echt waar?quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Release is nu toch 6 mei geworden hé
En ik op de dag dat Pim werd gedoodquote:Op zondag 17 april 2005 18:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
echt waar?
Zou wel super zijn, dan heb ik het spel op mijn verjaardag!
tochquote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Release is nu toch 6 mei geworden hé
Dan moet ik maar eventjes aan de slag met die autotjesquote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef DinoPK het volgende:
Twi had dacht ik een 1.29.7 staan met de Evo. Ik heb een 1.30.2 staan.
Met de ferrari 533 (die snelste dus) heb ik een tijd van 1.11.7, en piet_pelle een tijd in de 1.12 ergens.
Met de rest van de auto's wordt hier onderling niet vergeleken.
De mensen die dan het spel al hebben, hebben hem of al gepre-ordered of ze kopen het spel toch al niet. Het maakt dus niet zo veel uit.quote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef Heintje het volgende:
Toch snap ik niet waarom er 10 dagen tussen America en Europa moeten zitten. Ik denk dat er veel zullen zijn die nou al het spel hebben voordat hij hier te koop is. En het lijkt me dat M$ dat juist tegen wil gaan.
Ik ken ze alquote:Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijssssssssssss (volgens mij)nieuwe Forza screens
Road Atlanta
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet dan deze ook weg, mijn favo auto uit PGR2quote:Op maandag 18 april 2005 17:14 schreef DinoPK het volgende:
Nieuw op xbox world ja
Kijk anders hier eens als je echt het laatste nieuws wilt lezen: http://www.forzacentral.com
Ik zal de film linkjes dit keer eens niet kopieren die net gepost zijn
edit: Nou vooruit, 1tje dan: http://rmjv.net/vi/forzagp10.wmv
Porsche GT3 Dowhill Race vanuit 1st person (! dat hebben we nog niet gehad).
Nou niet teveel gaan hypen hequote:Op maandag 18 april 2005 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
Ziet er goed uit die downhill.
Ben ook wel benieuwd hoever het schademodel gaat.
Hij lijkt veel minder te driften nu he..quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zet dan deze ook weg, mijn favo auto uit PGR2
http://rmjv.net/vi/forzagp11.wmv
Ga ff ergens anders de vervelende PS2 fanboy uithangenquote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Geqxon het volgende:
Die graphics zijn best om te huilenDoe mij maar GT4
Zit je in het xbox 360 topic te huilen dat de xbox (1) mooiere graphics heeft en dus ruk is, ga je hier stoken dat Forza zuigt omdat GT erin jouw gekleurde ogen beter uitziet.quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Geqxon het volgende:
Die graphics zijn best om te huilenDoe mij maar GT4
Het is geen feitquote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, maar ik mag de waarheid niet vertellen? Ik mag dus niet zeggen (wat een feit is, en geen mening) dat de grahpics van GT4 beter zijn dan Forza?
Raar landje hier![]()
Oh shit we hebben een nieuwe BMH. Dude beat it, nu zijn we nog vriendelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, maar ik mag de waarheid niet vertellen? Ik mag dus niet zeggen (wat een feit is, en geen mening) dat de grahpics van GT4 beter zijn dan Forza?
Raar landje hier![]()
De kwaliteit is wel af te meten, maar heb je de link naar een goed onderzoek? Heb je forza al gespeeld? Hoe kan je het dan zeggen?quote:Op maandag 18 april 2005 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Het is wel een feit. De kwaliteit van 2 producten is altijd af te meten / te testen.
jullie hadden gewoon nooit over die ps2 moeten beginnen![]()
Jij bent vermakelijk kerel.quote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Raar landje hier![]()
http://www.pearle.nl/content/ogentest_index.htmlquote:Op maandag 18 april 2005 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Het is wel een feit. De kwaliteit van 2 producten is altijd af te meten / te testen.
jullie hadden gewoon nooit over die ps2 moeten beginnen![]()
Extreem strak plan van die Outrun 2 deuntjes. Maareh, hoe doe je dat dan, muziek van een xbox DVD op de schijf zetten? Of moet je dan weer een omgebouwde hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef DinoPK het volgende:
Het is zo langzamerhand iig tijd om ff flink wat custom soundtracks op de xbox te gooien. Iemand tips voor wat nummers? Zelf geef ik altijd de voorkeur aan wat lekkere opzwepende deuntjes, niet te hard, maar opwerkend naar een climax. En ik ga wat outrun nummers toevoegen dit keer (passing breeze), op de een of andere manier zijn dat erg lekkere deuntjes tijdens een race spelletje.
Limb bizkit rijd lekker agrresiefquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef DinoPK het volgende:
Het is zo langzamerhand iig tijd om ff flink wat custom soundtracks op de xbox te gooien. Iemand tips voor wat nummers? Zelf geef ik altijd de voorkeur aan wat lekkere opzwepende deuntjes, niet te hard, maar opwerkend naar een climax. En ik ga wat outrun nummers toevoegen dit keer (passing breeze), op de een of andere manier zijn dat erg lekkere deuntjes tijdens een race spelletje.
Kan, maar daar vertrouw ik niet zo op. Nee gewoon via het MS dashboard, brand wat nummers die je leuk vindt weg op een compatible cdr-tje, en dan rippen via je MS Dash.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Extreem strak plan van die Outrun 2 deuntjes. Maareh, hoe doe je dat dan, muziek van een xbox DVD op de schijf zetten? Of moet je dan weer een omgebouwde hebben?
Ehm heb je die replay muziek nog niet gehoord?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Ik heb alleen voor MGP2 en MM3 een custom soundtrack gebruiktThe Matrix OST en voor MM3 wat grappige rare liedjes van Smashmouth enzo
(en Chihuahua
![]()
) De muziek van PGR2 vond ik eigenlijk wel in orde, en ik vertrouw erop dat dat bij Forza ook wel goed komt
Das gewoon gewenning.. als ik een maand geen pgr2 speel word ik ook stroef.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Heintje het volgende:
Wat mij gisteren wel opgevallen is is dat als je traction control uitzet dat je dan eigenlijk wel handmatig moet schakelen. In zijn 1 trek je hem echt veel te snel om.
Verder rijd Forza met alle hulpmiddelen makkelijker dan PRG2. Tenminste, na tig rondjes in de Ferrari bij Forza kan ik niet meer fatsoenlijk rijden in PGR2.
Ja ligt er net aan welke cd.quote:
moehahaha! nu zal ik mijn superieure tijd van 1.40.xx verpletterenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:44 schreef peristilius het volgende:
pkwarts heeft mn demo terug gejat, nu kan ik nooit een goede tijd neerzetten
Met traction control uit ga je wel veel harder
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moehahaha! nu zal ik mijn superieure tijd van 1.40.xx verpletteren![]()
![]()
ik zuig
ik ga hem er nu ingooienquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:00 schreef peristilius het volgende:
[..]heb je nog niks beters neergezet
je kan echt zo ver gaan met dat customizenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lange dagenquote:Op woensdag 20 april 2005 06:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo vroeg en ik denk alweer aan Forza
Link doet het nietquote:
Ik vind 1 of 2 kleuren eigenlijk mooier... maar je kan er leuke dingen mee zo te zienquote:
Euhm reed je met de getunede of nietquote:Op woensdag 20 april 2005 21:45 schreef Heintje het volgende:
Wat is op dit moment de top tijd binnen FOK met de Evo.
Ik kwam na 10 rondjes met alleen ABS tot een 1.37.203
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:45 schreef Heintje het volgende:
Wat is op dit moment de top tijd binnen FOK met de Evo.
Ik kwam na 10 rondjes met alleen ABS tot een 1.37.203
Patser.quote:
Hoeveel topics zijn er niet vol gelult over HL2 voordat er uberhaupt iets speelbaars te verkrijgen was (en dan heb ik het nog niet eens over de gelekte beta)quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
3 topics gelul over een demo
Wat moet dat met het spel wel niet gaan worden?
quote:For instance, at a glance, you can see vector forces acting on each tire, and the grip that's available to them when cornering. This allows you to adjust tire pressure as well as the stiffness of your springs to ensure to tweak maximum grip for any particular track.
dat geluid van die evoquote:Op donderdag 21 april 2005 07:35 schreef DinoPK het volgende:
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3139787&did=1
Een erg leuke preview om te lezen, van mensen die ook daadwerkelijk het spel gespeeld hebben.
Met als kersje op de taart:
http://www.1up.com/do/download?cId=3126662
4 filmpjes
edit: de 2 rx7 filmpjes zijn niet veel aan. Wel aardig om te kijken zijn de pacific shipyard (gotham racing 3 lookalike) en zeker FuyimaA (met een 550pk Evo, die turbo's fluiten echt heerlijk).
Heb net EINDELIJK de tijd van DinoPK weten te bereiken, 1.11.7 nog wat met de F333. Ik mezelf maar afvragen hoe ze die Ferrari recht konden houden, aangezien het mij al niet lukte met automatische versnellingen met alle hulpmiddelen aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Patser.
Maareh heb je tips voor ons met de evo?
Beetje driften of niet? In welke versnellingen door welke bochten?
Ik heb geen eens een kans gekregen om een goede tijd neer te zetten met die achterlijk snelle bak, pkwarts moest zonodig ook opeens Forza gaan spelen en wilde zijn demo terugquote:Op donderdag 21 april 2005 16:22 schreef twi het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo leuk om met die F333 te rijden, en ben ik met die 1.11.7 nog best tevreden. Het gaat mij straks meer om de gemiddelde tijd, dus de volgende keer als ik Forza aan zet (zal morgen wel zijn, of vanavond vroeg), gewoon eens een keer veel rondjes achter elkaar plakken met handmatig schakelen, want de snelste tijd is wel 1.11, maar gemiddeld kom ik niet aan de 1.15 hoor
zit een Forza demo bij Jade Empirequote:Op donderdag 21 april 2005 17:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een kans gekregen om een goede tijd neer te zetten met die achterlijk snelle bak, pkwarts moest zonodig ook opeens Forza gaan spelen en wilde zijn demo terug
Heb maar een paar rondjes gereden met die F333, volgens mij was mn snelste tijd 1.16.xxx ofzo
Hoe zet je die demo eigenlijk op 10 rondjes? 3 rondjes rijden is echt irritant...
quote:
Die oude of een nieuwe?quote:
Aha Ali, je loopt zeker ook nog je auto stiekum vet op te voeren, ik heb je wel doorquote:Op donderdag 21 april 2005 17:57 schreef twi het volgende:
't Geheim van de smid. Ik kreeg die mogelijkheid ook pas nadat de DVD drive van m'n oude Xbox 't begafMaar dat soort dingen mogen niet besproken worden
Je kan alleen de rondjes verhogen en de tegenstanders weghalenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:08 schreef peristilius het volgende:
Aha Ali, je loopt zeker ook nog je auto stiekum vet op te voeren, ik heb je wel door
De oudequote:Op donderdag 21 april 2005 18:07 schreef Strolie75 het volgende:
Die oude of een nieuwe?
Ik rijd automatisch, gewoon remmen, insturen, mezelf flink gassend door de bocht slingeren, werkt wel goed. Als ik weer een demo heb ga ik maar even oefenen op handgeschakeld rijdenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:10 schreef Heintje het volgende:
Verder rem ik altijd voor de bocht en op het moment dat ik in stuur begin ik al weer met een beetje gas te geven.
Ja ach, als je het goed doet zie je de tegenstander toch nietquote:Op donderdag 21 april 2005 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Je kan alleen de rondjes verhogen en de tegenstanders weghalenOok makkelijk
Dat dacht jij, ze zijn knap irritant als je ze op een ronde aan het zetten bent hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 18:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik rijd automatisch, gewoon remmen, insturen, mezelf flink gassend door de bocht slingeren, werkt wel goed. Als ik weer een demo heb ga ik maar even oefenen op handgeschakeld rijden
[..]
Ja ach, als je het goed doet zie je de tegenstander toch niet
Krijg je dat voor elkaar in 3 ronden? In 10 ronden snap ik het welquote:Op donderdag 21 april 2005 18:25 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dat dacht jij, ze zijn knap irritant als je ze op een ronde aan het zetten bent hoor
Maar ja, dan moet je geen 1.35-ers rijden![]()
De retail speel ik 13 mei wel hoor, afhankelijk of ik een promotional copy krijg of niet (zo ja, dan is het enkele dagen later)quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:46 schreef gijsje79 het volgende:
Dag of 10 ook al.
Ja ik hoop dat ie hier ook vroeg in de winkels ligt.
Ik ga ervan uit rond 10 mei en anders word het 12 mei.
kan niet wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:46 schreef gijsje79 het volgende:
Dag of 10 ook al.
Ja ik hoop dat ie hier ook vroeg in de winkels ligt.
Ik ga ervan uit rond 10 mei en anders word het 12 mei.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:14 schreef DinoPK het volgende:
[..]
De retail speel ik 13 mei wel hoor, afhankelijk of ik een promotional copy krijg of niet (zo ja, dan is het enkele dagen later). Ik hoop alleen dat de save compatible is tussen NTSC en Pal, met PGR2 was dit wel het geval.
Ik denk eigenlijk dat het spel echt op zijn vroegst om 12 mei geleverd gaat worden, met Halo2 was er ook al een vrij streng embargo, en dit wordt ook wel een klapper.
strafsecquote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef Bastard het volgende:
Paar filmpjes gekeken, bij gewoon een beetje racen met rubbing en touching ben je zo al 4 strafsec. rijker.
Degene die dus vooraan start, en lekker weg komt door de eerste bocht heeft best kans geen 1 strafsec. te krijgen dan.. maar zo te zien moet je aardig je best doen om eerste te worden
ow ok, want met de rally in GT4 krijg je ook straftijd als je tegen een tegenstander aanrijdt. Maar dan kan je 5 sec. lang maar 40 rijdenquote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef twi het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die strafseconden alleen toepassing hebben op de rondetijd (scoreboards). Niet op de uiteindelijke uitslag van de race. Ik zie namelijk noch in de racetijd, noch in de uitslag die strafseconden terugkomen. Bovendien wordt die straftijd elk rondje gereset.
Dus zo'n ramp is 't niet. Al moet ik wel zeggen dat je achterlijk snel straftijd krijgt. Zag een wagen midden op de weg stil staan waar die speler tegenaan klapt. Gelijk 4 seconden straftijd. Hetzelfde met wagens die van achter op je in beuken. Dat is wel een stuk minder ja.
Ja je hebt gelijk, tis wel heel erg duidelijk en heel erg nep. Kut spel.quote:Op maandag 25 april 2005 18:43 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook ontzettend duidelijk, ik bedoel het is wel mooi enzo, maar die onderste is wel heeeeeel duidelijk nep.
Je reactie toverde een glimlach op m'n gezichtquote:Op maandag 25 april 2005 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, tis wel heel erg duidelijk en heel erg nep. Kut spel.
quote:Op maandag 25 april 2005 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, tis wel heel erg duidelijk en heel erg nep. Kut spel.
En deze deed mij grinniken.quote:Op maandag 25 april 2005 19:00 schreef peristilius het volgende:
[..]Ik weet niet waar dit op slaat, het spel lijkt me heus vet, maar nu niet gaan doen alsof het foto-realistisch is.
Ja je weet maar nooit, Bastard loopt zo hard te hypen dat het zomaar serieus zou kunnen zijnquote:Op maandag 25 april 2005 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En deze deed mij grinniken..
zoek eens op sarcasme zou ik zeggen
Als handgeschakelde auto's niet sneller zouden rijden, waarom zou iemand dan de moeite nemen om zich het handmatig schakelen aan te wennen?quote:Op maandag 25 april 2005 19:41 schreef MazeNL het volgende:
lol! Handgeschakeld zijn de auto's zo veel sneller, automaat rijdt ik rondjes 1.16 ofzo en handgeschakeld na 10 rondjes 1.13/1.14.
Ik weet niet hoe het met de DSG van Audi zit, maar SMG van BMW staat voor Sequential Manual Gearbox, logisch dus dat die sneller is dan een Japanse automaat, aangezien het geen automaat is.quote:Ik hoop wel dat ze per merk de automaat schakeltijden hebben verandert, Ferrari, Audi(DSG) en BMW(SMG) schakelen veeeeeel sneller als de jappaners met een automaat...
Dat is alleen aan de omgebouwde proleten voorbestemd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:55 schreef MazeNL het volgende:
Hoe kan ik mee rondjes instellen in de demo?
Dat is de Lotus Exige, klein verschilletjequote:Op dinsdag 26 april 2005 19:15 schreef DinoPK het volgende:
http://www.msxbox-world.com/movies_exclusive/view.php/738 onderaan, of misschien beter:
http://movies.msxbox-world.com/download_exclusive.php?id=1114535771&file=Forza_Motorsport_Test_Track.wmv
Een lotus elise op een track die we nog niet hadden gezien (testtrack) en gereden zonder enige assists aan. En kijk, daar zijn de physics en de moeilijkheid van de demo weer
Ze hebben de assists dus veel effectiever gemaakt, zet je deze uit, dan heb je gewoon net zo'n sim game als de demo. Cool niet?
edit: Overigens vind ik dit absoluut een waanzinnige track (grafisch weer wat minder), met ontzettend veel inhaalpunten en leuke bochten combinaties. Hopelijk kunnen we ook daadwerkelijk racen op dit baantje (met een laptijd van 5 minuten hehe)
edit 2:
whehe:
[afbeelding]
Zoiezo leuk om te lezen: Reviewquote:'Groups can build their own clubs and their stats and information are then tracked as a group
in different leader boards. Car clubs then get to race online in a car club challenge mode
where clubs can battle it out in team racing to obtain bragging rights'
Dat heb ik nog niet eerder gezienquote:For example, you have a car and it’s upgraded to be the ultimate speed machine with superchargers, better tyres, and weight reduction to name a few. You complete a perfect lap but you’re still a good 10 seconds off SpeedDemon99, your friend on Xbox Live. You can’t figure out how he’s pulling 10 seconds off your time with the same car. This is where Forza sets its online features away from the competition, not only does it let you download another gamer's replay to see how they took to the track, but it also offers the gamer the ability to download their complete car set-up.
Ga ik gewoon achter jou aanrijden en copieer ik jouw shitquote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
Tering..
[..]
Dat heb ik nog niet eerder gezien
Nou weet ik niet of ik daar zo blij mee ben, mij lijkt het juist leuker om iedereen lekker zelf een eigen config samen te laten stellen.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
Tering..
[..]
Dat heb ik nog niet eerder gezien
Precies, dat lijkt me de beste optie.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:04 schreef Heintje het volgende:
Je hebt nou toch al dat er op fora mogelijke afstellingen besproken worden. Dus dat je ze nou ook gewoon kan kopieren is wel makkelijk.
Al hoop ik wel dat je er wel toestemming voor moet geven om je afstelling te laten kopieren. Niet dat zomaar iedereen jou afstellingen kan gebruiken.
Of hij geeft gewoon veel te veel gas de hele tijd. Speel de demo eens zou ik zeggen, dan zie je hoe realistisch het weldegelijk is.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:02 schreef Alfa_Boy het volgende:
Het zal wel een beetje makkelijk gemaakt zijn, want anders is het geen game meer. Maar waar ik op doel is dat de auto extreem begint te glijden als je stuurt. Het kan zijn dat de betreffende persoon een ruk aan het pookje naar links/rechts geeft.
Enne, het zal wel zeiken zijn he
ja kom nou, sta je bijvoorbeeld eerste op de leader boards, start je je xbox een dagje later op en dan staat er:quote:Op woensdag 27 april 2005 11:04 schreef Heintje het volgende:
Je hebt nou toch al dat er op fora mogelijke afstellingen besproken worden. Dus dat je ze nou ook gewoon kan kopieren is wel makkelijk.
Al hoop ik wel dat je er wel toestemming voor moet geven om je afstelling te laten kopieren. Niet dat zomaar iedereen jou afstellingen kan gebruiken.
Ik ben ook klaar hier.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, weer bijgelezen.
Heb eigenlijk geen zin meer in Forza topicKwil het gewoon gamen NUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
net als met Fable gewoon niks meer lezen tot aan de launch. En dan toch de weerleiding niet kunnen weerstaan en al die reviews gaan lezenquote:
Inderdaad, het verschil is nog groter dan ik dacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:35 schreef kepler het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)ies/Forza_Vs_GT4.wmv
Forza vs GT4
ik vind Forza er toch beter uitzien, het circuit is niet zo leeg en saai. Ook lijkt het snelheidsgevoel een stuk beter te zijn in Forza
nou dat ook weer niet, als je ziet wat het spel uit de PS2 haalt dan is dat echt fantastischquote:Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, het verschil is nog groter dan ik dacht.
Maar goed, GT4 was sowieso zwaaaaaaaaar overhyped..
de HUD is ook het enige wat mooier isquote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de Hud van Gt4 wel mooier, maar voor de rest ziet Forza er zowieso veel cooler uit. Volgens mij is het gevoel van snelheid bij Forza ook groter?
Ik had GT4, en had spijt als haren op m'n hoofd dat ik hem heb gekocht. Ik had deel 3 al, en zoveel beter is ie niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet, als je ziet wat het spel uit de PS2 haalt dan is dat echt fantastisch
maar het lijkt er dus op dat Forza grafisch gezien beter zal zijn
Er is een analoge hud en een digitale hud. Ik vind hem wel lekker klein deze digitale hudquote:Volgens de laatste filmpjes van Forza is daar de Hud aangepast. (Volens mij is het er trouwens niet beter op geworden maar ok.)
Ik bedoel er mee dat er weer een overload aan coole filmpjes gevonden is.. lijkt me onnodig om weer kwijl smilies te posten...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef DinoPK het volgende:
Vindt je het gek dat je af en toe verkeerd begrepen wordt?
Wat bedoel je daar nou weer mee?
Die telemetrie filmpjes zijn erg cool iig als je dat bedoeld.
ik had het wel door op een of andere manierquote:Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee dat er weer een overload aan coole filmpjes gevonden is.. lijkt me onnodig om weer kwijl smilies te posten...
Ik trek het gewoon niet meer.. moet het spel spelen
Sommige kennen me iets beterquote:Op donderdag 28 april 2005 17:01 schreef taart het volgende:
[..]
ik had het wel door op een of andere manier![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:29 schreef Heintje het volgende:
Deel 1 heb ik vandaag gekocht.
[afbeelding]
Nou nog Forza en een stuurtje.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:35 schreef kepler het volgende:
http://www.msxbox-world.c(...)ies/Forza_Vs_GT4.wmv
Forza vs GT4
ik vind Forza er toch beter uitzien, het circuit is niet zo leeg en saai. Ook lijkt het snelheidsgevoel een stuk beter te zijn in Forza
Je moet ook geen draadloze troep nemenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef Tain het volgende:
Excuses trouwens voor de verlate reactie, maar druk gisteren (klote draadloosnetwerk)
heb ik toch al in geredenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:13 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Je moet ook geen draadloze troep nemen![]()
Kreeg vanmorgen een meeltje binnen van de Free Record Shop, dat als je Forza nu pre-orderd je kans maakt om in een Ferrari te rijdenHet is helaas wel een 348, en das nu net een minder model
![]()
En waar ik bij het vorige VS filmpje nog niet precies wist wat er mooier was zie ik in deze duidelijk dat de Xbox versie strakker is.... bomen zijn veel afwisselender,... parcours komt rustiger over en er is veel meer diepte aanwezig !!quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:51 schreef Chocobo het volgende:
GT4 vs Forza volume 2.... nu wordt de Nurburgring bekeken met een Aston Martin V12 Vanquish
http://insider.ign.com/videos/articles/608/608674p1.html
Vind je?quote:Op zondag 1 mei 2005 02:01 schreef Fillipe het volgende:
Echt een prima race spel. Alleen jammer dat ze niet (meer) anti aliasing toegepast hebben. Het dragcircuitje is trouwens erg grappig en de verschillende auto's en circuits (+ point to point banen) zien en voelen gewoon erg goed.
Toppertje.
Gedownload he.. nepgamersquote:
Zou je dit soort commentaar gewoon voor je willen houden totdat het spel ook daadwerkelijk uit is? Het ligt er nu gewoon dik bovenop dat je de warez versie hebtquote:Op zondag 1 mei 2005 02:01 schreef Fillipe het volgende:
Echt een prima race spel. Alleen jammer dat ze niet (meer) anti aliasing toegepast hebben. Het dragcircuitje is trouwens erg grappig en de verschillende auto's en circuits (+ point to point banen) zien en voelen gewoon erg goed.
Toppertje.
Ik zou graag al het gezeur over warez willen uitroeien, maar ik kan niet alle topics doorlezen en als er geen topicreports worden gemaakt dan kom je er als mod ook niet achter wat er in sommige topics gebeurd.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:01 schreef DinoPK het volgende:
Ik geef je ook geen ongelijk bastard, vandaar dat ik tot nu toe nog niets had gemeld over de uiteindelijke versie. Maar het is dan wel zaak om consequent te zijn als fok zijnde, en gooi dan al dat warez gezeur over de pc spellen ook maar dicht (kijk maar eens naar de band of brothers topics), en niet alleen bij de xbox topics waar mensen daar wat geirriteerder over zijn.
Het 'ik heb hem' is ook erg irritant als je er op zit te wachten, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen om wat leuks over het spel te zeggen. Normaal zijn warez gamers enorme zeikers, en gaan idd snel over naar het volgende spel. Nou is het een positieve mening, en dan is het nog niet goed.
Geen warez, doe dan ook geen warez. Maar zorg er dan ook voor dat import niet besproken mag worden (ja ik heb het spel 'geimporteerd', tuurlijk), pak het consequent aan. De discussie moeten we idd niet nog eens een keer gaan voeren (meningen zijn hierover toch wel redelijk gelijkgestemd bij de wat serieuzere forumbewoners).
Nee Twi, ik wil wel wedstrijden waar ik bij denk "Ik maak een kans om te winnen."quote:Op zondag 1 mei 2005 17:08 schreef twi het volgende:
De discussie over warez links gelaten is het gewoon niet slim om een mening te geven over een game die nog niet uit is. Dat hou je gewoon voor je, als je een beetje verstand hebt, omdat je weet dat het anderen uitlokt tot reageren.
Ik kan in elk geval niet wachten tot ik deze gae over Live kan doen met al die gasten die hier reageren
Postief blijven B.... Twi gaat rubber etenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Twi, ik wil wel wedstrijden waar ik bij denk "Ik maak een kans om te winnen."
Ah daar is het al 3 mei(officiele US release) dus?quote:
En dat geloof je welquote:Op zondag 1 mei 2005 23:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah daar is het al 3 mei(officiele US release) dus?
Nee, daarom het is nu 2 mei en de release is 3 meiquote:
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar was, en nu eindelijk bevestigd is: de skins doen het dus ook op live (zoals verwacht maar je weet het nooit heh).quote:Op maandag 2 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
Filmpje over hoe UITGEBREID je kan customizen
http://xboxmovies.teamxbo(...)-Customization-Clip/
is wel relaxed niet al te veel banen, des te eerder ken je de banen uit je hoofdquote:Op zondag 1 mei 2005 18:32 schreef DinoPK het volgende:
Whehehe ik heb mijn twijfels. Alleen afgaand op de demo zal Twi er best wel een beetje goed in zijn denken jullie niet? (als hij niet tenminste niet de hele single player door de drivatar laat spelen iig).
Wat denken jullie eigenlijk van de banen? Het aantal auto's vind ik hoog zat, alleen die banen heb ik mijn twijfels over. De laatste semi sim racer die ik heb gespeeld is DTM en daarin werd je wel vertroeteld door het aanbod van circuits. Ook GT4 maakt een grote sprong voorwaarts hiermee (ik vond GT3 dus nogal saai omdat er weeer diezelfde (beperkt in aantal) banen inzaten.
Er is natuurlijk downloadable content, maar kijkend naar PGR2 zullen dat misschien 2-3 banen worden, en voor de rest autotjes.
Heeft iedereen ook al een favoriet circuit waar je naar uitkijkt na het zien van alle screens?
Dit is briljant hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
gaat nergens overquote:Op maandag 2 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
Ik moet een gay carquote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat nergens over![]()
iedereen is dus anders op live![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:23 schreef peristilius het volgende:
Ik wil een E-type in rood wit blauw
SHAGUAR
Dan maak je daar ook weer een unieke bak van toch.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Vraag is echter of je je custom paint job etc etc eventueel kan overzetten naar een andere auto... stel je bent 3 uur bezig met klooien en verven en ineens heb je een snellere auto waar je meer mee gaat rijden.... wat dan ?
dat denk ik dus niet, want je kan per auto stickers/paint op unieke stukken van die auto zetten. Dan krijg je wel hele rare paint-jobs, als je bv de paint van een mini overzet op een Enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Vraag is echter of je je custom paint job etc etc eventueel kan overzetten naar een andere auto... stel je bent 3 uur bezig met klooien en verven en ineens heb je een snellere auto waar je meer mee gaat rijden.... wat dan ?
puntquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
dat denk ik dus niet, want je kan per auto stickers/paint op unieke stukken van die auto zetten. Dan krijg je wel hele rare paint-jobs, als je bv de paint van een mini overzet op een Enzo
Het was toch al lang bekend dat er heel veel echte body kits in zitten?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:57 schreef piet_pelle het volgende:
Het filmpje werkt bij mij heel slecht maar ik hoop dat er wel wat meer kan dan alleen painten e.d.
Ik wil heel veel spoilers en bumpers en bumper flaps e.d. En als het ff kan wil ik echte, dus niet van neppe NFSU troep.
Als je dat denkt, dan gaat dat je tegenvallen. Sommige auto's hebben 5 bumpers, sommige geen. Sowieso kosten bumpers ed je credits, terwijl het painten&decals gewoon gratis is (godzijdank).quote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was toch al lang bekend dat er heel veel echte body kits in zitten?
Ik denk dat je dat schuim wel kan vergeten, maar roze verf en een boeing vleugel zal wel te krijgen zijn.quote:
Ach een stuk of 5 bumpers per auto vind ik zat, ze lijken toch allemaal op elkaarquote:Op maandag 2 mei 2005 19:08 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Als je dat denkt, dan gaat dat je tegenvallen. Sommige auto's hebben 5 bumpers, sommige geen. Sowieso kosten bumpers ed je credits, terwijl het painten&decals gewoon gratis is (godzijdank).
Bumpers hebben ook niet erg veel invloed, het is alleen goed voor je rarity rating (of je moet net de downforce verhogende bumpers hebben, maar de invloed lijkt mij nihil).
Voor de SP zijn de bumpers niet interessant, daar gaat het meer om motorisch tunen. Voor live is het natuurlijk juist wel weer een leuke optie.
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:48 schreef Chocobo het volgende:
Zit een beetje op de officiele site te kijken ! Stoere bakken hoor..
http://www.xbox.com/en-US/forza/default.htm?level1=enusgames&level2=hero1&level3=forza (Click op official game site)
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik met PGR2 ook last van, maar dat ligt toch echt aan mijn brakke tvquote:Op maandag 2 mei 2005 23:08 schreef Fillipe het volgende:
Zo strak als op die screenshots ziet Forza er in het 'echt' zeker niet uit, soms vind ik het maar lastig inschatten of de bocht naar rechts of naar links gaat.
Bij PGR2 heb ik daar dus totaal geen last van (en ja speelt op dezelfde tvquote:Op maandag 2 mei 2005 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
heb ik met PGR2 ook last van, maar dat ligt toch echt aan mijn brakke tv![]()
Heb hem dan toch gezien eindelijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
Wat doe je.. Vrijdag niet te krijgen, Zaterdag komt er geen post, Maandag de winkels dicht.... en als je xbox aangaat zie je friends forza spelen..quote:
Bij mij wel hoor,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Zaterdag komt er geen post
10 mei lijkt me logischer, de meeste winkels krijgen hun ladingen op dinsdag binnen, en dan nog een extra, kleinere lading op donderdag. Soms worden de games ook gewoon bezorgd door koerier, maar dat is alleen bij echte bestsellers, zoals Pokemon Ruby enzo.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:09 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. ik heb hier over gelezen laatst, coureurs die en forza racen en een tijd neerzetten in het echt in zo'n auto..
http://www.gamershell.com/download_8630.shtml
Forza Pro racer filmpje...
Serieus.. die schermen
Dan mag ik toch echt hopen dat de review er niet voor eind Mei is, want het is geen spel dat je ff snel kan reviewenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef kepler het volgende:
[..]
en wedden dat het review-exemplaar dan pas 13 mei komt
die laatstequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:16 schreef DinoPK het volgende:
Overigens, het is review dag vandaag...
Gamespot, 9.2 : http://www.gamespot.com/xbox/driving/forzamotorsport/review.html
Voor uw referentie: GT4 kreeg een 8.9.
Wat mij betreft nog wat te laag, maar racers scoren zelden zeer hoog op gamespot.
TeamXbox, een zeer uitgebreide en goede review, 9.8: http://reviews.teamxbox.com/xbox/940/Forza-Motorsport/p1/
quote:Forza Motorsport has taken the current Xbox to the edge; a fitting farewell to a system that has seen its share of laps.
Gelijk heb je..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef taart het volgende:
Ik ga hem gewoon in de winkel halen, ik neem het risico niet om te pre-orderen
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef Bastard het volgende:
Wat ik overigs echt wel cool vind, zijn die instellingen.
Je kan werkelijk alles veranderen, en het heeft nog echt effect ook.
Baan met lange rechte stukken en veel snelheid? Meer Minder downforce geven.. meer bochten? vleugels afstellen.
Je zal het niet zo snel nodig hebben, maar wil je toptijden rijden, dan ga je daaraan prutsen.. heerlijk
Wel raar dat zij juist vinden dat de graphics van GT4 beter zijn, terwijl ik in andere reviews juist het tegenovergestelde lees.quote:Actually, even without a high level of graphics pleasure, Forza is still better than Gran Turismo 4. Why? How about incredible online play, solid AI and a realistic damage model? That's in addition to hundreds of cars, impeccable control and a career mode deep enough to rival your local bottomless well. In short, racing fans who bought a PS2 just for the GT series should think long and hard about trading it in for an Xbox and a copy of Forza Motorsport.
de graphics schijnen vooral anders te zijn. Die van GT4 lijken wel mooier, maar daar het lijkt niet echt. Terwijl Forza een stuk rauwer is en ook de circuits zijn een stuk mooier, althans dat maak ik op uit de reviewsquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk stukje van gamespy, een site die meestal wel anti-XBOX is.
[..]
Wel raar dat zij juist vinden dat de graphics van GT4 beter zijn, terwijl ik in andere reviews juist het tegenovergestelde lees.
Ben het met een hoop posts van je eens, maar dit vind ik wel een goeie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
Tuurlijk heeft hij de warez versie gespeeld, maar ga niet dom lopen lullen over retail US net alsof je die zelf hebt (de warez versie is Pal dus het komt iig dubbel zo dom over..)
Elke console heeft zijn spellen die gehyped worden, niets specifiek voor de xbox hoor. Echter dit spel maakt mijn verwachtingen meer dan waard. Dat mensen nu te veel verwachtingen hebben, en denken dat de game voor iedereen leuk is en 20x beter is dan GT4 (en andersom voor de GT4 fanboys) dan hebben ze het mis.
Iedereen moet het zelf maar zien. Eind volgende week zitten we met veel mensen online, sommigen te genieten, sommigen zich te ergeren (en diegene die willen genieten zullen geergerd zijn doordat ze weer van de baan af worden gebeukt de eerste bocht, DTM2 style).. Enkele dagen erna zullen de meelopers het spel weer 2e hands te koop aan bieden omdat ze het te moeilijk vinden (Boutspel, GT4 is veel beter blabla, standaard gemeuk), en de fanatieke racers (de PGR2 crew van een tijdje terug) gaan heerlijk samen rondjes rijden in hun zelf gevingerschilderde autotjes in een ongeëvenaarde console race ervaring.
Mooi heh dat gamerswereldje.
Ik hoorde van iemand dat jij met sommige echte opzettelijke bewegingen de schade van je tegenstander moet betalen.... leer je het snel afquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef pkwarts het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet veel ervaring heb kwa online racers. Is het 'not done' om iemand tactisch van de baan te rijden of wordt dat wel goedgekeurd?
(tactisch iemand aantikken/van de baan rijden bedoel ik dus niet dat als je naast iemand rijdt expres je stuur opeens omgooien oid)
Ligt gewoon helemaal aan de sfeer, soms wordt het baldadigquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:40 schreef pkwarts het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet veel ervaring heb kwa online racers. Is het 'not done' om iemand tactisch van de baan te rijden of wordt dat wel goedgekeurd?
(tactisch iemand aantikken/van de baan rijden bedoel ik dus niet dat als je naast iemand rijdt expres je stuur opeens omgooien oid)
Dit klopt denk ik niet, alhoewel het in de online career en op live wel goed zou kunnen dat het credits kost, maar dat weten we allemaal nog niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat jij met sommige echte opzettelijke bewegingen de schade van je tegenstander moet betalen.... leer je het snel af
Toch heb ik in de demo gemerkt dat je bij de niet al te scherpe bochten met een relatief klein tikje de ander al mooi kan laten spinnen. Zwaar irritant voor diegene die het overkomt maar niet roekeloos gereden van de ander.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef DinoPK het volgende:
Het is er niet echt het spel naar moet ik zeggen, Pkwarts. Natuurlijk is het gewoon leuk om iemand de laatste bocht te laten spinnen, maar in het begin van de race .... tjah moeilijk. Vooral als je op een server rijdt met schade aan (wat ik zeker ga doen), dan rij je de rest van de race misschien met een kapotte auto.
Bij DTM2 had het minder impact op de race, en daar werd er door de hardcore mensen gigantisch over gezeken als je eens iemand raakt , hetzij per ongeluk of niet zo per ongeluk.
Hangt denk ik ook af van de groep waarmee je speelt. Ik ga niet voor de ranking maar voor de lol, en dan moet dat gewoon kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |