Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik denk dat het mannen meer aangerekend wordt, omdat zij er toch voor moeten zorgen dat ze een partner binnenhalen, zij moeten de versier-stappen zetten.
Voor vrouwen is het denk ik meer acceptabel dat de prins op het witte paard gewoon "nog niet langs is gekomen", vrouwen worden niet geacht zelf achter de mannen aan te hoeven gaan.
Kom maar, kom maar, kom maar...
Jij bent gelukkig single met bier en sigarettenquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar ik ben niet zo "ongelukkig single" hoor.
Misschien wel... aldus deze 'blije single' vrouwquote:Op zondag 17 april 2005 23:10 schreef ioko het volgende:
Slaat _BOO_ hier een spijker op zijn kop? Zijn de vrouwen vaker een blije single dan de mannen?
Excactemundo.quote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig single met bier en sigaretten![]()
Dat idee krijg ik ook wel eens ja. Het is natuurlijk het traditionele beeld dat de man de eertse stap moet zetten... Van mij mag deze traditie best gebroken worden, en de vrouw de eerste stap zetten hoor...quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik denk dat het mannen meer aangerekend wordt, omdat zij er toch voor moeten zorgen dat ze een partner binnenhalen, zij moeten de versier-stappen zetten.
Voor vrouwen is het denk ik meer acceptabel dat de prins op het witte paard gewoon "nog niet langs is gekomen", vrouwen worden niet geacht zelf achter de mannen aan te hoeven gaan.
28. Denk toch wel één van de oudsten hier . . .quote:Op zondag 17 april 2005 21:06 schreef blessed19 het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier als ik vragen mag? ik voel me soms zo jong hier
Ik denk dat ik me best tot de blije singles mag rekenen, als ik kijk naar hoe ik me meestal voel. Al kan een dip wel een paar dagen duren (gelukkig niet te vaak).quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wel... aldus deze 'blije single' vrouw.
Alhoewel er toch ook wel blije single mannen in deze reeks rondzwerven?
* vollie doet decadent met wijn en olijvenquote:Op zondag 17 april 2005 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig single met bier en sigaretten![]()
Dan zou je bij vrouwen dus ook kunnen stellen dat ze kennelijk zo oninteressant zijn dat de prinsen met de witte paarden nog geen interesse in ze gehad hebben.quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Sex is voor mij geen reden om een relatie na te streven. Ik heb voldoende middelen (lees: exen, sexvriendjes) waarmee ik dat probleempje kan ondervangen. Een speciaal iemand, een klankbord hebben: ik heb een tweelingzus waarmee ik een innige band heb. Ookal zie ik haar dagenlang niet, ik kan altijd bij haar terecht. Verder heb ik een aantal vriendinnen waarmee ik heel close ben.quote:Op zondag 17 april 2005 23:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen neuken meer als ze single zijn, mannen staan vaak harstikke lang droog. Daar word je ook niet vrolijk van.
True, vrouwen kunnen dat een stuk makkelijker af doen. De uitdrukking prinses op het witte paard bestaat zelfs niet eensquote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mannen hebben dat niet, en na een jaartje kan seks toch wel een aardige reden worden om de player uit te gaan hangen en desnoods wat hartjes te gaan brekenquote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sex is voor mij geen reden om een relatie na te streven. Ik heb voldoende middelen (lees: exen, sexvriendjes) waarmee ik dat probleempje kan ondervangen. Een speciaal iemand, een klankbord hebben: ik heb een tweelingzus waarmee ik een innige band heb. Ookal zie ik haar dagenlang niet, ik kan altijd bij haar terecht. Verder heb ik een aantal vriendinnen waarmee ik heel close ben.
De enige momenten waarop ik meer behoefte heb aan een relatie is als mijn zus en vriendinnen een relatie hebben. Want als logisch gevolg daarvan is er minder tijd voor mij. Het toeval wil dat zowel mijn zus als mijn beste vriendin een nieuwe relatie hebben. Ik ben blij voor hen maar ik merk wel dat ik daardoor ook wel graag een vriend zou willen.
Nee . . .quote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
Als je merkt dat mensen in je omgeving de ene na de andere relatie krijgen, of je ziet mensen van wie je nooit had verwacht dat ze eerder dan jij een relatie zouden hebben, denk je dan wel eens:'En nu is het mijn beurt op een beetje geluk in de liefde?'
Maar goed, de vraag die ik hier neerleg is dus of andere singles ook wel eens soortgelijke gedachten hebben?
ja,quote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:*knip*
Maar goed, de vraag die ik hier neerleg is dus of andere singles ook wel eens soortgelijke gedachten hebben?
...dat zelfs het witte paard geen interesse had?quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef MouseOver het volgende:
Dan zou je bij vrouwen dus ook kunnen stellen dat ze kennelijk zo oninteressant zijn dat de prinsen met de witte paarden nog geen interesse in ze gehad hebben.
Dat doen we alleen als er een vrouw in de buurt is hoor... dat is onze enige keer dat we emotionele chantage toepassen, mogen wij ook eens!quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef _Boo_ het volgende:
Daarbij denk ik eerlijk gezegd ook dat het meer mannen eigen is om te zwelgen in zelf medelijden.![]()
Als ze een beetje verkouden zijn, zijn ze ziek en wanneer ze ziek zijn liggen ze half op sterven.
Betekent dat dat je na een jaar droog staan ook minder selectief wordt? Ik heb dat niet. Zelfs al heb ik in geen maanden sex gehad, dan nog duik ik niet zomaar met iemand het bed in. Want als het niet goed is, dan vind ik het de moeite gewoon niet..quote:Op zondag 17 april 2005 23:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mannen hebben dat niet, en na een jaartje kan seks toch wel een aardige reden worden om de player uit te gaan hangen en desnoods wat hartjes te gaan breken
Ik moet er inderdaad voor oppassen dat ik zwelgen in zelfmedelijden niet te lang volhoud, en tsja, mannen zijn qua ziek zijn en pijn verdragen nu eenmaal het zwakke geslacht.quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
True, vrouwen kunnen dat een stuk makkelijker af doen. De uitdrukking prinses op het witte paard bestaat zelfs niet eens
Daarbij denk ik eerlijk gezegd ook dat het meer mannen eigen is om te zwelgen in zelf medelijden.![]()
Als ze een beetje verkouden zijn, zijn ze ziek en wanneer ze ziek zijn liggen ze half op sterven.
Ik ben ook vrij selectief na jaren droogstaanquote:Op zondag 17 april 2005 23:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Betekent dat dat je na een jaar droog staan ook minder selectief wordt? Ik heb dat niet. Zelfs al heb ik in geen maanden sex gehad, dan nog duik ik niet zomaar met iemand het bed in. Want als het niet goed is, dan vind ik het de moeite gewoon niet..
alleen als ik een vriendin heb, beetje aandacht en verzorgt worden en zelf lekker lui zijn, heerlijk...quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef _Boo_ het volgende:
Daarbij denk ik eerlijk gezegd ook dat het meer mannen eigen is om te zwelgen in zelf medelijden.
Nee, al sta ik 10 jaar droog, op sommige vrouwen zou ik het gewoon niet kunnen. Zelfs als mijn verstand zegt: "neuken" is er altijd nog die kleine soldaat die gegarandeerd dienstplicht zal weigeren.quote:Op zondag 17 april 2005 23:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Betekent dat dat je na een jaar droog staan ook minder selectief wordt? Ik heb dat niet. Zelfs al heb ik in geen maanden sex gehad, dan nog duik ik niet zomaar met iemand het bed in. Want als het niet goed is, dan vind ik het de moeite gewoon niet..
quote:Op zondag 17 april 2005 23:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...dat zelfs het witte paard geen interesse had?![]()
Ja. Dat betekent dat je zogezegd neukbare vrouwen eerder iets op de mouw zou spelden als dat nodig is om haar in bed te krijgen. Overigens heb ik dat nog niet in praktijk gebracht, maar ik neig er af en toe wel naar.quote:Op zondag 17 april 2005 23:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als het op ziekte aankomt, hoor je mij echt niet gauw klagen of jammeren.quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef _Boo_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |