Thx! Ik snap niet dat ik het niet zelf gevonden heb maar goedquote:Op zondag 22 mei 2005 00:54 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat is de Vättern serie, met diverse deuren/fronten zoals de Vättern Ommen, ~Ören, ~Femmen, ~Lonnen.... met Anordna kastinrichting
Ja, meerdere kleuren. Berken (die hebben wij), eiken, wit en iets van bruin.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:10 schreef Anitra het volgende:
Je kan altijd mailen als je vragen hebt hoor!
BE dat bed willen wij ook, die is toch in meerdere kleuren te krijgen? De Malm of zoeits?
Ik heb even gekeken, want ze zijn er wel, die topics, maar ik kon ze ook even niet vinden.quote:Op zondag 22 mei 2005 09:04 schreef wc-eend het volgende:
Lijkt me onzinnig om een nieuw topic te openen voor mijn vraag,
is er een goede topic op fok over starten met samenwonen..kon niks vinden..
En ik heb pas een malm bed gekocht bij ikea, om ontopic te blijven
Er is twee keer per jaar PLUNDRA (quote:Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een 'hoe-ga-ik-mijn-woning-inrichten'-hersenstorm, en misschien is het al tig keer gezegd.... maar....
Is er een bepaalde periode of dag o.i.d. dat de meubels flink zijn afgeprijsd bij Ikea? Of op een andere manier, bijv showroom-modellen?
En wat is een goede slaapbank voor loge's, die een beetje fatsoenlijk oogt en betaalbaar is? En is dat ook te gebruiken zonder een hernia als gevolg?
*Checkquote:Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef Allan24 het volgende:
[..]
(althans da's in Breda zo, ik neem aan in andere vestigingen ook).
Ik weet niet welke dat is, is van voor het seizoen 2003/2004 iig. Hij zit niet meer in het assortimentquote:Op zondag 22 mei 2005 16:59 schreef linda856763 het volgende:
In Eigen Huis en Interieur (maart 2002, pagina 46) zag ik een salontafel die ik erg mooi vind. Helaas staat er alleen maar bij dat hij van de IKEA is, maar niet welk model. Ik kan hem ook niet vinden op de IKEA-site of in de gids.
Het gaat om een lage witte, redelijk grote, vierkante tafel op aluminium pootjes. Op twee hoeken zit een laadje (handgreep is een uitsparing in de la) en de twee andere hoeken zijn vakken.
Weet iemand welk model dat is, en of deze nog te krijgen is?
http://img33.echo.cx/my.php?image=ikeatafelkl5qq.png
(edit: plaatje toegevoegd)
Ieder filiaal heeft een koopjeshoek. Daar staan ook showroom-modellen tussen. Je moet het alleen net treffen dat er wat bijzonders naar jouw smaak tussen zit.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Is er een bepaalde periode of dag o.i.d. dat de meubels flink zijn afgeprijsd bij Ikea? Of op een andere manier, bijv showroom-modellen?
De naam weet ik ook niet, maar ik heb wel deze , deze en deze op marktplaats gevonden.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:02 schreef linda856763 het volgende:
nee, daar was ik al bang voor...Heeft iemand er een over? Of ik ga op Marktplaats zoeken, maar dan heb ik wel een naam nodig. Iemand? (ik heb trouwens ook al een mailtje naar de IKEA gestuurd, nog geen reactie)
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De naam weet ik ook niet, maar ik heb wel deze , deze en deze op marktplaats gevonden.
Doe er je voordeel mee.
Ik weet de naam ondertussen wel, kreeg een zeer vriendelijke mail van de IKEAquote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De naam weet ik ook niet, maar ik heb wel deze , deze en deze op marktplaats gevonden.
Doe er je voordeel mee.
ik reageer hier even op omdat ik al een paar jaar een Malm bed heb (1.60 breed) en er supertevreden over ben. Je kan de lattenbodem (de lattenbodem is vervangbaar en goedkoop) op 2 hoogtes instellen. Bij ons ligt het matras hoog, dus je hebt geen last van de randen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 04:56 schreef Anitra het volgende:
Zo heb ik een dag na woonsdag vorige maand een tafel en stoeltje voor de kleine gehaald. Tafel normaal dacht ik iets van 14,95 en heb hem voor 7,50 en stoeltje normaal 9,95 en gekocht voor 5,00 uit KH!!!
BE heb je last bij het instappen van die rand?
Wij willen dat bed ook en dan ook die nachtkastjes erbij. Welke kleur zijn we het nog niet over eens
Foto's willen we, foto's!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:46 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor de 4e keer op rij met een afgeladen wagen de Ikea in Utrecht verlaten. Heb gister onder andere het Stolmen garderobe-systeem gekocht, echt een erg mooi en super praktisch systeem.
Zit midden in een verhuizing en zeker 4/5 van alle meubels is Ikea, alleen de eettafel en bed komen niet bij Ikea vandaan, zelfs de keuken is Ikea.
Idd! Ben benieuwd hoe stolmen hier gebruikt wordtquote:
Die nachtkastjes vind ik zo leuk!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik reageer hier even op omdat ik al een paar jaar een Malm bed heb (1.60 breed) en er supertevreden over ben. Je kan de lattenbodem (de lattenbodem is vervangbaar en goedkoop) op 2 hoogtes instellen. Bij ons ligt het matras hoog, dus je hebt geen last van de randen.
Verder is het bed echt onverwoestbaar stevig en zijn de nachtkastjes erg handig voor je spulletjes.
Ik heb er destijds het Sultan Norssken matras bijgekocht maar dat is geloof ik uit het assortiment nu. Ik ben er nog altijd supertevreden mee.![]()
Oja ik heb hem in eikenfineer. En dat gaat mooi samen met de kast die we zelf hebben samegesteld bij de Ikea.
Volgende week zal ik wat foto's maken, ben nu nog bezig om mijn nieuwe appartement te verven en op te knappenquote:
Ik ga hem gebruiken als kledingkast, zal de hele muur in beslag nemen, ook hier volgen wel foto's van. Als alles meezit zet ik de kast volgende week vrijdag in elkaar.quote:dd! Ben benieuwd hoe stolmen hier gebruikt wordt . Bij ons is het als kledingkast in de showroom, maar dat vind ik niet echt geschikt. Moet je om de week je kleren wassen om ze stofvrij te houden
Nee, ook bij ons geen last van de rand.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Die nachtkastjes vind ik zo leuk!!
Maar geen last van de rand dus. Das mooi dan komt hij ook op het lijstje!!!
En dan gaat mijn andere Ikea bed weg. Heb nu overigens ook Ikea matrassen en ben er best tevreden over, maar het is binnenvering en denk niet dat ik dat bij het nieuwe bed ook wil.
Hier zijn ze dan:quote:
Jij hebt goede ogenquote:
Wel met z'n tweeen doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jij hebt goede ogenZit nog in de verpakking, ga ik dit weekend ophangen. Pics over een week ongeveer
![]()
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:30 schreef WebForce het volgende:
Wel met z'n tweeen doen. Anders krijg je em niet mooi strak. En het is belangrijk dat het doek, dat op de grond gaat liggen, ook strak op de vloer ligt...
Ik ben benieuwd, vind de stenen wel de mooiste (zie dat jij die hebt)
En die staat nu bij mij op mijn studentenkamertjequote:Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef Allan24 het volgende:
Een poosje terug (en ook nu nog geregeld) stonden deze in onze KH:
[afbeelding]
Niet voor ¤269 / ¤259 maar elk voor ¤150da's leuk boodschappen doen dan!
quote:De Efteling, het Wereldnatuurfonds, Lego en Coca-Cola zijn volgens Nederlanders sterke merken. Burger King, EasyJet, het CDA en de Volkskrant hebben daarentegen afgedaan, en zijn uit de gratie. Dat concludeert het Amerikaanse reclamebureau Young & Rubicam uit een uitgebreid merkenonderzoek.
"Efteling is niet alleen het leukste en origineelste merk van Nederland, maar is ook innovatief, vriendelijk, onafhankelijk en zijn geld meer dan waard", oordelen de geënquęteerden over het attractiepark in Kaatsheuvel. Behalve de eerder genoemde merken staan de NOS, het Rode Kruis, Senseo, de Olympische Spelen, Douwe Egberts en IKEA in de top-10. Als beste trendmerken worden Senseo, i-Pod, IKEA, H&M, Wilkinson en Activia beschouwd.
Young & Rubicam doet sinds 1993 wereldwijd regelmatig onderzoek naar de kracht van ongeveer 34.000 merken. Aan het Nederlandse onderzoek deden 1500 personen mee.
quote:Op maandag 18 april 2005 20:10 schreef Kluupkluup het volgende:
MOMENT bureaustoel
Zit ronduit klote. Echt spijt van. Ik krijg al vrij snel last van m'n rug als ik op deze stoel zit.
Als op het plaatje alleen dan wit
Dan pak je de kassabon (want die heb je natuurlijk bewaard, dat is je garantiebewijs), je checkt of de stoel minder dan 2 jaar oud is (want dat is de garantietermijn), en als je inderdaad garantie hebt dan ga je met stoel + bon naar de klantenservice van de IKEA near you en krijg je een nieuw exemplaar. Het kan zijn dat je een tegoedpas krijgt, en dan kun je bijvoorbeeld ook een andere stoel uitzoeken.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik zit er nu ook op, waardeloze stoel inderdaad. De zitting rekt na een tijdje ook uit waardoor je dus mooi met je kont op dat scharnierpunt komt te zitten. Hier ff een geshopt voorbeeld:
[afbeelding]
Ik moet dus nou met m'n kont helemaal vooraan gaan zitten of er een kussentje inleggen, maar dan is de rugleuning nog lager.
Wel even hoi komen zeggen dan hčquote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef Impry het volgende:Zaterdag langs de IKEA geweest...
Maar heb de bon zeker nog bewaard, tenminste, m'n vader dan en hij is minder dan 2 jaar oud!
Super idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |