echt waar?quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Release is nu toch 6 mei geworden hé
En ik op de dag dat Pim werd gedoodquote:Op zondag 17 april 2005 18:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
echt waar?
Zou wel super zijn, dan heb ik het spel op mijn verjaardag!
tochquote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Release is nu toch 6 mei geworden hé
Dan moet ik maar eventjes aan de slag met die autotjesquote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef DinoPK het volgende:
Twi had dacht ik een 1.29.7 staan met de Evo. Ik heb een 1.30.2 staan.
Met de ferrari 533 (die snelste dus) heb ik een tijd van 1.11.7, en piet_pelle een tijd in de 1.12 ergens.
Met de rest van de auto's wordt hier onderling niet vergeleken.
De mensen die dan het spel al hebben, hebben hem of al gepre-ordered of ze kopen het spel toch al niet. Het maakt dus niet zo veel uit.quote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef Heintje het volgende:
Toch snap ik niet waarom er 10 dagen tussen America en Europa moeten zitten. Ik denk dat er veel zullen zijn die nou al het spel hebben voordat hij hier te koop is. En het lijkt me dat M$ dat juist tegen wil gaan.
Ik ken ze alquote:Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijssssssssssss (volgens mij)nieuwe Forza screens
Road Atlanta
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet dan deze ook weg, mijn favo auto uit PGR2quote:Op maandag 18 april 2005 17:14 schreef DinoPK het volgende:
Nieuw op xbox world ja
Kijk anders hier eens als je echt het laatste nieuws wilt lezen: http://www.forzacentral.com
Ik zal de film linkjes dit keer eens niet kopieren die net gepost zijn
edit: Nou vooruit, 1tje dan: http://rmjv.net/vi/forzagp10.wmv
Porsche GT3 Dowhill Race vanuit 1st person (! dat hebben we nog niet gehad).
Nou niet teveel gaan hypen hequote:Op maandag 18 april 2005 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
Ziet er goed uit die downhill.
Ben ook wel benieuwd hoever het schademodel gaat.
Hij lijkt veel minder te driften nu he..quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zet dan deze ook weg, mijn favo auto uit PGR2
http://rmjv.net/vi/forzagp11.wmv
Ga ff ergens anders de vervelende PS2 fanboy uithangenquote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Geqxon het volgende:
Die graphics zijn best om te huilenDoe mij maar GT4
Zit je in het xbox 360 topic te huilen dat de xbox (1) mooiere graphics heeft en dus ruk is, ga je hier stoken dat Forza zuigt omdat GT erin jouw gekleurde ogen beter uitziet.quote:Op maandag 18 april 2005 18:32 schreef Geqxon het volgende:
Die graphics zijn best om te huilenDoe mij maar GT4
Het is geen feitquote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, maar ik mag de waarheid niet vertellen? Ik mag dus niet zeggen (wat een feit is, en geen mening) dat de grahpics van GT4 beter zijn dan Forza?
Raar landje hier![]()
Oh shit we hebben een nieuwe BMH. Dude beat it, nu zijn we nog vriendelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, maar ik mag de waarheid niet vertellen? Ik mag dus niet zeggen (wat een feit is, en geen mening) dat de grahpics van GT4 beter zijn dan Forza?
Raar landje hier![]()
De kwaliteit is wel af te meten, maar heb je de link naar een goed onderzoek? Heb je forza al gespeeld? Hoe kan je het dan zeggen?quote:Op maandag 18 april 2005 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Het is wel een feit. De kwaliteit van 2 producten is altijd af te meten / te testen.
jullie hadden gewoon nooit over die ps2 moeten beginnen![]()
Jij bent vermakelijk kerel.quote:Op maandag 18 april 2005 18:39 schreef Geqxon het volgende:
Raar landje hier![]()
http://www.pearle.nl/content/ogentest_index.htmlquote:Op maandag 18 april 2005 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Het is wel een feit. De kwaliteit van 2 producten is altijd af te meten / te testen.
jullie hadden gewoon nooit over die ps2 moeten beginnen![]()
Extreem strak plan van die Outrun 2 deuntjes. Maareh, hoe doe je dat dan, muziek van een xbox DVD op de schijf zetten? Of moet je dan weer een omgebouwde hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef DinoPK het volgende:
Het is zo langzamerhand iig tijd om ff flink wat custom soundtracks op de xbox te gooien. Iemand tips voor wat nummers? Zelf geef ik altijd de voorkeur aan wat lekkere opzwepende deuntjes, niet te hard, maar opwerkend naar een climax. En ik ga wat outrun nummers toevoegen dit keer (passing breeze), op de een of andere manier zijn dat erg lekkere deuntjes tijdens een race spelletje.
Limb bizkit rijd lekker agrresiefquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:10 schreef DinoPK het volgende:
Het is zo langzamerhand iig tijd om ff flink wat custom soundtracks op de xbox te gooien. Iemand tips voor wat nummers? Zelf geef ik altijd de voorkeur aan wat lekkere opzwepende deuntjes, niet te hard, maar opwerkend naar een climax. En ik ga wat outrun nummers toevoegen dit keer (passing breeze), op de een of andere manier zijn dat erg lekkere deuntjes tijdens een race spelletje.
Kan, maar daar vertrouw ik niet zo op. Nee gewoon via het MS dashboard, brand wat nummers die je leuk vindt weg op een compatible cdr-tje, en dan rippen via je MS Dash.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Extreem strak plan van die Outrun 2 deuntjes. Maareh, hoe doe je dat dan, muziek van een xbox DVD op de schijf zetten? Of moet je dan weer een omgebouwde hebben?
Ehm heb je die replay muziek nog niet gehoord?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:28 schreef twi het volgende:
Ik heb alleen voor MGP2 en MM3 een custom soundtrack gebruiktThe Matrix OST en voor MM3 wat grappige rare liedjes van Smashmouth enzo
(en Chihuahua
![]()
) De muziek van PGR2 vond ik eigenlijk wel in orde, en ik vertrouw erop dat dat bij Forza ook wel goed komt
Das gewoon gewenning.. als ik een maand geen pgr2 speel word ik ook stroef.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:57 schreef Heintje het volgende:
Wat mij gisteren wel opgevallen is is dat als je traction control uitzet dat je dan eigenlijk wel handmatig moet schakelen. In zijn 1 trek je hem echt veel te snel om.
Verder rijd Forza met alle hulpmiddelen makkelijker dan PRG2. Tenminste, na tig rondjes in de Ferrari bij Forza kan ik niet meer fatsoenlijk rijden in PGR2.
Ja ligt er net aan welke cd.quote:
moehahaha! nu zal ik mijn superieure tijd van 1.40.xx verpletterenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:44 schreef peristilius het volgende:
pkwarts heeft mn demo terug gejat, nu kan ik nooit een goede tijd neerzetten
Met traction control uit ga je wel veel harder
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moehahaha! nu zal ik mijn superieure tijd van 1.40.xx verpletteren![]()
![]()
ik zuig
ik ga hem er nu ingooienquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:00 schreef peristilius het volgende:
[..]heb je nog niks beters neergezet
je kan echt zo ver gaan met dat customizenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lange dagenquote:Op woensdag 20 april 2005 06:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo vroeg en ik denk alweer aan Forza
Link doet het nietquote:
Ik vind 1 of 2 kleuren eigenlijk mooier... maar je kan er leuke dingen mee zo te zienquote:
Euhm reed je met de getunede of nietquote:Op woensdag 20 april 2005 21:45 schreef Heintje het volgende:
Wat is op dit moment de top tijd binnen FOK met de Evo.
Ik kwam na 10 rondjes met alleen ABS tot een 1.37.203
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:45 schreef Heintje het volgende:
Wat is op dit moment de top tijd binnen FOK met de Evo.
Ik kwam na 10 rondjes met alleen ABS tot een 1.37.203
Patser.quote:
Hoeveel topics zijn er niet vol gelult over HL2 voordat er uberhaupt iets speelbaars te verkrijgen was (en dan heb ik het nog niet eens over de gelekte beta)quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
3 topics gelul over een demo
Wat moet dat met het spel wel niet gaan worden?
quote:For instance, at a glance, you can see vector forces acting on each tire, and the grip that's available to them when cornering. This allows you to adjust tire pressure as well as the stiffness of your springs to ensure to tweak maximum grip for any particular track.
dat geluid van die evoquote:Op donderdag 21 april 2005 07:35 schreef DinoPK het volgende:
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3139787&did=1
Een erg leuke preview om te lezen, van mensen die ook daadwerkelijk het spel gespeeld hebben.
Met als kersje op de taart:
http://www.1up.com/do/download?cId=3126662
4 filmpjes
edit: de 2 rx7 filmpjes zijn niet veel aan. Wel aardig om te kijken zijn de pacific shipyard (gotham racing 3 lookalike) en zeker FuyimaA (met een 550pk Evo, die turbo's fluiten echt heerlijk).
Heb net EINDELIJK de tijd van DinoPK weten te bereiken, 1.11.7 nog wat met de F333. Ik mezelf maar afvragen hoe ze die Ferrari recht konden houden, aangezien het mij al niet lukte met automatische versnellingen met alle hulpmiddelen aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:57 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Patser.
Maareh heb je tips voor ons met de evo?
Beetje driften of niet? In welke versnellingen door welke bochten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |