Dus je had het zelf ook doorquote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Mad-Eleine het volgende:
sorry voor deze "Beste Tina"-achtige onderbreking, trouwens...
Dat valt wel mee. Vrouwen hebben doorgaans net zo vaak zin.quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het zal misschien ook wel biologisch zijn, dat mannen een grotere seksdrive hebben dan vrouwen en dat ze daarom ook sneller concessies kunnen/willen doen.
Je wilt jezelf niet verlagen tot het 'niveau hoer'?quote:Op zondag 17 april 2005 23:44 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is er met mijn sexdrive niks mis maar ik hoef het niet koste wat kost.
Iets luchtigs af en toe, is helemaal niet erg, tussen onze 'zware' discussies doorquote:Op zondag 17 april 2005 23:42 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
hm... ik zal op m'n hoede blijven...
sorry voor deze "Beste Tina"-achtige onderbreking, trouwens...
Een hoer is een vrouw die zich laat betalen voor seks.quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt jezelf niet verlagen tot het 'niveau hoer'?
iets luchtigs??? het gaat over mijn leven!!! mijn toekomst!!! die ik misschien wel door te hoereren bij degelijke vijftigers met inhammen en jacoform-schoenen bij elkaar moet sprokkelen!!!quote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef ioko het volgende:
[..]
Iets luchtigs af en toe, is helemaal niet erg, tussen onze 'zware' discussies door![]()
...dus een beetje docent-analyse tussendoor kan ook geen kwaadquote:Op zondag 17 april 2005 23:45 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
tja, we hadden het toch eerder over teveel zelfanalyse?
Die vent is gewoon een ouwe snoeperdquote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
iets luchtigs??? het gaat over mijn leven!!! mijn toekomst!!! die ik misschien wel door te hoereren bij degelijke vijftigers met inhammen en jacoform-schoenen bij elkaar moet sprokkelen!!!
en dat noem je luchtig?
Dramaqueenquote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
iets luchtigs??? het gaat over mijn leven!!! mijn toekomst!!! die ik misschien wel door te hoereren bij degelijke vijftigers met inhammen en jacoform-schoenen bij elkaar moet sprokkelen!!!
en dat noem je luchtig?
Deze snap ik geloof ik niet helemaalquote:Op zondag 17 april 2005 23:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt jezelf niet verlagen tot het 'niveau hoer'?
dan koopt hij maar wat trekdrop...quote:Op zondag 17 april 2005 23:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die vent is gewoon een ouwe snoeperd
quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
en dat noem je luchtig?
De beste man biedt jou uit pure menslievendheid zijn appartement aan en dan ga jij er van alles achter zoeken?quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
dan koopt hij maar wat trekdrop...
Ik dacht gezien jouw posts dat jij een jaar of 40 was...quote:Op zondag 17 april 2005 23:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
28. Denk toch wel één van de oudsten hier . . .
In principe wel een interessant onderwerp. (als je het wat breder bekijkt) Volgens mij worden single vrouwen veel vaker met oneerbare voorstellen benaderd dan mannen. Echt oneerlijk: al moet ik zeggen dat een vrouw van 50 voor mij ook niet echt aantrekkelijk zou zijn.....quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
en dat noem je luchtig?
ik ook... ik wil graag op stage in Parijs, maar het liefst niet in een portiek met een mooi roodgekleurd lampje boven me...quote:Op zondag 17 april 2005 23:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er zal vast een andere uitweg zijn...
In ieder geval vind ik het inderdaad wel een verdachte situatie.
Ik vermoed eerder dit soort praktijken: http://www.student.be/nl/kotcentral/kot.cfm?NEWID=10955quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
De beste man biedt jou uit pure menslievendheid zijn appartement aan en dan ga jij er van alles achter zoeken?![]()
Die van Copycatquote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik trap toch niet op iemand z'n tenen nu he?![]()
Ja, je moeder, waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef ioko het volgende:
Ik trap toch niet op iemand z'n tenen nu he?![]()
Ik ook, is getrouwd geweest, staat al 9 jaar droog...quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht gezien jouw posts dat jij een jaar of 40 was...
Binnenkort komt er hier ook een kamer vrij als het goed is en ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee van die manquote:Op zondag 17 april 2005 23:54 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dit soort praktijken: http://www.student.be/nl/kotcentral/kot.cfm?NEWID=10955
Als ik 50 ben en ongetrouwd, ga ik ook kamers verhurenquote:Op zondag 17 april 2005 23:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Binnenkort komt er hier ook een kamer vrij als het goed is en ik vind dit eigenlijk best wel een goed idee van die man.
Hallo zeg, ik ben wel oud maar niet zo oud . . .quote:Op zondag 17 april 2005 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht gezien jouw posts dat jij een jaar of 40 was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |