abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26952982
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef Cliffie het volgende:

[..]

Mooi zo, moet alleen nog kijken of die 50 euro extra voor leren bekleding het wel waard is ten opzichte van de stoffen bekleding
Ik ben één keer zo onhandig geweest om een glas cola over de stoel te laten vallen. (Struikelde over een schoen die in de weg lag.) Toen was ik héél blij dat het een lederen zitting + rugleuning was en geen stoffen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_26955308
Wat een Ikea service wederom! Ik had een tijdje geleden twee prachtige plantjes gekocht maar ondanks mijn goede verzorging gingen ze toch dood... Nu heb ik de klantenservice gemaild en ik mag de plantjes terugbrengen en andere uitzoeken!

Dat ga ik dit morgen of zaterdag doen...kan ik meteen een wasmand kopen!

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_26955952
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dat is heel makkelijk te maken zelf.
Je neemt de maat van de zitting opbreedte en diepte, de maat van de rug leuningbreedte en hoogte icl de bovenkant van de leuning, de maat van de rugleuning aan de achterkant, de maat van de armleuningbreedte, hoogte icl de boven kant de hoogte van de armleuning aan de buitenkant, de hoogte en breedte van de zitting naar de grond. Die delen knip je uit het stof en maak je aan elkaar vast. Een cm of 2 extra voor de naden.
Ha ha, grapjas, dat had ik zelf ook wel bedacht. En dat werkt geweldig bij de klippan, maar hier is de rugleuning hoger dan de armleuningen en zitten er dus twee moeilijke hoeken aan... En omdat ik wel goed kan naaien op basis van een patroon, maar niet zo goed ben in zelf het wiel uitvinden, had ik gehoopt dat iemand me op weg kon helpen met die rothoeken waar ik niet uitkom.
Dus hierbij herhaalde oproep:
Heeft er iemand een hoes gemaakt voor het Alleby bankje en kan hij/zij me hier bij helpen?
Of (ook goed) heeft er iemand een tip hoe ik dat stukje zijkant van de rugleuning netjes krijg?
De aarde is rond maar de wereld is plat
pi_26957727
Dan koopje ruitjesradar papier en teken je alles op de cm nauwkeurig uit, dus ook die rot hoeken.
Heb je misschien een plaatje van die bank, want ik kan hem op de site niet vinden. Misschien dat ik dan een oplossing weet.
pi_26960082
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 21:34 schreef Anitra het volgende:
Dan koopje ruitjesradar papier en teken je alles op de cm nauwkeurig uit, dus ook die rot hoeken.
Heb je misschien een plaatje van die bank, want ik kan hem op de site niet vinden. Misschien dat ik dan een oplossing weet.
Op pag 1 van dit topic, ongeveer het 12e bericht staat een foto van deze bank. Alleen liggen er net groene kussentjes in de hoeken, dus is het probleem moeilijk te zien. Ik heb ook niet een betere foto voor je.

Als je kunt helpen: graag. Anders moet ik het gewoon maar proberen. Ruitjespapier ligt al klaar en de stof is voorgewassen. Voor 1.50 euro per meter stof (ook bij Ikea) kan ik allicht ook nog een tweede poging wagen als het de eerste keer niet zal lukken...
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:49:19 #206
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26960158

Dat ding komt mij heel erg bekend voor ...

Mannenkalender
pi_26960226
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:57 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Laat ik hier thuis nou een MALMbed hebben
hoofd- en voeteneind is 5 cm dik, zijkanten 7,5 cm
Ja en het zijn toch niet 2 planken met 2 tussen stuken. Er zit toch nog een soort raamwerk om het matras?
pi_26960410

Mijn ikea muurtje, bestaande uit 8x spiegel + 2x wandlamp
pi_26960424
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:56 schreef thomas26 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]

Deze staan ook op mijn verlanglijstje ...

Wandlamp STÄMNING : ¤ 19.95 / stuk
Zie hierboven!
pi_26960883
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]

Oooooh, wat een net-en-toch-niet-kaal-en-koud-huis voor een man. .

Of heb je een schoonmaakster/vriendin/moeder? .

-edit- Oh, ander topic gezien met foto's waar de lichten uit zijn en euh... dat is ineens heel anders. .

[ Bericht 13% gewijzigd door MUUS op 12-05-2005 23:26:11 ]
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26961258
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Oooooh, wat een net-en-toch-niet-kaal-en-koud-huis voor een man. .

Of heb je een schoonmaakster/vriendin/moeder? .

-edit- Oh, ander topic gezien met foto's waar de lichten uit zijn en euh... dat is ineens heel anders. .
je bedoelt:

IKEA & inrichten

Geen van 3-en (alhoewel ik over denk om een schoonmaakster te nemen)

niet koud? Met flits is het natuurlijk erg hel, maar geloof mij het zier er nu heel cosy uit...

vrijdag 13 mei 2005 @ 07:51:08 #212
45698 thomas26
Huisnummer
pi_26965604
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]

Mooi, mooi, mooi
Ik ga de groene nemen, denk ik.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
  vrijdag 13 mei 2005 @ 10:43:37 #213
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26968986
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

je bedoelt:

IKEA & inrichten

Geen van 3-en (alhoewel ik over denk om een schoonmaakster te nemen)

niet koud? Met flits is het natuurlijk erg hel, maar geloof mij het zier er nu heel cosy uit...

[afbeelding]
Regent het in je huis?
pi_26968994
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 07:51 schreef thomas26 het volgende:

[..]

Mooi, mooi, mooi
Ik ga de groene nemen, denk ik.
IK heb er 25 W lampjes inzitten, en eigenlijk zou ik ze op een dimmer moeten zetten.
pi_26970296
Ik dacht dat er echt laminaat in mijn nieuwe woning lag, maar ik had het ook heeeelll snel moeten bekijken en heeeelll vroeg maar het blijtk zeil te zijn

*ZUCHT* zeiden m'n ouders Ik ga toch eens met de plattegrond naar de woonsdag idd! Een heeellll goede tip, want ik heb geeeennn idee hoe ik het hip en toch gezellig en praktisch moet inrichten en ik wil perse laminaat, en terzijde: naast anti-Leen Bakker, ben ik ook anti-zeil-op-de-grond opgevoed
pi_26983398
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:46 schreef Liennn het volgende:

[..]

Op pag 1 van dit topic, ongeveer het 12e bericht staat een foto van deze bank. Alleen liggen er net groene kussentjes in de hoeken, dus is het probleem moeilijk te zien. Ik heb ook niet een betere foto voor je.

Als je kunt helpen: graag. Anders moet ik het gewoon maar proberen. Ruitjespapier ligt al klaar en de stof is voorgewassen. Voor 1.50 euro per meter stof (ook bij Ikea) kan ik allicht ook nog een tweede poging wagen als het de eerste keer niet zal lukken...
Ik zie wat het probleem is. Ik denk dat je de armleuning moet meten, de zijkanten en boven kanten apart. en dat stukje bij de rug leuning een extra inzet in moet doen. Ik zal tsraks eens even op mijn gemak kijkenmoet nu voor het eten zorgen
pi_27008354
Whoei! Ik ben weer eens naar Ikea Delft geweest...allemaal weer nieuwe spulletjes! Heerlijk!

Mijn bescheiden buit was dit keer 2 nieuwe Jeff klapstoeltjes voor mijn balkon; kledinghoezen (in de aanbieding ) en een wasmand.

Maar de stoeltjes Melker en Urban vind ik ook grappig; moest erg lachen om Minnen Drake (een soort knuffeldraak). Had bijna ook het plantje Liebeslocken gekocht maar eerst nog even kijken welke plantjes bij mijn ouders staan... En misschien koop ik tafeltje Tarno nog wel voor mijn balkon

En was ik door sommige fokmensen helemaal lekker gemaakt over de Dille chips...hebben ze die in Delft niet! (wel zalm met dille maar geen chips met dill) Grrr ...maar de hotdog was ook erg lekker Gelukkig heb ik een grote doos chocoladekoekjes kunnen laten staan...zagen er superlekker uit maar dat is voor mij veel te slecht! Zag trouwens ook rendiervlees staan en moest meteen aan die 'zielige' rudolf denken...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_27012541
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:48 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik zie wat het probleem is. Ik denk dat je de armleuning moet meten, de zijkanten en boven kanten apart. en dat stukje bij de rug leuning een extra inzet in moet doen. Ik zal tsraks eens even op mijn gemak kijkenmoet nu voor het eten zorgen
Je moet idd een stukje tussen zetten.
ik zou als ik jou was beginnen met die kleine zijkant rugleuningstukjes vast te zetten op de bovenkant armleuning. dan weet je tot hoever je door kan met de rugleunign vast te zetten aan de zijleuning.
Hmmm ben ik nog wel duidelijk zo?

Zijn er misschien mensen die een hele duidelijke foto hebben van de zijkant van de Alleby bank??? Dan kan ik makkelijker uitleggen wat ik bedoel.
Alvast bedankt!!!
pi_27015276
Dit is niet wat je bedoelt? Gedeeltelijk voor- en zijaanzicht...

pi_27016242
Je bent geweldig Allan24
pi_27025979

Ik vind deze stoel zo gaaf! Helaas kan ik momenteel geen 135 euro missen dus dat word wachten tot ie in de uitverkoop komt
  zondag 15 mei 2005 @ 18:07:34 #222
73209 dnzl
Minimalist.
pi_27031266
Is de IKEA in Utrecht morgen gewoon tot 21:00 open?
  zondag 15 mei 2005 @ 20:36:53 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_27034843
nope, 2e pinksterdag zijn alle vestigingen geopend van 10 tot 17 uur
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_27037301
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:36 schreef Adelante het volgende:
nope, 2e pinksterdag zijn alle vestigingen geopend van 10 tot 17 uur
Je zegt het alsof je zuchtend denkt: tja..... ik mag weer he??

pi_27037627
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Eensch.
Tweede [vul feestdag in] -dag is tevens Nationale Woonboulevard Dag
pi_27038919
Ha, ik moet normaal gesproken de maandagavond van 17-21 draaien. Is niet erg dat ie voor mij uitvalt, aangezien ik toch 7 uit 13 heb.... Niet werken en toch betaald krijgen.
Bananenyoghurt...
  maandag 16 mei 2005 @ 00:34:45 #227
3185 Adelante
To let it go now
pi_27042483
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef Waxxer het volgende:

jup, morgen weer lekker 10.000 bezoekers ontvangen

ach, het betaalt leuk op feestdagen en je doet anders toch nixz
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_27050356
verschrikkelijk, op zo'n dag naar de IKEA

Leuke winkel, maar je kan het beste op door de weekse dagen tussen 11.00-13.00 komen en tussen 16.00-21.00.
pi_27059608
quote:
Op maandag 16 mei 2005 12:36 schreef KonnieKipke het volgende:
verschrikkelijk, op zo'n dag naar de IKEA

Leuke winkel, maar je kan het beste op door de weekse dagen tussen 11.00-13.00 komen en tussen 16.00-21.00.
Hoezo? Zo druk was het toch niet vandaag? (Wel dus )

De beste tijd om echt rustig te kunnen shoppen is doordeweeks tussen 19-21 uur en op zaterdag tussen 9-11 uur. Verder zijn de dins- en donderdagen meestal rustiger dan de overige weekdagen.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:50:25 #230
92354 Nuvole
feeling good
pi_27076947
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:00 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Eensch.
Tweede [vul feestdag in] -dag is tevens Nationale Woonboulevard Dag
Tweede Kerstdag ook?
Only the good die young.
pi_27077491
Vraagje aan de allom gewaardeerde ikea medewerkers hier.

Binnenkort ga ik op mezelf.
Heb bij de ikea een onwijs lekker zittende chaise longue gezien, de Tylosand.

Nu staat ie sinds een paar weken niet meer op de website, is deze bank nog wel gewoon verkrijgbaar in de winkels?

Alvast bedankt.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:02:12 #232
73209 dnzl
Minimalist.
pi_27088294
Gister toch maar naar IKEA Duiven gegaan.
Voor een Mysinge bank, 2 Dunker lampen / kamerschermen, 1 Samtid lamp en een setje JUTIS speakerstandaardjes .

Maar christus wat een drukte, we konden over de koppen lopen . Gelukkig wisten we wat we moesten halen (bovenstaand) dus waren we snel weer weg.

Maar ik ben nog wel opzoek naar een klein tafeltje 50x50x50 (alu, donkerbruin of ivoorwit) met lades en een TV-meubel in dezelfde kleuren. Iemand tips?
pi_27104109
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef Chickje het volgende:
Vraagje aan de allom gewaardeerde ikea medewerkers hier.

Binnenkort ga ik op mezelf.
Heb bij de ikea een onwijs lekker zittende chaise longue gezien, de Tylosand.

Nu staat ie sinds een paar weken niet meer op de website, is deze bank nog wel gewoon verkrijgbaar in de winkels?

Alvast bedankt.
Ja, die is nog gewoon verkrijgbaar
pi_27104133
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:50 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Tweede Kerstdag ook?
Nu weet ik het even niet zeker... maar ja, volgens mij is IKEA met ingang van dit jaar voor het eerst ook op Tweede Kerstdag open.
(Vorig jaar wilden ze dat eigenlijk al, maar toen ging dat niet omdat dat toen op zondag viel.)
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:15:02 #235
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27110636
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 00:30 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nu weet ik het even niet zeker... maar ja, volgens mij is IKEA met ingang van dit jaar voor het eerst ook op Tweede Kerstdag open.
(Vorig jaar wilden ze dat eigenlijk al, maar toen ging dat niet omdat dat toen op zondag viel.)
Klopt we zijn dan open, ik zou het geen probleem vinden om te werken als mijn moeder niet jarig was
pi_27135728
Vanmiddag met mijn zoon naar IKEA geweest, heleboel spullen gekocht voor zijn opgeknapte kamer .

Weet iemand van de IKEA medewerkers wat er met lampje STRUMMA aan de hand is? Het is nergens op voorraad. Bedankt!
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_27136559

Ik wil deze stoel graag. Toen ik laatst in Groningen was, was hij helaas uitverkocht. Ik kan hem alleen niet meer terug vinden op de Nederlandse Ikea site. Hij is wel nieuw in de collectie dus ik kan me niet voorstellen dat hij nu alweer uit de collectie is. Is deze stoel nog in andere vestigingen verkrijgbaar?
  donderdag 19 mei 2005 @ 14:08:52 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27149954
Morgenmiddag of zaterdagochtend gaan we hiervoor!

Eindelijk!

pi_27152576
Dat bed heb ik ook Ben er zeer tevreden over. Welke matras neem jij erbij?
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:25:20 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27152717
Ik heb nog matrassen. Die zijn wel aan vervanging toe, maar moeten nog heel eventjes wachten waarschijnlijk...

Heeft er iemand daar trouwens nog tips over?
pi_27152859
Zelf heb ik de SULTAN FORSBACKA met een dekmatras SULTAN TALLIDEN. Slaapt prima
pi_27179965
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 21:39 schreef Anitra het volgende:

[..]

Je moet idd een stukje tussen zetten.
ik zou als ik jou was beginnen met die kleine zijkant rugleuningstukjes vast te zetten op de bovenkant armleuning. dan weet je tot hoever je door kan met de rugleunign vast te zetten aan de zijleuning.
Hmmm ben ik nog wel duidelijk zo?

Zijn er misschien mensen die een hele duidelijke foto hebben van de zijkant van de Alleby bank??? Dan kan ik makkelijker uitleggen wat ik bedoel.
Alvast bedankt!!!
Dank voor je hulp, ik denk dat ik er zo wel uitkom.
Sorry voor mijn late reactie, ik ben een weekje offline geweest omdat mijn pc-tje besloot dat het wel gezellig was als hij eens zou ontploffen....
pi_27205207
Je kan altijd mailen als je vragen hebt hoor!

BE dat bed willen wij ook, die is toch in meerdere kleuren te krijgen? De Malm of zoeits?
pi_27205260
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:29 schreef KermitKrul het volgende:
Zelf heb ik de SULTAN FORSBACKA met een dekmatras SULTAN TALLIDEN. Slaapt prima
Wat een namen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:14:41 #245
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_27209204
Eergisteren bij de IKEA Hengelo de Karlanda bank gespot. Mooi dingetje alleen zo verrekte duur
Staat trouwens niet op de Nederlandse site, wel op de Duitse.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:32:35 #246
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_27210648
klik hier

[ Bericht 26% gewijzigd door Mylene op 21-05-2005 11:54:36 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_27211025
Shit.. ik heb een badkamermeubel van Ikea maar ik kan het op de site niet meer vinden. Ze hebben ze in 2 verschillende breedtes, volgens mij 30 en 40, ook verschillende poten, verschillende deuren en je kan het zelf indelen met planken, draadmanden etc. Ik wil er nu een deur voor kopen maar ik wil ff zien waar ik uit kan kiezen.

Weet iemand toevallig hoe dit ding heet?
pi_27211328
Iemand ervaring met de TYLÖSAND bank in hoekopstelling.
Ligt dat een beetje lekker met zijn tweeen?
Dat is eens wat anders...
pi_27234902
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef PiperMaru het volgende:
Shit.. ik heb een badkamermeubel van Ikea maar ik kan het op de site niet meer vinden. Ze hebben ze in 2 verschillende breedtes, volgens mij 30 en 40, ook verschillende poten, verschillende deuren en je kan het zelf indelen met planken, draadmanden etc. Ik wil er nu een deur voor kopen maar ik wil ff zien waar ik uit kan kiezen.

Weet iemand toevallig hoe dit ding heet?
Dat is de Vättern serie, met diverse deuren/fronten zoals de Vättern Ommen, ~Ören, ~Femmen, ~Lonnen.... met Anordna kastinrichting
pi_27237786
Lijkt me onzinnig om een nieuw topic te openen voor mijn vraag,

is er een goede topic op fok over starten met samenwonen.. kon niks vinden..

En ik heb pas een malm bed gekocht bij ikea, om ontopic te blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')