ik wacht met smart op foto's van de show zelf
quote:4/20/2005 8:32:54 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig Hoi Hans
4/20/2005 8:33:01 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif ook hoi
4/20/2005 8:33:21 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig ^^
4/20/2005 8:33:25 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig jij heet Hans
4/20/2005 8:34:00 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif wat heb je allemaal op![]()
4/20/2005 8:34:14 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig Mat en Hurn
4/20/2005 8:34:21 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif :l
4/20/2005 8:34:35 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig![]()
4/20/2005 8:35:21 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig vaseline
4/20/2005 8:37:46 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig Hans
4/20/2005 8:39:41 PM [N]iels $ 1 mei, knalfuif HaQDaQ | vast afwezig of bezig zak
4/20/2005 8:39:46 PM HaQDaQ | vast afwezig of bezig [N]iels $ 1 mei, knalfuif :l
ahum...quote:[N]iels $ 1 mei, knalfuif says: Tja hans, je was er vast al wel achter gekomen dat dat Lisanne en Iris waren
HaQDaQ | vast afwezig of bezig says: hoe komen die bij jou thuis of hoe komen die aan jou password?
[N]iels $ 1 mei, knalfuif says: uhm, ik kreeg een sms dat ik direct naar de haven moest komen
[N]iels $ 1 mei, knalfuif says: en ze moesten de foto's nog bekijken van Rene-65-party zegmaar
Ik vraag me dan af wat, iig tot 40 posts terug zie ik niets aan mij gevraagd worden door jou. Alleen suggesties voor films (maar dat weet je al) & uitleg (heb ik net gegeven). Of ben ik nou blind?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ah, nouja, het zal wel.
Maar ik vroeg het in het algemeen, Ruben had het ook gehoord meen ik.
Maar ik heb ondertussen al twee keer iets aan jou gevraagd, en nog steeds geen antwoord gehad.
Hij blijft wel Niels heten natuurlijk.quote:
Je stribbelt ook niet bepaald tegen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tjah, ik krijg wel eens mensen over de vloer
Schijnbaar ben je dan wel een beetje blind ja, ik vroeg al twee keer:quote:Op woensdag 20 april 2005 22:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat, iig tot 40 posts terug zie ik niets aan mij gevraagd worden door jou. Alleen suggesties voor films (maar dat weet je al) & uitleg (heb ik net gegeven). Of ben ik nou blind?
quote:
Zou dat moeten dan?quote:* Mr. Ali vraagt nu @ msn om uitleg.
[/qutoe]
done
[quote]
Je stribbelt ook niet bepaald tegen.
Het klonk als een soort van verontschuldiging.quote:
Ehhm ik dacht niet dat de mission van vorig jaar (die ook al gruwelijk was) carbon had. Maar dat zal ik dan zeker even nazoeken zodra de burton catalogus van 2006 in de brievenbus word gedumpt, zal nog wel even duren trouwens...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, ziekelijk
Echt vet, mooie capstrap ook, ziet er sowieso erg mooi uit natuurlijk. Één vraagje, is de high-back van carbon? In het SB topic zijn daar namelijk veel klachten van binnen gekomen, ze schijnen zo stijf te zijn (dé eigenschap van CF) dat ze bij harde impacts eerder scheuren dan meegeven. Ook het foam lijkt er een stuk sneller af te scheuren.
Maar verder echt een wrede binding, lijkt me de investering wel waard.
Ja, die heeft hij zelf getekend, en mijn mama heeft die voor hem gemaakt, mooi of niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:32 schreef DearPrudence het volgende:
He Ruub, was dat nou jouw broertje die met een zwarte jas met rode knoopjes liep?
Ik vind m wel stoer ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, die heeft hij zelf getekend, en mijn mama heeft die voor hem gemaakt, mooi of niet?.
Is dat ook niet een beetje veel?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:20 schreef MrAli het volgende:
Zo, net met de bakfiets van Henk's pa even 12 kratten bier naar de Appie Heijn gebracht, en vervolgens weer 10 volle meegenomen. Thomas z'n moeder vond het nogal veel, die liep ook bij de Albert Heijn rond.En die vent die de schappen aan het vullen was keek wel even vreemd op toen we gelijk weer 10 kratten meenamen.
Anyway, even op Ruben wachten, en dan naar het voetbalveld!
Oh, dan hadden wij best nog na jullie gekund, wij trainen altijd vanaf 21.00, dus.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, nu naar de generale repetitie in de Koninghal van 17.00 - 21.00 (!!)Wish me luck!
Ook al ben je nu al wel bezig, ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, nu naar de generale repetitie in de Koninghal van 17.00 - 21.00 (!!)Wish me luck!
Het voetballen was wel even leuk om naar te kijken... en het zelf voetballen was gewoonlijk gezelligquote:Op donderdag 21 april 2005 18:01 schreef MrAli het volgende:
Met de leraren (en Thomas & Joram (en ik dus ook)) dus tegen 5ha gevoetbald, 6-1 verloren.Maar dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat het gros van die leraren geen conditie heeft en je tegen een groot deel van mijn voetbalelftal speeld.
Was evengoed wel leuk, en het voeballen daarna een beetje futloos. Was wel jammer.
Dat is niet zo best, welke club was dat?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:00 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Het voetballen was wel even leuk om naar te kijken... en het zelf voetballen was gewoonlijk gezelligben blij dat ik geen last van mijn enkels gekregen heb
![]()
Denk ik "mooi kan ik zaterdag weer mee voetballen met m'n team..."
kom ik te horen dat waarschijnijk de club waar we tegen moeten spelen niet komt omdat er 2 leden van zijn omgekomen ... iets raars ofzo.. 2 jongens op een scooter en iets met een brug, heb niet het hele verhaal gevolgd ...![]()
Helaas is die stukken minder...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:24 schreef MrAli het volgende:
Ok, de goede versie van The Matrix Reloaded binnen, en subs gedownload, stonden al goed, hoef dus niet de ondertitels te synchroniseren.
Dan ben je 5 uur lang bezig geweest met oefenen, dat is nogal wat.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef DearPrudence het volgende:
Ben net terug van toneelrepetitie, heeft van 17.00 tot 22.00 geduurd, en hoort een stuk van 2 uur te zijn, en de opvoering is al komende zaterdag, ben dus redelijk gestressed en mude.
Waar moet je het over doen? En als het echt niet lukt kan je Popke vast wel zover krijgen dat je het de volgende les mag doen, of je 'verslaapt' je gewoon.quote:Ohja, ik heb morgen eerste uur duits presentatie, die ik dus nog niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |