quote:Op zondag 17 april 2005 17:22 schreef Fugie het volgende:
gister in time out geweest, liepen iets teveel sletjes in te korte rokjesHeb me dus wel vermaakt
![]()
Brothers in Bunnik komt ook wel een eind hoorquote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
er is niets kanslozers dan de Hollywood in R'dam
nog nooit in de hollywood geweest dusquote:Op zondag 17 april 2005 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Brothers in Bunnik komt ook wel een eind hoor![]()
neem ik m'n laptop mee en ga ik van alle versierblunders van je live verslag doenquote:Op zondag 17 april 2005 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Typisch Schumacher(fan) <-- als iemand zich verveeld zoals ik kan je hier je lol op![]()
Keer een meeting houden in rotterdam dan in de hollywood![]()
Nee, alleen een keer langsgelopenquote:Op zondag 17 april 2005 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nog nooit in de hollywood geweest dus
waterfront is wel gaaf ja! gister nog even in rotown geweest, was ook wel humor!quote:Op zondag 17 april 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, alleen een keer langsgelopen
De enige plek in Rotterdam waar ik ooit 'uit' ben geweest was Waterfront.
quote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
iik zie zojuist dat ze zelfs een samenwerkingsverband hebben met sugababes/superdudes
jezusquote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef ook_gek het volgende:
ik ging heel vroeger altijd elke maand naar die schuimparty,s in de hollywood![]()
Whehehehehequote:Op zondag 17 april 2005 17:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
iik zie zojuist dat ze zelfs een samenwerkingsverband hebben met sugababes/superdudes
Bijna.quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je hier juist mee over de streep trok!
ach, er lopen bijna alleen sletjes jaquote:Op zondag 17 april 2005 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat is zo lansloos daar
![]()
ik ben er zelf 5X geweest![]()
misschien dat je er straks heel anders tegenaan kijkt als ik weer met een fantastisch argument op de proppen komquote:
ga je nou nog zeggen dat je een mens hebt geneukt of blijf je hinten?quote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach, er lopen bijna alleen sletjes jaMet de nadruk op je
Maar goed, het oog (en de rest) wil ook wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |