Ja, dat had ik ook enkele keren. Zo heb ik Im Juli. niet gezien en denk ik hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:20 schreef dolle_hond het volgende:
10. Im Juli. - The Matrix Revolutions ------> ben echt benieuwd hoeveel mensen im juli. hebben gezien. ik zal er niet op stemmen, want ik heb TMR niet gezien, terwijl ik zeker weet dat ik IJ veel beter vind.
misschien dat ik TMR maar ff snel ergensmoet downen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook enkele keren. Zo heb ik Im Juli. niet gezien en denk ik hetzelfde. (dat ik IJ beter zou vinden dus)
Verder vind ik het feit dat bijvoorbeeld Siworae op dit moment gewoon met 4-0 voorstaat tegen Terminator 3 een hoopvol gegeven.
Ja, wat moet ik doen wanneer ik als er helemaal geen stemmen erop uitgebracht zijn? De meest beperkende factor eruit halen (bij 71 zou dat dus die Koreaanse zijn), zodat het geval zich in de volgende ronde niet weer voor kan doen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me ook af of er iemand op duel 71 gaat stemmen. Om maar een voorbeeld te geven.
Ik heb The Contender niet gezien, dus helaas...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me ook af of er iemand op duel 71 gaat stemmen. Om maar een voorbeeld te geven.
Ik neem aan dat je met 'die Koreaanse' verwijst naar Kabhi Khushi Kabhie Gham? Da's een Indiase film, vrindquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:01 schreef Gorro het volgende:
Ja, wat moet ik doen wanneer ik als er helemaal geen stemmen erop uitgebracht zijn? De meest beperkende factor eruit halen (bij 71 zou dat dus die Koreaanse zijn), zodat het geval zich in de volgende ronde niet weer voor kan doen?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:17 schreef Gorro het volgende:
Dat is op dit moment het geval bij paren: 46, 53, 58, 60, 66 (maar daar ga ik nog op stemmen), 71, 82, 110 en 115.
Wereldwijd niet hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:42 schreef California het volgende:
Ik denk dat meer mensen The Contender gezien hebben dan Kabhi Khushi Kabhie Gham.
Snap ik, ik bedoelde ook op Fok!. Dan lijkt me dat toch wel een veilige aannamequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:24 schreef Frollo het volgende:
Wereldwijd niet hoor!
zelfs ik heb de dvdquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Contender heeft trouwens verschillende oscarnominaties, dus zo obscuur is hij niet.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:17 schreef Gorro het volgende:
66. 2LDK - The Shipping News
Nee en ik heb geen zin om die discussie weer helemaal te gaan voeren...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:26 schreef ranja het volgende:
Was een voorronde met pools zodat het alleronbekendste er uit gefilterd werd niet handiger geweest?
Het was de bedoeling het allerslechtste er uit te filterenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:26 schreef ranja het volgende:
Wat een uitslagenen dan bedoel ik met name het aantal stemmen per paar. Was een voorronde met pools zodat het alleronbekendste er uit gefilterd werd niet handiger geweest?
De stemmen op MovieMeter zijn allemaal door Nederlanders en Belgen gemaakt en IMDb zitten ook stemmen van Amerikanen, Aziaten etc bij die wellicht een andere kijk op bepaalde films hebben. De doelgroep van MovieMeter is dus in principe dezelfde als die op Fok! en dat is niet zo bij IMDb en Fok!.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vind jij eigenlijk beter aan MovieMeter t.o.v. IMDB Gorro?
ik zei t je nog na de wedstrijd maandagquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:Eerste ronde gemist. TVP voor tweede ronde dus.
Althans ik neem aan dat het in dit topic verder gaat?
Wat moet ik hier nou weer mee?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef Khalein het volgende:
115. Interstate 60 - The Wooden Camera
Beide films een punt geven?quote:
Merci! 't Is nu aangepast geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef Sokolsky het volgende:
Khalein, je hebt een / verkeerd staan bij Gladiator en je hebt twee keer gestemd op nr. 115.
Wat denk je bij een tournament over de periode 2000-2004?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:41 schreef PDOA het volgende:
@ TS:
Welke Avalon bedoel je: die van Barry Levinson of Mamoru Oshii?
Welke Insomnia: origineel of remake?
Owww!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat denk je bij een tournament over de periode 2000-2004?
Nog iemand die 'm gezien heeft?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:26 schreef Saviola het volgende:
108. The Butterfly Effect - 2LDK
Dit klopt volgens mij niet helemaal. Want volgens mij gebruiken meer Fok!ers IMDb om films te beoordelen dan Moviemeter, dus zou het cijfer op IMDb meer over een moeten komen met dat van de Fok!ers.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
De stemmen op MovieMeter zijn allemaal door Nederlanders en Belgen gemaakt en IMDb zitten ook stemmen van Amerikanen, Aziaten etc bij die wellicht een andere kijk op bepaalde films hebben. De doelgroep van MovieMeter is dus in principe dezelfde als die op Fok! en dat is niet zo bij IMDb en Fok!.
Er zijn ook meer niet-Fok!kers die IMDB gebruiken dan Moviemeter, dus...quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dit klopt volgens mij niet helemaal. Want volgens mij gebruiken meer Fok!ers IMDb om films te beoordelen dan Moviemeter, dus zou het cijfer op IMDb meer over een moeten komen met dat van de Fok!ers.
Maar genoeg hierover. Ik neem aan dat vanaf nu het ouderwetse shoot-out of gewogen stemmen manier gebruikt gaat worden bij een shoot-out.
Het gaat er niet om wat de Fok!kers gebruiken om te raten. Het gaat er om wat de doelgroep is van de site. De doelgroep van FTR is Nederlandstalige film en tv liefhebbers. Dit is ook de doelgroep van MovieMeter. Die van IMDb is alle film liefhebbers van de hele wereld.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dit klopt volgens mij niet helemaal. Want volgens mij gebruiken meer Fok!ers IMDb om films te beoordelen dan Moviemeter, dus zou het cijfer op IMDb meer over een moeten komen met dat van de Fok!ers.
Nee, ik blijf met het MM-gemiddelde werken. Is voor mij het meest praktisch. Dan hoef ik namelijk niet op de uitslag van de shoot-out te wachten en dat is prettig als ik wat minder tijd heb.quote:Maar genoeg hierover. Ik neem aan dat vanaf nu het ouderwetse shoot-out of gewogen stemmen manier gebruikt gaat worden bij een shoot-out.
Ik heb serieuse twijfels over dat Moviemeter reprensentatiever is omdat het een Nederlandse site is. Omdat ik niet helemaal geloof dat de smaak van Amerikaanse, Aziatische en Nederlandse filmliefhebber zo verschrikkelijk met elkaar verschillen. Natuurlijk zitten er verschillen in, maar ik denk dat de overeenkomsten groter zijn dan de verschillen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat de Fok!kers gebruiken om te raten. Het gaat er om wat de doelgroep is van de site. De doelgroep van FTR is Nederlandstalige film en tv liefhebbers. Dit is ook de doelgroep van MovieMeter. Die van IMDb is alle film liefhebbers van de hele wereld.
Extreem voorbeeld: Er is een Nederlandse film die alleen door Nederlanders begrepen kan worden. Deze zal op MovieMeter dan wellicht een hoger gemiddelde hebben dan op IMDb, want een deel van de stemmers op IMDb snappen niets van die film en geven hem een laag cijfer (aangenomen dat er dus mensen buiten Nederland de film ook gezien hebben). Aangezien hier ook alleen Nederlandstaligen stemmen vind ik MovieMeter dus representatiever dan IMDb.
[..]
Nee, ik blijf met het MM-gemiddelde werken. Is voor mij het meest praktisch. Dan hoef ik namelijk niet op de uitslag van de shoot-out te wachten en dat is prettig als ik wat minder tijd heb.
Net zoals ik het jammer vind dat de enige twee (?) Scandinavische films toevallig net tegenover elkaar staan:quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:23 schreef NRH het volgende:
Ligt het aan mij of staan er bij de laatste 40 bijna alleen maar filmhuisfilms? Wordt er wel geloot?
Bij een toernooi hoort wat mij betreft een wat meer gevarieerd programma!
De enige twee Scandinavische films? Tel nog eens een keerquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:36 schreef Frollo het volgende:
Net zoals ik het jammer vind dat de enige twee (?) Scandinavische films toevallig net tegenover elkaar staan:
67. Lilja 4-ever - Italiensk for begyndere
Dat er wel degelijk grote verschillen in kunnen zitten is bijvoorbeeld duidelijk te zien aan de rating van Fucking Ĺmĺl:quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb serieuse twijfels over dat Moviemeter reprensentatiever is omdat het een Nederlandse site is. Omdat ik niet helemaal geloof dat de smaak van Amerikaanse, Aziatische en Nederlandse filmliefhebber zo verschrikkelijk met elkaar verschillen. Natuurlijk zitten er verschillen in, maar ik denk dat de overeenkomsten groter zijn dan de verschillen.
Daarom ook dat vraagtekentje hčquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Sokolsky het volgende:
De enige twee Scandinavische films? Tel nog eens een keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |