jup, morgen weer lekker 10.000 bezoekers ontvangenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:49 schreef Waxxer het volgende:
Je zegt het alsof je zuchtend denkt: tja..... ik mag weer he??
Hoezo? Zo druk was het toch niet vandaag? (Wel dusquote:Op maandag 16 mei 2005 12:36 schreef KonnieKipke het volgende:
verschrikkelijk, op zo'n dag naar de IKEA
Leuke winkel, maar je kan het beste op door de weekse dagen tussen 11.00-13.00 komen en tussen 16.00-21.00.
Tweede Kerstdag ook?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Eensch.
Tweede [vul feestdag in] -dag is tevens Nationale Woonboulevard Dag
Ja, die is nog gewoon verkrijgbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef Chickje het volgende:
Vraagje aan de allom gewaardeerde ikea medewerkers hier.
Binnenkort ga ik op mezelf.![]()
Heb bij de ikea een onwijs lekker zittende chaise longue gezien, de Tylosand.
Nu staat ie sinds een paar weken niet meer op de website, is deze bank nog wel gewoon verkrijgbaar in de winkels?
Alvast bedankt.![]()
Nu weet ik het even niet zeker... maar ja, volgens mij is IKEA met ingang van dit jaar voor het eerst ook op Tweede Kerstdag open.quote:
Klopt we zijn dan open, ik zou het geen probleem vinden om te werken als mijn moeder niet jarig wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:30 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nu weet ik het even niet zeker... maar ja, volgens mij is IKEA met ingang van dit jaar voor het eerst ook op Tweede Kerstdag open.
(Vorig jaar wilden ze dat eigenlijk al, maar toen ging dat niet omdat dat toen op zondag viel.)
Dank voor je hulp, ik denk dat ik er zo wel uitkom.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet idd een stukje tussen zetten.
ik zou als ik jou was beginnen met die kleine zijkant rugleuningstukjes vast te zetten op de bovenkant armleuning. dan weet je tot hoever je door kan met de rugleunign vast te zetten aan de zijleuning.
Hmmm ben ik nog wel duidelijk zo?
Zijn er misschien mensen die een hele duidelijke foto hebben van de zijkant van de Alleby bank??? Dan kan ik makkelijker uitleggen wat ik bedoel.
Alvast bedankt!!!
Wat een namenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:29 schreef KermitKrul het volgende:
Zelf heb ik de SULTAN FORSBACKA met een dekmatras SULTAN TALLIDEN. Slaapt prima
Dat is de Vättern serie, met diverse deuren/fronten zoals de Vättern Ommen, ~Ören, ~Femmen, ~Lonnen.... met Anordna kastinrichtingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef PiperMaru het volgende:
Shit.. ik heb een badkamermeubel van Ikea maar ik kan het op de site niet meer vinden. Ze hebben ze in 2 verschillende breedtes, volgens mij 30 en 40, ook verschillende poten, verschillende deuren en je kan het zelf indelen met planken, draadmanden etc. Ik wil er nu een deur voor kopen maar ik wil ff zien waar ik uit kan kiezen.
Weet iemand toevallig hoe dit ding heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |