Ik naar gouden dukaten en zilverstukken.quote:
zowel jij als je moeder zijn gestoord. Voor 30 euro heb je al een goede broek. Maarja, dat is natuurlijk wel 66 guldenquote:Op zondag 17 april 2005 12:31 schreef Jett het volgende:
ja ze klinken als me moeder
- EEN BROEK VAN 300 EURO ben je gek geworden, dat is wel 900 gulden..
- nee mam misschien 750 gulden zeker niet meer
- o..
waar koop jij broeken van 30 euro? en dan heb ik het niet over uitverkoop.quote:Op zondag 17 april 2005 13:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zowel jij als je moeder zijn gestoord. Voor 30 euro heb je al een goede broek. Maarja, dat is natuurlijk wel 66 gulden![]()
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zondag 17 april 2005 13:20 schreef BeRightBack het volgende:
HAHAHA Dit viel mij nou ook op vanochtend zon wijf die elke keer zat te verkondigen : jaja 4999 zoveel geld heb ik nog nooit mogen weggeven , ik kijk wel eens zulke programma's en dan zie ik dat ze 5000 gulden weggeven en dan denk ik dat wil ik ook! mensen mensen 11000 GULDEN dames en heren ..
Waarom niet in de uitverkoop? Tuurlijk koop ik mijn kleding in de uitverkoop, scheelt soms wel meer dan de helft en ik ben niet modegeil dus ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste.quote:Op zondag 17 april 2005 13:22 schreef Jett het volgende:
[..]
waar koop jij broeken van 30 euro? en dan heb ik het niet over uitverkoop.
in de uitverkoop, hebben ze vaak de maten die het meest voorkomen niet meer, alleen XL, L en XS dus daar heb ik al weinig aanquote:Op zondag 17 april 2005 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom niet in de uitverkoop? Tuurlijk koop ik mijn kleding in de uitverkoop, scheelt soms wel meer dan de helft en ik ben niet modegeil dus ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste.
Dat zei ik dus ook al. Ongeveer.quote:Op zondag 17 april 2005 13:06 schreef Jape het volgende:
[..]
Dat niet alleen, volgens mij is het ook gewoon fout om te blijven omrekenen met die koers van jaren geleden. Dan koppelen mensen het aan het prijsniveau van toen, zonder inflatie e.d. mee te rekenen, dus misschien is 4000 euro allang geen 9000 gulden meer!
Ja dus.quote:Op zondag 17 april 2005 13:48 schreef it_was_me het volgende:
Off-Topic Jij kijkt naar die belspelletjes?
Ik zap er langs. Zie het raadsel staan. Wil het even snel oplossen, om bevestiging te krijgen dat ik niet achterlijk ben. Hoor die muts 4000 euro roepen. Daarna roept ze 9000 gulden. Klaar. Idee voor een topic geboren.quote:Op zondag 17 april 2005 13:48 schreef it_was_me het volgende:
Off-Topic Jij kijkt naar die belspelletjes?
Gelukkig! Ik dacht al :' Braun die naar dit soort progamma''s kijktquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zap er langs. Zie het raadsel staan. Wil het even snel oplossen, om bevestiging te krijgen dat ik niet achterlijk ben. Hoor die muts 4000 euro roepen. Daarna roept ze 9000 gulden. Klaar. Idee voor een topic geboren.
bijvoorbeeld bij jeans centerquote:Op zondag 17 april 2005 13:22 schreef Jett het volgende:
[..]
waar koop jij broeken van 30 euro? en dan heb ik het niet over uitverkoop.
LOLquote:Op zondag 17 april 2005 15:33 schreef pannaking_ het volgende:
Bij mij @ work ook kopen ze iets van 10,25 en payen ze met 20 euri zeggen ze ik zal even kijken of ik er een kwartje bij heb.
Nou dan kun je lang zoeken zeg ik dan altijd
En dan kijken ze je onbegrijpend aan...domme figuren
Waarom kijk je eigenlijk?quote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef BrauN het volgende:
Er zijn echter van die types die consequent de eurowaarde blijven omrekenen in guldens. Ik doel daarmee op die kutwijven uit die belspelletjes.
gla·di·ool (de ~, -olen)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |