Correct en tevens juist.quote:Op zondag 17 april 2005 11:30 schreef Fegisje het volgende:
Heej een nieuwe topic
Wel,quote:Op zondag 17 april 2005 11:32 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik werk in een winkeltje, je wilt niet weten hoeveel mensen nog in Guldens rekenen!
Vertel, hoeveel?quote:Op zondag 17 april 2005 11:32 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik werk in een winkeltje, je wilt niet weten hoeveel mensen nog in Guldens rekenen!
Denk dat ze dat ook wel doen voor al die 'oude mensjes' die vanachter de geraniums kijken en zo 'naief' zijn om te bellen... dan weten ze wat ze er vroeger allemaal voor konden kopenquote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef BrauN het volgende:
Maar ik begrijp het wel hoor... de tijd moet volgeluld worden in zo'n programma, dus ik hoop maar dat dat de reden is voor het schreeuwen in guldens.
Kokoskoekel.quote:Op zondag 17 april 2005 11:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat een onmogelijke kutpuzzel, ik kom er niet uit.
Hij komt van de Belgische televisie en naar verluidt zijn de spelletjes daar van een beduidend hoger niveau.quote:Op zondag 17 april 2005 11:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat een onmogelijke kutpuzzel, ik kom er niet uit.
quote:Op zondag 17 april 2005 11:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij komt van de Belgische televisie en naar verluidt zijn de spelletjes daar van een beduidend hoger niveau.
Ha!quote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Alleen seniele mensen gebruiken het woord "wicht".
quote:Op zondag 17 april 2005 11:59 schreef fembol het volgende:
In mijn winkel:
3 T-shirts voor 10 Euro... Niet echt duur dus:
"Ja, maar dat is wel 25 gulden hoor"
AAARRCHHHHH
Moet ik de spullen weg gaan geven ofzo??
Half pond koffie voor 50 cent. Tis een prikkie.
"Ja, maar dat is wel een gulden hoor!!"
STIK ER IN!! Tief op! GA DAN NIET WINKELEN!!!
OUWE ZEIKBAK!!
Misschien waren het pauper shirts? Dan zou ik ook geen 10 euro willen betalenquote:Op zondag 17 april 2005 11:59 schreef fembol het volgende:
In mijn winkel:
3 T-shirts voor 10 Euro... Niet echt duur dus:
"Ja, maar dat is wel 25 gulden hoor"
Ja precies, en dan kon je er ook nog eens niks mee.quote:Op zondag 17 april 2005 12:09 schreef FredvZ het volgende:
Tja, dat heb ik ook altijd in de winkel:
FredvZ: "Kijk mevrouw, deze computer is in de aanbieding, 899 euro."
vrouw: "Aanbieding? Das wel 2000 gulden."
FredvZ: "mja, toen we nog guldens hadden betaalde je voor een computer minstens 3000 gulden."
Zekerrr geen paupershirts, shirts van zeer hoge kwaliteitquote:Op zondag 17 april 2005 12:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien waren het pauper shirts? Dan zou ik ook geen 10 euro willen betalen
hé 't zijn mooie broekenquote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef juliusbackpacking het volgende:
WAHAHAHAHAAAAA een broek van 300 euro![]()
waarom nietquote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef juliusbackpacking het volgende:
WAHAHAHAHAAAAA een broek van 300 euro![]()
Dat niet alleen, volgens mij is het ook gewoon fout om te blijven omrekenen met die koers van jaren geleden. Dan koppelen mensen het aan het prijsniveau van toen, zonder inflatie e.d. mee te rekenen, dus misschien is 4000 euro allang geen 9000 gulden meer!quote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef BrauN het volgende:
Wat denk dat wicht nu?Dat er nog steeds seniele personen rondlopen die niet weten wat je van 4000 euro kan kopen? Noemt ze daarom de prijs in guldens er bij? Mens, doe normaal, het lijkt heus niet meer geld als je de prijs in guldens er bij gaat noemen.
![]()
Ik naar gouden dukaten en zilverstukken.quote:
zowel jij als je moeder zijn gestoord. Voor 30 euro heb je al een goede broek. Maarja, dat is natuurlijk wel 66 guldenquote:Op zondag 17 april 2005 12:31 schreef Jett het volgende:
ja ze klinken als me moeder
- EEN BROEK VAN 300 EURO ben je gek geworden, dat is wel 900 gulden..
- nee mam misschien 750 gulden zeker niet meer
- o..
waar koop jij broeken van 30 euro? en dan heb ik het niet over uitverkoop.quote:Op zondag 17 april 2005 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zowel jij als je moeder zijn gestoord. Voor 30 euro heb je al een goede broek. Maarja, dat is natuurlijk wel 66 gulden![]()
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zondag 17 april 2005 13:20 schreef BeRightBack het volgende:
HAHAHA Dit viel mij nou ook op vanochtend zon wijf die elke keer zat te verkondigen : jaja 4999 zoveel geld heb ik nog nooit mogen weggeven , ik kijk wel eens zulke programma's en dan zie ik dat ze 5000 gulden weggeven en dan denk ik dat wil ik ook! mensen mensen 11000 GULDEN dames en heren ..
Waarom niet in de uitverkoop? Tuurlijk koop ik mijn kleding in de uitverkoop, scheelt soms wel meer dan de helft en ik ben niet modegeil dus ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste.quote:Op zondag 17 april 2005 13:22 schreef Jett het volgende:
[..]
waar koop jij broeken van 30 euro? en dan heb ik het niet over uitverkoop.
in de uitverkoop, hebben ze vaak de maten die het meest voorkomen niet meer, alleen XL, L en XS dus daar heb ik al weinig aanquote:Op zondag 17 april 2005 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom niet in de uitverkoop? Tuurlijk koop ik mijn kleding in de uitverkoop, scheelt soms wel meer dan de helft en ik ben niet modegeil dus ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste.
Dat zei ik dus ook al. Ongeveer.quote:Op zondag 17 april 2005 13:06 schreef Jape het volgende:
[..]
Dat niet alleen, volgens mij is het ook gewoon fout om te blijven omrekenen met die koers van jaren geleden. Dan koppelen mensen het aan het prijsniveau van toen, zonder inflatie e.d. mee te rekenen, dus misschien is 4000 euro allang geen 9000 gulden meer!
Ja dus.quote:Op zondag 17 april 2005 13:48 schreef it_was_me het volgende:
Off-Topic Jij kijkt naar die belspelletjes?
Ik zap er langs. Zie het raadsel staan. Wil het even snel oplossen, om bevestiging te krijgen dat ik niet achterlijk ben. Hoor die muts 4000 euro roepen. Daarna roept ze 9000 gulden. Klaar. Idee voor een topic geboren.quote:Op zondag 17 april 2005 13:48 schreef it_was_me het volgende:
Off-Topic Jij kijkt naar die belspelletjes?
Gelukkig! Ik dacht al :' Braun die naar dit soort progamma''s kijktquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zap er langs. Zie het raadsel staan. Wil het even snel oplossen, om bevestiging te krijgen dat ik niet achterlijk ben. Hoor die muts 4000 euro roepen. Daarna roept ze 9000 gulden. Klaar. Idee voor een topic geboren.
bijvoorbeeld bij jeans centerquote:Op zondag 17 april 2005 13:22 schreef Jett het volgende:
[..]
LOLquote:Op zondag 17 april 2005 15:33 schreef pannaking_ het volgende:
Bij mij @ work ook kopen ze iets van 10,25 en payen ze met 20 euri zeggen ze ik zal even kijken of ik er een kwartje bij heb.
Nou dan kun je lang zoeken zeg ik dan altijd
En dan kijken ze je onbegrijpend aan...domme figuren
Waarom kijk je eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef BrauN het volgende:
Er zijn echter van die types die consequent de eurowaarde blijven omrekenen in guldens. Ik doel daarmee op die kutwijven uit die belspelletjes.
gla·di·ool (de ~, -olen)quote:
Is het hoofdrekenniveau daadwerkelijk zover gedaald dat je bij 300 niet meteen 660 denktquote:Op zondag 17 april 2005 12:31 schreef Jett het volgende:
ja ze klinken als me moeder
- EEN BROEK VAN 300 EURO ben je gek geworden, dat is wel 900 gulden..
- nee mam misschien 750 gulden zeker niet meer
- o..
quote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef BrauN het volgende:
Inmiddels draait ie alweer een tijdje mee en zullen de meeste mensen niet meer bij elke aankoop eventjes de prijs in euro's maal 2,20blabla gaan omrekenen omdat men aan de euro gewend is geraakt. Prachtig toch?
Nee, dat doen we even niet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:38 schreef buzzer het volgende:
we gaan even mergen:
kuteuro
kutbelspelletjes
En die zin in het Nederlands?quote:Op zondag 17 april 2005 15:33 schreef pannaking_ het volgende:
Bij mij @ work ook kopen ze iets van 10,25 en payen ze met 20 euri zeggen ze ik zal even kijken of ik er een kwartje bij heb.
Camo-broek ¤ 29,95 Spikkisplinternieuw!!!quote:Op zondag 17 april 2005 13:22 schreef Jett het volgende:
[..]
dat zeg ikquote:Op zondag 17 april 2005 17:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, dat doen we even niet.
Dit gaat over de euro/gulden + belspelhoeren specifiek.
"payen"quote:Op zondag 17 april 2005 15:33 schreef pannaking_ het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:40 schreef sararaats het volgende:
wij zeggen nog altijd: onze frank valt
maar dan zeg ik: nee, de euro valt
Bejaarden slapen 'snachts.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Mudman het volgende:
Welke pauper kijkt daar dan ook die proramma's. Ga bejaarden gezelschap houden of zo, of iets anders nuttigs.
Le-zen, klootviool.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:36 schreef Mudman het volgende:
Welke pauper kijkt daar dan ook die proramma's. Ga bejaarden gezelschap houden of zo, of iets anders nuttigs.
Wat een lul... die spelletjes zijn zo makkelijk dat ik ze tijdens het zappen al op kan lossen.quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zap er langs. Zie het raadsel staan. Wil het even snel oplossen, om bevestiging te krijgen dat ik niet achterlijk ben. Hoor die muts 4000 euro roepen. Daarna roept ze 9000 gulden. Klaar. Idee voor een topic geboren.
Spring in de Rijn met een molensteen aan je enkel.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef Mudman het volgende:
"IK KIJK DAAR NIET NAAR, IK ZAPTE ER VOORBIJ EN BLEEF EVENTJES HANGEN"
Dat heet kijken, zwakbegaafde. Nou, schiet op, naar de vrijwilligerscentrale om bejaarden te helpen.
met een potje bashen op de woensdag is nix misquote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef Mudman het volgende:
Zit je hier nou nog?
Overigens is de Rijn te ver weg. Wilhelminakanaal zou misschien lukken. En dan heb ik nog geen molensteen, belspelletjeskijker.
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef Mudman het volgende:
Zit je hier nou nog?
Overigens is de Rijn te ver weg. Wilhelminakanaal zou misschien lukken. En dan heb ik nog geen molensteen, belspelletjeskijker.
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:29 schreef buzzer het volgende:
Dit gaat over belspelletjes en niet over molenstenen en de ligging van de Nederlandse rivieren...
Nou even stoppen met dat kleutergedoe... pfffff
Hij begon.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:29 schreef buzzer het volgende:
Dit gaat over belspelletjes en niet over molenstenen en de ligging van de Nederlandse rivieren...
Nou even stoppen met dat kleutergedoe... pfffff
ja euh dat is anders... maarja mijn ouders doen dat dus ook... ze zullen die tic ook wel nooit meer kwijt rakenquote:Op zondag 17 april 2005 11:35 schreef paultjuhhh het volgende:
mijn papa doet dat ook altijd ,
jaaa hee ik ga dat niet betalen he ! dat is wel 100 gulden hooor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |