Ik denk dat dit één van de essentiële verschillen tussen de meeste vrouwelijke singles in dit topic en een groot deel van de mannelijke singles.quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Sex is voor mij geen reden om een relatie na te streven. Ik heb voldoende middelen (lees: exen, sexvriendjes) waarmee ik dat probleempje kan ondervangen.
Hij wil seks.quote:Op zondag 17 april 2005 23:33 schreef Mad-Eleine het volgende:
hm, apart...
ik had vandaag een etentje met één van mijn vakdocenten, om mijn eventuele stage in Parijs te plannen voor volgend jaar... en om de zoveel zinnen gaf hij steeds hints dat hij daar ook in Montmartre een appartement heeft, "dus wat woonruimte betreft heb je altijd een vangnet"...maar het was NET te subtiel om er een insinuatie uit te moeten halen... hellup?
Sleep hem voor de krijgsraad.quote:Op zondag 17 april 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, al sta ik 10 jaar droog, op sommige vrouwen zou ik het gewoon niet kunnen. Zelfs als mijn verstand zegt: "neuken" is er altijd nog die kleine soldaat die gegarandeerd dienstplicht zal weigeren.
Is hij er in die tijd zelf ook dan ?quote:Op zondag 17 april 2005 23:33 schreef Mad-Eleine het volgende:
hm, apart...
ik had vandaag een etentje met één van mijn vakdocenten, om mijn eventuele stage in Parijs te plannen voor volgend jaar... en om de zoveel zinnen gaf hij steeds hints dat hij daar ook in Montmartre een appartement heeft, "dus wat woonruimte betreft heb je altijd een vangnet"...maar het was NET te subtiel om er een insinuatie uit te moeten halen... hellup?
quote:Op zondag 17 april 2005 23:30 schreef nozem het volgende:
kleine soldaat .
maar het is helemaal geen flamboyante vijftiger in een tweede jeugd of zo, hij ziet er heel degelijk en huiselijk en normaal uit... inclusief de vrouw en twee kinderen, waarschijnlijk ook een stationcar en een labrador of zo...quote:
Die zijn juist het ergste, mensen die er heel erg netjes uitzien.quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
maar het is helemaal geen flamboyante vijftiger in een tweede jeugd of zo, hij ziet er heel degelijk en huiselijk en normaal uit... inclusief de vrouw en twee kinderen, waarschijnlijk ook een stationcar en een labrador of zo...
*ril*
Dacht het niet. Sta dan wel negen jaar droog, maar zo de koffer inspringen met een willekeurige dame is niet aan de orde hier. Misschien ben ik nog zo gefrustreerdquote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Maar ik kan me goed voorstellen dat na een bepaalde periode droog staan je genoegen neemt met iemand die je normaal niet in je bed zou willen hebben. Als je maar gefrustreerd genoeg bent krijg je hem wel omhoog.![]()
Hier een jaar, en echt leuk vind ik het niet.quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij begint 't na twee maanden... okay, 2,5 mnd droogstaan toch wel erg te jeuken. En ja, douchen doe ik elke dag.
Ik vind dat je moreel verplicht bent je jachtvelden aan ons bekend te makenquote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die term gebruik je toch niet tijdens de seks, mag ik hopen.
Bij mij begint 't na twee maanden... okay, 2,5 mnd droogstaan toch wel erg te jeuken. En ja, douchen doe ik elke dag.
Binnenkort maar eens serieus op jacht.
ik weet dat hij in Parijs ook les geeft, en hij reist dus regelmatig heen en weer... maar hij zei inderdaad niet onomwonden of hij er dan OOK zou zijn... dit durfde ik natuurlijk niet te vragen!quote:
Nee natuurlijk niet, al ben ik me er terdege van bewust dat er genoeg mannen zijn die hem wel in volle ernst zo noemen.quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom juist! Dat appartement in Parijs zal hij ook vast en zeker niet voor niets hebben.quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
maar het is helemaal geen flamboyante vijftiger in een tweede jeugd of zo, hij ziet er heel degelijk en huiselijk en normaal uit... inclusief de vrouw en twee kinderen, waarschijnlijk ook een stationcar en een labrador of zo...
*ril*
Ook daar zijn tegenwoordig middelen voorquote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
Als je maar gefrustreerd genoeg bent krijg je hem wel omhoog.
Interesse in een jong blaadje?quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens serieus op jacht.
Onherkenbaar! Sex kan zowel een heerlijke als weerzinwekkende bezigheid zijn. Met 80% van de mannelijke bevolking zou het toch echt dat laatste zijn. Als zich geen gelegenheden voordoen, kan ik echt wel een jaartje zonder. Dan lees ik écht liever een goed boek ofzoquote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sleep hem voor de krijgsraad.
Maar ik kan me goed voorstellen dat na een bepaalde periode droog staan je genoegen neemt met iemand die je normaal niet in je bed zou willen hebben. Als je maar gefrustreerd genoeg bent krijg je hem wel omhoog.
[baas boven baas modus]quote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef QyRoZ het volgende:
Hier een jaar, en echt leuk vind ik het niet.
Toen ik maagd was had ik er veel minder problemen mee, maar nu weet ik wat ik mis.
hm... ik zal op m'n hoede blijven...quote:Op zondag 17 april 2005 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom juist! Dat appartement in Parijs zal hij ook vast en zeker niet voor niets hebben.![]()
Het zal misschien ook wel biologisch zijn, dat mannen een grotere seksdrive hebben dan vrouwen en dat ze daarom ook sneller concessies kunnen/willen doen.quote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Onherkenbaar! Sex kan zowel een heerlijke als weerzinwekkende bezigheid zijn. Met 80% van de mannelijke bevolking zou het toch echt dat laatste zijn. Als zich geen gelegenheden voordoen, kan ik echt wel een jaartje zonder. Dan lees ik écht liever een goed boek ofzo
Onherkenbaar!quote:Op zondag 17 april 2005 23:41 schreef Aventura het volgende:
...kan ik echt wel een jaartje zonder. Dan lees ik écht liever een goed boek ofzo
Wanneer was die meet ook weerquote:
Dus je had het zelf ook doorquote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Mad-Eleine het volgende:
sorry voor deze "Beste Tina"-achtige onderbreking, trouwens...
Dat valt wel mee. Vrouwen hebben doorgaans net zo vaak zin.quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het zal misschien ook wel biologisch zijn, dat mannen een grotere seksdrive hebben dan vrouwen en dat ze daarom ook sneller concessies kunnen/willen doen.
Je wilt jezelf niet verlagen tot het 'niveau hoer'?quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is er met mijn sexdrive niks mis maar ik hoef het niet koste wat kost.
Iets luchtigs af en toe, is helemaal niet erg, tussen onze 'zware' discussies doorquote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
hm... ik zal op m'n hoede blijven...
sorry voor deze "Beste Tina"-achtige onderbreking, trouwens...
Een hoer is een vrouw die zich laat betalen voor seks.quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt jezelf niet verlagen tot het 'niveau hoer'?
iets luchtigs??? het gaat over mijn leven!!! mijn toekomst!!! die ik misschien wel door te hoereren bij degelijke vijftigers met inhammen en jacoform-schoenen bij elkaar moet sprokkelen!!!quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Iets luchtigs af en toe, is helemaal niet erg, tussen onze 'zware' discussies door![]()
...dus een beetje docent-analyse tussendoor kan ook geen kwaadquote:Op zondag 17 april 2005 23:45 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
tja, we hadden het toch eerder over teveel zelfanalyse?
Die vent is gewoon een ouwe snoeperdquote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
iets luchtigs??? het gaat over mijn leven!!! mijn toekomst!!! die ik misschien wel door te hoereren bij degelijke vijftigers met inhammen en jacoform-schoenen bij elkaar moet sprokkelen!!!
en dat noem je luchtig?
Dramaqueenquote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
iets luchtigs??? het gaat over mijn leven!!! mijn toekomst!!! die ik misschien wel door te hoereren bij degelijke vijftigers met inhammen en jacoform-schoenen bij elkaar moet sprokkelen!!!
en dat noem je luchtig?
Deze snap ik geloof ik niet helemaalquote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt jezelf niet verlagen tot het 'niveau hoer'?
dan koopt hij maar wat trekdrop...quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die vent is gewoon een ouwe snoeperd
quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
en dat noem je luchtig?
De beste man biedt jou uit pure menslievendheid zijn appartement aan en dan ga jij er van alles achter zoeken?quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
dan koopt hij maar wat trekdrop...
Ik dacht gezien jouw posts dat jij een jaar of 40 was...quote:Op zondag 17 april 2005 23:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
28. Denk toch wel één van de oudsten hier . . .
In principe wel een interessant onderwerp. (als je het wat breder bekijkt) Volgens mij worden single vrouwen veel vaker met oneerbare voorstellen benaderd dan mannen. Echt oneerlijk: al moet ik zeggen dat een vrouw van 50 voor mij ook niet echt aantrekkelijk zou zijn.....quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
en dat noem je luchtig?
ik ook... ik wil graag op stage in Parijs, maar het liefst niet in een portiek met een mooi roodgekleurd lampje boven me...quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er zal vast een andere uitweg zijn...
In ieder geval vind ik het inderdaad wel een verdachte situatie.
Ik vermoed eerder dit soort praktijken: http://www.student.be/nl/kotcentral/kot.cfm?NEWID=10955quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
De beste man biedt jou uit pure menslievendheid zijn appartement aan en dan ga jij er van alles achter zoeken?![]()
Die van Copycatquote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik trap toch niet op iemand z'n tenen nu he?![]()
Ja, je moeder, waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef ioko het volgende:
Ik ook, is getrouwd geweest, staat al 9 jaar droog...quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht gezien jouw posts dat jij een jaar of 40 was...
Binnenkort komt er hier ook een kamer vrij als het goed is en ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee van die manquote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dit soort praktijken: http://www.student.be/nl/kotcentral/kot.cfm?NEWID=10955
Als ik 50 ben en ongetrouwd, ga ik ook kamers verhurenquote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Binnenkort komt er hier ook een kamer vrij als het goed is en ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee van die man.
Hallo zeg, ik ben wel oud maar niet zo oud . . .quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht gezien jouw posts dat jij een jaar of 40 was...
je bedoelt oneerbare voorstellen door oudere personen van de andere sexe? in mijn geval valt het me wel op, dat veel oudere mannen interesse in mij tonen, terwijl ik niet echt het type 'huppelkut' ben (Youp vh Hek!!!), of het onmachtige kindvrouwtje of zo... maar echt viezigheden zijn me gelukkig NOG niet aangeboden geweest... hopelijk dus ook niet in Parijs...quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef ioko het volgende:
[..]
In principe wel een interessant onderwerp. (als je het wat breder bekijkt) Volgens mij worden single vrouwen veel vaker met oneerbare voorstellen benaderd dan mannen. Echt oneerlijk: al moet ik zeggen dat een vrouw van 50 voor mij ook niet echt aantrekkelijk zou zijn.....![]()
Ik heb hier van de zomer inderdaad hospiterende eerstejaarsmeisjes op de stoep staanquote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik 50 ben en ongetrouwd, ga ik ook kamers verhuren![]()
Maar hoe oud was jij dan toen je getrouwd bent? 17 of zo?quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, ik ben wel oud maar niet zo oud . . .![]()
quote:
Nog steeds te oud voor mequote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 36 en driekwart ja!!!
Bij lange na nog geen 50 dus, ja!!!
![]()
Maar er zijn bar weinig mannen boven de 50 die ik aantrekkelijk vind...
...Rond de 25, daarentegen.
ik zou willen dat ik jouw vertrouwen in de mensheid deelde...quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De beste man biedt jou uit pure menslievendheid zijn appartement aan en dan ga jij er van alles achter zoeken?![]()
Die man bedloet het gewoon goed, je bent veel te wantrouwigquote:Op maandag 18 april 2005 00:01 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik jouw vertrouwen in de mensheid deelde... : ')
Bijna 27 goed genoeg?quote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er zijn bar weinig mannen boven de 50 die ik aantrekkelijk vind...
...Rond de 25, daarentegen.
Als je met je 28ste al 9 jaar droogstaat en daarvoor al eens getrouwd was, voel je je met 28 wel oud ja.quote:Op zondag 17 april 2005 23:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, ik ben wel oud maar niet zo oud . . .![]()
Ouwe doosquote:Op maandag 18 april 2005 00:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ben 36 en driekwart ja!!!
Ik weet hier dus niets vanaf, maar als dat gebeurd is dat dan per definitie negatief ? Misschien ben je wel heel aantrekkelijk, of hebben die mannen genoeg van onderdanige types, en zoeken ze naar een sterke vrouw?quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
je bedoelt oneerbare voorstellen door oudere personen van de andere sexe? in mijn geval valt het me wel op, dat veel oudere mannen interesse in mij tonen, terwijl ik niet echt het type 'huppelkut' ben (Youp vh Hek!!!), of het onmachtige kindvrouwtje of zo... maar echt viezigheden zijn me gelukkig NOG niet aangeboden geweest... hopelijk dus ook niet in Parijs...
Dat is rond de 25, vind ikquote:
het is negatief, in de zin dat het meestal dus onmogelijk is: een studente van twintig en een getrouwde man van rond de veertig-vijftig jaar. ik heb vanaf mijn negentiende vijf jaar lang samengewoond met mijn toenmalige vriend, die twaalf jaar ouder is... en daar merkte je soms ook een soort 'generatiekloof' of in ieder geval ontwikkelingskloof.quote:Op maandag 18 april 2005 00:04 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik weet hier dus niets vanaf, maar als dat gebeurd is dat dan per definitie negatief ? Misschien ben je wel heel aantrekkelijk, of hebben die mannen genoeg van onderdanige types, en zoeken ze naar een sterke vrouw?
quote:Ja ja, ik hou al op met slijmen![]()
misschien zijn er mannelijke Fokkers die dit wel is overkomen?quote:Maar ik, als man, kan me niet echt voorstellen hoe het is om hints te krijgen van vrouwen van boven de 35 ofzo, simpelweg omdat dat niet (vaak) gebeurd
Dat is iets waar ik wel iets van zou willen snappen, dus ik vraag het maar gewoon als je het niet erg vind:quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
het is negatief, in de zin dat het meestal dus onmogelijk is: een studente van twintig en een getrouwde man van rond de veertig-vijftig jaar. ik heb vanaf mijn negentiende vijf jaar lang samengewoond met mijn toenmalige vriend, die twaalf jaar ouder is... en daar merkte je soms ook een soort 'generatiekloof' of in ieder geval ontwikkelingskloof.
dus praktisch zijn er nadelen te ontdekken in zo'n situatie, maar ook op het emotioneel-psychologisch vlak is het niet iets dat ik direct zou aanraden.
Meestal zijn die oudere mannen net kleine kinderen. Alleen kunnen ze daar mee stoppen als de nood daar is.quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik wel iets van zou willen snappen, dus ik vraag het maar gewoon als je het niet erg vind:
Wat trekt vrouwen toch aan in mannen die zoveel ouder zijn? (en niet beginnen over de geestelijke leeftijd)
Om te proberen het inhoudelijk te houden en geen slowchat los te maken![]()
1) Machtquote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik wel iets van zou willen snappen, dus ik vraag het maar gewoon als je het niet erg vind:
Wat trekt vrouwen toch aan in mannen die zoveel ouder zijn? (en niet beginnen over de geestelijke leeftijd)
Ik zat weer te denken aan de evolutionaire zaken als: veilige inkomstenbron, verzorger, zekerheid end.quote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Meestal zijn die oudere mannen net kleine kinderen. Alleen kunnen ze daar mee stoppen als de nood daar is.
En ze zijn natuurlijk wat meer ervaren in bepaalde dingen.
Ja kan. Maar je ziet ook veel kunstenaars (onbekend), muzikanten (onbekend) etc met jongere vriendinnetjes. Dus die vlieger gaat niet altijd op.quote:
Met mannen onder elkaar wel. Maar kijk maar eens hoe verkrampt volwassen sommige mannetjes in ene zijn met hun vrouw in de buurt.quote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef ioko het volgende:
En mannen blijven altijd kleine kinderen, gelukkig maar (in de meeste opzichten)
Niet alleen, maar er lopen massa's fotomodellen met dertig jaar oude partners en ik denk niet dat ze voor zo'n man zouden vallen indien die taxichauffeur was. 99 van de 100 keer hebben die mannen echt macht, geld of ten minste een zeker aanzien.quote:Op maandag 18 april 2005 00:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja kan. Maar je ziet ook veel kunstenaars (onbekend), muzikanten (onbekend) etc met jongere vriendinnetjes. Dus die vlieger gaat niet altijd op.
Ken overigens ook een taxichauffeur en een verkoper met vriendinnetjes van 20 jaar jonger ofzo. Dus dat is het gewoon niet.
Ach dat zijn gewoon mannen die in de nabijheid verkeren van die modellen. Vergeet niet dat die een heel ander, afgeschermd leven hebben.quote:Op maandag 18 april 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
Niet alleen, maar er lopen massa's fotomodellen met dertig jaar oude partners en ik denk niet dat ze voor zo'n man zouden vallen indien die taxichauffeur was. 99 van de 100 keer hebben die mannen echt macht, geld of ten minste een zeker aanzien.
ik spreek nu alleen voor mezelf, en alleen gebaseerd op eigen ervaring: van de twee 'oudere vrienden' die ik heb mogen hebben, trok me de warmte en invoelendheid aan, ze konden luisteren, konden door hun eigen ervaring mij op bepaalde ideeën brengen, begrepen ook in zekere zin wat ik meemaakte en waren niet al te veel met zichzelf bezig. als ik hun hielp/help, werd/wordt dat gewaardeerd, zonder dat ze helemaal aan me gingen/gaan hangen of afhankelijk doen... emotionele stabilteit EN veelzijdigheid dus, en voor de rest mag je Freud erbij openslaan...quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Om te proberen het inhoudelijk te houden en geen slowchat los te maken![]()
Maar toch is het zo dat mannen die aan een zogeheten tweede legh beginnen meestal toch een ver bovenmodaal inkomen hebben, voor een medewerker van de belastingdienst, een leraar aardrijkskunde of een vuilnisman is een veel jongere vriendin doorgaans toch niet weggeled. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar die zijn er overal.quote:Op maandag 18 april 2005 00:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ach dat zijn gewoon mannen die in de nabijheid verkeren van die modellen. Vergeet niet dat die een heel ander, afgeschermd leven hebben.
Overigens zijn fotomodellen natuurlijk een hele slechte afspiegeling van de maatschappij. Ik heb ooit eens met eentje verkering gehad. Het is een rare wereld. Die meisjes zijn erg aardig. Maar komen alleen maar dat soort mannen tegen. Omdat jonge mannen niet in dat wereldje doorgedrongen zijn.
hey! wadda ya think I am? chopped liver???quote:Op maandag 18 april 2005 00:28 schreef ioko het volgende:
toch jammer dat de dames zijn gaan slapen, dit is echt een onderwerp waar zij licht op de zaak zouden kunnen werpen
Maar er is een verschil tussen vijf jaar ouder en dertig jaar ouder.quote:Op maandag 18 april 2005 00:30 schreef Aventura het volgende:
Over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) heb ik ook altijd iets met oudere mannen gehad. Een man die zijn zaakjes voor elkaar heeft, waarmee je een zinnig gesprek kunt voeren, die wat ervaring heeft op gebied van vrouwen, liefde, sex, is allemaal heel aantrekkelijk en vaker te vinden bij oudere mannen
Volgens Freud zou je op zoek zijn naar een vaderfiguur. En die oudere man misschien naar een dochterfiguur. Maar ik was tijdens mijn studie niet zo onder de indruk van Freud, al heeft hij belangrijke zaken aan het licht gebracht, soms is het wat ver gezocht. Maar in ieder geval bedankt voor de uitleg --> het komt indirect toch weer uit op geestelijk leeftijdquote:Op maandag 18 april 2005 00:27 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
ik spreek nu alleen voor mezelf, en alleen gebaseerd op eigen ervaring: van de twee 'oudere vrienden' die ik heb mogen hebben, trok me de warmte en invoelendheid aan, ze konden luisteren, konden door hun eigen ervaring mij op bepaalde ideeën brengen, begrepen ook in zekere zin wat ik meemaakte en waren niet al te veel met zichzelf bezig. als ik hun hielp/help, werd/wordt dat gewaardeerd, zonder dat ze helemaal aan me gingen/gaan hangen of afhankelijk doen... emotionele stabilteit EN veelzijdigheid dus, en voor de rest mag je Freud erbij openslaan...
Ok, ok, ik was wat te snel met mijn conclusies en ongeduldigquote:Op maandag 18 april 2005 00:31 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
hey! wadda ya think I am? chopped liver???
Gebeurt wel eens. Meestal zijn ze zat, maar ik heb het ook wel eens in nuchtere toestand gehad. Bijzonder aantrekkelijke dame van 42, daar kon menig 18 jarig meisje nog wat van leren.quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Mad-Eleine het volgende:
misschien zijn er mannelijke Fokkers die dit wel is overkomen?
Mrs. Robinsonquote:Op maandag 18 april 2005 00:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens. Meestal zijn ze zat, maar ik heb het ook wel eens in nuchtere toestand gehad. Bijzonder aantrekkelijke dame van 42, daar kon menig 18 jarig meisje nog wat van leren.
Bij nader inzien heb ik er een beetje spijt van dat ik er toen niet op ingegaan ben.
Dat bedoel ik dus, als de man een gewone kantoorpik geweest was zou je waarschijnlijk niet op hem gevallen zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 00:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vond hem boeiend omdat hij een interessante figuur was, muziekproducer uit Los Angeles, woonde toen in Amsterdam, was elke avond wel in een of andere club te vinden.
Freud is soms een soort geestelijk compresverband, als er geen Jung in de zaal is...quote:Op maandag 18 april 2005 00:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens Freud zou je op zoek zijn naar een vaderfiguur. En die oudere man misschien naar een dochterfiguur. Maar ik was tijdens mijn studie niet zo onder de indruk van Freud, al heeft hij belangrijke zaken aan het licht gebracht, soms is het wat ver gezocht.
hehehehe. damn, val ik even feilloos door de mand... ik denk in ieder geval niet dat veel jonge meisjes verlekkerd zullen zwijmelen bij de fysionomie van de gemiddelde veertigjarige, en die boven hun eigen gestaalde leeftijdsgenoten zullen verkiezen...quote:Maar in ieder geval bedankt voor de uitleg --> het komt indirect toch weer uit op geestelijk leeftijd![]()
![]()
Je hebt het mooi ingepakt, ik geef het toe
Niets is zo aantrekkelijk als een vrouw die weet waar ze over praat.quote:Op maandag 18 april 2005 00:37 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Freud is soms een soort geestelijk compresverband, als er geen Jung in de zaal is...
[..]
hehehehe. damn, val ik even feilloos door de mand... ik denk in ieder geval niet dat veel jonge meisjes verlekkerd zullen zwijmelen bij de fysionomie van de gemiddelde veertigjarige, en die boven hun eigen gestaalde leeftijdsgenoten zullen verkiezen...
aargh, teveel Couperus gelezen vandaag... mijn taal is gezwollen... snel ijs er op leggen.
mocht ik de 42 halen, en er niet als een opgedroogde spons uitzien en met zestien katten in een Drentse hut wonen, zal ik dat ook ECHT doen, denk ik! lijkt me geweldigquote:Op maandag 18 april 2005 00:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens. Meestal zijn ze zat, maar ik heb het ook wel eens in nuchtere toestand gehad. Bijzonder aantrekkelijke dame van 42, daar kon menig 18 jarig meisje nog wat van leren.
Bij nader inzien heb ik er een beetje spijt van dat ik er toen niet op ingegaan ben.
Ja dat is waar, maar toch ook logischquote:Op maandag 18 april 2005 00:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, als de man een gewone kantoorpik geweest was zou je waarschijnlijk niet op hem gevallen zijn.
Wat overigens geen verwijt maar een constatering is.
Volgende keer is ze het haasjequote:Op maandag 18 april 2005 00:42 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
mocht ik de 42 halen, en er niet als een opgedroogde spons uitzien en met zestien katten in een Drentse hut wonen, zal ik dat ook ECHT doen, denk ik! lijkt me geweldig
Natuurlijk, maar die jongen is waarschijnlijk ongeveer van jouw leeftijd en dan zal het er minder toe doen. Maar mijn stelling dat je als oudere man macht, geld of aanzien moet hebben om een jonger meisje te kunnen versieren blijft overeidn.quote:Op maandag 18 april 2005 00:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar toch ook logischAl zijn er meer kenmerken die een man voor mij boeiend maken. Zo ben ik eens ontzettend gek op een jongen geweest die in een supermarkt werkt. (Nog immer in dezelfde supermarkt als waar ik in mijn studietijd werkte!). Kon goed met hem praten en lachen. Ik vind hem eerlijk gezegd nu nog steeds wel leuk.. Hij was toendertijd student filosofie, weet niet of-ie dat nog doet. Maatschappelijke status doet me dus niet zo heel veel.
Vrouwen zoeken een man waarvan zij denken dat het een goede vader (lees: spermadonor) voor hun kind zal zijn. Dan speelt macht een belangrijke rol, omdat machtige mannen datgene in zich hebben dat hen een grote kans op overleven geeft.quote:Op maandag 18 april 2005 00:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Niets is zo aantrekkelijk als een vrouw die weet waar ze over praat.![]()
Maar ik snap wat je zegt, zou het dan zijn dat vrouwen, omdat ze uiterlijk niet als doorslaggevend zien, iets kunnen hebben met een oudere man, terwijl dat bij mannen veel minder voorkomt. Vrouwen gaan eerst voor geestelijke en dan pas lichamelijk bevrediging..... ?
Dus jij vind Bill Gates een perfecte huisman?quote:Op maandag 18 april 2005 00:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken een man waarvan zij denken dat het een goede vader (lees: spermadonor) voor hun kind zal zijn. Dan speelt macht een belangrijke rol, omdat machtige mannen datgene in zich hebben dat hen een grote kans op overleven geeft.
Mannen zoeken zo veel mogelijk vrouwen om hun kwakje in kwijt te kunnen en zich op zo groot mogelijke schaal voort te planten.
Biologisch gezien heel logisch allemaal.
Zonder meer, want die 48-jarige had niet echt een heel strak lichaam meer, om heel eerlijk te zijn. Niet dat hij onaantrekkelijk was, want dan had ik het er niet mee gekund. Maar hij heeft het echt wel moeten compenseren met andere dingenquote:Op maandag 18 april 2005 00:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die jongen is waarschijnlijk ongeveer van jouw leeftijd en dan zal het er minder toe doen. Maar mijn stelling dat je als oudere man macht, geld of aanzien moet hebben om een jonger meisje te kunnen versieren blijft overeidn.
Hij heeft ergens wel iets goed gedaan, anders was hij nooit zo rijk geworden. Goede genen dus.quote:Op maandag 18 april 2005 00:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dus jij vind Bill Gates een perfecte huisman?
Mij lijkt de ideale huisman/vrouw nou niet echt iemand die 24/7 achter zijn computer zit en met nulletjes en eentjes iets maakt.Okè, het is zijn werk, maar eerlijk gezegd heeft juist zo'n man wel veel macht, maar totaal weinig ervaring op andere vlakken...quote:Op maandag 18 april 2005 00:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel iets goed gedaan, anders was hij nooit zo rijk geworden. Goede genen dus.
quote:Op maandag 18 april 2005 00:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel iets goed gedaan, anders was hij nooit zo rijk geworden. Goede genen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |