Je moet ook geen draadloze troep nemenquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:55 schreef Tain het volgende:
Excuses trouwens voor de verlate reactie, maar druk gisteren (klote draadloosnetwerk)
heb ik toch al in geredenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:13 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Je moet ook geen draadloze troep nemen![]()
Kreeg vanmorgen een meeltje binnen van de Free Record Shop, dat als je Forza nu pre-orderd je kans maakt om in een Ferrari te rijdenHet is helaas wel een 348, en das nu net een minder model
![]()
En waar ik bij het vorige VS filmpje nog niet precies wist wat er mooier was zie ik in deze duidelijk dat de Xbox versie strakker is.... bomen zijn veel afwisselender,... parcours komt rustiger over en er is veel meer diepte aanwezig !!quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:51 schreef Chocobo het volgende:
GT4 vs Forza volume 2.... nu wordt de Nurburgring bekeken met een Aston Martin V12 Vanquish
http://insider.ign.com/videos/articles/608/608674p1.html
Vind je?quote:Op zondag 1 mei 2005 02:01 schreef Fillipe het volgende:
Echt een prima race spel. Alleen jammer dat ze niet (meer) anti aliasing toegepast hebben. Het dragcircuitje is trouwens erg grappig en de verschillende auto's en circuits (+ point to point banen) zien en voelen gewoon erg goed.
Toppertje.
Gedownload he.. nepgamersquote:
Zou je dit soort commentaar gewoon voor je willen houden totdat het spel ook daadwerkelijk uit is? Het ligt er nu gewoon dik bovenop dat je de warez versie hebtquote:Op zondag 1 mei 2005 02:01 schreef Fillipe het volgende:
Echt een prima race spel. Alleen jammer dat ze niet (meer) anti aliasing toegepast hebben. Het dragcircuitje is trouwens erg grappig en de verschillende auto's en circuits (+ point to point banen) zien en voelen gewoon erg goed.
Toppertje.
Ik zou graag al het gezeur over warez willen uitroeien, maar ik kan niet alle topics doorlezen en als er geen topicreports worden gemaakt dan kom je er als mod ook niet achter wat er in sommige topics gebeurd.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:01 schreef DinoPK het volgende:
Ik geef je ook geen ongelijk bastard, vandaar dat ik tot nu toe nog niets had gemeld over de uiteindelijke versie. Maar het is dan wel zaak om consequent te zijn als fok zijnde, en gooi dan al dat warez gezeur over de pc spellen ook maar dicht (kijk maar eens naar de band of brothers topics), en niet alleen bij de xbox topics waar mensen daar wat geirriteerder over zijn.
Het 'ik heb hem' is ook erg irritant als je er op zit te wachten, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen om wat leuks over het spel te zeggen. Normaal zijn warez gamers enorme zeikers, en gaan idd snel over naar het volgende spel. Nou is het een positieve mening, en dan is het nog niet goed.
Geen warez, doe dan ook geen warez. Maar zorg er dan ook voor dat import niet besproken mag worden (ja ik heb het spel 'geimporteerd', tuurlijk), pak het consequent aan. De discussie moeten we idd niet nog eens een keer gaan voeren (meningen zijn hierover toch wel redelijk gelijkgestemd bij de wat serieuzere forumbewoners).
Nee Twi, ik wil wel wedstrijden waar ik bij denk "Ik maak een kans om te winnen."quote:Op zondag 1 mei 2005 17:08 schreef twi het volgende:
De discussie over warez links gelaten is het gewoon niet slim om een mening te geven over een game die nog niet uit is. Dat hou je gewoon voor je, als je een beetje verstand hebt, omdat je weet dat het anderen uitlokt tot reageren.
Ik kan in elk geval niet wachten tot ik deze gae over Live kan doen met al die gasten die hier reageren
Postief blijven B.... Twi gaat rubber etenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Twi, ik wil wel wedstrijden waar ik bij denk "Ik maak een kans om te winnen."
Ah daar is het al 3 mei(officiele US release) dus?quote:
En dat geloof je welquote:Op zondag 1 mei 2005 23:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah daar is het al 3 mei(officiele US release) dus?
Nee, daarom het is nu 2 mei en de release is 3 meiquote:
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar was, en nu eindelijk bevestigd is: de skins doen het dus ook op live (zoals verwacht maar je weet het nooit heh).quote:Op maandag 2 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
Filmpje over hoe UITGEBREID je kan customizen
http://xboxmovies.teamxbo(...)-Customization-Clip/
is wel relaxed niet al te veel banen, des te eerder ken je de banen uit je hoofdquote:Op zondag 1 mei 2005 18:32 schreef DinoPK het volgende:
Whehehe ik heb mijn twijfels. Alleen afgaand op de demo zal Twi er best wel een beetje goed in zijn denken jullie niet? (als hij niet tenminste niet de hele single player door de drivatar laat spelen iig).
Wat denken jullie eigenlijk van de banen? Het aantal auto's vind ik hoog zat, alleen die banen heb ik mijn twijfels over. De laatste semi sim racer die ik heb gespeeld is DTM en daarin werd je wel vertroeteld door het aanbod van circuits. Ook GT4 maakt een grote sprong voorwaarts hiermee (ik vond GT3 dus nogal saai omdat er weeer diezelfde (beperkt in aantal) banen inzaten.
Er is natuurlijk downloadable content, maar kijkend naar PGR2 zullen dat misschien 2-3 banen worden, en voor de rest autotjes.
Heeft iedereen ook al een favoriet circuit waar je naar uitkijkt na het zien van alle screens?
Dit is briljant hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
gaat nergens overquote:Op maandag 2 mei 2005 08:31 schreef Bastard het volgende:
Ik moet een gay carquote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat nergens over![]()
iedereen is dus anders op live![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:23 schreef peristilius het volgende:
Ik wil een E-type in rood wit blauw
SHAGUAR
Dan maak je daar ook weer een unieke bak van toch.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Vraag is echter of je je custom paint job etc etc eventueel kan overzetten naar een andere auto... stel je bent 3 uur bezig met klooien en verven en ineens heb je een snellere auto waar je meer mee gaat rijden.... wat dan ?
dat denk ik dus niet, want je kan per auto stickers/paint op unieke stukken van die auto zetten. Dan krijg je wel hele rare paint-jobs, als je bv de paint van een mini overzet op een Enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 17:06 schreef Chocobo het volgende:
Vraag is echter of je je custom paint job etc etc eventueel kan overzetten naar een andere auto... stel je bent 3 uur bezig met klooien en verven en ineens heb je een snellere auto waar je meer mee gaat rijden.... wat dan ?
puntquote:Op maandag 2 mei 2005 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
dat denk ik dus niet, want je kan per auto stickers/paint op unieke stukken van die auto zetten. Dan krijg je wel hele rare paint-jobs, als je bv de paint van een mini overzet op een Enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |