Correct en tevens juist.quote:Op zondag 17 april 2005 11:30 schreef Fegisje het volgende:
Heej een nieuwe topic
Wel,quote:Op zondag 17 april 2005 11:32 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik werk in een winkeltje, je wilt niet weten hoeveel mensen nog in Guldens rekenen!
Vertel, hoeveel?quote:Op zondag 17 april 2005 11:32 schreef Billy_daKid het volgende:
Ik werk in een winkeltje, je wilt niet weten hoeveel mensen nog in Guldens rekenen!
Denk dat ze dat ook wel doen voor al die 'oude mensjes' die vanachter de geraniums kijken en zo 'naief' zijn om te bellen... dan weten ze wat ze er vroeger allemaal voor konden kopenquote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef BrauN het volgende:
Maar ik begrijp het wel hoor... de tijd moet volgeluld worden in zo'n programma, dus ik hoop maar dat dat de reden is voor het schreeuwen in guldens.
Kokoskoekel.quote:Op zondag 17 april 2005 11:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat een onmogelijke kutpuzzel, ik kom er niet uit.
Hij komt van de Belgische televisie en naar verluidt zijn de spelletjes daar van een beduidend hoger niveau.quote:Op zondag 17 april 2005 11:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat een onmogelijke kutpuzzel, ik kom er niet uit.
quote:Op zondag 17 april 2005 11:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hij komt van de Belgische televisie en naar verluidt zijn de spelletjes daar van een beduidend hoger niveau.
Ha!quote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Alleen seniele mensen gebruiken het woord "wicht".
quote:Op zondag 17 april 2005 11:59 schreef fembol het volgende:
In mijn winkel:
3 T-shirts voor 10 Euro... Niet echt duur dus:
"Ja, maar dat is wel 25 gulden hoor"
AAARRCHHHHH
Moet ik de spullen weg gaan geven ofzo??
Half pond koffie voor 50 cent. Tis een prikkie.
"Ja, maar dat is wel een gulden hoor!!"
STIK ER IN!! Tief op! GA DAN NIET WINKELEN!!!
OUWE ZEIKBAK!!
Misschien waren het pauper shirts? Dan zou ik ook geen 10 euro willen betalenquote:Op zondag 17 april 2005 11:59 schreef fembol het volgende:
In mijn winkel:
3 T-shirts voor 10 Euro... Niet echt duur dus:
"Ja, maar dat is wel 25 gulden hoor"
Ja precies, en dan kon je er ook nog eens niks mee.quote:Op zondag 17 april 2005 12:09 schreef FredvZ het volgende:
Tja, dat heb ik ook altijd in de winkel:
FredvZ: "Kijk mevrouw, deze computer is in de aanbieding, 899 euro."
vrouw: "Aanbieding? Das wel 2000 gulden."
FredvZ: "mja, toen we nog guldens hadden betaalde je voor een computer minstens 3000 gulden."
Zekerrr geen paupershirts, shirts van zeer hoge kwaliteitquote:Op zondag 17 april 2005 12:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien waren het pauper shirts? Dan zou ik ook geen 10 euro willen betalen
hé 't zijn mooie broekenquote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef juliusbackpacking het volgende:
WAHAHAHAHAAAAA een broek van 300 euro![]()
waarom nietquote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef juliusbackpacking het volgende:
WAHAHAHAHAAAAA een broek van 300 euro![]()
Dat niet alleen, volgens mij is het ook gewoon fout om te blijven omrekenen met die koers van jaren geleden. Dan koppelen mensen het aan het prijsniveau van toen, zonder inflatie e.d. mee te rekenen, dus misschien is 4000 euro allang geen 9000 gulden meer!quote:Op zondag 17 april 2005 11:21 schreef BrauN het volgende:
Wat denk dat wicht nu?Dat er nog steeds seniele personen rondlopen die niet weten wat je van 4000 euro kan kopen? Noemt ze daarom de prijs in guldens er bij? Mens, doe normaal, het lijkt heus niet meer geld als je de prijs in guldens er bij gaat noemen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |