Zou toch niet hoeven volgens dit systeem. Ik heb helaas ook niet kunnen stemmen op een aantal parels van films omdat ik de tegenstander nog niet gezien heb. Bovendien zou het niet echt een interessant toernooi zijn als je een (achtste/kwart/halve) finale krijgt waarbij slechts een handjevol 'echte' filmkenners overal kan stemmen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch nog iemand met smaak. Maar het is ijdele hoop, ABM gaat weer winnen van een film die beter is (maar helaas minder bekend).
Zo krijg je gewoon 3 LOTR-films in de halve finales.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:25 schreef Gorro het volgende:
Dat heb elke ronde gedaan en ga ik in elke ronde doen. Het is weer eens wat anders. Uiteindelijke komt er toch alleen een winnaar uit. De manier van paren maken heeft daar in principe geen invloed op. Ik hoop de betere films op deze manier over te houden, zodat de spannendste rondes later komen en niet dat alle kanshebbers elkaar in de eerste rondes al uitgeschakeld hebben. Misschien werkt het totaal niet, maar ik vind in elk geval wel dat er op dit moment weinig films meer over zijn waarvan ik me afvraag waarom ze uberhaupt meededen.
Dat ligt er maar aan...er zitten zat films tussen die ik veel beter vond dan welke LOTR dan ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo krijg je gewoon 3 LOTR-films in de halve finales.
Dat zal wel meevallen. Irréversible weet The Two Towers al redelijk bij te houden. Tot nu toe hebben de LOTR films nog geen enkel tournament gewonnen, dus denk niet dat dat nu wel gaat gebeuren. Ze zullen zeker best ver komen, maar alle drie in de halve finale geloof ik niets van.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo krijg je gewoon 3 LOTR-films in de halve finales.
Ok. Dat wou ik even weten. Vind het wel een goed plan. Zo houd je de mooiste battles tot het laatst en verminder je de kans dat een slechte film heel ver komt omdat die steeds tegenover net wat slechtere films komt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
[..]
Dat heb elke ronde gedaan en ga ik in elke ronde doen. Het is weer eens wat anders. Uiteindelijke komt er toch alleen een winnaar uit. De manier van paren maken heeft daar in principe geen invloed op. Ik hoop de betere films op deze manier over te houden, zodat de spannendste rondes later komen en niet dat alle kanshebbers elkaar in de eerste rondes al uitgeschakeld hebben. Misschien werkt het totaal niet, maar ik vind in elk geval wel dat er op dit moment weinig films meer over zijn waarvan ik me afvraag waarom ze uberhaupt meededen.
Dit is toch wel de meest treurige uitslag ooit.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:21 schreef Gorro het volgende:
* Uitslag Eerste Ronde
57. [1-2] Familie - Hearts in Atlantis
Dat na Failan ook Bin-Jip gaat verliezen van A Beautiful Mind, dat is pas triest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest treurige uitslag ooit.
Je bedoelt Siworea. Failan zit er nog in.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat na Failan ook Bin-Jip gaat verliezen van A Beautiful Mind, dat is pas triest.
Familie =quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
1 stem voor Familie, een van de allerbeste Nederlandse films ooit gemaakt en überhaupt een van de sterkste films van dit decennium.
Ik vind het ook een goeie film, maar ik kende Hearts in Atlantis niet, dus ik kon helaas niet stemmen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
1 stem voor Familie, een van de allerbeste Nederlandse films ooit gemaakt en überhaupt een van de sterkste films van dit decennium.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je bedoelt Siworea. Failan zit er nog in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |