abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27242721
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:54 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat is de Vättern serie, met diverse deuren/fronten zoals de Vättern Ommen, ~Ören, ~Femmen, ~Lonnen.... met Anordna kastinrichting
Thx! Ik snap niet dat ik het niet zelf gevonden heb maar goed
  zondag 22 mei 2005 @ 14:05:07 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27243055
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:10 schreef Anitra het volgende:
Je kan altijd mailen als je vragen hebt hoor!

BE dat bed willen wij ook, die is toch in meerdere kleuren te krijgen? De Malm of zoeits?
Ja, meerdere kleuren. Berken (die hebben wij), eiken, wit en iets van bruin.
Erg mooi en slaapt erg lekker!
  zondag 22 mei 2005 @ 14:08:59 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27243143
quote:
Op zondag 22 mei 2005 09:04 schreef wc-eend het volgende:
Lijkt me onzinnig om een nieuw topic te openen voor mijn vraag,

is er een goede topic op fok over starten met samenwonen.. kon niks vinden..

En ik heb pas een malm bed gekocht bij ikea, om ontopic te blijven
Ik heb even gekeken, want ze zijn er wel, die topics, maar ik kon ze ook even niet vinden.
Je kan er volgens mij wel een topic over openen hoor, als er dan een dubbele is dan is er vast wel iemand die dat kan vinden en komt melden.
Het hangt er een beetje vanaf waar je het over wil hebben. Over samenwonen en wat voor spullen je nodig hebt dan kan het hier in LIF, maar gaat het over de financiele dingen dan kan het beter in WGR.
pi_27244434
Ik heb een 'hoe-ga-ik-mijn-woning-inrichten'-hersenstorm, en misschien is het al tig keer gezegd.... maar....

Is er een bepaalde periode of dag o.i.d. dat de meubels flink zijn afgeprijsd bij Ikea? Of op een andere manier, bijv showroom-modellen?

En wat is een goede slaapbank voor loge's, die een beetje fatsoenlijk oogt en betaalbaar is? En is dat ook te gebruiken zonder een hernia als gevolg?
  zondag 22 mei 2005 @ 15:09:29 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27244596
Ik heb de Lycksele. Een klein bankje dat uitgeklapt een 2-persoonsbed is. Ik gebruik heb al jaren als bed, ik kocht hem toen ik op kamers ging, woon nu alweer een tijdje stukken groter, maar slaap er dus nog steeds op. Ging altijd prima hoewel ik er nu toch wel genoeg van heb. Tis toch een vrij dun matras. Echter meer dan goed genoeg voor loge's! Volgende week ga ik naar IKEA voor een ' echt' bed. Wellicht gooi ik de Lycksele dan wel te koop
pi_27245640
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een 'hoe-ga-ik-mijn-woning-inrichten'-hersenstorm, en misschien is het al tig keer gezegd.... maar....

Is er een bepaalde periode of dag o.i.d. dat de meubels flink zijn afgeprijsd bij Ikea? Of op een andere manier, bijv showroom-modellen?

En wat is een goede slaapbank voor loge's, die een beetje fatsoenlijk oogt en betaalbaar is? En is dat ook te gebruiken zonder een hernia als gevolg?
Er is twee keer per jaar PLUNDRA ( ) bij IKEA, dat heette vroeger nog gewoon Sale. Er zijn dan producten in de uitverkoop die van model of kleur wijzigen of die gewoon niet lekker verkochten. (Je mag het eigenlijk niet zeggen maar daar is vaak ook een reden voor. ) Anyhow dan zijn er artikelen afgeprijsd met 30-70% korting.

Wat wel eens de moeite kan lonen is om in de Koopjeshoek te kijken, daar staan soms artikelen tussen waar lichte beschadigingen aan zitten of waarvan de verpakking ontbreekt, die worden dan via de KH (al dan niet opgebouwd, als het om meubels gaat) verkocht met kortingen van 15-40%. Er zijn dagen bij (check Woonsdag) dat de kortingen zelfs tot 50% gaan op de normale verkoopprijs, en dat alleen omdat er geen verpakking meer om zit (althans da's in Breda zo, ik neem aan in andere vestigingen ook).

Een poosje terug (en ook nu nog geregeld) stonden deze in onze KH:

Niet voor ¤269 / ¤259 maar elk voor ¤150 da's leuk boodschappen doen dan!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 22 mei 2005 @ 16:36:35 #257
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27247371
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef Allan24 het volgende:

[..]
(althans da's in Breda zo, ik neem aan in andere vestigingen ook).
*Check

Of als er een deuk aan de achterkant zit, of gewoon omdat het een showmodel is geweest (wat nog helemaal in tact kan zijn)
pi_27247937
In Eigen Huis en Interieur (maart 2002, pagina 46 ) zag ik een salontafel die ik erg mooi vind. Helaas staat er alleen maar bij dat hij van de IKEA is, maar niet welk model. Ik kan hem ook niet vinden op de IKEA-site of in de gids.

Het gaat om een lage witte, redelijk grote, vierkante tafel op aluminium pootjes. Op twee hoeken zit een laadje (handgreep is een uitsparing in de la) en de twee andere hoeken zijn vakken.

Weet iemand welk model dat is, en of deze nog te krijgen is?

http://img33.echo.cx/my.php?image=ikeatafelkl5qq.png

(edit: plaatje toegevoegd)

[ Bericht 14% gewijzigd door linda856763 op 22-05-2005 17:23:27 ]
Eva
  zondag 22 mei 2005 @ 18:55:36 #259
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27251038
k weet alleen nog dat ie in de grote ikea-gids in 't donkerbruin staat afgebeeld..
Weet ook niet hoe die heet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27251419
In die van 2005? Zo ja, dan ga ik nog even speuren...
Eva
pi_27260380
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:59 schreef linda856763 het volgende:
In Eigen Huis en Interieur (maart 2002, pagina 46 ) zag ik een salontafel die ik erg mooi vind. Helaas staat er alleen maar bij dat hij van de IKEA is, maar niet welk model. Ik kan hem ook niet vinden op de IKEA-site of in de gids.

Het gaat om een lage witte, redelijk grote, vierkante tafel op aluminium pootjes. Op twee hoeken zit een laadje (handgreep is een uitsparing in de la) en de twee andere hoeken zijn vakken.

Weet iemand welk model dat is, en of deze nog te krijgen is?

http://img33.echo.cx/my.php?image=ikeatafelkl5qq.png

(edit: plaatje toegevoegd)
Ik weet niet welke dat is, is van voor het seizoen 2003/2004 iig. Hij zit niet meer in het assortiment
pi_27266400
nee, daar was ik al bang voor...Heeft iemand er een over? Of ik ga op Marktplaats zoeken, maar dan heb ik wel een naam nodig. Iemand? (ik heb trouwens ook al een mailtje naar de IKEA gestuurd, nog geen reactie)
Eva
  maandag 23 mei 2005 @ 18:26:09 #263
16715 Mylene
*schatje*
pi_27282815
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef Waxxer het volgende:

Ieder filiaal heeft een koopjeshoek. Daar staan ook showroom-modellen tussen. Je moet het alleen net treffen dat er wat bijzonders naar jouw smaak tussen zit.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:16:16 #264
92354 Nuvole
feeling good
pi_27290835
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:02 schreef linda856763 het volgende:
nee, daar was ik al bang voor...Heeft iemand er een over? Of ik ga op Marktplaats zoeken, maar dan heb ik wel een naam nodig. Iemand? (ik heb trouwens ook al een mailtje naar de IKEA gestuurd, nog geen reactie)
De naam weet ik ook niet, maar ik heb wel deze , deze en deze op marktplaats gevonden.
Doe er je voordeel mee.
Only the good die young.
pi_27293948
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Nuvole het volgende:

[..]

De naam weet ik ook niet, maar ik heb wel deze , deze en deze op marktplaats gevonden.
Doe er je voordeel mee.
Goed bezig!
pi_27297180
Zo heb ik een dag na woonsdag vorige maand een tafel en stoeltje voor de kleine gehaald. Tafel normaal dacht ik iets van 14,95 en heb hem voor 7,50 en stoeltje normaal 9,95 en gekocht voor 5,00 uit KH!!!

BE heb je last bij het instappen van die rand?
Wij willen dat bed ook en dan ook die nachtkastjes erbij. Welke kleur zijn we het nog niet over eens
pi_27312843
Ben al aan het onderhandelen met een verkoper. Zit alleen een krasje op de tafel, zij zegt dat ik dat wel kan schilderen, maar ik geloof dat veel meubeltjes van de IKEA een soort laminaatlaag hebben. Moeilijk te schilderen dus...
Eva
pi_27333197

woensdag 25 mei 2005 @ 11:56:48 #269
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27334631
Ik heis me vanavond weer in het paarse t-shirt
pi_27337263
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Doe er je voordeel mee.
Ik weet de naam ondertussen wel, kreeg een zeer vriendelijke mail van de IKEA

quote:

Op de foto staat de Kaffatorp salontafel in wit.
De volgende informatie hebben we kunnen vinden:

Materiaal
Belangrijkste onderdelen: spaanplaat, kleurlak

Poot:staal, Poederverf

Ladefront:hardboard, kleurlak

Zijkant lade/ Achterkant lade:spaanplaat, folie

Ladebodem: bedrukt hardboard

Klantenvoordelen
Praktische planken voor het opbergen van b.v. tijdschriften en
afstandsbedieningen.
Eva
pi_27337811
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 04:56 schreef Anitra het volgende:
Zo heb ik een dag na woonsdag vorige maand een tafel en stoeltje voor de kleine gehaald. Tafel normaal dacht ik iets van 14,95 en heb hem voor 7,50 en stoeltje normaal 9,95 en gekocht voor 5,00 uit KH!!!

BE heb je last bij het instappen van die rand?
Wij willen dat bed ook en dan ook die nachtkastjes erbij. Welke kleur zijn we het nog niet over eens
ik reageer hier even op omdat ik al een paar jaar een Malm bed heb (1.60 breed) en er supertevreden over ben. Je kan de lattenbodem (de lattenbodem is vervangbaar en goedkoop) op 2 hoogtes instellen. Bij ons ligt het matras hoog, dus je hebt geen last van de randen.
Verder is het bed echt onverwoestbaar stevig en zijn de nachtkastjes erg handig voor je spulletjes.

Ik heb er destijds het Sultan Norssken matras bijgekocht maar dat is geloof ik uit het assortiment nu. Ik ben er nog altijd supertevreden mee.

Oja ik heb hem in eikenfineer. En dat gaat mooi samen met de kast die we zelf hebben samegesteld bij de Ikea.
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:46:34 #272
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_27352032
Gisteren voor de 4e keer op rij met een afgeladen wagen de Ikea in Utrecht verlaten. Heb gister onder andere het Stolmen garderobe-systeem gekocht, echt een erg mooi en super praktisch systeem.

Zit midden in een verhuizing en zeker 4/5 van alle meubels is Ikea, alleen de eettafel en bed komen niet bij Ikea vandaan, zelfs de keuken is Ikea.
pi_27360165
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:46 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor de 4e keer op rij met een afgeladen wagen de Ikea in Utrecht verlaten. Heb gister onder andere het Stolmen garderobe-systeem gekocht, echt een erg mooi en super praktisch systeem.

Zit midden in een verhuizing en zeker 4/5 van alle meubels is Ikea, alleen de eettafel en bed komen niet bij Ikea vandaan, zelfs de keuken is Ikea.
Foto's willen we, foto's!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 00:08:26 #274
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27360811
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Foto's willen we, foto's!!
Idd! Ben benieuwd hoe stolmen hier gebruikt wordt . Bij ons is het als kledingkast in de showroom, maar dat vind ik niet echt geschikt. Moet je om de week je kleren wassen om ze stofvrij te houden
pi_27362234
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik reageer hier even op omdat ik al een paar jaar een Malm bed heb (1.60 breed) en er supertevreden over ben. Je kan de lattenbodem (de lattenbodem is vervangbaar en goedkoop) op 2 hoogtes instellen. Bij ons ligt het matras hoog, dus je hebt geen last van de randen.
Verder is het bed echt onverwoestbaar stevig en zijn de nachtkastjes erg handig voor je spulletjes.

Ik heb er destijds het Sultan Norssken matras bijgekocht maar dat is geloof ik uit het assortiment nu. Ik ben er nog altijd supertevreden mee.

Oja ik heb hem in eikenfineer. En dat gaat mooi samen met de kast die we zelf hebben samegesteld bij de Ikea.
Die nachtkastjes vind ik zo leuk!!
Maar geen last van de rand dus. Das mooi dan komt hij ook op het lijstje!!!
En dan gaat mijn andere Ikea bed weg. Heb nu overigens ook Ikea matrassen en ben er best tevreden over, maar het is binnenvering en denk niet dat ik dat bij het nieuwe bed ook wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')